Goeiemorgen! @ Mama wat super lief jullie knulletje! @ Zuurtje ik weerk tot 6 weken voor uitgerekende datum. Maar ik hoef er maar 4,5 op te nemen. Komt omdat de carnavalsvakantie voor mijn verlof valt! Verder heb ik me vandaag afgemeld voor mijn werk. Heb gisterenavond en vannacht veel last van heup/bekken gehad en gisteren paar keer goed beroerd geworden. Dus vandaag maar eens aan ons tweetjes denken en goed rust houden!
Goedemorgen allemaal! Pooh, goed dat je je ziek gemeld hebt! Heb je al eens aan een bekkenband gedacht? Ik ga dat ook proberen.... Verder een dagje vandaag met veel belletjes en geregel....brrr... Houd je van de straat! :-D
goedemorgen meiden zo ik ben al om de boodschappen geweest maar ik heb nu al last van mijn buik ! ff heftig stappen voel je nu dus 2 dagen later nog ... pff ik word oud ha ha tja zo nog werken tot 8 uur dus ik mag nog wel ff en ik ga woensdag op cursus eens vragen of er iets met mijn bekken of heupen is want snachts ai ai ik kan soms niet bukken als ik moet plassen en dat is ook maar 4 of 5x per nacht he ! ja ik kan al goed voelen dat mijn buik wel zwaar aan het worden is hoor ! ik zeg altijd maar tegen mannetje hang maar een zak aardappels van 5 kilo op je buik dan weet je wat het is ! We hebben in iedergeval besloten om oud en nieuw lekker thuis te vieren met fam en wat vrienden ! dus lekker thuis ! dat is nog maar 1x gebeurd hier ... zo meteen lekker harde broodjes met kip-kerrie mmmmmm ik heb die lekker gekocht omdat ik al zo goed bezig ben geweest ha ha tja mannetje heeft morgen zo druk en die moeten ook wat eten de hulptroepen ! morgen weer schilderen en dan volgende week behangen als het goed is en dan de week daar op de vloer er in ! lijkt me geweldig allemaal ! Dieudonnee jij hebt het dus ook zo lekker druk ! ha ha idd je blijft maar bezig zo ... Pooh groot gelijk meissie ! denk aan jezelf ! en je beebje ! ik wil het woensdag ook weten anders eens langs VK en desnoods toch maar wat minder werken ofzo want full=time werken wordt nu wel erg zwaar ... All wat super he de sinterklaas ik loop allemaal liedjes te zingen ! lijkt me zo super om met je kindje te vieren ... heeft iemand al iets van onze mili gehoord na vrijdag ? zo ik ga eten mmmmmm
Hier gaat ook alles goed al heb ik s'avonds veel last van harde buiken. Gelukkig donderdag naar vk dus zal dan wel horen hoe of wat. Ik doe nog steeds hetzelfde werk en daar komt veel tillen bij enz ik probeer wel rustig aan te doen,maar me werkgever vind dat ze eerst iets van de vk moet horen dat het daadwerkelijk moet en dan gelooft ze me pas. Verder een goed weekend gehad mannetje en ik hebben onze verjaardag gevierd dus was weer laat geworden wel veel cadeaubonnen van prenatal gehad dus kan weer lekker gaan shoppen. Oja in de lijst mag mijn leeftijd aangepast worden ben inmiddels alweer 30 geworden. En iedereen die ergens last van hebben veel succes en doe het rustig aan....
Hallo ik zal me hier ook even voorstellen. Ik ben Jeanette 29 jaar, moeder van 2 kinderen en ik woon samen met mijn mannetje Marco (34jaar) in IJsselstein bij Utrecht. Ik ben nu 22 weken en 1 dag zwanger van de 3e.
Jetjuhh welkom en gefeliciteerd. Ik kom ook nog eens even piepen. Mannetje heeft enkel een late dienst vandaag. We hebben dus samen gezellig uitgeslapen. Gisterenavond hebben we ons schoentje gezet en ja .... sinterklaas is langs geweest vanacht.Hij heeft wat snoepgoed achter gelaten voor ons, zelfs voor ons frummelke. Heb net huishoudhulp aangevraagd. Krijgen mannetje en ik cadeau van mijn schoonouders. Lief hé. We vinden dat het wat teveel wordt voor mijn mannetje alleen. De mensen van huishoudhulp gaan nog terugbellen omdat ze even wilden overleggen of dit al onder kraamhulp zou vallen of nog net niet. De vrouw aan de telefoon wist dit niet zeker. Ze zou wel zorgen dat we zo vlug mogelijk hulp zouden krijgen. Dit was het weer zo een beetje. Knuf van zuurtje
Hallo allemaal! @ Jetjuhh : Welkom!, en veel lees en klest plezier @ pooh: Doe maar lekker rustig aan. Hier gaat het allemaal wel weer beter! Ben net ff naar kantoor geweest om wat in te leveren, kwam ik mijn zorgmanneger (mijn soort van baas) tegen en die gaf me groot gelijk dat ik ff rust nam. Ik gaf haar aan dat ik donderdag weer hoop te beginnen en ze zei ''kijk maar ''. Dus voelt wel prettig dat ze achter mij staat. Verder is ons knulletje lekker aan het spelen met zijn doktersset die hij van sinterklaas heeft gekregen. Hij vind het helemaal geweldig! Heb het eten al in huis, we eten boerenkool.. mmm lekker! Lekker makkelijk en snel klaar! Ga de rest van de dag ook niets bijzonders doen. We hebben lekker uitgeslapen. Pff dat kan ik elke ochtend wel hahaha Nou ik ga ff de afwas doen en vast aardappels schillen voor de boerenkool . Misschien tot later! doei doei
Hoi, Even snel een berichtje van mij uit het ziekenhuis. Mag morgen weer naar huis toe als ik vandaag zonder medicatie alles binnen kan houden. Dat is gister al wel goed gegaan. Morgen schrijf ik wel meer, met mij, de kleine en mn man is alles oke! Groetjes, Mili
Hooi mili Wat fijn om te horen dat alles beter gaat! Hopelijk ben je morgen lekker thuis! We duimen voor je! doei doei
Dankjulliewel, ja alles gaat goed ik heb 2 weken geleden de 20 weken echo gehad (staat een echo in mijn album) En alles ziet er goed uit, zover ze kunnen zien dan natuurlijk
67 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - ? - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 27 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ? Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 10 Jongens: 17 Surprise: 38 @ Jetjuh welkom hier! Ik heb je toegevoegd aan de lijst! Weten jullie al wat het wordt? Ik heb jullie maar op surprise gezet, maar als het anders is hoor ik het wel! @ Buddy ik heb het veranderd! @ Mili meid super fijn weer van je te horen en dat je alles binnen houdt! Duim voor je dat je morgen naar huis mag! Zooooo niet normaal meer Ik heb nog extra geslapen van 8.30 tot en met 13.30. Dat zijn 5 uren extra1 Maar goed dat ik thuisgebleven ben! Voel me d'r goed bij dat ik ff aan het rusten ben! Ik heb net ook het ziekenhuis gebeld en 7 december heb ik sochtends een afspraak gemaakt voor een rondleiding door de verloskamers voor het geval we toch in het ziekenhuis moeten bevallen! Ik wil het liefste thuis, maar misschien verander ik nog wel 10x
Pooh geniet maar zolang je nog kan slapen. Er komen dagen dat je tvreden moet zijn met een paar uurtjes minder. Ik slaap ook als ik moe ben en ik de kans krijg om te slapen. Knuf van zuurtje
Mili fijn dat het al beter gaat met je. Ik duim voor je dat je morgen naar huis mag. Knuf van zuurtje
Heeeey, Ik ben dus nieuw hier bij de Maart 2008 mama's, ik zit al wel bij de Februari 2008 mama's, maar omdat ik op 29 feb. (schrikkelbeeb ) uitgerekend ben kan dit ook makkelijk maart worden... dus leek het mij leuk om hier ook gezellig mee te praten. Ik ben Charlotte ben 20 jaartjes oud. (of jong) Zwanger van 1e beeb Heb een hele lieve vriend wat sinds 28 oktober mijn MAN is \/ hij is 24 jaartjes. uitgerekende datum is dus 29 feb 2008 Of het een jongentje of meisje word is nog een verassing Ook heb ik al een paar echo's gehad 1e echo 8w+4d uitgerekend 29-02-2008 2e echo 12w+4d uitgerekend 29-02-2008 20 weken echo uitgerekend 02-03-2008 Op de echo's was alles goed Tis wel heeeeel actief... Nou dit was het voor nu even... ik hoop hier een gezellige tijd te hebben bij de Maart mama's
@ Sjalotjuh welkom hier! Klets maar gezellig mee! Ik heb je hierboven op de lijst gezet! @ Zuurtje ja ik heb gemerkt dat dat wel belangrijk is dat bij slapen! Fijn dat jullie huishoudhulp krijgen!
@ de nieuwe maartmama's welkom hier en veel kletsplezier @milli fijn dat alles nu goed gaat en ik hoop dat je morgen naar huis mag. Vanavond naar de verloskundige.Ben benieuwd of de bloeddruk nu goed is of dat die nog steeds te laag is.