Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Pooh ik was vergeten door te geven dat ik inmiddels 28 ben.. Misschien kan ik donderdag ook vertellen of we een jongen of meisje krijgen.. ;)

2. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @pooh thnx voor de moeite

@mili: hoop dat het morgen goed gaat en dat je naar huis mag

3. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hee leuk, nieuwe mama's! Gefeliciteerd nog hé. Hier alles goed, lekker weekendje gehad en de kleine ukkepuk vaak gevoeld. Gistermorgen was ik met mijn zoontje aan het douchen. Ik zag hem naar mijn buik gluren, hij weet dat er een beebie in zit en hij wil ook heel vaak de beebie een kusje geven en eventjes aaien, maar van mijn buik keek hij naar zijn eigen buikje en zei hij: ''biebie kus?'' Of ik zijn buikje een kusje wilde geven, lief hé. Vond ik echt even heel bijzonder. Wat gaat er toch allemaal door het bolletje van hem heen denk ik dan...

Flientje

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ha mili: fijn zeg, dat het de goede kant op lijkt te gaan. Hebben ze nou ook een oorzaak kunnen vinden?

Flientje

5. Okay ik zit het staan jah :) Voor de ? Kom uit Noord Holland ;)

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    67 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie
    Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise
    Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ?
    Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij Jetjuhh
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ?
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen
    Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje

Meisjes: 10
    Jongens: 17
    Surprise: 38

@ Mona ik heb het veranderd! ;)

@ Flientje zoooo schattig jou knulletje! ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik kreeg net terug telefoon van familiehulp en vrijdag komen ze op intake gesprek. De hulp die we gaan krijgen valt dan onder prenatale kraamhulp.
    Ze gingen proberen dat we al vanaf volgende week hulp kunnen krijgen.

Flientje dat is inderdaad leuk als het andere kindje kusjes geeft. Ons zoontje geeft ook vaak kusjes op mijn buik. Soms vraagt hij extra aandacht door te doen alsof hij een babytje is. Ik moet hem dan zijn drinken geven( drinkfles of beker) terwijl hij bij mij komt liggen. Ik laat hem maar doen. Ik zou niet graag willen dat hij zich uitgesloten voelt omwille van het nieuwe beebje dat er komt.

Knuf van zuurtje ;)

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    mili: wat fijn dat het beter gaat!
    Hopelijk mag je morgen weer naar huis!

Sjalotjuh: welkom!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Alle nieuwe Maart mama's welkom!

Mili ik hoop dat snel beter met je gaat

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Mili: wat fijn dat het beter gaat, hopelijk blijft het nu zo!

Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag weer gewerkt, ik heb er momenteel maar weinig zin in, gelukkig alleen deze week nog twee dagen en volgende week nog 3.
    Verder hebben we een fijn weekend gehad, lekker wat geluierd en nog wat dingen in de babykamer gedaan o.a. het rolgordijntje op maat gemaakt en opgehangen.
    Nu hoeven er alleen nog wat lampjes e.d gekocht te worden en er moet nog een wandplank opgehangen worden en dan zijn we wel een beetje klaar.
    Qua aankopen dus nog lang niet. Ik wacht op kortingen bij de hema haha maar weet niet of die nog wel komen.

Gister trouwens nog een half uur gewandeld maar ik krijg nu wel last van mijn banden als ik dat doe. Het was nu aan de rechterkant en best pijnlijk. Lastig. Het gaat allemaal wat moeilijker en ik voel me wat trager. Terwijl ik zelf het idee heb dat ik fit ben. Maar ja mijn lichaam sjouwt het extra gewicht mee en moet hard werken natuurlijk!
    Ook met de seks is de groter wordende buik wel eens een opstakel :oops: Nog meer meiden last van? Vast wel :) Of dat je kramp krijgt ofzo of last van je banden....(door een streling o.i.d.)
    De zin is bij mij nu wat terug gekomen, ik had weken heel weinig zin.
    Maar niet dat we het even vaak doen als voor de zwangerschap.
    Voor beide is het nu anders, we praten daar ook wel gewoon over en hebben er geen problemen mee.
    Er verandert toch een hoop; lichamelijk maar ook geestelijk.

liefs

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Nou mijn werkdag zit er weer op! Een verschrikkelijke dag zonder pauzes!
    Ik ben doodop en heb echt een hele moeie buik zon trekkerig gevoel.
    Ik werk in een verpleeghuis en merk dat het nu echt te zwaar word! :cry:

Ook merk ik dat ik nu echt meer trek krijg! vooral lekker trek :oops:. herkennen jullie dit?

Mili@ Heel fijn weer wat te horen! Ik hoop dat je morgen weer thuis bent!

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    @ Mili
    Fijn dat het beter gaat

@ Nieuwe mama's
    welkom!

@ Bellamano
    Wat vervelend dat je het zo zwaar hebt op je werk, maar wettelijk gezien heb je recht op pauzes hoor!
    Gewoon aanspraak op maken, want het mag niet zo zijn dat jij of je kindje onder het werk lijden tijdens de zwangerschap.
    Ik heb gelukkig geen last van lekkere trek :D

@ All
    Donderdag heb ik de pretecho!
    Ik ben zo benieuwd hoe het gezichtje eruit ziet!

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ja, lekkere trek herken ik wel. haha

Hier helemaal kapot. Heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen (wc, niet goed liggen, etc), maar wel een hele lange dag gehad.
    Invaluur, lesuur, pauze met alleen maar regeldingen dus niet echt pauze, 2 lesuren(laatste daarvan repetitie), pauze bijna helemaal op aan dyslexie leerlingen die extra tijd krijgen voor repetities en daarna nog drie lesuren. Na mmijn lessen nog een leerling een half uurtje bijles geven (in m'n vrije tijd dus) en daarna nog wat regeldingen. Ben om 16.45 naar huis gegaan (begon om 7.30 met voorbereiden) en was om 17.00 thuis. Direct nog ff email gedaan.....

Ben echt kapot. Morgen gelukkig "vrije dag". Ik moet wel aan het werk, maar hoef geen les te geven. Thuis nakijkwerk doen, dossiers bijhouden, lessen voorbereiden, lesmsateriaaal maken......Gelukkig wel lekker uitslapen!

Ben ook wel beetje jaloers op de zwangeren die niet werken........Aan de andere kant: een collega van m'n man moest stoppen omdat het niet zo goed ging. Das echt niet best.

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Erg is dat he?Ik heb het weekend gewerkt en ik werk dan maar 3 uur op een dag( therapeutisch) maar ik kan het aardig vernemen dat het wel zwaarder word.Maar heb je geen pauzes dan?Of is het zo druk bij jullie?
    Je moet wel pauzes nemen hoor anders trek je het niet.

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bellamano ik heb sinds een week ook weer meer trek. Echt zo dat ik meteen wat moet eten anders word ik weer weeig! ;)

@ Nikkie vrijdag en zaterdag as is er weer de korting bij de hema. Je krijgt dan op alles 15% extra korting! We hebben van het weekend bij de folders zo'n papieren zak gekregen waar je dan alles in mag doen, maar je mag de zak zo vaak gebruiken als je wilt! Ik zat er ook op te wachten. ;)

Viel me trouwens net op dat mijn navel echt veel ondieper is geworden. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als de buik nog groter groeit...

16. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hallo dan ,kom ook maar weer eens even gluren .

@mili fijn dat het wat beter gaat .

Ik was vandaag weer bij de Gyn .en met de beeb is alles goed .Alleen voor mezelf wil hij dat ik naar de fysio ga voor de bekkeninstabiliteit ...grumpf .Mijn baas gebeld hoe of wat ..nou die was erg begripvol maar dan L*l ik ..niet dus .het was heel druk mijn collega maakt er een zooitje van of ik dan toch niet kon komen werken .zucht ...dus ik zei ik weet niet hoe de fysio daar over denkt maar ik kan het vragen als ik er van de week heen ga ..een hoop gemopper ...fijn dat begrip ...alsof ik er op zit te wachten zeg ...grmblll ...Maar ala voor de rest gaat alles goed ..die kleine meid word denk ik kickboxer als ze groot is ofzo ....ze trapt er lustig op los hoor en bepaald wel even hoe mama gaat zitten als ik iets naar voren ga zitten voor zover mijn buik het toelaat nou oeioei dan komen we in opstand hoor ..hahaha ...

Liefs Rian

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Las net op forum over hyves. Ben naast forum daar aan verslaafd. haha

Ik dacht: misschien leuk voor wat extra info voor/over maart mama's! Dus wie ook hyves wil: voeg me gerust toe!

Mijn hyve:
    http://feenstra1bianca.hyves.nl/

Van de ongeboren frummel:
    http://babynauta2008.hyves.nl/
    (m'n moeder, schoonzus, oma, en vriendinnen schijnen al die lange verhalen ook regelmatig te lezen.....)

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ bellamano:

Ik weet precies hoe het is. Ik werk dan in de thuiszorg en de rijtjes die ik moet draaien daar zit ook geen pauze in.
    Dat is ook echt niet te doen. Soms heb ik nog niet eens tijd om even wat te drinken :(
    Bij ons moet je dan de hele wijk door en dan moet je zorgen dat je weer optijd bent bij de volgende client. Dan neem ik gauw even een slok drinken op de fiets of in auto.
    Maar het is zo'n gehaast werk vind ik dan.
    Normaal gesproken kan ik dat wel aan, maar nu merk ik echt dat ik af en toe een half uur pauze in een blok wel prettig vind omdat het aan het eind gewoon veel te zwaar word.
    En ze willen voor mij niet vast een pauze erin doen of dat ik het wat rustiger heb, ik moet dan een collega bellen. maar ja als die dan ook NEE zeggen dan ben ik wel verplicht het zelf weer te doen.
    Werken in de zorg is tijdens de zwangerschap gewoon erg zwaar :( .

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mama ik heb datzelfde gevoel met het onderwijs! Bianca en ik zijn het daar ook over eens. Is ontzettend zwaar nu! Maar gelukkig nog 4 weken tot kerstvakantie Mijn vakantie gaat 19 december al in omdat we de 20e trouwen) En daarna nog 4 weken tot aan mijn verlof ;)

Meiden doe het rustig aan! ;)

20. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Leuk idee Bianca om voor de beeb ook een hyves te maken ....heb het een klein beetje gepikt van je ......SCHAAAAAAAAAAMMMMMM ..

Deel Deze Pagina