Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je dochter FD

Hier een huilende dochter vanmorgen.
    Ik trof het konijn vanmorgen dood aan in zijn hok :cry:

Hij is 7 geworden.

Moet het straks nog aan mijn andere dochter en zoon vertellen,hun waren al naar school,wist het toen nog niet

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeeee FD gefeliciteerd met je dochter ! en fijne dag !
    en wat een mijlpalen he !
    en Nathalie wat zonde van jullie konijn ... wij hebben er ook 1 en die is ons alles kan me voorstellen dat je verdrietig bent

ik en mijn man gaan shoppen !
    ff stiekem hoor ... ik wil zo'n maan/sterrenlamp voor aan plafond !

3. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Hoi meiden,

ben de laatste tijd weer zoooooo moe dat ik er niet aan toe kom mee te schrijven... Maar bij deze weer een poging!

@nathalie: sneu zeg! En dat kan zo'n impact hebben op kinderen; sterkte met al het (kinder)verdriet wat vandaag over je heen zal komen...

@FD: tja...dat vergeet je nooit meer he, zo'n bevallingservaring. Ik weet ook nog precies wanneer er wat gebeurde en hoe de bevallingen liepen...om nooit te vergeten! Gefeliciteerd met de 5e verjaardag van je dochter!

Wat waren er even spannende berichten zeg, maar gelukkig lijkt het allemaal goed te gaan met de kleintjes (Nique, een opluchting zeg!).

Bij ons is de geplande verhuizing helaas uitgesteld...we mogen vanwege juridische toestanden niet per 10 december weg...nog een aantal weken onzekerheid voor ons dus!

Ben ik nou in de war of hebben we al een poosje niets gehoord van mama van Jordy?

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ mamajo balen zeg!

@ Emma ik heb die maansterrenlamp laatst besteld bij aktiebaby in zilver. je kunt kiezen tussen zilver en goud. maar ik moet nog even wachten totdat hij binnen is. Geloof ik drie weken wachttijd.

@ FD gefeliciteerd!

@ Nathalie is altijd vervelend als er een diertje tussen uit knijpt! ;)

Ik ben vandaag vrij, omdat we in ondertrouw gaan! Nu stelt ondertrouw niet veel voor, maar die dag vrij is wel lekker! :D

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goednmorgen

de controle by de gyn was ook goed mag nu over 2 weken terug komen

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen mama's

Fruitdruifje gefeliciteerd met je dochter, je 25 weken en je opgeloste verstopping. :D

Nathalie veelsterkte met dit verlies. :cry:

Emma veel shopplezier. :D

Pooh gefeliciteerd met jullie ondertrouw. :D

Wenneke fijn dat alles goed was bij de gyn. :D

Hier een slechte nacht achter de rug. Heb weer heel veel pijn van mijn bekken. De gyn heeft gisteren heel hard op mijn buik geduwd en ik moest voortdurend draaien dat ze alles goed kon zien bij onze kleine meid.

Knuf van zuurtje ;)

7. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Nog gefeliciteerd Lolly!

FD: ze moeten jou wel hebben met deze zwangerschap he?

Die uitnoding voor de 9 maandenbeurs kreeg ik ook. Het is eeen beurs voor zwangeren, maar als jre 8 maaanden zwanger bent, lijkt me dat niks. Veel leuker in begin; als je nog niets of niet veel spullen hebt.

Wenneke: mag jij al om de twee weken? Is daar een speciale reden voor? Ik mag volgenfde week (27 weken zwanger) eindelijk na 4 1/2 week weer naaar gyn (ben dinsdag wel in ziekenhuis geweest voor 3 uren tests op de verlosafdeling, maar dat was andere gyn en voor blaasontsteking). Mijn normale afspraken zijn nu om dde 4 weken, Misschien de volgende wel na 3 weken.....

Ben dagje thuis door blaasontsteking, zware vermoeidheid, zware rugpijn (op 1 plek...hoe dat nou kan,.....lijkt wel of ik iets verrekt heb) en keeelpijn. Morgen korte dag en daarna klassenuitje met mentorklas, dus dan moet ik wel naar school....En dan morgen en maandag vanalles regelen voor Sintfeest op school en dinsdag vrij en dan weer 3 dagen werken. Moet te dioen zijn.....als ik maar niet echt verkouden word.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bianca beterschap!

@ Zuurtje balen van je slechte nacht!

Ik heb weer een nieuwe buikfoto toegevoegd. Volgens mij ben ik bezig aan een groeispurt! :)

Ukkie is hier trouwens echt heel druk nu de gehele dag door. Wel heel leuk...soms zelfs al vermoeiend :rolleyes:

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Pooh mooi buikje.

Knuf van zuurtje ;)

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Even snel in mijn pauze...
    Wat is een maan/sterrenlamp? Klinkt leuk, hebben je ook een foto Pooh?
    Zal zo even je buik bekijken haha.
    Hier groeit ie ook wel goed. Maar nog steeds alleen naar voren. Je ziet echt van achter niet dat ik zwanger ben, op zich wel mooi.
    Maar ja nog 14 weken he, dus er kan nog van alles gebeuren.
    Snel lopen wil trouwens ook niet meer. Ik ben normaal wel iemand die wel stevig doorloopt maar dat gaat nu veel langzamer. En doe ik het wel krijg ik gelijk last van mijn banden grrrr.
    Vannacht wel wat beter geslapen gelukkig maar om vijf uur weer wakker, de baby hield weer disco in mijn buik. Duurde wel tot zeven uur, tussendoor dommelde ik nog wat.

groetjes

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    @bianca ja omdat baarmoeder te hard groeit en de beeb byna niet voel wil de gyn me nu om 2weken

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmiddag.
    Wat veel tekst zeg. Even kijken of ik 't nog een beetje kan bijbenen....

FD: gefeliciteerd met je 3-voudige bijzondere dag!

Wenneke: nou, beter teveel controle dan te weinig, nietwaar?

Hier alles wel aardig. Heb dus bekkentherapie en dat helpt wel iets. Daarnaast maandag mijn eerste yoga gehad. Was een leuke groep, dus dat moet goedkomen.

goh, zitten we al in deze fase he. Het kind is zo goed als af, nu maar groeien! Is mijn buik ook aan te zien, voel me enorm...

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Zag dat ik werd gemist hihi. Maar ben er wel hoor. Op dit moment lees ik alleen maar even mee. Want heb weer veel last van mijn bekken en buik. Kan niet te lang achter de pc zitten en heb nog meer forums die ik moet bijhouden zo'n beetje.

Leef dus nog wel hihi. Met beeb gaat alles goed. Aankomende donderdag weer naar de vk en daarna om de 3 weken. Vanmiddag weer naar de fysio.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo we hebben net de lamp ook besteld pooh ! 8)
    we hebben het er al zo lang over en nu 10% koring .. toch mooi mee genomen en mannetje vond dat ik er ff uit moest maar ben nu wel gebroken
    nog wat ander los spul gekocht en de box besteld ! hij was er wel maar hij paste niet in de auto ha ha toch een grotere nodig he !
    we hebben er 1 op het oog een audi A4 ... maar is nog ff afwachten !

MAma lekker rustig aan doen dan he ! ik ga nu niet meer naar andere forums anders kan ik het niet bijhouden... ik moet dinsdag weer VK en dan ook voortaan om de 3 weken
    Becca mijn buik is ook al zo groot en zit al lekker in de weg ! hij voelt al zwaar maar is echt mooi rond en strak !
    Nikkie ik heb geen foto ! jammer want hij is zo lief ! als ik hem heb kan ik een foto maken maar dat duurt dus nog ff 3 weken .... oh en ik sjok nu ook al lekker hoor ha ha rustig aan maar anders waggel ik zo
    Pooh wat een super mooie ronde buik ! wouw ! ha ha wat een verschil in buik met het begin he ! en hier is het ook vaak disco zelfs zo erg dat ik er wakker van lig ! oh wij hebben hem ook in zilver besteld ! ik kan niet wachten ! GEFELICITEERD met je ondertrouw ! ha ha is zo gepiept he ! maar ach het begin is er he !
    Bianca blijf idd maar eens lekker thuis ik zit nu ook thuis ivm div. klachten en morgen ga ik lekker weer de hele dag slapen en hier hangen !
    Zuurtje wat shit he de nachten ik heb gewoon al geen zin meer om naar bed te gaan pffff maar HA heeft gezegd dat je het best kan blijven liggen zodat je lijf toch uit kan rusten
    Mamajo wat shit van je verhuizing ... bah en dat met je zwangerschap en dan nog al de feestdagen etc ... wat vervelend ! kun je niet met je navel bij die mensen in hun ogen gaan porren ofzo !

zo wij eten vanaaf pizza ik zou hutspot gaan koken maar heb geen kracht dus dan maar ff zo hoor !

15. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi dames!

even snel snel ,

heb een nieuwe foto geplaatst in het album!

groetjes !

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Lievebeestje je hebt ook al zo een mooi buikje.

Knuf van zuurtje ;)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha ben jaloers op die mooie buiken.
    Hihi al komt die van mij ook enneh heb ik vandaag veel complimentjes gekregen. Had nu positie mode aan, dus in dit truitje zie je het ook meer :) Cool!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ mili leuk is dat he! Het ligt er echt aan wat je aan hebt! ;)

@ Lievebeestje het buikje begint nu echt te groeien! :D Mooi hoor!

@ Nikkie dit is de wolken/maan/sterretjeslamp:

Deze is met goud en je hebt hem opok met zilver. Dit is de middenmaat die wij besteld hebben (99 euro) maar je hebt ook een nog veel grotere met muziekdoos (250 euro)Maar er is ook een maatje kleiner.

Het leuke van deze lampen is dat hij 3 standen heeft. De sterretjes kunnen afzonderlijk van de gewone lamp aan! ;)

Net nog eventjes wat gaan eten in de stad en nu lekker op de bank hangen en nog een gedicht maken voor surprise!

Fijne avond allemaal! ;)

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ook wil ik het nachtlampje nog gaan kopen (59)!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ pooh: leuk die lampen..enneh klopt wat je zegt mbt kleding etc.
    Hihi erg leuk die complimentjes..... :)

Deel Deze Pagina