Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ze weten nog niks zeker... Morgen weer bellen... Kan wel huilen gewoon, het is gewoon zooooo belangrijk dat we op korte termijn in een nadere woning komen. Ben zo bang dat het niet goed gaat aflopen hierzo...

Voel me een beetje lullig dat ik net echt inga op alles wat jullie hebben geschreven, maar ik heb gewoon even niet de rust in mijn hoofd om een zinnig antwoord op te schrijven. Sorry

Flientje

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Flientje sterkte hoor!
    Mili fijn dat je er weer bent, en het beter met je gaat!
    Hoop dat je snel je kamertje hebt

Hebben jullie ook last van veel afscheiding?

Groetjes Cindy

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mili : vind ik ook , denk eerst maar aan jezelf en aan de kleine , dat gaat nu echt voor!

@ flientje: hey meis ik hoop voor je dat het gauw allemaal goed komt. Geeft niets hoor dat je even niet op iedereen reageerd. Je hebt gewoon nu even wat anders aan je hoofd, Sterkte ermee!

4. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ook hier ff niets zinnings; veel me gestresst en moe......sorry

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo!

ik heb eigenlijk ook niks te melden weer een K*TDAG op mijn werk. Ben zelf ook weer errug moe!
    Verder wel goed nieuws over de meubeltjes, we kunnen ze 2 dec ophalen :D
    dat is wel heel fijn.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden hier weer emma !

ben lekker weesten lunchen en ff langs mijn zwager die hebben ze gister geopereerd ! was gezellie ging wel goed en had wat bloemen en boekkie's meegenomen voor mezelf ook mooie roosjes die geef ik aan mijn man ha ha ;)

zo naar de cursus goed dat ik het nog ff doorlees moet handoek en kussen mee en in gymkleding ... hihi anders had ik daar gezeten
    zo lekker eerst macaroni smikkelen

Mama wat leif van je zoontje ! ah ik kreeg er tranen van wat een lief manneke zo te lezen heeft hij al zijn in broertje of zusje ! en rustig aan meid ik heb die buiken ook en da's nix !
    buddy ik heb ook vaak hoofdpijn en neem wel eens een asperine en als het kan wat meer rust meer kan ff niet he !
    Zuurtje hoop dat je manneke doorslaapt en de frummel niet te veel aandacht lokt ha ha ! hier hetzelfde hij is echt al sterker aan het worden
    mili je zegt het maar hoor ha ha zou ik ff bang zijn al ik die sukkel van de klantenservice was ha ha zou zijn gezicht wel eens willen zien met 80 van zie hormonenbonken !
    en goed idee van de arbo die hebben mij ook zo lief en goed geholpen dit jaar die mensen zijn er echt ook voor jou hoor !
    Flientje misschien helpt het als je eens flink jankt ! kunnen ze zien wat het met je doet... ze moeten niet kwallen met een zwangere vrouw en anders gaan we met zn'n allen ook mee naar je huurder !
    Cindy ik kom net van de kruidvat ! ha ha 3 pakken inlegkruisjes halen 2 betalen ! ik heb het ook zo erg dus ! Vervelend maar zo lang er geen jeuk is of pijn is het echt een kwaaltje
    voor de andere een knuf ! ik ben ook zo snel moe en kan het soms ook niet opbregen hoor om te reageren op iedereen !

zo en nu eten en spullen pakken !
    heb gelukkig nog een nieuwe sprotbroek gekocht net !

7. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Goedenavond meiden,

Na een raar avondje gisteravond en een druk dagje vandaag ben ik helemaal gesloopt.
    Ik zal bij het begin beginnen, mijn mannetje had samen met zijn ex een hond, zij ging weg en liet de hand achter bij mijn mannetje tot ze een eigen huisje zou hebben.
    Zo`n maand of drie geleden kwam ze haar naar veel over en weer gemaild te hebben weer ophalen ze had een ander adres geregeld voor de hond.
    Nou kom ik gisteren op mijn oude msn om mijn mailtjes na te kijken, krijg ik een off-line bericht binnen van haar zwager of wij intresse hebben in Misty.

Ik schrok me rot en dacht eerst dat het een geintje was, maar hij was serieus, hij en zijn vrouw zorgde tijdelijk voor de hond tot ze dus een eigen huis zou hebben.

Nou het hoe en waarom ze Misty weer bij ons wilde brengen wijdt ik hier niet over uit omdat ik ze beloofd heb mijn mond verder te houden dat het tussen ons was. En omdat hij officieel de eigenaar van Misty is/was wilde hij haar terug geven aan ons.

Nou na een tijdje ge-chat te hebben op msn, hebben ze Misty gisterenavond meteen gebracht met al haar spullen erbij.
    Wel heb ik een briefje gemaakt waarin staat dat hij Misty overdraagt aan mijn mannetje en die heeft hij getekend zodat ze haar niet weer ineens kunnen opeisen.
    Niet dat ik hun niet vertrouw, zeker niet maar dat geeft toch meer zekerheid en staan we sterker mocht er in de toekomt iets gebeuren.

Vandaag dus vanalles geregeld om haar op mijn mannetjes naam te krijgen en naar de dierenwinkel geweest om een harnas voor haar te halen aangezien ze erg sterk is in haar nek.

Maar al met al hebben we ons hondje weer terug en ik ben helemaal happy.

Wel heb ik teveel gelopen vandaag, en verga van de pijn in mijn bekken maar ik heb het met liefde gedaan, ik neem morgen wel iets meer rust hahaha

Hoe is het hier verder met iedereen?

oww jaa foto van ons doggie zal ik in me album zetten :D

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nieuw buikfotootje

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heee nathalie er staat bij de foto 21 weken is dit een foutje ? je bent toch al verder......
    hij is wel super hoor ! echt mooi rond !
    Jetjuhh wat een verhaal en wat een leuke hond !
    je hebt er goed aan gedaan hoor om het zo te doen zit je er straks niet nog een keer mee ! Wel super van haar zwager om het zo te doen !

ik ben net terug van de cursus en het was mega leuk !
    lekker beppen en al wat oefeningen gedaan maar meer beppen nu !
    ook een leuke vrouw die het gaf en gewoon lekker nuchter niet zo zweverig zo ben ik niet...
    en nu tv kijken en op tijd onder de wol !

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Die foto in mijn album is inderdaad van 21 weken,zal de nieuwe nu ff uploaden ;)

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili balen van die kl*te ikea. laat het er maar niet bij zitten! ;)

@ Emma ik ben ook zoooooo vergeetachtig. niet normaal...op het werk is dat wel eens moeilijk! ;) Wat fijn dat alles nu in sneltreinvaart gaat op de babykamer! :D

@ Mamajo doe rustig aan meid! ;)

@ Buddy ik heb heel veel hoofdpijn gehad maar door de manuele therapie ben ik er bijna vanaf. maar ik ga dan ook wekelijks! Als ik het heb neem ik een paracetamol zetpil 1000 mg en die mogen we gewoon hebben. Dat heb ik vorige week nog aan de VK gevraagd. Ook gebruik ik dan van die coolstrips op mijn voorhoofd en die werken wel verlichtend. ;) Beterschap! Want ik weet hoe erg dat kan zijn!
    ;)

@ Zuurtje ik duim voor je dat je vannacht gewoon door kan slapen! ;)

@ Flientje we blijven duimen! ;)

@ Cindy ik heb er ook wel meer last van, maar kan het met een inlegkruisje af. ;)

Een dikke knuffel voor alle vermoeide mama's!

@ Bellamano leuk he dat het kamertje er bijna is! Die van ons komt dinsdag as binnen!

@ Nathalie mooie ronde buik!

Ik heb ook een nieuwe foto in mijn album :D

Vandaag iets liefs meegemaakt. Ik stond aan het einde van mijn les nog even met een leerling te praten en 4 leerlingen van mijn mentorklas stonden op me te wachten. Ik zei ze eerst dat ik eerst pauze ging houden en ze straks te woord zou staan. maar toen zeiden ze dat ze iets wilde geven. Ze hadden heel veel babyspulletjes, kleertjes, knuffel, schoentjes enz gekocht met een keilieve kaart. is zo schattig he...ik kreeg er gewoon tranen van zooo lief! :D

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jouw buik gaat ook hard Pooh.

Wat lief van die leerlingen zeg!

13. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    gooood evening lady's!

even een berichtje vanaf hier!

zie dat veel dames last hebben van hun lichaam , nu we wat verder komen, dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!

hier gaat het eigenlijk heel voorspoedig, mij hoor je niet klagen...ik geniet van top tot teen!

het werken gaat ook nog goed, en heb zelfs afgelopen weekend nog met mijn paard gereden.

mijn buikje is nog steeds beschaafd, erg fijn , zit me niks in de weg.

kleine vent is wel steeds meer aanwezig, voel hem erg goed, vooral als ik savonds in bed lig! zo leuk

heb nu anderhalve week vrij, en dinsdag komt het kamertje! genieten, kan ik lekker gaan inrichten.

verder weinig te melden...ben erg blij en dankbaar dat het zo goed met ons gaat.

knuffel van ons..

14. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    zie prachtige buiken voorbij komen! mooi hoor dames!

ik pas nog steeds in sommige gewone broeken, zelfs mijn uniform broeken zitten nog prima en de paardrijbroek gaat ook nog steeds dicht... :confused: 8)

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat een schatjes he! Maar die buik moet nog wel rond worden! :D

@ Lievebeestje wat fijn dat je veel broeken nog aan kunt! Ben blij voor je dat het zo goed gaat! :D

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hee dames

lange dag gehad vandaag!
    Ga morgen wel weer reageren...

cindy: pas wel op met inlegkruisjes...als je veel afscheiding hebt en het is schimmel, kan je er meer last van krijgen doordat het minder ademt en de schimmel dus meer warmte heeft om uit te breiden. Als je er zeker van wilt zijn, moet je gewoon ff je verloskudige vragen, die kan het hee snel zien!
    Met schimmel hoef je ook niet altijd jeuk te hebben namelijk.
    (zei de ervaringsdeskundige ;) )

tot morgen
    slaap lekker allemaal

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouw meiden wat een mooie buiken zeg !

18. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    mooie buiken inderdaad!

Slaap lekker iedereen!

mamajo

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemoggel! :) Die reclame is super! :)

20. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goeie morgen dames,

Ook hier gaat alles goed. De baby schopt heel erg hard vooral als ik neerzit (wat zowat de ganse dag is aangezien ik een bureau-job heb) en in bed lig. Gisteren een soort van trekkende pijn in mijn buik, maar dat zal dan wel bandenpijn zijn vermoed ik. Vandaag is het weer over.
    Vanavond (als we op tijd thuis geraken) eens gaan kijken voor een badkamer (voorlopig hebben we enkel een douche). Met een beetje geluk (en nog goed doorwerken), kan deze binnen 2-3 maand in orde zijn.

@pooh: wat een lieve leerlingen. Ik kan aannemen dat het voor de klas staan best wel zwaar wordt, maar zo'n momenten kunnen zoveel goed maken.

@Mili: Leuk dat je weer thuis bent. Verzorg jezelf en je baby goed.

Deel Deze Pagina