He FD wat verveled zeg ! en wat flauw en stom om daar als moeder zo'n sene van te maken is ook zoooo leuk voor je kind dan... en idd niet alles kan in het leven dat moeten kinderen ook leren .. goed voorbeeld van die moeder weet je gelijk waar ze het van heeft nou niet laten komen hoor krijgt die moeder nog gelijk ook en is je dochter misschien wel bang voor haar eigen feestje en als ik zo kijk naar mijn nichtje en neefje hebben ze ook elke week een nieuw best vriendje/ vriendinnetje zo werkt dat gewoon ! nix van aantrekken hoor en negeren zulke mensen zet die vrouw zichzelf alleen maar voor l*l en als dat niet lukt laat al je hormonen dan maar eens op haar los ha ha lucht lekker op en ben je er weer vanaf ! Zuurtje bij mij lag hij er volledig voor en 4 weken later nog maar 2 cm ofzo en nu 6 weken later ligt hij bijna goed ! maar ik was ook zo geschrokken hoor in het begin ..lees je weer van die rare dingen enzo maar het wil nu nog nix zeggen heb ik begrepen alleen als je een bloeding hebt gelijk VK bellen en zelfs dat is voorzorg ! gelukkig heb ik nog geen druppel bloed verloren ! schijnbaar gaat je baarmoeder nu hard groeien en trekt hij dan de placenta mee ! hier nog geen telefoon van arbo GRRRRRRRRR wat duurt wachten lang bah bah ik merk gewoon dat ik zenuwachtig ben .. stom he ! tja je zult ook eens voor jezelf op moeten komen he ! watje dat ik ben ... FD jou zou ik zo helpen met schelden maar als het om mezelf gaat.... bangepoepertje hoor !
jeetje....nou ik denk dat die moeder een probleem heeft met contact maken en bang is om buitengesloten te worden....beetje jammer dat zich dat op deze manier moet uiten.... Iedereen die een echo heeft: veel plezier vandaag!
FD, niks van aantrekken hoor! Ik vind het belachelijk. Bovendien mag je dochter toch zelf weten wie op haar feestje komt, daar is het haar feestje voor. Die moeder is misschien bang dat haar dochter er anders niet bijhoort ofzo. Waarschijnlijk is die dochter gewoon onzeker, sommige kinderen gaan zich dan bazig gedragen of overschreeuwen zichzelf. Maar ja het is je dochters keuze, ze mag toch uitnodigen wie ze wil... zo gaat dat nu eenmaal.
Thanks meiden, ik baal gewoon zo van dat mens....ik heb nog 2 leuke anecdotes over haar...: 1) Ik was zwanger en ze kwam naar me toe. Tsja zegt ze, ik zal je maar feliciteren hè, of is het ongewenst ? Ik dacht trouwens dat jij geen kinderen meer wilde, dus ik was nogal verbaasd. (bemoeial.....) 2) Haar en mijn dochter mochten beiden naar een feestje van een meisje uit de klas. Keurig net gezin, ouders goede baan etc, maarrrrr een kleurtje....(zucht) Komt die muts naar me toe : Goh, mag jouw dochter ook naar het feestje van X ? Ken jij die mensen eigenlijk wel ? Ikke : Niet heel goed, maar lijken me aardige nette lui, hoezo ? Nou, ik geef mijn kind niet zomaar aan een vreemde mee hoor....jij blijkbaar wel... Ik ga deze week eerst eens op de koffie en ik begeleid mijn dochter na school naar het feestje om te zien hoe het eraan toe gaat.............................................. Doe jij dat niet dan ? Nee, zeg ik, ik moet werken, maar heb er alle vertrouwen in. Die muts wilde mij het gevoel geven dat ik een slechte moeder was, omdat ik niet eerst Peter R de Vries langsstuur voor een onderzoek..... Volgens mij heeft ze niks anders te doen de hele dag, dan als een kip op haar kuiken te zitten. Haar kind mag absoluut niet teleurgesteld worden, zich rot voelen etc... Moest ik ff kwijt... XFD
Pooh, wat leuk dat je 20 december gaat trouwen. Wij gaan 10 december trouwen, spannend allemaal. We hebben deze week de ringen op gehaald. Wij doen ook niet veel bijzonders. We trouwen op maandag, en de zaterdag ervoor gaan we met ouders en broers, en opa en oma uieten. Op de trouwdag zelf na het trouwen met dezelfde mensen koffie met vla bij ons thuis. Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt. Ik slaap toch wel goed, maar rust vrij weinig overdag. Groetjes Cindy
Oooooh Cindy, heerlijk....Vla...... op je trouwen Ik, met mijn Limburgse roots, geniet al bij het idee.... Mijn favoriete vla-bakker is Vroemen uit Schimmert.....die "proemevla" van hen is zooooo lekker. Ik ben een geboren Brabo, maar "Wie shon Limburg is, det wèt ik auch" XFD !
@ FD hier ook zoiets meegemaakt over een feestje.Mijn dochter id 9 geworden afgelopen maandag en ze heeft gisteren de kaartjes uitgedeeld. Nou is er een meisje die heel erg vervelend deed de laatste tijd en een beetje jaloers omdat Danielle steeds met een ander meisje ging spelen. En ze had gezegd van de week je moet die en die niet uitnodigen en je moet D wel uitnodigen.Maar Danielle speelt nooit met D.En Danielle was daar boos om en die zei ik vraag N niet om mijn feestje en dat heeft ze dus ook niet gedaan en nu is N boos dat ze niet uitgenodigd is.Nou dan krijg je van mij ook geen uitnodiging zegt ze steeds.Waarop Danielle dan antwoord nou dat weet ik ook wel. Maar van die ouder vind ik het helemaal erg.Dat doe je toch niet en dan die domme vragen.
Jemig Redone....ik had geen idee van dit soort gedoe.... Het is ook pas haar eerste feestje (ze is 5 geworden), maar al ik het zo hoor, is het altijd wat anders....pfffff
nou net de arbo gesproken en ik kan gewoon weer full time aan het werk ! tja hoort erbij slecht slapen he ! en mijn verleden zou nix te maken hebben met het nu bla bla ff laten zakken hoor maar goed ik probeer het wel en ze belt over 2 weken hoe het gaat en anders toch tijden aanpassen ... grrrrr niet wat ik wilde maar wil ook niet thuis gaan zitten nu al ik moet wel de werkdruk verminderen dus minder afspraken per dag draaien maar nog wel 8 uur per dag en zelf ! vrij blijven nemen ! tsja nou ik sta nog ziek en begin donderdag pas weer hoor ... goed nog 7 weken werken en dan rust he ! maar ik had wel wat meer begrip verwacht ... domme ik.... vind het wel raar dat de HA ven VK me aan de slaappillen willen leggen en bij de arbo je full-time moet gaan werken maar ik ga we met mijn baas praten vind het maar raar....
Hè Emma, wat balen joh! Ik kan me voorstellen dat je -als je zo aan rust toe bent- erop rekent dat je die dan ook kunt nemen. Sterkte er maar mee! En hoe dan ook: jezelf en de kleine gaan voor hoor, ook voor de ARBO-arts! Dus als het niet gaat: opnieuw melden en niet over je grenzen heen gaan! Zo! En dan nog al die rare moeders: ja ik ken ze ook. Wat een gedoe soms zeg, op die feestjes... Ik heb 1 keer een vriendinnetje op een feestje gehad dat echt de hele boel zat te verzieken ("wat een stom feestje is dit zeg"). Iedereen (en ik vooral) was het zo zat dat ik het later met de ouders heb besproken. Die waren geschokt over het gedrag van hun kind en ergens ook wel blij dat ik het had besproken met ze. Dit meisje hebben we niet meer uitgenodigd het jaar daarop... En dat gaf (vooral m'n dochter) een stuk rust! Dus eh...gewoon zelf bepalen wie je wilt uitnodigen! Wel vraag ik aan m'n kids altijd wie uit de klas nooit wordt uitgenodigd. Die vragen we dan meestal wel. Ik vind het belangrijk dat m'n kinderen ook leren daar oog voor te hebben. Maar meestal hebben die kinderen niet zulke 'brutale en te mondige' moeders...
@ Emma wat raar van die Arbo! Die horen er toch voor ons te zijn! Dikke knuffel hoor! @ FD laat ze maar kletsen hoor! Pfff wat een moeder zeg Ook voor jou een dikke knuffel! Meiden ik ben officieel verliefd na onze pretecho 3D/4D. Wat een schatje zeg! Ik kan mijn ogen maar niet van de foto's afhouden! Zie album! Ik ga nog even verder genieten! Zo raar dat dat in mijn buik zit! Ik blijf het onwerkelijk vinden! Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft! @ Nikkie veel plezier strakjes!
Pooh, wat een schatje, echt mooi. Ik moet nog 3 weken wachten, maar kunnen nu weer langzaam gaan aftellen. Groetjes Cindy
pooh: coole foto's, kan me vooorstellen dat je verliefd bent! Hebben jullie dat ook wel eens dat het je allemaal niet snel genoeg kan gaan? Ik weet ben nu bijna 26 weken, toch al best ver, maar als ik dan denk het duurt nog zoveel weken, dan kan ik wel eens denken dat het me niet snel genoeg kan gaan....beetje ongeduldig....
wouw pooh wat een schatje ! en wat een lekker bol koppie ook al ! Dieudonnee het gaat idd snel maar wat mij betreft is het al goed zo haha zo gaat het nog wel maarja we moeten nog wel ff en buik is al zo groot en beeb schopt al zo hard .. ben benieuwd wat dat gaat worden allemaal ! Leuk he becca onder de 100 ! lijkt nu wel sneller te gaan ineens mama zo zou ik het ook doen hoor met uitnodigen maar wat een gedoe al om een kinderfeestje pfff ik ben ff langs werk gereden ff bakkie gedaan en geklaagd ha ha mijn baas bel ik maandag wel ff en heb een geprek gepland voor donderdag als ik weer aan de slag ga ! ik wil het er toch over hebben dan desnoods maar regelen zonder de arbo.. en boodschappen gedaan ik ga lekker rodekoolstamp met hachee eten hmmmm ben maar alleen .. ( nouja mijn buik zegt van niet hihi) en mannetje vind dat niet lekker dus ik ga smullen ! had er zo maar ineens zin in !
@ Emma, kun je geen second opinion aanvragen? Als zowel de HA als de VK aangeven dat het zo niet gaat, wie is hij dan om die adviezen in de wind te slaan?!? Ik zou even op internet neuzen of in de ziekteprocedure van je werk. Misschien staat daar iets in. Sterkte in ieder geval en doe geen dingen waar je niet voor 100% achter staat! Knuf, Lucifer
Hoi hoi, Hier was de pretecho ook erg mooi. We zijn pas net thuis, ook nog bij schoonmoeders geweest dus de hele middag onderweg. Maar over de echo; onze beeb zijn favoriete houding is met de voetjes voor het gezicht! Die is lenig zeg. Vandaar dat ik het ook zo lekker op de blaas voel, want hij ligt veel onderin en daar voel ik m ook trappen. Hij vouwt zich als het ware dubbel, maf he. Eerst lag ie ook nog te slapen dus zij wat drukken en bewegen met dat echo ding toen bewoog ie even. Gelukkig nog wel twee mooie fotootjes van het gezichtje kunnen krijgen! We zagen dus eerst niks, alleen de ogen en de voetjes zaten steeds voor het mondje en neus. Wat een mafkees haha! Verder had ie al vrij bolle wangetjes zei ze. Erg mooi hoor. Volgens mij lijkt ie sprekend op mijn vriend, die had als kind ook van die lekkere dikke wangetjes. (nu juist niet meer haha) Maar erg jammer dat hij niet continue zijn gezichtje liet zien. Verder lag ie lekker tegen de placenta aan genesteld. Maar hij lag dus een beetje met de billetjes richting uitgang. Hopelijk ligt ie dus straks niet in een stuit. Fotootjes plaats ik later nog wel. Ook nog een kinderwagen gekocht, een 2e hands Quinny, een rode. groetjes p.s we gaan nu eten, lekker even chinees gehaald. Eet smakelijk allemaal!
Hoi, Ff snel heb niet alles gelezen ga zo weer weg... Ben bij de VK geweest vandaag, alles ging heel goed baarmoeder was N+3 dus zat boven de navel. Was goed qua groei, kindje ook en hartje was duidelijk De klachten en pijn en druk die ik heb is begin van bekkenklachten...moet het dus in de gaten houden en rustig aan doen. En als het erger zou worden bellen voor verwijzing voor therapie. Maar goed verder alles dus oke