Hoi die Pooh! Ben net terug van de arbo arts en die was het helemaal eens met het halve dagen gaan werken. Dus vandaag nog lekker thuis en vanaf morgen weer halve dagen. 28 uur maar dan dus niet helemaal meer...hihi. Hopelijk tank ik dan weer bij want ben en blijf moe en misselijk. Maar ja...zoalng t met de kleine maar goed gaat he? Liefs en veel plezier met in ondertrouw gaan! Mili
Middag meiden, Net toch maar even mijn HA gebeld. Ben btje bang dat ik zwangerschapsvergiftiging heb, gebeurde nl ook bij de andere meiden in mijn familie . Ik mag om half drie langskomen, pffffff ben meganerveus. Ik houd jullie op de hoogte Knuf van een behoorlijke bezorgde monique
Zo ik heb weer even meer tijd om te reageren. Voor ons geen buggy met luchtbanden meer. Vind het altijd een heel gedoe om de banden opgepompt te krijgen. Er zit wel een pompje bij om ze op te pompen maar we krijgen het pompje niet op de banden zoals het hoort. De wielspaken staan veel te kort op elkaar. Zelfs in de babywinkel waar hij vandaan komt lukt het hun niet. Emma wat een mooie echo. Is toch iedere keer weer genieten als je je beebje ziet hé. Dieudonnee doe het maar lekker rustig aan. Mili goed dat je minder mag gaan werken. Hopelijk knap je zelf weer helemaal op. Hier net pampertjes geteld. Ik had nog enkele pakken van de kleinste maat liggen (van ons zoontje over). Heb dus pampertjes voor de eerste 14 dagen liggen. Ik heb nog enkele kortingsbonnen van pampers liggen maar die gebruik ik dan voor pakken in een grotere maat. Dit was het weer zo een beetje. Knuf voor alle mama's van zuurtje
Nou gisteren hebben we sex gehad, en heb dus ook vaak een harde buik gehad! Zal wel normaal zijn hé? Zal het nog eens vragen, paar dagen geleden ook gedaan! Hebben jullie als jullie wakker worden ook een gespannen buik, totdat je opstaat? Hebben jullie ook al last van harde buiken? Groetjes Cindy
Hoi cindy Ja ik heb ook al geregeld last van harde buiken vooral als ik te veel heb gedaan. Nu ik het rustiger aan doe is het stukken minder! groetjes
Heb nog niet veel last gehad van harde buiken. Heb dit voorlopig alleen als ik teveel heb gedaan (mag eigenlijk niets doen maar toch) Ik heb 's avonds een gespannen buik voor ik mijn bed inga. 's morgens is het weer weg. Knuf van zuurtje
Heb ook last van onrust in mn buik enzo na sex. Daarom heb ik dr niet zo'n behoefte meer aan Enneh zijn luchtbanden van mutsy nou met van die dikke ribbels en van die puntjes erop, of zijn dat nu juist die hele hele gladde banden? Hihi k weet echt niet welke we hebben...hihi zeef zeef zeef
Seks... wat was dat ook alweer... Het is hier bijna onmogelijk om een beetje gezelligheid er op na te houden want mijn buik zit echt zo in de weg... @Zuurtje: ik verveel me ook. Ik ga zo maar weer eens een wasje wegvouwen. Leuk... :-&
humor...ja zo gaat dat hier ook ongeveer maar dan meer vanwege buikpijn, en andere klachten dan mn mega buik...hihi die heb ik nog niet zo
Mannetje heeft de was gisteren al gedaan. Morgen voormiddag komt onze kraamhulp en zij mmag de strijk dan doen; Knuf van zuurtje
Volgensmij zijn die gladde kunstof banden. Heb je een ventiel in de banden? Zoja, an heb je luchtbanden. Ik denk zelf dat je luchtbanden hebt, omdat je het frame single spoke hebt. Zover ik begrepen heb, is die met luchtbanden. Voor de rest heb ik niet veel last van harde buiken, alleen na de sex en als ik wakker wordt. Zal wel normaal zijn. Gelukkig ben ik al 2 maanden ziek thuis! Kan ik lekker rustig doen. Zuurtje mag ik vragen waarom jij al kraamhulp krijgt? Groetjes Cindy
Mmm nope geen ventiel hier haha dus toch kunstof banden...die vonden wij lichter rijden...hahah wat een verschil he per mens
Dat zeker. Heb je dan 1 spaak of meerder spaakjes? Wij vonden de luchtbanden comfortabeler rijden. Wel grappig hoe sommige dingen kunnen verschillen hé!
Ik krijg prenatale kraamhulp. Dit is een cadeautje van mijn schoonouders. We mochten van hun hulp in het huishouden inschakelen en ik heb dus met die dienst gebeld. Maar volgens hun kan je vanaf 6 maanden zwangerschap al prenatale kraamulp krijgen. Ik ben nog geen 6 maanden maar wel bijna en daarom val ik nu al onder die regeling. We krijgen nu hulp in het huishouden en hulp voor ons zoontje dan (mag hem niet opheffen omwille van mijn bekken). Naderhand komt daar ook de gewone kraamhulp voor ons frummel bij. Ze gaan wel proberen dat we zowel voor als na de bevalling dezelfde persoon krijgen. We krijgen deze hulp dus van mijn schoonouders omdat het voor mijn mannetje allemaal wat veel wordt om bij te houden. De zorg voor onze zoon, frummel, mij, de huisdieren en daarbij nog eens het volledige huishouden bovenop zijn full- time job. Ik moet op medisch advies heel weinig tot niets doen tot na de bevalling. Ik hoop dat ik wat duidelijk heb kunnen verwoorden en anders vraag je maar als er iets niet duidelijk is. Knuf van zuurtje
Meerdere spaakjes...en hij rijdt ook erg licht we hebben ook 1 gereden daar en die was loeizwaar hahah najaa als ie voor een ieder maar lekker rijdt toch