Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ben er inderdaad ook blij mee dat ik het heb maar ik stelde altijd uit om zo weinig mogelijk te nemen. Dit was wel afzien van de pijn.

Van mij ook een extra knuf voor alle mama's.

Knuf van zuurtje ;)

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Dag mama's!

Gelukkig mogen rennies wel, zou niet weten hoe ik in slaap zou moeten komen zonder die dingen.

@MvJordy: Wat een te gekke foto's zeg, echt een beebietje gewoon (ja duh, wat anders, maar het kindje ziet er al zo compleet uit, alsof het elk moment ter wereld kan komen) gaaf zeg!

Hier gaat alles goed, we zijn in het huis geweest na een afspraak met de huidige huurders en et ziet er super uit. Niet groot ofzo, maar perfect voor ons. Er zitten veel mogelijkheden in het huis en dat is ideaal. Nadeel: op één van de slaapkamers hebben de eigenaren een hondenkamer gemaakt. die geur... brrrr. Weet iemand hoe je dat het beste schoon kan maken? De vloerbedekking halen we er uiteraard uit, maar het lijkt me dat er nog wel flink wat bacteriën en baccillen blijven rondhangen?
    Het wordt de kamer van onze oudste, dus het moet wel echt goed schoon lijkt me..

Liefs, flientje

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    het is maar goed dat jullie mij nu niet kunnen zien zitten...mega dikke buik en een gezicht met een mega masker hahah....
    vrolijkt de dag weer wat op!

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    volgens mij is dettol ( of schrijf je dat anders) erg goed voor dat soort dingen. Het ontsmet en haalt ook de geur weg van beesten.
    MAAR je mag er geloof ik niet mee werken als je zwanger bent..dusseh ik zou iemand anders even aan de poets zetten dan.
    Verder zou ik het niet weten...wel mooi dat het huisje nu al bevalt, geniet er van!

Groetjes,
    Mili

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Echt wel super leuk! Ben helemaal blij haha.

Dat van die Rennie wist ik ook niet vriendin van me zei namelijk dat dat niet mocht maar dat ze t wel had genomen aan t einde van de zwangerschap...maar ja als een gyn en vk zeggen dat het wel mag dan zal het wel mogen. Word soms wel helemaal gek van die tegenstrijdige berichten! :rolleyes:

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) errug jammer dat we dat niet kunnen zien ;)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo heb ik ff net zitten janken met de film "het paard van St. Klaas"
    mijn man zat me echt uit te lachen !
    ja eh kind kreeg niks en paard ging ook dood ....

Pff hormonen.....

oh wie lust er gebak ?
    ha ha ik had gekocht en mannetje ook al verassning zijn we met zijn 2e met 8 gebakjes .. hihi
    zo koffie en thee staat al aan .... wie wil !

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo allemaal!

Ben ff niet geweest hier! kon de site niet opkomen :(
    Reageer dus ook ff niet op iedereen want ik heb erg veel gemist!

Maargoed hier ben ik dan weer ff.
    Auw auw auw ik heb pijn in mijn bil die doortrekt naar mijn heup en been :( :(
    Kan dan soms bijna niet lopen.
    Stond me iets van bij dat er meer maart mama's last van hadden, klopt dat?
    Sprak een collega en die zei dat het zwangerschapsisias is..?
    Verder voel ik me prima, gelukkig!

Zijn vandaag naar de sinterklaas optocht met ons kereltje geweest..
    Hij keek zijn ogen uit! Hij heeft nog lekker een zakje pepernoten gekregen.
    Heb me daar echt geergerd! :evil: . Wij stonden daar al heel vroeg te wachten omdat je anders geen plek meer hebt.
    Sta je daar een tijd in de kauw en komen er ouders aan net voor dat de optocht begint en drukken zich zo voor je en nemen hun kinderen ook nog eens op de nek!
    Ons zoontje zag dus helemaal niets meer :(
    :evil: wij hebben ons er toen zo weer voorgeduwd! Ja sorry hoor maar dan hadden ze er eerder moeten gaan staan.
    Als kinderen het doen dan kun je ze het niet kwalijk nemen, die zijn dan zo blij.. maar als ouders kun je dan toch wel nadenken neem ik aan.?
    Maargoed uiteindelijk heeft ons zoontje het dus toch kunnen zien.. en vond het helemaal geweldig! Hij was helemaal onder de indruk! Hij viel als een blok inslaap toen we de terugweg in de auto zaten.
    Later op de middag zijn we nog naar een sinterklaas feest geweest en ons ventje zat goed mee te dansen en klappen op de muziek!
    Hij riep de hele tijd ... ''daar sinterklaas en zwarte piet!'' en als er iemand voor stond zei hij '' zie niet sinterklaas'' ahhh zo lief!
    Na het eten is hij samen met papa inslaap gevallen op de bank!

Nou ik ga maar weer stoppen met typen.
    Fijn weekend nog allemaal!

tot gauw! doei doei

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik hoef niet. :) :) We vieren vandaag de verjaardag van de oudste en ik heb ook gebak.Ook vast te veel dus ik heb eerst genoeg.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Bah wat een weer! Regen Regen en nog eens regen :( .
    We maken er vandaag een rustig dagje van.
    Nou meiden een hele fijne zondag en tot gauw!

doei doei

11. Arendskelk

@Emma: Ikke, ikke ikke! Wat voor gebakjes zijn het? Lekker! Of heb je ze allemaal al opgegeten, hihi?

@Redone: gefeliciteerd met je oudste hoor!

@Mama1984:Misschien is fysio een ideetje voor jou? Het gaat niet vanzelf weg als je het mij vraagt, mooi vervelend voor je...:(

Hier alles goed, zometeen op de koffie bij schoonfamilie, hopelijk gaat het een beetje gezellig worden.

Liefs, Flientje

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo flientje:

Ja misschien dat dat kan helpen.
    Al merk ik wel nu ik het rustig aan doe , dat ik er minder last van heb.
    Tijdens mijn werk had ik er echt vaak last van dan schoot het er ineens doorheen :( :( .. heb het nu gelukkig minder. Tenzij ik te veel gelopen heb of te veel in huis heb gedaan.
    Zal het er eens over hebben met de verloskundige.

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Kan kloppen heb ik ook gehad is nu gelukkig weer weg (afkloppen!) En de huisarts had het inderdaad ook over ischias. Deed verrekte pijn, maar gaat gelukkig ook over door te blijven bewegen...ten minste dat was advies van de HA.

14. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Hey meiden,
    zojuist gelezen dat mijn bod op een bugaboo wagen geaccepteerd is! Ben zo blij als een kind ;)
    We hadden natuurlijk al een wagen van onze twee andere kindjes, maar ik vond hem helemaal niet lekker rijden. geen zwenkwielen dus ik knalde overal tegenaan (ik heb nooit mijn rijbewijs voor kinderwagens gehaald...) Nu wachten tot ik berichtje krijg wanneer we hem mogen komen halen. Het is een mooie zwarte, zie mezelf er nu al mee rijden!

Straks Sintfeest op het werk van mijn man, ben benieuwd hoe de jongens het vinden! Ze leven zo mee met het verhaal op tv.

Fijne zondag allemaal!

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Zo dames, hier ben ik ook weer even.
    Mooie foto's inderdaad mamavanJordy! Ik krijg er ook echt zin in!
    Net als jou vrijdag Pooh! Hoe laat ga jij? Wij hebben 'm om half twee en het is nog een eindje rijden.
    Mili: wat lief dat je schoonouders de kinderwagen opgehaald hebben. Klinkt goed die wagen...foto's?
    Wij kijken vrijdag nog even voor een wagen.
    Bij babyplanet stond er trouwens nu een complete X adventure voor 299 euro inclusief voetenzak e.d.
    Misschien dat we dat ook nog wel doen, dan is ie nieuw haha.

Gelukkig nu niet meer last van mijn heup maar o o o wat heb ik weer slecht geslapen. Was na 2 tot 3 uurtjes weer klaarwakker en lag maar te draaien. Heb nog zitten janken van ellende want ik was gewoon erg moe maar mijn gedachten maalden maar door. Uiteindelijk rond half zeven nog in slaap gevallen tot half tien. Misschien waren de twee bakjes koffie gisteravond iets teveel van het goede.
    Maar ik voel me dus niet in topvorm, erg balen.
    En mannetje ligt nog lekker te ronken, ben jaloers! Normaal slaapt hij nooit zo lang uit maar gister heeft ie aardig wat biertjes gehad.
    Nou een fijne dag allemaal en ook een dikke knuffel van mij.

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik wil ook een gebakje! jammie! :D

@ Nikkie wij moeten om 10.30 u! Kan al niet meer wachten! Als ik al die pretecho's zie kan ik me niet voorstellen dat er bij mij in mijn buik ook een hummeltje zo compleet aanwezig is ;)

Verder vandaag een surprise maken en dichten. De uitnodigeingen voor het trouwen maken en de babykamer verder leeg maken voordat dinsdag het kamertje komt! Maar wel alles rustig aan! ;)

17. Arendskelk

@Pooh: leuk, een pretecho! Wel een fotootje plaatsen hé!

Man, wat heb ik de laatste weken veel trek in allerlei dingen zeg. Toen ik zojuist voor de spiegel stond na het douchen zag ik dat ik een beetje mollig begin te worden. En ik krijg een ronder gezicht, mijn hele kaaklijn lijkt te verdwijnen, wat een drama... :( :(

Nou mensen, tot vanavond!

Flientje

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dit is de wagen...althans de reisbak die kleur hebben we. Weet niet of het het juiste frame is, volgens mij wel ;) :

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1002&groep_id=13&merk=237

En dit is de wandelwagen inzet, ook in dezelfde kleur als de reisbak, ook college red. En dit is trouwens wel met het juiste frame (met lederen handvat):
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1017&groep_id=13&merk=238

19. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    haai meiden, hier weer een update van mij. Zit hier nu met kat op schoot te typen, lijkt wel alsof ze steeds aanhankelijker wordt. Verder ben ik wel moe, heb namelijk 40 uur gewerkt afgelopen week en te veel andere verplichtingen gehad. Vanmiddag ook weer, we hebben 2 verjaardagen. En het kamertje voor de beeb moet nog worden gedaan. Ik heb echt bijna nog niks gekocht, op de meubels voor de kamer na dan. En die komen over 2,5 week dus er moet nu wel wat gebeuren. Maar mannetje heeft ook net een nieuwe baan 36 uur en zijn kids komen eens in de 2 weken. Dus al met al wat te druk. :(

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    HEy!

wel ff om jezelf denken he meid!? Je niet over de kop werken hoor, heb je niets aan! Groetjess,
    Mili

Deel Deze Pagina