Goeiemorgen, heb een dag gemist, maar nathalie: mooie foto! Verder hier alles prima; beeb had een rustige dag gisteren ,maar is nu toch flink wakker. Vind ik altijd wel leuk om te voelen, dan lijkt alles in orde. Wat gaan die weken toch vlug dames!
Wat een mooie buiken zeg! Ik gebruik ook geen inlegkruisjes meer, ben helaas ook overgevoelig voor de broei. Ook Tena werkt bij mij niet. Dan maar wat vaker een scvhoon broekje aan. Heb in iedere tas gewoon een paar in een etuitje zitten, nu maar hopen dat ik niet met een tassencontrole mijn tas moet leegmaken, haha! Goed nieuws: We hebben een ander huis! Echt helemaal te gek! In een rustige buurt, grenzend aan een park, met een tuin, schuur en bovenal: veel groter. Kan ik ook binnenkort gaan babyshoppen! JIEHAAAA!
Ik zal ook weer eens van me laten horen gisteren bij de vk geweest. Alles was gelukkig goed. Tot nu toe is het een zwangerschap volgens het boekje zei ze. Ben ik totaal nog niet zo heel veel aan gekomen 3 kilo. Maar dat komt van zelf wel denk ik. @flientje gefeliciteerd met je nieuwe huis. Spannend hoor. Nu kun je ook lekker shoppen.
@Flientje Proficiat met jullie nieuwe huis. Geniet maar van het babyshoppen Kunnen jullie snel verhuizen?
goedemorgen meiden hier lekker tot 9 kunnen blijven liggen maar dan krijg ik last van mijn rug dus echt lang uitslapen wordt wel moeilijk .. hmm jammer ik hou er juist zo van maar goed al lekker in bad geweest moet vanavond ook op de foto voor mijn werk .. en dat met die buik ha ha nog een uurtje en dan weer werken tot 8 .. bah geen zin in ik zou al graag lekker thuis willen zijn hoor ! Flientje ! wat geweldig nieuws zeg ! eindelijk ! oh jij kan aan de slag ! en wat een luxe zo te lezen ! ha ha je krijgt wat je verdient ! Eekje nu nog een badkamer zetten dat wordt nog klussen maar is wel makkelijker om het nog te doen voor de beeb er is dan na de bevalling hoor ! Pooh dat is idd echt super lief van je leerlingen ! allemaal een 10 zou ik zeggen ha ha Lievebeestje wat een luxe ! ik hoef het niet eens te proberen mijn broeken... oh ik droom er al van om weer in mijn eigen kleding te kunnen zelfs ha ha nou meiden ik ben er morgenavond weer ik ga centen verdienen want wat kost zo'n prul nu al veel geld haha oh en die korting van de hema met de zakken ik ben het gister gaan vragen want ik had er geen gekregen maar die kan je vrijdag en zaterdag ophalen zo lang de voorraad strekt en niet eerder .... ik grommen ... ik wilde hem gelijk en ik kan zaterdag pas ... bla bla komt ik gister thuis zit hij nog bij de reclame ha ha maar goed weten jullie het ook ! nou toedels knuf emma
Hoi meiden, Heb lang niet kunnen schrijven hier door alle drukte om me heen. Ben bezig met het schrijven van mijn scriptie..... Moet echt af voor de baby komt. Ben zo bang dat ik dit jaar niet kan afstuderen. Moet ook nog een paar vakken doen. Echt stressen! Heb volgende maand tentamens. Moet ook nog werken tussen alle hectiek door. Stress, stress, stress>>> weet het, het is niet goed voor de baby. Dames zie al wel dat veel dametjes hier al enorme buiken hebben>>mooi hoor! Nou moet nu weer verder met mijn werk.....pfffff kusjes melis
Hoi meiden, ik ben ook weer terug van weggeweest. Heb wel alles bijgelezen maar helaas niet alles onthouden, ben op het moment echt een zeef Hier alles redelijk. Heb gisteren bericht gehad van het GKB dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen en dat ik over 8 weken bericht krijg over hoe en wat, dus dat wordt nog even stressen. Afgelopen weekend wezen shoppen voor behang en de vloer voor de beebkamer. Je wordt niet echt vrolijk van die prijzen!. We hebben nu gewoon neutraal behang en bij de Praxis hebben we stickers gehaald die je op de muren kunt bevestigen evenals een paar 3d stickers, gaaf joh!. Voor de vloer hebben we gekozen om lekker bij de IKEA laminaat te gaan halen, is niet echt duur en wel zo praktisch met schoonmaken en zo. Met beeb is ook alles goed. Begin haar nu lekker veel te voelen, en het lijkt soms of ik wel aan alle kanten beweging voel van haar, zo fijn Op het werk wordt het nu wel steeds zwaarder. Ik werk nog gewoon fulltime maar merk wel dat als ik bijvoorbeeld een ochtend een vergadering heb gehad dat ik dan helemaal aan het eind van mijn latijn ben. Zodra ik 'savonds thuis kom van mijn werk, kan ik het nog net opbrengen om eten te koken, en daarna weet ik niet hoe snel ik in mijn bedje moet gaan liggen, om vrijwel onmiddellijk in slaap te vallen, ik ben zo giga moeeeeeeeee. Herkent iemand dit? Verder is eindelijk mijn bloeddruk van weken te laag te zijn geweest zich nu aan het stabiliseren. Ben nog steeds wel erg duizelig maar dat kan te maken hebben dat ik zoveel stress op het moment heb, zal daarom ook wel zijn dat ik iedere dag mega hoofdpijn heb. Voor alle maartmama's een dikke knuf en zorg goed voor jezelf en jullie beebje! Liefs Monique
Goedemorgen mama's Ik heb na 2 slechte nachten nog eens heerlijk kunnen doorslapen. Wat deed dat deugd zeg. Flientje gefeliciteerd met jullie nieuwe woonst. Mili hoe gaat het nu met jou? Voor de rest weet ik het even niet meer. Als ik iets gelezen heb ben ik het ook alweer direct vergeten. Knuf van zuurtje
joepie joepie de poeppie ze hebben net gebeld behang en stof is binnen gelukkig kan mannetje het dan halen anders had ik moeten sjouwen ! en dinsdag gaan ze beginnen ! zo lieverds ik ben werken knuf emma
Hoi, Hier gaat het redelijk. Mn arm doet erg veel pijn van infuusprikken. Dat is namelijk een paar keer mis gegaan. Hahah, mn linker hand is nu blauw, rechterhand ook, en rechts is ie uiteindelijk onder de huid gaan lopen waardoor mn arm dik werd. Die is nu dus blauw, voelt als een kneuzing. Maar goed, verder ken ik moe, duizelig en af en toe nog behoorlijk misselijk. Doe lekker rustig aan, ben nog niet weer aan het werk. Maandag eerst naar de arbo-arts en ga denk ik inzetten op halve dagen, dan heb ik meer rust. Dus als ik dan dec en jan kan overbruggen middels halve dagen dan red ik het wel. Naar omstandigheden goed dus, haha helemaal als ik de baby voel schoppen. Heb in t ziekenhuis nog een extra echo gehad, waren dames die voor hun opleidig moesten oefenen, of ik wel proefkonijn wilde zijn. Hahah ikke wel, dus we hebben nog even heerlijk naar de baby kunnen kijken die druk aan t bewegen was toen Groetjes, Mili
hee Flientje: van harte meid met jullie nieuwe huis! En nu lekker shoppen! Vanmiddag op controle...ben benieuwd hoeveel ik nu ben aangekomen!
Dank iedereen voor de felicitaties! Je wilt echt niet weten hoe blij we zijn gewoon. Ben er even langsgeweest, het ziet er hartstikke oké uit. Eerste week van januari komt het huis leeg, dus da's wel een beetje later dan gepland, maar dat hebben we er zeker voorover. Ik fietste terug naar de flat/wijk waar we inwonen en ik had echt zoiets van: I'm out of here! Toedels! Hahahaha... Op de laatste dag dat we hier wonen ga ik taarten naar beneden gooien denk ik. Ben de meesten die hier wonen zo zat. Overlast, geur, lawaai Brrr, nog even dan zijn we weg. Heel veel blije dáágjes, Flientje
goede middag! Jeetje mooie buiken hoor! dat bruin gestreepte shirtje van de h&m heb ik ook! @flientje gefeliciteerd! Ik kan me dat goed voorstellen had ik ook voordat wij verhuisde, ik wilde alleen liever rotte groente en rot fruit naar beneden gooien haha. Ik heb weeer een rotdag gehad op mijn werk nou ja op zich wel goed alleen weeer overgewerkt en dan moet ik nog een half uur naar huis fietsen en dat is dan net te veel. wat een zeikerd ben ik ook he?! Gelukkig ben ik het weekend lekker vrij! liefs bellamano
Hey meiden, Hier ben ik ook weer is even. Wat een mooie buiken zeg! @Mili hopelijk heb je snel minder last. Toch fijn dat het al weer wat beter gaat. Ik heb vandaag de pretecho gehad. Wat een schatje zeg.. Ik ben echt helemaal blij. Helaas is vanmorgen de dvd mislukt (kwamen we thuis achter) dus kon ik smiddags nog een keer terug komen. Geluk bij een ongeluk: de baby lag er stukken beter voor! Ik heb de eerste paar echo foto's van vanmorgen al gescant. De rest volgt nog. Zal ze nu in mn album zetten. Groetjes, succes en veel liefs! Annika