Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma en nique doe rustig aan meiden! Beterschap! Dikke knuffel voor jullie!

@ Bianca heb je het toch goed gevoeld. Ook beterschap voor jou en een dikke knuf ;)

Pfff hier net mijn stagebezoeken gedaan, maar wel met heel veel hoofdpijn :(

Kamertje kan elk moment gebracht worden! :D

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @pooh: jij bent nu wellicht het kamertje aan het uitpakken :D Veel plezier!
    @emma: goed dat je het rustiger aan doet. Ik snap wel dat je het daar moeilijk mee hebt (dat zou ik ook hebben). Maar bedenk elke keer maar waarom je het doet, dan komt het vast wel in orde.
    @nique: gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging, hopelijk vinden ze rap wat er aan de hand is.
    @Bianca: alweer een blaasontsteking,... Veel beterschap dan maar weer.
    @Flientje: het is vast snel januari. Nog even een dan kunnen jullie verhuizen.

Hier alles nog goed. Vorig weekend erg veel opgekuist in huis. Dat is wel eens nodig na verbouwingswerken. Nu begint het er binnen toch al toonbaar uit te zien. :D Das ook veel leuker thuis komen zo.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    ik moet dalijk naar zwangerschapscursus ben zoooo onzeker nu hahaha dat ik niet voor lul sta :oops:

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahaha je staat vast niet voor lull in ieder geval niet als enige hahahah, er zijn immers wel meer of niet? :) succes in ieder geval! ;)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oh ja ben ff met mn man wezen shoppen, heb nog wat positie kleding gehaald bij Miss Etam... :D

Maareh had volgens mij last van harde buiken :rolleyes: .

K zat ook zo vol van mn werk, een halve dag maar en dan toch al harde buiken :( Was wel druk die halve dag, veel aan de hand in mn zaken en dus bes wel stress etc...

Zucht..hopelijk was het eenmalig....k zal t maar ff bij de VK aangeven vrijdag.

Enneh heb nu weer veel last van druk van binnenuit..in mn vagina zeg maar. Was helemaal erg na het lange lopen...zijn dat echt de banden zoals ze in t ziekenhuis zeiden? Heb het gevoel alsof alles van binnenuit zo naar bendenen komt zakken :oops:

Flien had het af en toe ook zei ze, verder nog meiden die er last van hebben, of helemaal niemand? :rolleyes:

6. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    @ Nique, sterkte meid! Sla wat lekker leesvoer in en probeer je rustig te houden. Hoop voor je dat alles goed komt en dat je je snel beter voelt

Ik maak het vanavond niet laat. Ben echt kapot! Gewerkt tot half 5, snel naar mijn ouders om mijn zoon op te halen want die moest zwemmen tot 6 uur. Daarna weer naar huis om eten te maken en na het eten jongste zoon opgehaald. Nu ligt het hele spul te slapen en ik ga op de bank liggen!

Fijne avond allemaal!

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @Milli : Ik heb er ook last van. Krijg nu speciale bekkentherapie, want het is een teken van BI. Zaak is om nu de bekkenbodemspieren zo sterk mogelijk te maken.

@Emma: Pfff, rust in de tent jij ! Als ik je beter had gekend was ik met een touw gekomen om je vast te binden op een stoel ! Neem nu echt de tijd om bij te taken hè !? Die kleine wordt echt niet gelukkiger of gezonder van gesauzde muren of nieuw laminaat ;)

@nique : Poeh wat een opluchting zeg, nou ja gedeeltelijk dan. En je werk...ach, dat komt tzt wel weer. Toitoitoi

@flientje: Nog even geduld en dan kan jij ook relaxen.....

Hier weer even dikke schrik gehad. Ik moest naar de WC en verloor ineens bloed. Ik kreeg haast een hartverzakking. Ik had onwijs geperst vanwege verstopping...volgens mij kwam het dus uit mn darmen, maar toch eng... :(

XFD

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Ik heb ook zo'n enorme druk op mijn onderbuik en richting de onderkant!
    en een enorm gespannen buik!
    voelt echt vervelend! zit te denken om morgen toch even te bellen.....

wat zouden jullie doen?

9. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @FD: Meis, is waarschijnlijk iets vanuit je darmen. Zou me gewoon even rustig houden en het goed in de gaten houden.

Zo, vanmiddag even geprobeerd wat te slapen. Werd ik om de haverklap gebeld grrrrrrrrr. Morgen maar ff als ik tukkie ga doen dat ding uitzetten hihi.

Thnx meiden voor al jullie support, dikke knuffel voor jullie en ik duik nu lekker mijn mandje in. :eek:

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ook ik duik mijn mandje in !
    ik wil echt iedereen bedanken voor de knuffen en steun maar ik doe het ff in het algemeen want ik heb geen puf !
    het behangen is af en kregen we ook nog visite vanavond .....
    nou belde mijn vriendinnen al voor morgen af te spreken en dat doe ik dus mooi niet !
    ik moet om 10.15 bij de huisarts zijn kijken wat die zegt dat moest van mijn VK !
    en daarna duik ik weer mijn bed in ...

thanks meiden voor alles
    dikke knuf van Emma

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ow...dan zal ik t maar ff checken vrijdag....he bah dat ook nog...grrrr hihi ik wil graag al fluitende door deze zwangerschap heen...hihi komt nog niet veel van ;) ;)

Ja wat schrikken fruitdruifje....ik hoop echt dat het van je darmen kwam...ff in de gaten houden hoor...geen gekke dingen! :)

Liefs,
    Mili

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: tsja als t erger wordt ff bellen...ik wacht ff tot vrijdag dan moet ik toch voor controle.... :rolleyes:
    Succes! :D

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier een erg slechte nacht gehad, was na vier uurtjes al wakker en dat bleef ik ook :confused: Hopelijk komende nacht beter! Moet me nu haasten!
    Nique: fijn dat het geen zw.vergiftiging was maar wel naar dat er toch wel iets aan de hand is.
    Emma: doe maar rustig aan meid, luister goed naar je lichaam.

Over het drukkende gevoel... soms is het net of de baby op mijn blaas ligt ofzo dan moet ik elke tien minuten wel plassen.
    Ook heb ik af en toe van die steken in mijn schaambeen/vagina. Volgens mij het verweken van je bekken.
    En dus last van mijn stuitje als ik te lang zit.

Nou iedereen een fijne dag, ik moet rennen!

groetjes

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik ben vandaag jarig! Hoera!
    Dus als er iemand zin heeft aan gebak.....

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    3x hoera voor Lolly !

Zeg maar waar ik het taartje kan komen eten ;) of stuur het maar per forum, hihi

XFD

16. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Lolly, gefeliciteerd meid.
    Fijne dag vandaag!
    Liefs Engel

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ik ga zo naar school, want mijn meisje mag trakteren. Die wordt morgen 5 jaar !

En verder......heb gewoon onwijs last van verstopping, vandaar die rotklachten. vannacht krampen in mn darmen en kuiten, dus twas een slecht nachtje.
    Heb de dokter even gebeld. Ik krijg nu lactulosesiroop en zalf, zodat ik van mn klachten afkom. Ik mag nog niet klagen, want mt een "spastische darm" zoals ik heb, weet je dat deze klachten kunnen ontstaan...bah !

XFD

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hey meiden

gym was leuk ben super stijf

heb vraagje

voel de baby helemaal niet meer vanaf zondag had vk gebeld omdat gyn er niet meer was maandag ja zegt ze kan geen kwaad anders moet je je gyn maar bellen maar heb morgen een afspraak

moet ik alsnog bellen?maak me beetje erge zorgen :(

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @lolly van harte gefeliciteerd.

@wenneke als je je erge zorgen maakt gewoon bellen.

Hier gaat het zijn gangetje.Een paar drukke dagen gehad ivm verjaardag dochter.Vanavond komt Sinterklaas bij de sportclub van mijn meiden dus word gezellig.

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    lolly gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina