Vandaag de kruidvat leeggekocht, hahaha. Ze hadden vanalles mooie dingen van winnie the pooh in de aanbieding. Ik heb gekocht: Rompertjes Spuugdoekjes Boxkleed Babypyama Maillot Slabbertjes Slaapzak En er waren pampers in de aanbieding, die heb ik dus ook meteen meegenomen. Dus ik ben weer op de goede weg, hihihi. Erg mooi spul allemaal. Groetjes Cindy
Dat pooh spul is idd leuk! Ik heb eigenlijk vanalles al (okay, nog geen shampoo en luiers enzo), maar ik heb wel spuugdoekjes van pooh erbij gekocht vandaag. Het wil nog steeds niet met werken.....Moet dit weekend maar.
@ Flientje ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je mee! Net bij de manueel therapeut geweest. De pijn komt van mij mSI gewricht en dit hoort dus bij bekkenpijn/instabiliteit. Ik heb oefeningen meegekregen en ga wekelijks naar hem toe (ging ik al voor mijn nek) Ik hoop dat het helpt! Hij kon me niet vertellen of het nu erger zou worden. Even afwachten dan maar en als het erger wordt eventueel een gordel Nu verder met mijn kip pilaf. Jammie heb ik zin in!
Hallo allemaal! Over rugpijn: Ik heb geen last van rugpijn. wel als ik te veel heb gedaan, dan heb ik last van mijn bekken en heupen. Ook heb ik last van pijn in mijn bil zoals pooh en iemand anders (sorry weet niet meer wie) al aangaf. Volgens de verloskundige lag dat eraan doordat je een andere houding aanneemd tijdens de zwangerschap waardoor een spier of zenuw bekneld raakt. Over aankomen: Ik hou het eigenlijk helemaal niet bij. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik 30 kilo aangekomen. Ik hield ook enorm veel vocht vast. kon geen schoenen meer aan, geen ringen/horloge meer om en ga zo maar door Op het moment hou ik nog geen vocht vast (afkloppen ) Uiteindelijk ben ik zonder er iets voor te doen na de bevalling 40 kilo afgevallen, dus ik maak me nu geen zorgen erom. Ik zie het wel hoe het gaat. Ik hou het verder even kort! Fijne avond allemaal! Tot snel. Groetjes mama 1984
zo lieve meiden hier een moeie emma ! heb 2 dagen hard gewerkt en ga vanaaf dus ook maar lekker op de bank liggen ... op iedereen reageren lukt ff niet vandaaf geen puf puf maar wel alles gelezen hoor ! we hebben net behang besteld ! \/ en gordijntjes en stof voor aan het hemeltje ! oh wat schrok ik van de prijs meiden ... pffffffff maar ik ga echt niet weer beginnen met zoeken naar spullen ik heb daar geen zin meer in en man ook niet ! dus toch maar besteld ! vrijdag komt het binnen anders maandag en dinsdag komen ze behangen en mijn schoonmoeder wil de gordijntjes zelf maken ! en ook het hemeltje bekleden ! die is super goed met een naaimachine en dat is net dat vleugje liefde van oma he ! mijn ma is ook al zo bezig met schilderen en de opa's zijn ook al zo bezig ! dan de vloer er een week later in en zo gaat het toch al eindelijk opschieten nu ! zo leuk en lekker maar merk wel dat ik moe ben en steeds slechter slaap ! vandaag mijn nieuwe collega ontmoet die mij gaat vervangen tijdens mijn zwangerschap .. ! Raar hoor vooral omdat ik nog 9 weken moet werken maar zo kan ik af en toe ook eens vrij nemen ! zo en ff snel ik zag mili voorbij komen meid doe het rustig aan ! en ben blij dat je er weer bent !
daar zijn we weer is er al een antwoord op het mailtje aan de Hema? Wij hebben ook een geboortekaartje uitgezocht....en de tekst heb ik in Indesign erbij gemaakt....hopelijk gaat dat zo lukken! Hebben jullie het al gezien? er zijn al augustus 2008 mama's! Dikke buiken commentaar....laat ze lekker lullen....ze kunnen er toch nits van zeggen...uiteindelijk gaat het om de grootte van je buik als je ligt! Dan kan je pas zien of je een te grote buik zou kunnen hebben! 4 weken geleden was ik 3 kg aangekomen. Donderdag mag ik weer voor controle en dan zullen we zien hoeveel het is...
Pff, zit helmaal te stuiteren van de zenuwen. En je zal net zien dat ze morgen nog geen nieuws hebben hé... Ben best een ijskonijn, maar nu effe niet hoor! Wat leuk trouwens dat zovelen al met de kaartjes bezig zijn. Ik vind het best lastig, ik ben nog aan het schuiven met de woorden voor de tekst en we hebben ook nog geen flauw idee welke naam we onze kleine man gaan geven dus dat wordt nog wat, haha! Flientje Ps, duimers: dank je wel hoor!
Hey meissies ! Zo hee wat is er een hoop geschreven... Internet lag eruit bij mij, dus ik liep achter... Milli : gelukkig dat je er weer even was en dat je snel naar huis mag pffff Dag nieuwe meiden ! Jetjuh en ....tju welkom welkom ! Flien : Ik duim zo hard ik kan ! Cindy en Emma : Hihi jullie hebben duidelijk koopgriep ! Pooh : Jij ook bij de peut geweest ? Ik mag morgen voor een intake. Dieudonnee :wat voor kaartje heb jij ? Bianca: Wat een gemuts zeg van die mensen ! grmbl... Engel : Tof dat je er weer bent ! Zuurtje : Taai is dat he , zo'n slechte nacht....ik ken het... Hier gaat het redelijk. Eergisteren sloeg bij mij ineens de paniek toe... Ik lag in bed, kwam niet in slaap en mijn buik voelde wat zeurend...Ineens overviel de angst me dat de bevalling ging beginnen en ik natuurlijk pas 24 weken ben...Oooh ik had het niet meer...ik bleef maar op mn buik letten.... Uiteindelijk viel ik toch in slaap. Van mijn dochter beviel ik n maand te vroeg en nu ben ik soms bang dat dat weer gebeurd....stom hè !? Verder helpt de bekkengordel redelijk. Hopelijk krijg ik morgen goede tips van de peut... Ik heb giga veel last van maagzuur en soms voelt mijn bovenbuik zo strak dat het lijkt of ie gaat knappen. Vooral als ik wat teveel heb gegeten en bij sommige slips. Ik begin de yoga toch te waarderen nu, trouwens ! Ons kamertje is nu ook bijna klaar en de stapels kleren in maat 50 tm 68 liggen schoon in de kast. Nog wat kleine dingen en dan...klaar ! Ik heb de luvion babyfoon gevraagd (www.luvion.nl) want die is perfect en onze oude is kapot. Helaas gaat onze wasmachine het binnenkort ook begeven...dus dat wordt nog een flinke kostenpost...slik Onze kaartjes zijn ook besteld. Ik hoef alleen de details maar door te geven als het zover is....ze zijn zo mooi...ooooh XFD
goede avond lady's! hier een goede werkdag gehad met PAUZE . Ik heb het er ook even over gehad en dat zal denk ik niet zo snel meer gebeuren.. Ik ben vanmiddag gebeld door de zaak waar we onze babykamer hebben gekocht! GEMIST! ik kwam er natuurlijk half 7 pas achter dus ze waren ook niet meer te bereiken.. Morgen dus maar terug bellen. Ik hoop dat ze gebeld hebben dat hij binnen is.. . @mili fijn dat je er weer ben Ik zag ook dat er al augustus mama zijn ! wow gaat snel zeg! fijne avond en tot morgen denk ik weer
Nog geen antwoord op het mailtje, maar ik heb de voorwaarden en de zak nu wel gevonden op de site! Zie: http://www.hema.nl/nl-NL/nieuws/sint_ac ... od=sitemap In de winkel kun je een zak halen. Zelfs kun je onlineshoppen met 15%korting en het later in de winkel ophalen, dus volgens mij kun je ook de grote dingen met korting kopen! Ik ga in ieder geval een hoop laatste spulletjes kopen!
hee....ja dat hebben ze er vandaag dan opgezet! Dat wordt inderdaad ff naar de hema! Ga nu lekker slapen! welterusten allemaal! fruitdruifje: ons kaartje blijft nog een geheimpje hoor!
Waaaaah ff klagen weer over IKEA! Ledikant zou er deze week zijn, nu wordt het dus op zn vroegst week 49 maar kan dus ook nog steeds volgend jaar worden. Grrrr wordt er gek van, wil mn kamertje afmaken! Hihi pissed dat mn man was op die klantenservice vent. Die lachte mn man gewoon uit toen hij zei dat we al meer dan 7 weken wachten op ons ledikant! Had ie echt ff verkeerde aan mn man...haha oeps...hij heeft vast ook last van hormonen Najaa we gaan binnenkort ff naar IKEA en dan zetten we de boel daar wel even op scherp face tot face aan de klantenservice balie. Kijken of ze dan een beetje schappelijker zijn. Hier verder alles redelijk, ben alleen mega moe, en kan niet lang slapen....helaas. Najaa morgen weer een dag Groetjes, Mili
goede morgen meiden hier een slechte nacht heb hele nacht niet geslapen omdat de hond niet van de wond wou afblijven toen sliep de hond en ik bijna begint beeb te schoppe pfffff dus ben nu effe op ,heb net een kraag gehaald bij dierenarts dus hoop dat vannacht beter gaat fijne dag allemaal
goedemorgen meiden ! 8) zo eindelijk weer eens goed geslapen .. pff wat was dat nodig ik heb bijna klokje rond geslapen alleen de beeb van de buren was weer vervelend maar ik ben al blij dat ik eens een bijna nacht geslapen heb ha ha was pas om 9.30 wakker Vanavond 1e keer naar de puf cursus ben benieuwd en lijkt me wel gezellig met nog meer meiden zo bij elkaar! ik heb alleen steeds meer last van mijn rug dus ff vragen daar er is fysio bij ... ik heb macaronie al gemaakt want ik moet ff op gemak eten en laten zakken en mannetje is pas thuis als ik al weg moet ! en ik ga zo gezellig lunchen met mijn vriendinnen ! vaste rpik op woensdag zo lang het nog allemaal kan he ! Wenneke wat vervelend van je hondje .. hoop dat het helpt en onze beeb is ook al zo heftig aan het schoppen ! Mili hoe is het met je ! rustig aan he ook met de IKEA mensen ha ha laat dat idd je man maar doen en anders zullen wij maartmama's eens een keer mee gaan kijken of ze bestand zijn tegen zo veel hormonen ha ha ben blij dat je er weer bent meid ! FD ai ai een maand eerder is vroeg was daar een reden voor ? vervelend dat je jezelf dan zorgen gaat maken en dat van je buik heb ik ook mega erg het is net of hij op klappen staat ! zo strak dat zie je ook goed en ik ben ook al lekker aan het uitscheuren ook al smeer ik elke dag... Pooh wat een goede tip ik ga denk ik ook maar ff ik moet nog genoeg hebben en dat is mooi meegenomen ! ik ben nog aan het bijkomen van de prijs van het behang en de gordijnen ! Bellamano goed meid van je pauze ! wat heb je er aan als je straks helemaal ziek thuis zit ! en je baas mag al blij zijn dat je er nog bent ! wow augustusmama's dan is onze puk al 6 mnd ! Flientje duim duim duim weet je al iets ? wat spannend duim duim duim Dieudonnee wij hebben nog geen kaartje maar zijn een beetje internet aan het afzoeken Meiden zijn jullie ook al zo vergeetachtig .... pff ik lijk wel dement op mijn werk merk ik het vooral en dat kan eigenlijk niet hoor.. ik zal toch eens met mijn baas gaan praten Oh en meiden met al die vakantie's pfff wat ben ik jaloers zeg ... ai ai nog 9 weken ... ik hoop dat ik het haal ik vind het echt zwaar worden nu vooral met doe rot nachten ... ha ha ik dacht wat hoor ik ben ik gek aan het worden zitten hier 2 katten te beppen ofzo met elkaar ha ha zouden ze ook augustus baby's maken hihihi
hoi hoi, het is al ongeveer een week geleden dat ik me hier 'gemeld' heb. Heb wel alles bijgelezen, maar had niet de energie mee te beppen. Ging nl even niet zo lekker. Ben vorige week donderdag eerst in tranen uitgebarsten bij de fysio ("eh...volgens mij wordt het je allemaal wat teveel en moet je maar eens rustig aan gaan doen"). Vrijdag bij de verloskundige was het advies nog concreter ("zo, vanaf nu ga je minimaal een paar weken niet meer werken!"). Teveel harde buiken. Nou, ja, ben deze week dus niet aan het werk geweest en ik doe m'n best om daar rustig van te worden Oke, jullie weer op de hoogte. @Milli: hiep hiep hoera, gelukkig weer thuis joh! Neem de tijd om even weer wat aan te sterken! @de rest: volgens mij gaat alles prima met iedereen op de bekende pijntjes en kwalen na; gelukkig maar! Mijn zoon was al helemaal happy dat we de 24 weken hadden bereikt. "nu gaan ze in ieder geval proberen het te redden als het komt, toch mam?" Tja, je moet er niet aan denken, maar ergens ook wel weer bijzonder om te beseffen dat de kleine nu wel kans van overleven heeft... Nou meiden, voor iedereen het allerbeste, ik zal weer wat actiever meeschrijven en denken
wie heeft nog meer last van hoofdpijn? Ik sinds gisteren en het gaat maar niet weg lijkt steeds erger te zijn en ik zit op me werk kan voorlopig niet naar huis moet nog tot 5 uur. morgen gelukkig naar de vk kijken wat zij allemaal te zeggen heeft
Buddy ik heb ook af en toe last van hoofdpijn. Dit kan verschillende oorzaken hebben. je kan hoofdpijn krijgen door: - te weinig te drinken - te weinig slapen -door je zorgen te maken (dit kan bewust of onbewust zijn) Deze info heb ik van mijn vroedvrouw. Ze kon me jammer genoeg niet zeggen wat te doen behalve een pilletje met paracetamol te nemen. Het was bij mij ook niet echt duidelijk wat de oorzaak was. Knuf van zuurtje
Ik heb vanacht weer een slecht nacht gehad. Het zoontje heeft me weer wakker gemaakt. Ik hoop dat hij komende nacht wel weer doorslaapt. Voor de rest gaat hier wel alles goed. Ons frummelke is weer heftig in de weer vandaag. Knuf van zuurtje
Hahah lijkt me een strak plan, organiseren we gewoon een meeting bij mij in de buurt en dan met zn allen hup naar IKEA Ik doe zeker rustig, er is echt een knop om nu bij mij, de kleine en ik gaan gewoon voor en werk heeft dan echt ff pech! Maandag ga ik op eigen initiatief naar de ARBO arts, om toch te regelen dat ik ga minderen. Of in elk geval soepeler weg kan als het niet gaat. Groetjesss, Mili