@ pooh! oo Heerlijk dan al vakantie. Bij ons is het zelfs een probleem vakantie te krijgen met de kerst. Gelukkig hebben ze mij met de feestdagen niet veel ingezet. Maar vakantie kunnen wij helaas dan niet krijgen omdat iedereen inzetbaar moet zijn met de feestdagen Dus voor mij is het gewoon doorwerken helaas .
Ik was nog even de lijst aan het nakijken en zie net pas dat ik er verkeerd insta, ik sta uitgerekend op de 27e dat moet de 23e zijn
Hoi meiden, Milli: fijn dat het nu beter gaat en hoop voor je dat je morgen naar huis mag. Wel rustig aan doen dan he. Pooh: heerlijk over 4 weken vakantie. Ik moet met de kerst werken. Maar heb gehoord dat in de kraam werken met kerst niet zo'n gedoe is en best leuk. Nieuwe dames welkom hier en gefeliciteerd. Bellamano: je hebt recht op pauzes hoor. Denk aan jezelf en aan de beeb, dit is ook niet goed zo. Mijn navel is ook veel ondieper geworden. Duurt niet meer lang denk ik of hij gaat naar buiten ploppen hihihihi. Hier gaat het soms wat beter. Als ik teveel doe merk ik dat ik weer flink last heb van harde buiken en mijn bekken. Rustig aan dus nog steeds. Morgen ga ik me weer beter melden op mijn werk en even overleggen hoe nu verder. Want zie het niet zitten om weer hele gezinnen te moeten draaien. Ben bang dat ik dan weer erg veel last krijg van harde buiken en dat mijn lichaam het niet trekt.
67 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 27 jaar - Belgiƫ - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - ? Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 10 Jongens: 17 Surprise: 38 @ jetjuhh ik heb het aangepast! Had het zo berekend, omdat lilya net ene berichtje achter jou had gepost en 22w2d zwanger is en op 26 maart uitgerekend is
Oww en het is mijn 3e kindje maar van mijn mannetje zijn 1e kindje En ik noem hem wel me mannetje maar we zijn niet getrouwd we wonen samen
Ik las net het nieuwe krantje van van asten super store en daar staat het hobbelschaap in voor 49,95 ipv 99,95 voor de liefhebbers!
Vanavond naar de verloskundige geweest en alles was weer goed,zelfs de bloeddruk was weer normaal 110/70. Moet over 4 week weer komen.Ook vandaag de fysio gebeld ivm pijn in mijn bil en die zei dat ik toch wel ischias had en nou heb ik volgende week mijn eerste behandeling.
Goedeavond meiden, @pooh, Heb je vannacht beter geslapen als gisternacht? Zo wat gaaf meid dat je wat hebt kunnen vinden... Alvast heel veel plezier. Jeetje al over 5 weken trouwen, wat gaat die tijd hard zeg...... haha ja hoor, hebben jullie ook de Quinny Buzz? hebben jullie de wagen al in elkaar gezet? Meid we kunnen elkaar een handje geven, ik ben ook best een beetje jaloers op de meiden die niet werken. Het wordt ook steeds zwaarder pffff.. Wat leuk dat je bij de verloskamers gaat kijken zeg! Dat is nog eens een goed idee van jou. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen omdat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen ipv thuis. Heb jij gewoon gebelt naar het ziekenhuis? Dat is nog eens een leuke aktie bij de hema. Wij krijgen nooit een folder binnen en ook hebben wij de zak niet ontvangen. Geldt dit voor alle hema's? Jeetje meid, wat kom jij met leuke akties! Waar zit de zaak van Asten? Doe je rustig aan meis! @Dieudonnee, Ik heb vorig weekend de bekkenband gehaald een babybelt. En ik moet zeggen dat het echt een hele verlichting is voor je lichaam. Ik doe hem om als ik boodschappen ga doen of waneer ik de huishouding ga doen. Echt meis, ik vind het goed helpen. Heb jij de band al gehaald? @Jeanette, Van harte welkom meis. Gaat alles goed met je? @Mili, Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat meis. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat je daar ook snel op knapt! Nog heel veel beterschap toegewenst meis! @Charlotte, Van harte welkom meis. Gaat alles goed met je zwangerschap? hihi we kunnen elkaar een handje geven. Ik ben ook op 29 februari uitgerekend, maar wij houden het op 1 maart haha.. Emma is trouwens ook op dezelfde dag uitgerekend als ons.... @Nikkie, Ik zou niet weten meis hoe het met de seks gaat.... Sinds dat we een positieve test in handen hebben gehad hebben we het niet meer gedaan. We willen allebei zo dol graag, maar we durven alle twee niet... Dus we knuffelen nu op een andere manier Maar ik geloof best dat je buik een opstakel wordt hoor meis. Geniet er nog maar lekker van! hihi over navels gesproken. Normaal had ik echt een diepe navel. Ik kon er met mijn wijsvinger echt 1cm in, maar nu..... Net als mamavan Jordy ben ik benieuwd wanneer de navel eruit plopt haha..... Ik kan er niet meer in met mijn wijsvinger hoor haha.... Meiden ik wordt af en toe zooooo boos op mensen. Iedereen zegt dat ik echt een hele flinke buik heb voor 25 weken. Ze zeggen steeds, jeetje meid, jij hebt er echt 2 of 3 in zitten hoor! Hoelang moet je nog, zeker niet lang meer je staat al op ontploffen. Heb je zoveel gegeten of zo, doe eens rustig aan (terwijl ik pas denk ik 7 kg ben aangekomen) Ik word er echt moe van pfffffffffff. Meiden ik ga lekker even douchen en dan heerlijk naar bedje toe...... Tot morgen en slaap lekker meiden liefs Divi
Goeiemorgen allemaal! @ Divi pffff omdat ik gistermiddag zoveel bijgeslapen had kon ik nu niet meer slapen. Heb weer van 4 tot 6 wakker gelegen en mijn heup deed zeer! We hebben de wagen al in elkaar gezet! ik kon nat6uurlijk niet wachten. De wagen staat nu met de bak beneden om af en toe lekker van te genieten al. De rest staat boven! Over de rondleiding bij de verloskamers, daar heb ik idd gewoon voor gebeld. Ik wist niet of ze dat deden. Nu krijgen mijn mannetje en ik een prive rondleiding. wel fijn om alvast alles te zien voor het geval ik toch naar het ziekenhuis toe moet! De aktie van de hema is volgens mij voor alle hema's. Er staat ook op kijk voor de actievoorwaarden op www.hema.nl Maar ik kan daar niks vinden. Maar ik weet zeker als je in de winkel zegt dat je nooit een folder krijgt dat ze daar die papieren zakken gewoon hebben liggen hoor! En je krijgt dus vrij en za as op alles 15% wat in de zak past. maar in hoeverre ze daar op gaan letten weet ik niet. En je mag de zak zo vaak vullen als je wilt.De zak is 50 cm hoog en 25 breed denk ik. De vanasten superstore is in Tilburg, maar voor de liefhebbers in het noorden is er in het noorden van het land ook http://www.h-dumpie.nl/h-dumpie.nl/ waar ze het schaap voor 59 euro hebben ipv 99. Verder niet op opmerkingen van anderen letten hoor! Ik word er af en toe ook boos van! dan is de buik weer te groot en dan weer te klein Doe je ook rustig aan! @ Redone ik heb diezelfde pijn in mijn rechterbil. Ik hoor straks wat het is. beterschap!
Haha Pooh, ik heb ook lekker geslapen vanochtend. Heerlijk Morgen en donderdag nog even werken vandaag lekker vrij. Over de hema: wij hebben de folders nog niet gekregen, vorige week niet eens gehad... Hmmm in zo'n zak past geen aankleedkussen en dergelijke denk ik haha. Vanavond is er trouwens koopavond bij de blokker. Ik kreeg via de mail een uitnodiging (ben nieuwsbrief abonnee) en krijg je daar ook 15% korting op het gehele assortiment. Misschien kijken we daar even voor een babyfoon dan. Over de seks; niet dat wij het nu zo vaak doen maar ik heb tenminste weer eens zin af en toe haha. Over mijn navel: mijnes word ook steeds ondieper. Ik heb niet zo'n sinaasappel maar zo'n diepere maar die word nu fijn uitgerekt hihi. Verder heb ik dus ineens last van mijn heup als ik s ochtends wakker word. Net als jou Pooh? Ik dacht dus dat het van de seks kwam, daarna had ik er last van En nog steeds last van mijn stuitje als ik op bepaalde stoelen zit. Ik ga me deze week maar eens opgeven voor een zwangerschapscursus. Moet het formulier ff uitprinten maar heb zelf geen printer aangesloten. Dat ding staat al een jaar in een doos. Het is een bakbeest en past hier nu even niet. Ik heb de computer beneden staan namelijk. groetjes
Hoi, Ben net weer thuis. Mn bloeddruk is wel aan de lage kant,maar ik mocht wel weer naar huis. Moet het wel in de gaten houden of ik duizelig wordt etc. Ook of ik goed kan eten en drinken en zodra dat weer achteruit gaat moet ik direct de huisarts weer bellen. Nee helaas geen oorzaak ze denken dat het een samenloop van omstandigheden is geweest. Een griepje wat over gegaan is een een cirkel van overgeven etc doordat ik niet genoeg weerstand had en moe was. Heb losec gehad en dat hielp wel om de cirkel te doorbreken. De irritatie aan maag en darmen en slokdarm is zo gestopt. Heb als advies meegekrgen om te rusten dus erg rustig aan te doen omdat ik anders zo weer in t ziekenhuis lig. Dus blijf deze week nog thuis en zie dan wel per week hoe het verder gaat. Liefs, een Mili die moe is maar ook blij omdat ze weer thuis is
halloooo... ik ben wakker hoor! Moet ook wel met die trommelende buurjochies.... elke dinsdag moet de buurvrouw oppassen en elke dinsdagochtend beginnen ze met trommelen.... De hema.....haha....daar moeten we zijn! Goed dat je dat bijhoudt! Hier ook de hele nacht last gehad van mijn heup.....is geen ischias...maar dat had ik al verteld! Nu hondje uitlaten en boodschapjes doen.....
Humpie Dumpie is een hele leuke zaak wij hebben daar veel dingen vandaan..nou ja in bestelling dan haha. Ze hebben het hobbelschaap een hobbelrups een hobbellieveheersbeestje etc. Heel leuk die dingen!