Hey die Flientje! Je inderdaad ik zei ook al: oh als ie maar blijft zitten heb het geoel dat ie er zo uit komt vallen...haha . Had gister echt mega pijn/druk vooral als ik op 1 been stond voor mn broek aan of uit te doen enzo . Als ik maar bleef zitten ging het wel redelijk. Najaa ff in de gaten houden, t is nu weer bijna weg..maar check anders toch vrijdag wel ff bij de VK. Haha heb al zulke vreemde dingen steeds, wordt er onzeker van...dat mn lichaam zovaak iets heeft... In ieder geval blij te horen dat ik niet de enige ben scheelt weer! Liefs, Mili
Hey dames, Gister onze ´nieuwe´wagen opgehaald, een zwarte bugaboo. Wat rijdt die wagen lekker zeg! Nu onze oude wagen nog verkopen. Iemand vroeg over dat hoofdkussentje dat bij de wagen zat. Baby´tjes slapen idd niet op een kussen, maar je kunt het ook gewoon als soort spuugdoekje onder het hoofdje gebruiken. Als het ligt dan geeft het soms ook wel een mondje melk oid terug en dan hoef je niet meteen je hele lakentje te wassen, alleen dat doekje. Wij hebben altijd een 1x dubbelgevouwen hydrofiel luier onder het hoofdje liggen. Mijn twee zoontjes waren nogal spugertjes en hydrofiel luiers hadden we genoeg maar onderlakentjes niet! @Emma; wat een ontzettend schattige foto's. Kan me goed voorstellen dat je de hele dag aan het zwijmelen bent bij de foto's! Goed dames, ik ga mijn zoontjes klaar maken voor school en dan snel naar mijn werk. Tot vanavond!
Aha die iemand was ik . Weet je ik vond het namelijk beetje eng zo'n doekje los erin. Zag al allemaal enge beelden van doekjes over t hoofd etc. Maar goed je bent er natuurlijk zelf bij he? Maar dan weet ik ff hoe dat zit. Bedankt voor de uitleg! Heel veel plezier met je nieuwe wagen groetjessss
Goeiemorgen! @ Mamajo bij mijn echobureau adviseerde ze tussen 25 en 30 weken de 3d echo te doen. Want na 30 weken zou de baby veel minder ruimte hebben en zijn de foto's niet meer zo mooi! Pfff heb geen zin om te werken vandaag, maar zal me zo toch maar aankleden. Gelukkig deze week maar tot en met woensdag werken en darana weekend, omdat we donderdag in ondertrouw gaan! Fijne dag allemaal! @ Mili hoe voel je je meid? Weer helemaal opgeknapt? Doe maar rustig aan hoor! @ Lucifer fijn dat jullie de nieuwe wagen hebben! Hopelijk kun je de andere snel verkopen!
Ooooh meiden, ik kan jullie even niet bijhouden zeg ! Ik heb weer heel wat prachtige foto's bewonderd, gaaaaaf (oa Emma !) Hier ook gejankt bij "het paard van sinterklaas" Hey Flientje .....ook vreselijke steken in mijn schaambeen. Ik loop soms echt mank, dus ga ik naar de fysio. Het voelt soms alsof er iemand met een honkbalknuppel in mijn kruis heeft geslagen, au au au Vanmorgen ben ik mega duizelig, maar ook wat moe. Misschien is mn bloeddruk weer ff wat lager. De reden dat ik deze week weinig kan schrijven is de enorme drukte en voorbereidingen ervan. Gisteren feestje bij buren, dinsdagavond traktaties maken, woensdag trakteren op school met dochter en s middags sint op t werk, donderdag feest van de juf op school, vrijdag kinderfeest hier thuis, zaterdagochtend verjaardagsvisite thuis, zondag sint bij opa en oma...en verder ben ik ook nog de wintersport aan het voorbereiden (winterbanden/pension voor de hond etc) en probeer ik het babykamertje in orde te maken... Milli take it easy hoor ! Dikke kus FD
@ FD jij ook rustig aan hoor meid! Whiiiiiiii mijn schilderij is klaar! Kreeg net een mail met de foto en ik zal het einde van de week in huis hebben! Ben er helemaal happy mee! Zie album
Hoi meiden, wat kan een mens vlug enkele pagina's missen als ie even niet komt Emma mooie foto's... Verder ben ik alweer vergeten wat ik nog tegen wie kon zegegn Hier alles ok, beetje stress om 'juridische problemen', maar ik probeer het hoofd koel te houden. Volgende week alweer naar gyn, aan 24 weken, dus nog drie weken tot de 3D echo! Hip hip! Van een vriendin ook een doos kleertjes gehad alweer, we hebben al een serieuze kleerkast vol hoor! 't is voor beide geslachten aangezien niemand weet wat het wordt
Hey meiden, Wat is er weer veel geschreven hihi. Eindelijk weer eens lekker geslapen vannacht, heerlijk, en dan zo naar het werk, begin wat later vandaag. Mooie foto's hoor Emma, snap dat je helemaal verliefd bent. Wij hebben de pretecho vrijdag, zo'n zin in! Mijn vriend vindt zulke foto's er toch altijd maar wat "vreemd" uitzien, ben ik de enige die zo'n man heeft? Haha. Hij is altijd erg eerlijk en vind het eerlijk gezegd altijd een beetje raar dus, niet echt heel mooi. Nou ja misschien bedenkt ie hem vrijdag nog. Verder is ie heel lief voor me geweest toen ik het weekend een wrak was, hij heeft voor me gestofzuigd, de wc gedaan en de was opgehangen. Dus van mij mag ie blijven Verder hebben we nu toch een kinderwagen op het oog. Wel een nieuwe maar iets minder duur. Het is deze: http://www.babyplanet.nl/catalogue.asp? ... 180&mode=0 Hij was nu voor 299 euro, inclusief regenkap, voetenzak e.d. Ik ga vanmiddag even informeren bij de winkel. De ruime boodschappenmand vind ik ook wel handig, omdat we tien minuten lopen van het centrum wonen en maar vijf vanaf de supermarkt. p.s. Mili: mooie wagen hoor!
P.s. ben trouwens benieuwd wanneer mijn zwangerschapsgym begint... Ik kreeg zaterdag een bevestiging van aanmelding en daar stond in dat je uiterlijk 10 dagen voor aanvang een uitnodiging ontvangt en een overzicht met cursusdata. Ik weet niet of het wat is maar het lijkt me toch wel nuttig. Ook een partneravond dus. Maar bij ons begint het dus pas rond de 30 weken, raar dat dat per plaats zo verschilt. Of het is een andere cursus hoor.
Goeie morgen allemaal, Weer een tijdje niet geschreven, dag of 4, maar wat schrijven jullie veel! Leuk hoor! Wij hebben een druk weekend achter de rug, zaterdag naar het werk van mijn man geweest want sinterklaas kwam daar aan. De kids zijn alvast lekker verwend! Zondag de verjaardag gevierd van het dochtertje van mijn man, ze is drie geworden, drukke dag, veel kids over de vloer gehad en ik lag gisteren om 8 uur uitgeteld op de bank.... Vandaag weer werken, ik tel echt de weken af, nog 4... Verder gaat alles zijn gangetje, buikje groeit gestaag, ik slaap perfect alleen heb ik zo`n last van mijn rug Das echt vervelend, heb soms het gevoel al te waggelen haha. Nou ik ga nog even stofzuigen en dan naar mijn werk. Fijne dag allemaal. Groetjes engel
goedenmorgen meiden zow wat gaat het hard hahahah heb de beeb het hele weekend maar 2x voelen schoppen is dit normaal maak me beetje ongerust? verder moet ik morgen voor de 1e keer naar zwangerschapsgym hahhaah en donderdag op controle by de gynacoloog fijne dag meiden
Goedemorgen: Hier een afgepeigerde buddy... Ben moe en moet gewoon werken heb een leuk maar druk weekend achter de rug. We zijn heel erg verwend door sinterklaas: We hebben slofjes en iets voor aan de maxi cosi gehad van woesel en ...(naam effe vergeten) voel en ontdek maar ballen en een emmer met geluid en muziek dus al met al weer veel te veel gekregen. Wie moet er nog meer voor suiker geprikt worden? Kreeg donderdag te horen dat dat 3 keer moet vond het wel erg veel,maar wat moet dat moet. Verder vergeten te vragen waar toch elke dag die hoofdpijn van kan komen,maarja de volgende keer maar weer. Nu weer aan de slag met werken moet nog de hele dag tot 5 uur. Groetjes
@buddy ik heb 2weken terug suiker moeten laten prikken 1ekeer nuchter 2e keer moest ik gegeten hebben 3e keer moest na het middag eten
Dan zullen jullie misschien ook de luchtbanden hebben! Heb je daar een pompje bij gekregen? Maakt verder ook niets uit hoor. Ons vertelde ze dat het leer wel over het schuim zat, en dat de wagens daardoor vaak teruk kwamen omdat het leer los liet en begon te schuiven! En ik vond die rand van het leer irritant. Denk wel dat we er plezier mee gaan krijgen. Jullie ook veel plezier ermee. Wanneer heb je weer een echo? Groetjes Cindy
`goedemorgen meiden hier een mega k*t nacht achter de rug was om 1 uur al wakker en flink janken mannetje bezorgd maar ik heb gezegd laat me maar en mezelf weer in slaap gehuild ! pff ik wordt weer panisch ik voel het volgende week VK dan maar eens babbelen ... mijn man zei dat ik lag te snurken ha ha nou lekker dan ik hem allemaal stiekem schoppen voor de herrie doe ik het zelf nu ! nouja ik heb maar weer toegegeven aan mijn poetsdwang en net alles gepoetst ook al komen ze morgen weer schilderen en behangen ! bah moet zo weer werken tot 8 uur en nog een vergadering vanmiddag .... bah bah ik ben echt aan het aftellen zonder slaap zie ik mezelf echt niet lang meer werken.... Meiden bedankt voor al jullie super reacties want de echt van gister maakt alles weer goed he ! wat een koppie ! Buddy ik moet ook weer is nu de 2e keer en ik moet echt 4x een buisje bloed af laten nemen ! op 1 dag ! vind het ook niet leuk maar goed alles voor de beeb en ik kijk dan maar niet he ! Pooh wat een mega leuk schilderij ! geweldig lief ! ik zou hem ook zo willen ... Nikkie ik ben gegonnen met een cursus maar dat is niet echt gym dat is meer begeleiding voor je houding en lekker klagen en tips en gezellig buurten ! ik vond het hier nogal vroeg maar de feestdagen ertussen ben ik ook pas in januari klaar ! oh en super leuke kinderwagen ! all ik zou nu ook al niet meer weten hoe het met de banden zit maar wel raar dat ze ons nog niet gebeld hebben dat hij binnen is hmmm ... FD nou ik was dus niet alleen met die film aan het janken ha ha heb het van meer gelezen hier hihihi en eh doe jij ook een beetje rustig aan ! en mili jij ook nog ff goed op jezelf passen he ! en voor all een dikke knuf vanuit deze kant ! ik hoop morgenavond weer langs te komen maar ik lees ondertussen wel mee hoor ! knuf Emma
Hey emma! Denk goed aan jezelf en de kleine hoor! Voldoende rust is belangrijk! Als je het 's nachts niet meer kunt krijgen dan maar meer overdag en dan maar gedeeltelijk (of geheel) stoppen met werken! Jullie gaan nu voor het werk! groetjes
goedemorgen... hier iemand die ontzettend uit haar hum is..... niet zo erg lekker geslapen.....harde buiken... ga maar weer eens rustig aan doen......reageer later wel weer