Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    mili van harte beterschap.

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Milli hou je taai meiske !

We leven met je mee !

XFD

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili meid heel veel beterschap! Je bent daar in goede handen en hopelijk ben je snel weer terug! ;)

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mili meid heel veel sterkte en beterschap !
    doe het rustig aan er wordt hier veel geduimd dat je jezelf snel weer goed voelt !

ik ben vanmiddag nog een kaarsje weesten branden bij de kerk voor alle maartmama's voor wat extra steun en geluk hoe/wie het ook kan gebruiken !

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat lief van je Emma. :)

We zijn vandaag naar onze kinderwagen gaan kijken. Hij was gisteren binnen gekomen en stak dus nog in zijn doos. Ik moet zeggen dat hij nog mooier is dan in de catalogus.
    We hebben kunnen volgen toen ze hem in elkaar aan het steken waren, moeten wij dat al niet meer doen.

Knuf van zuurtje ;)

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden hier lekker gegeten !
    lekker boerenkool met een kuiltje saus en met worst maar volgensmij is mijn maag kleiner ofzo ik was aan het happen en ineens kei vol en mega buikpijn ben maar ff gaan liggen en nu gaat het wel weer maar vanavond maar nix meer eten ..
    ik heb 2 dagen veel gewerkt en ben ook mega moe maar heb wel alles bijgelezen ! wil op iedereen reageren maar dat lukt nu ff niet maar voor iedereen een knuf !
    en natuurlijk mijn kaarsje ! O:) ik ben niet een gelovige miep ofzo O:) maar dit geeft mij altijd wel steun en ik geloof wel dat je nooit iets voor alleen jezelf moet vragen/hopen dus vandaar .......
    Mannetje is zo lief voor me op het moment !
    we hebben gister ook behang en gordijntjes en voor boven het bedje (hoe heet het ook alweer....)
    morgen komt mijn ma schilderen en ik ga ff rustig aan doen want ik heb een harde buik .. ach vanavond zit ik lekker hier en anders lig ik op de bank ! verder nix doen ! ik neem verplicht rust van mezelf !
    Morgenavond feest en dan wil ik lekker in de polonaise ! dus nu ff flexen

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik kan ook niet zoveel meer in een keer eten dan anders, dan krijg ik net het gevoel dat mijn buik gaat ontploffen.
    Hier komt de tijd van het kaarsje branden ook terug aan. Zal maar eens plaats maken op de schouw, heb vanalles hoger moeten zetten dat het zoontje er niet aan kan.

We gaan dadelijk eten, mannetje heeft weer lekker gekookt.
    We gaan aardappelen, wortelen en loze vink eten.mmmm lekkerrrrrrrrrr

Daarna verder bank hangen. Is dan toch handig dan om mijn laptopje bij de hand te hebben.

Knuf van zuurtje ;)

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Emma,

Ik ben ook opgevoed met kaarsjes....dus ik bezoek soms ook wel eens een Brabants kappelke ;)

XFD

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Milli: heel veel sterkte, je bent in goede handen. We hopen je snel weer te zien.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hi hi ik ben blij dat jullie me nu niet gelijk als muts zien ! ;)

maar er zijn genoeg dingen waar ik dit bij doe en ook op zijn tijd gewoon zo maar omdat je niet altijd ergens om hoeft te doen en als ik het hier zo lees dan kunnen we allemaal wel een extra knuf gebruiken op zijn tijd

mijn schoonvader heeft trouwens van de week een "plekje" weg moeten laten halen en bleek toch kwaadaardig te zijn dus huidkanker maar ze hebben alles.. moet over 4 mnd terug en dan opnieuw alles nakijken
    mijn schoonvader heeft al zware kanker gehad met alles er op en eraan in zijn darmen/prostaat dus wij gelijk in de paniekstand .. hij is nl ook wel 20/30 kilo afgevallen zomaar en dat hebben ze nog niet gevonden .... brr vind dat altijd zo eng ....
    maar goed we moeten uit gaan van het posi !
    en mijn zwager moet dinsdag naar het ziekenhuis zijn enkel is verbrijzeld en is niet goed gezet en moet dus opnieuw ! zode hoor maar hij heeft zo veel pijn is ook niet te doen !
    en een vriendin van me die ook zwanger is is nu al voor de 2e keer opgenomen in het ziekenhuis gister ... gaat met kindje goed maar met haar minder...
    bah bah bah
    allemaal niet leuk :cry: :cry:

maar het gaat gewoon door he ! en klinkt misschien stom maar ik heb nu altijd mijn schatje bij me !
    soms als hij schopt dan brabbel ik er al lekker tegen ...
    ik heb er nu al zin in om hem vast te kunnen houden ! echt te kunnen knuffelen het kan niet snel genoeg gaan .... en aan de andere kant wat zal ik "leeg" zijn straks.... ;)

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma super lief van dat kaarsje!

Vanmiddag de kinderwagen en maxicosi opgehaald bij babydump! :D Echt super en alles wordt ineens wel heel erg echt!
    Vanmiddag ook de klamboe (wit) en een wit en limedekentje gekocht en nog wat spulletjes. Vanmiddag belde ze voor de babykamer en die komt dinsdag over een week! Echt super zin in!

Ik heb dat ook dat ik veel sneller vol zit, maar ik zit nu ook op een punt dat ik weer vaker wat moet eten, anders voel ik me meteen erg slap!

Nu snel even badje in! ;)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik eet de hele dag door ....
    gelukkig heb ik een echte fruit kick maar het is niet normaal meer
    ik eet 3 manderijnen
    halve komkommer
    bosje radijzen
    appel
    bakje vers fruit
    wortels
    pruimen
    en dit ongeveer per dag en nu komt het
    een potje asperges per dag soms wel 2 ! :oops:
    ha ha ha tja ....
    snoepen valt wel mee her en der wel wat maar hoop dat ik het bij zo veel fruit kan houden !
    ik ga trouwens lekker annanas eten nu mmmmmmm
    oh en dat na die buikpijn van de boerenkool !
    zo ik ga op de bank liggen ben al weer te lang hier !

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ mili heel veel sterkte en beterschap!

liefs

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    emma je bent een lieffie!

Milli beterschap!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede morgen!

Ik was vanmorgen alweer om half 8 wakker :( beetje jammer. Verder gaat alles hier goed. Vandaag nieuw laminaat leggen in onze slaapkamer en morgen hopelijk een dagje rust!

fijne dag

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedemorgen meiden

@millie heel veel beterschap

hier gaat niet veel beter nog steeds buikpijn:( en lees net hier op forum dat een meid waarvan ze zicht ook al week niet goed voelde spontaan te vroeg is bevallen dan ga ik wel effe na denken pfffffffff
    heb hele nacht onrustig geslapen vond mannetje niet zo leuk die moest vanmorge half 8werken

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Bellamano, ook ik was vroeg wakker, erg balen. Kwart voor zeven was ik wakker :confused: , ik ben kwart voor negen maar naar beneden gegaan want lag al twee uren te draaien, pffff.
    Kan niet echt meer uitslapen ofzo, weet niet wat het is.
    Het zal er wel bij horen. Had gister nog wel knallende ruzie met mijn moeder dus misschien komt het daar ook door.
    Mannetje ligt nog op één oor, dat komt ook niet vaak voor. Meestal is hij in het weekend ook al voor negenen van bed.
    Ik laat m maar lekker liggen, hij heeft een drukke week gehad en gister nog een etentje van het werk. Gelukkig was hij om tien uur al thuis. Voelde me een beetje down na die ruzie dus kon ik nog ff bij hem uithuilen.
    Verder gaat het hier qua emoties wel goed, ik heb er niet heel erg last van.

18. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Alweer om half acht ! :) :) :)
    Tegen die tijd zat ik met mijn meisje van 4 jaar al een half uur voor ZappTV met een boterhammetje ;)
    Als ze tot half 8 slaapt, dan is dat echt een luxe voor ons hoor, hihi.
    Over een jaartje weet je niet beter meer meis !
    Geniet nog maar even van je rust :)

En eh Nikkie : Da's meteen een antwoord op het feit dat je niet meer kan uitslapen....Je lijf went al vast aan de "mama-slaapstand" ;)

Dikke kus van FD

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wenneke heel veel beterschap!

@ Bellamano ik lag ook al wakker vanaf 7.30 en ik hofde er pas om 9 uur uit. Mijn mannetje moet altijd werken op zaterdag. Ben nog wel even blijven liggen, maar ik kan ook bijna niet meer uitslapen. maar ik moet ook zeggen dat ik er savonds altijd redelijk vroeg in lig, aangezien ik dan erg moe ben! ;)

Vandaag ons huisje poetsen! Tot strakjes! ;)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !

nou dan word ik een luie moeder ha ha ik werd om 9.30 wakker en ben nu net aangekleed en zit ff wat te eten ha ha ;)
    ik hou zo van uitslapen ik geniet er nog maar ff van ! oh het lijkt me zo vroeg allemaal straks... mijn buren gaan om 8 uur naar bed en zitten elke dag al om 5 uur :confused: :confused: beneden ! PFFFF kan het me niet voorstellen maar ok ok er zijn ook kids die idd tot half 8 slapen en zo een wil ik ha ha ha :p
    nou ik ga ff de was doen en ons konijn sjaak schoon maken en wat boodschappen want mijn mannetje heeft geen asperges gekocht en dat kan niet he ! ha ha
    en mijn ma komt zo schilderen dus genoeg te doen !
    vanmiddag lekker in bad en nog uurtje nixen want vanavond in de polonaise !

Deel Deze Pagina