had gebeld moest effe komen dus ik erheen en alles was goed heb half uur aan ct gelegen maar me placenta ligt er nu voor daarom voel ik m ineens niet meer ben wel blij dat alles goed is
zo meiden ben ik ook weer kom net van de HA af en hij wilde wel slaappillen voorschrijgen maar ..... vannacht kei goed geslapen ineens ... hmmm zul je zien ! en het was niet te garanderen dat het nix met de beeb zou kunnen doen dus ik wil ze niet hebben.. Ha heeft aangeraden om arbo te bellen en werktijden aan te passen zodat ik meer rust kan krijgen en natuurlijk thuis ook wat meer overdragen... Nou vind ik een prima plan hoor ! dus ga ik arbo bellen en overleggen... ik bel alleen vrijdag pas wil eerst zeker weten dat het beter gaat het slapen anders krijg ik alsnog pillen dus ff wachten maar ! en ik heb wel wat rust verdient vind ik Wenneke gelukkig dat alles ok is ! anders blijf je maar piekeren dus top gedaan Lolly van harte gefeliciteerd met je .......? verjaardag ! fijne dag en ik hoop dat je veel grote kado's krijgt FD wat gezellig om te trakteren voor je meissie lijkt me super en gelukkig dat je wat tegen de verstopping hebt gekregen want bloed en pijn is nix ! doe jij dus ook maar wat rustig aan he ! Nikkie ik heb het ook dat de beeb echt bij mijn blaas bezig is ... soms om de 10 min de drag .. tja nu al een grapjas he ! Mili ik had het ook zo gehoopt; lekker zwanger geen dag ziek en lekker stralen maar helaas zeg ... en toch zal ik het missen als ik straks weer "alleen" ben En voor alle andere nog een extra knuf omdat jullie zulke lieve schatten zijn ! ik zou niet weten wat ik zonder jullie hier zou moeten xxxx
Hahah ja hoor dat is ook zo...k zal het zeker missen. @ lolly: van harte! Stuur t gebak maar op hahaha
ik kreeg net een uitnodiging van de negen maandenbeurs in mijn mailbox, denkt iemand daar nog heen te kunnen begin februari?
ik kreeg net een uitnodiging van de negen maandenbeurs in mijn mailbox, denkt iemand daar nog heen te kunnen begin februari?
ha ha nou dan heb ik geen zin meer dat weet ik nu al wel ! pff moet er niet aan denken dan nog daar te gaan waggelen ! en dan wil ik alles toch al echt af hebben ! neeeeeeeeeeeee geen carnaval dus geen 9 mnd beurs !
Zo mama's Na wat vertraging zijn we uiteindelijk goedgekeurd door de gyn. Ze werd bij het koppel voor ons weggeroepen voor een bevalling. Met ons frummel gaat alles goed zover. Ze gaan wel iedere keer de groei goed nakijken want ons frummel heeft in de navelstreng maar 2 ipv 3 bloedvaten. De gyn heeft extra goed naar de nieren en het hartje gekeken omdat hier wel eens een afwijking kan zijn door de 2 bloedvaten in de navelstreng. Maar alles was gelukkig goed, er zijn geen afwijkingen gevonden. Na ons bezoek aan de gyn zijn we nog wat gaan shoppen want we hadden nog geen gepast kleedje voor ons frummelke. Knuf van een heel blij en opgelucht zuurtje
@ lolly : gefeliciteerd! Ik heb de afgelopen weken onwijs veel last gehad van mn darmen. Meerdere malen per dacht echte pijnaanvallen en dan niet naar de wc kunnen, dus ze ook niet weg kunnen werken, zeg maar. Ben toen eigenlijk op internet gaan zoeken naar van alles dat zou helpen zonder tussenkomst van arts, en ik heb het tot nu toe gevonden! Vanaf het weekend zo'n beetje nagenoeg geen klachten meer! Fijn! Oplossing tot nu toe: elke ochtend 2 kiwi's en een sinaasappel eten, en s avonds weer 1 sinaasappel. Verder natuurlijk proberen (standaard) zoveel mogelijk vezels te eten, dus volkoren brood enzo. Ik ben iig blij met elke dag dat ik de klachten niét heb! Verder heb ik net de hele middag liggen slapen; kwas zóóó moe, even een middagje vrij voor genomen, hihi.
zo ik ga weer lekker puffen zo meteen ! ben benieuwd ! was vorige keer kei gezellig dus heb er al zin in ik heb vanmiddag ook lekker liggen slapen .. zalig was er echt aan toe ! hoop deze week veel slaap in te kunnen halen ! beeb is echter heeeeel erg druk maar ach da's gezellig he ! nou meiden misschien tot straks
Pooh of Natasja past iemand van jullie het lijstje aan voor mij? Wij weten van vandaag dat wij een meisje verwachten. Knuf van zuurtje
Zuurtje gefeliciteerd een meid! Lolly: nog van harte met je verjaardag. Hmmm gebakje had ik wel gelust Emma: fijn dat je tenminste geslapen hebt. Ik heb het ook snel hoor, je bent zeker net zo'n piekerdoos als mij haha. De laatste tijd heb ik het vooral door de zwangerschap, dan weer een paar nachten slecht, dan weer goed. Maar niks is zo frustrerend dan moe zijn en dan maar wakker liggen en liggen draaien, grrr. Dan kan ik ook wel janken. 9 maanden beurs: nee ik ga er dan echt niet meer heen. Ik kreeg m ook trouwens, van de prenatal? Wat dat betreft valt deze zwangerschap ongunstig he haha. Maar sowieso was ik niet gegaan denk ik. Iedereen met die kinderwagens in je hakken te rijden haha. Nou ik ga weer afsluiten, ik ben erg moe, ga zo naar mijn bedje toe. (en dat rijmt, alvast voor Sinterklaas Morgen mijn laatste werkdag voorlopig, kan niet zeggen dat ik het spijtig vind haha.
67 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 25 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 12 Jongens: 18 Surprise: 37 @ Zuurtje gefeliciteerd met jullie meisje!
ik ga denk ik ook niet, wel jammer had me wel leuk geleken alleen al die drukte! ik kan daar normaal al niet tegen laat staan als ik nog maar 4 weekje moet.. haha dan krijg ik denk helemaal wurg neigingen Zuurtje gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie felicitaties. Gebak is er nog hoor ik hou zaterdag mijn verjaardag voor familie. Van man lief vandaag een mama ketting gekregen. Of hoe heet zoiets. Een hangertje voor aan de ketting met een moeder met een kindje erbij. (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) Erg leuk kado. Ga nu lekker slapen morgen om 5.20 gaat de wekker weer. Welterusten.
Hoera ! Vandaag 3 mijlpalen bereikt: 1) Mijn dochter is 5 geworden ! 2) Ik ben 25 weken, dus de levensvatbaarheid van het kindje is een feit...okay zou veel te vroeg zijn, maar vanaf 25 weken helpen ze in elk geval de kleine 3) De verstopping is opgelost (sorry voor t praatje, maar had zo'n pijn) Wel snipverkouden (hoesten, proesten en warme rode wangen), maar ga dadelijk toch t huis versieren en opruimen. Vlaggetjes, balonnen etc etc Morgen komen er 7 kids, dus tsjakkaaa, hihi 5 jaar geleden om dit tijdstip was mijn kleine meid 15 minuutjes oud.........ik weet het nog precies.....ruim een maand te vroeg.......10 uur weeën...weeënstorm.....gebroken vliezen....kruinligging....2 uur persen....baarkruk....bed etc en toen....glibberdeglibber....een meisje ! XFD