thanks! Das lief! Het gaat best goed hier...ben nog wel duizelig af en toe maar ff zoute drop eten bloeddruk is soms laag. Liefs, Mili
Ja gaat wel goed dus in ieder geval stukken beter dan toen ik in t ziekenhuis kwam. En wat IKEA betreft , we gaan binnenkort denk ik even naar de klantenservice toe, hihi laat ik al mn hoormoontjes los, misschien dat dat helpt
Goeiemorgen! @ Lilya ik voelde ons hummeltje maandag en dinsdag helemaal niet en vanaf vandaag is hij weer super druk en aanwezig! Dus maak je niet druk!
Natasja: gefeliciteerd, wat leuk ook al een zoon hihi! Lilya: ik heb dat ook wel gehad hoor, nu de laatste twee weken voel ik m toch wel dagelijks maar ik heb er wel eens een dag tussen dat ie echt rustig is. Als ik erg druk ben word mijn baby juist drukker ofzo. Met 22 weken voelde ik m soms ook een dag niet en dan werd ik ook gestresst of ging op mijn buik kloppen ofzo en dan nog geen reactie he Zuurtje: zo raar is dat toch niet met die kleertjes? Ik ga ze pas in januari wassen, verwacht hem hopelijk niet meer dan 4 weken te vroeg. Maar dus ook gelijk antwoord op jouw vraag Divi, ik zag gister babyboom (iemand ook gekeken?) en daar was een stel bij waarbij zij dus met 25 weken en een paar dagen beviel en het kindje het uiteindelijk niet heeft gered. Toen zat ik wel even te snotteren hoor. Het ging bij haar ook al vanaf 20 weken mis. Tsja daar word je wel even naar van. Zo oneerlijk, het kindje was eigenlijk al helemaal af maar kon het toch nog niet redden. 26 weken schijnt wel een mijlpaal te zijn. Met 26 weken redt ongeveer 50% het, bij 30 weken is dat al 90%. Maar ze zijn nog zo kwetsbaar he. Verder hier niet veel nieuws. Ik had weer erg last van mijn heup na het slapen. Soms lijkt het of ik er dan te lang op lig ofzo. Vannacht niet zo super geslapen, de rest van de week ging het wel goed. Heerlijk is dat. Als ik goed slaap voel ik me altijd een stuk beter. liefs
Ik heb gisteren ook baby-boom gekeken en ook een traantje weg gepikt ook omdat mijn beste vriendin dit ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt vorig jaar alleen was haar zoontje 22 weken. Verder vond ik het maar raar want ze hadden het de hele tijd over dat kind... en niet over hun zoon of dochter of wat dan ook dus dat was wel een beetje raar als ik met mijn beste vriendin zit te kletsen daar over hebben we het gewoon over fabian.... of is dat weer raar? @ Natasja gefeliciteerd met jullie zoon het word echt een mannen maand he maart... Ik hoop alleen dat ze nog een jongetje voor ons over houden. Verder gisteren naar de vk geweest ziet er allemaal goed uit en me baarmoeder zit al 2 vingers boven me navel en ik moet voor me suiker 3 keer bloed laten prikken. As woensdag gelukkig weer een echo dus dan valt dat prikken ook weer in het niets terwijl ik er altijd wel tegen op zie.... Verder iedereen een fijn weekend
goedenmorgen meiden zow hier s alles lekker rustig nu zelfs de hond haha http://www.mijnalbum.nl/Album=YIBYBPED buikfoto van gisteren
Even wat anders. Ik heb sinds een paar dagen af en toe steken "onderin". Echt in mijn schaambeen/vagina. Het voelt niet echt prettig. Niet continu maar af en toe dus. Hoop niet dat dat een teken van BI is ofzo. Want heb ook last van mijn stuitje als ik buk of teveel in het huishouden doe. Nu moet ik zeggen dat de kleine daar ook een paar keer flink heeft lopen trappen, het voelde net of ie met zijn voet in mijn doos zat haha. Misschien komt het daardoor? groetjes
Hoi! Ik heb ook naar die aflevering van Babyboom gekeken en het viel mij inderdaad ook op dat ze niet eens de naam van het kindje bekend hebben gemaakt, ze hadden het alleen maar over 'het kind'. Hier alles goed, verbouwing schiet nu eindelijk op dus volgende week kunnen we de kamers op zolder gaan aftimmeren en aankleden en dan kunnen we de babykamer leeg maken zodat we daar ook aan de gang kunnen. Groetjes allemaal!
ik heb ook naar babyboom gekeken en mij viel het ook op dat ze het over dat kind hadden.Ik vond het erg raar. Ik voel de beeb elke dag alleen gisteren iets minder als andere dagen.Vandaag is hij weer lekker aanwezig. Ik voel me vandaag lichamelijk niet goed.Ik heb zo'n erge last van mijn onderrug/bil dat ik amper kan lopen.Ik heb al een paar keer lopen janken van de pijn.Zolang ik zit en me niet veel beweeg hou ik het vol.Ik zou niet weten wat ik er aan kan doen.Iemand tips?
Hier gaat ook alles goed. Ik voel ook niet elke dag de kleine. Soms maar een beetje. Ik zou ook graag willen dat ik haar elke dag voelde. Ik heb al 4 dagen last van een tranend oog, zeer irritant. Weet niet of dat ook door de hormonen of zo komt! Ben trouwens deze week een halve kilo afgevallen, is dat erg? 20 december controle in het ziekenhuis en 21 december de 3d-4d echo, we zijn zo benieuwd! Groetjes Cindy
haha...dat klinkt bekend! De kleine hier trapt ook vaak richting de onderkant, best vervelend...maar ook wel weer grappig! Die steken kunnen, volgens mij, ook te maken hebben met bandenpijn. Als je dit soort dingen zeker wilt weten, moet je het gewoon aan je vk vragen.... Ik kan nu wel echt het verschil voelen of ik mijn banden voel of dat het te maken heeft met mijn bekken. Vragen is altijd de beste manier om erachter te komen, wat het nu is! Verder een erg beweeglijke kleine hier vandaag. Kan ik zo van genieten! Heb net ook weer 'kinderen' door de brievenbus gekregen....dus dat wordt lekker op de bank met een boekie! Ik las trouwens ook nog iets over mensen die eigenlijk wel een beetje jaloers op anderen die niet (meer) werken. Nou ik ben best jaloers op mensen die wel lekker kunnen werken. Ik ben er gewoon te moe voor....baal daar best van. Het is niet anders en ik luister goed naar m'n lijf, maar leuk is anders! Nu een boterhammetje en dan lekker ff uitrusten van vanmorgen!
Cindy: nee lijkt me niet erg. Het kan zijn dat je soms wat zwaarder bent omdat je vocht vasthoudt. Kan zo een kilo schelen hoor! Over babyboom: nah weet het niet, misschien hadden ze nog niet een naam of vonden ze het te persoonlijk die te noemen. Ik heb ook al wel een naam maar noem hem ook vaak 'de baby'. Denk dat ze het niet zo bedoelden hoor.
Alvast een fijn weekend Divi! En niks aan de hand dus met je harde buiken dus. Ik vind het vooral een naar gevoel. Heb ze gelukkig niet elke dag ofzo. Af en toe. Pfjoeee wat is onze uk druk vandaag. Ik was vanochtend ook al vroeg wakker want toen lag ik ook al lekker te stampen haha. Nu vanmiddag ook even de stad in gegaan, even wat dingetjes gekocht bij de kruidvat (zo'n Pooh badcape en spuugdoekjes en slabbetjes) en vanmiddag even de was gedaan. Kwam nog iemand tegen die nog niet wist dat ik zwanger was, dus kreeg nog felicitaties. Altijd leuk! Soms vind ik het wel eens jammer dat het bijna winter is want het liefst zou ik mijn buikje aan iedereen showen. Mensen die je van gezicht kent etc. Van mij mag de hele wereld het weten haha. Ben er trots op. Alvast een fijn weekend allemaal!
Jazeker doe ik dat. Vandaag heerlijk genoten van t feit dat mn man ook vrij was. Heb samen met hem een mooie zwarte broek gekocht en een truitje bij miss etam..voor de kerst alvast haha En morgen ga ik nog even weer shoppen haha veel truitjes komen nu net niet meer over mn buik Dus mn man zei: ga jij morgen maar ff lekker shoppen als ik aan t werk ben Heb vandaag ook mn baas gesproken enneh ik ga vanaf dinsdag halve dagen werken. Hij was het er helemaal mee eens en leek oprecht zorgen te hebben over mn gezondheid en die van onze uk! Haha geen moeilijk gedoe en gewurg meer dus om halve dagen te werken. Maandag nog wel even via de arbo arts, maar verder ga ik dus dindag weer proberen te beginnen. Maar ik luister wel goed naar mn lijf hoor! De baby was net druk aan t schoppen geloof ik haha voelde allemaal geplop en bewegingen Liefs en knuf, Mili
Hey hallo allemaal, Hier even een berichtje van een super gelukkig a.s. moeder We hebben gisteren een pretecho en we kunnen mede delen dat we een kleine meid krijgen! Dus dat kan achter m'n naam gezet worden ik weet niet of het ook al was veranderd dat ik inmiddels 28 ben.. Ik zet even wat foto's in m'n album van onze lieve kleine meid