Hey Millie, Wij krijgen de zelfde kinderwagen als jullie. Alleen wij de kleur collage purple, zonder leren handgreep. En met luchtbanden. Ik begin de beeb echt goed te voelen nu, zo leuk! Mijn vriend hield zijn hand op mijn buik en ze begon op die plek te trappen, alleen van de buitenkant is dat nog niet voelbaar! Vandaag de 24 weken bereikt, jippie! Groetjes Cindy
@ Cindy: Hoi, haha die kleur is ook mooi! Wij vonden deze banden lichter rijden dan die luchtbanden...dacht ik..hihi gaaf in ieder geval! Ik voel de beeb ook wel maar nog steeds niet echt schoppen enzo en aan de buitenkant echt nog niet voelbaar voor mn man...wel jammer want hij wil het zo graag voelen. Ff 2 vraagjes aan all: 1. Hebben jullie ook wel eens een drukkend gevoel vanuit je vagina? In het ziekenhuis zeiden ze dat dat ook door de banden kwam en alles wat aan t rekken en groeien is...maar t voelt wel raar hoor. Nou ja vraag anders de vk vrijdag wel even. 2. Bij onze kinderwagen zat een soort hoes waar je een dekentje in kunt doen en een soort hoesje wat lijkt op iets waar je een kussen in kunt doen(mega klein kussensloopje ofzo). Maareh t kindje slaapt toch niet op een kussen? Enig idee waar het voor is? Het hoort wel bij de wagen heeft exact dezelfde kleur als de binnenkant van de wagen namelijk. Nou ja ik hoor het wel! Oh ja we krijgen een leen ledikant op kosten van IKEA, en hopen dat (uiterlijk)in januari het echte ledikant komt. Die ruilen ze dan om met die we nu ter leen krijgen. Groetjessss, Mili
Mili, wij vonden de kunstof wielen helemaal niet fijn rijden. Wij vonden juist dat de luchtbanden lekker licht reden. Bij Prenatal kan je over een hindernisbaan rijden, daar merkte je echt een verschil. En ons werd eigenlijk het leren handvat afgeraden, omdat dit veel zou gaan schiven over het schuim! Ik wens je wel veel plezier met de wagen, wij vonden hem ook helemaal super. Wij krijgen hem in januari samen met de babykamer. Morgen mijn 1ste zwangerschapsgym, ben benieuwd! Weet iemand hoeveel lessen dat normaal zijn? Groetjes Cindy
MEIDEN IK BEN VERLIEEEEEEEEEEEEEEEEEFD Wij zijn net terug van de pret echo en ohhhhhhhhhhhhh wat een koppie ! Wij hebben geen scanner helaas misschien kan ik van de week ff proberen om ze hier toch te krijgen maar nu ff geen fut meer voor we zijn al de hele dag aan het showen ! ohhhhhhhhhhhhhhh wat een lekker koppie ! hij heeft nogal een dikke kop net als zijn moeder en de neus van zijn vader ! hij lag precies goed en de hele tijd te spelen met zijn handen ! zoooo zoooo lief ! we hebben 5 foto's gekregen en een dvd met 19 foto's en nog een dvd met 18 min. film ! en alles is na-gemeten en prima op schema ! hij had al een dikke buik vond die Mvr ! lief hoor ! opa's en oma's helemaal verliefd ! en we hadden geluk de hema was open dus gelijk alles af laten drukken ! oh meiden ik ga zwijmelen op de bank nu de club van St. Klaas kijken en opwarmen ben helemaal bevroren brrr lang geleden dat ik het koud had zeg... heb alleen mega hoofdpijn alweer toch maar eens vragen aan VK volgende week.
Emma wat geweldig. Ik ben zo benieuwd naar onze volgende pretecho. Nog even geduld hebben. Je kunt trouwens ook een foto van je echo's maken, dat doe ik altijd. Is makkelijker om er op te zetten vind ik! Morgen gaan we onze trouwringen halen, ze zijn er eindelijk. 10 december gaan we trouwen, dus spannend allemaal! En dan nog 11 dagen dan hebben we de pretecho! Groetjes Cindy
Hallo allemaal @Cindy en Mili, Wij hebben ook de Mutsy gekocht, en dan de College ocean, met luchtbanden en niet dat lederen handvat, maar die andere. Komt dus het meest bij die van Cindy in de buurt. Heb alleen nog niet gehoord of het al binnen is, Alles zou 10 tot 12 weken duren en het is vandaag precies 12 weken geleden, dus verwacht wel binnenkort een bericht van hen te horen. Ik weet niet meer wie er nou last had van bil en rug? Ik heb dat ook (al vanaf het begin) en bij mij zeggen ze idd zwangerschapsisschias en ik ga er ook voor naar de fysio. Zij heeft mij ook een aantal oefeningen gegeven die helpen. En idd wandelen en zwemmen zijn ook heel erg goed (al schiet dat er bij mij er vaak bij in). Nou de badkamer is helemaal leeg, morgen gaan ze beginnen. Kan niet wachten tot het klaar is, want dan is de babykamer leeg en kunnen we daarmee verder (en ik kan weer gewoon thuis douchen )
Hoi meiden, pagina 500 alweer! Wat een prachtige beelden zeg, die 3D-foto's. Als ik dit zie wil ik eigenlijk ook wel...tot hoeveel weken kan dat? Iemand die dat weet? @Emma: ik heb ook zitten huilen bij het paard van Sinterklaas hoor. Mijn kinderen vonden dat heel raar geloof ik. Mijn zoon van 12 vond de film eerst maar wat kinderachtig, later wel leuk en m'n dochter van 9 moest zelf ook wel even slikken. Maar ja, de enige die dan echte tranen had...dat was ik! Verder ben ik een beetje uit m'n hum dit weekend, zal jullie er niet mee lastig vallen! Fijne avond nog!
@ Mili en cornelia: Moet van de week toch naar de verloskundige en zal ik het eens aangeven dat ik daar last van heb, kijken wat ze zegt. @ emma: ahh leuk hoor! Daar kun je wel de hele dag naar kijken he?
oh ja dat wordt echt genieten vanavond ! hmmm het is wel een dikkerd ik heb ff opgezocht hij zou nu 720 gr moeten wegen en hij weegt dus al 970 gram ! ha ha nou dat heeft hij van mijn hoor ! Die Mvr bleef het ook maar zeggen wat een bolle wangen al ! hihi nou beter zo dan te mager he ! maaaaar mijn pa woog bij zijn geboorte 11 pond en dat mag het niet worden hoor dat gaat noooooit lukken !
so die groeid dus hard! alleen maar goed! hhaahha ja wie weet word die kleine van jou ook wel 11 pond! Geniet er maar lekker van hoor!
@ Emma super die foto's! Wat een knapperd! Ik heb het trouwens de laatste week ook vaak hoor dat ik niet op het forum kan! Dat ligt niet aan jou pc!
@mili: Ja, ik heb ''het'' ook, vervelend gevoel hé, net of de boel aan het uitzakken is ofzo... Maar het schijnt inderdaad normaal te zijn. @Emma: Wat een liefje zef, kan me goed voorstellen dat je op een wolkje zit. Nu maar hopen dat het niet echt een 11 ponder gat worden, pff... haha! @Cindy: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, leuk (en ook wel handig, hihi) dat de ringen al binnen zijn, hopelijk passen ze goed. Hier alles goed, wel erg moe. Lange, drukke dag gehad maar wel heel gezellig. Ik ben eigenlijk een beetje door mijn virtuele spraakwater heen, dus ik hou het hier even bij, ghehehe. Fijne avond en slaap lekker alvast. Daag, Flientje
Mamajo, het echocentrum waar wij de pretecho's laten maken zei dat ze tot uiterlijk 33 weken een pretecho deden maken. Ik zou gewoon eens bellen, maar je kunt nog, je hebt nog genoeg tijd. Wij hebben over 4 weken een 3d-4d echo, ben dan ook 28 weken zwanger! Groetjes Cindy
meiden bedankt voor jullie super reacties ik ga lekker droomen over ons schatje ! tot morgen en slaap lekker allemaal knuf Emma
@emma: gaaf zeg jullie frummel, geniet ervan meis! @allen: Kweet ff niet wat ik heb. Voel me vandaag beter dan andere dagen maar soms lijkt het wel of ik even van de "wereld" af ben. Ben niet echt duizelig maar voel me niet jofel. Als het goed is is de bloeddruk goed. Verder heb ik last van net onder mijn maag, net boven mijn buik. Had bij zwangerschap hier een vraag over uitgezet en kreeg net te lezen dat het misschien weleens het begin van zwangerschapsvergiftiging zou kunnen zijn Bah, maak me nu zorgen. Moet donderdag naar de vk en ik hoop dat ze me wat duidelijkheid kan geven. Verder voor de rest gaat alles zijn gangetje. Gisteren inkopen gedaan voor de beeb kamer. Mooie parket vloer en hele gave verf gehaald. We willen het kamertje gaan opleuken met van die 3D stickers. Is van een soort rubber gemaakt en die zijn toch leuk joh!. Je hebt er echt van alles in. Sneeuwwitje, assepoester, pooh en nog veel meer. Wij willen er graag een echte berenkamer van maken. Is een btje mijn schuld want ik ben zelf helemaal gek van beren Voor alle mama's een hele dikke knuf! Liefs Monique
Hoi, Hah geen idee welke banden we dan hebben hij rijdt in ieder geval heel erg licht! Met 1 pink te besturen zeg maar Hebben inderdaad in verschillende winkels overal overheen gereden en toen een keuze gemaakt. Maar dat leer zit niet over het schuim heen hoor, in ieder geval niet zo dat het gaat schuiven. Zit echt goed vast. Wij hebben bewust voor leer gekozen, vond het minder zweterig dan schuim en ook wat hygienischer. Maar goed haha das ieder zn keuze Hihi jullie ook veel plezier met de wagen! Liefs, Mili
Leuk! Hihi geniet er van als ie binnen is..en inderdaad ff in de gaten houden..hihi hij moet er wel op tijd zijn natuurlijk