Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wat een prachtige foto's Pooh!

2. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Prachtig pooh!
    Hier nog even wachten op de 3D, 20 december, maar dinsdag wel weer op controle!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo lekker op mijn gemak kaartjes zitten snuffelen voor de geboorte !
    heeft iemand ervaring met bestellen via internet ? is dat wat ? heb geen zin om met boeken te sjouwen ...

mili jij ook beetje rustig aan blijven doen he meid ! en idd baarmoeder zit hier zelfs al een flink stuk boven mijn navel merk al dat ik weer minder kan eten zelfs !
    Nikkie wat geweldig he ! en gelukkig mooie foto's ook ! onze kleine zat de hele tijd met zijn handen in zijn gezicht ... ben benieuwd naar jouw echo's vast net zo mooi als die van Pooh ook !
    Lucifer ik ga eerst maar eens met mijn baas praten .. kijk ik wil graag blijven werken want ik verveel me nogal snel maar om nu elke keer maar zelf vrij te gaan nemen ... ik heb mijn goede wil al laten zien door nu al elke week een ochtend vrij te nemen
    en ik snap ook niet hoe zij tegen advies van de HA en VK in kan gaan .. maar goed ik bel hem maandag en heb voor donderdag al een gesprek ingepland misschien komen we er zelf wel uit !
    en anders zal ik heus nog wel eens ziek zijn als ik het niet vol kan houden .. tja oorzaak en gevolg he !

oh en de rodekoolstamp was heeeeeerlijk maar ik zit al weer heel snel vol ... dan nog maar een koekje ofzo vanavond ha ha ;)

4. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    nee, geen ervaring met kaartjes via internet.
    Moet zeggen dat ik momenteel weinig inspiratie heb voor kaartjes...wil straks eerst m'n nesteldrang graag kwijt...kan niet wachten totdat we 'mogen' verhuizen...

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Prachtige foto's Pooh....!

Meer puf heb ik niet....van 3 tot 7 8 kindjes gehad...ben afgebrand...

Gaaap

XFD

6. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    ha FD, slopend hè, zo'n kinderfeestje!
    ik vind het altijd erg leuk om te doen, maar ben inderdaad helemaal kapot na zo'n activiteit!
    Ik bedenk me nu dat ik m'n dochter beloofd heb dat ze de hele klas mag uitnodigen om pannenkoeken te eten voordat we gaan verhuizen... ehm...bij deze een oproep: pannenkoekenbakkers gevraagd! :)

En jij nu lekker uitrusten!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nikkie ik ben benieuwd naar de foto's! Is leuk he! Wat een schatjes allemaal die ukkies! :)

@ Emma ik heb kaartjes besteld via www.kaartmix.nl. Ik vind het daar een hele goede service. Ik ben nu bezig met de digitale versie steeds aan te passen. Nu na 4x heb ik voor het eerst een papieren drukproef aangevraagd en krijg die dinsdag binnen. Ben benieuwd! :D

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hi daar,

Hier weer een vroege vogel vandaag. Gek word ik er van! Ik kan gewoon niet meer uitslapen... zit ik nu al in de mama stand haha :(
    Toch wel redelijk uitgerust.
    Nog over de echo; het was erg leuk al had ik er iets meer van verwacht. Kwam ook omdat ons mannetje lekker dwars was. Ook het piemeltje liet ie niet zien deze keer, we zagen alleen het balzakje.
    Maar wel twee mooie kleuren foto's en een paar zwart wit foto's en natuurlijk een dvd. Die moeten we nog bekijken. Lijkt me wel leuk.
    De kinderwagen die we hebben gekocht is dus een Quinny, een rode. Eerst een donkerblauwe bekeken maar op de wandelwageninzet zaten vlekken of het weer zat erin, dus die maar niet gedaan.
    Vond de Quinny wat lichter rijden dan een x-adventure, het frame is ook van een veel lichter materiaal.
    Nou iedereen fijne dag en hopelijk slapen jullie nog allemaal lekker!
    Ik kruip nog even mijn bedje in al zal ik wel niet meer slapen.

liefs Nikkie

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Goedemorgen iedereen!

@Nikkie: Dat viel mij dus ook op, dat de Quinny lichter rijdt dan de Xadventure. Wij hebben een Xadventure en we houden 'm ook, we schaffen dus geen nieuwe aan voor deze beeb, maar het zwenkwiel voor doet af en toe ook heel vreemd, alsof er iets aanloopt.

@Fruitdruifje: Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht en kom je dit weekend een beetje bij van het kinderfeestje. Nog gefeliciteerd met je Meissie hé!

@Pooh: Mooie foto's zeg!

Hier is niet zoveel te melden. Alles gaat zijn gangetje. Ik was supermoe gisteravond dus ik ging om een uur of 10 naar bed toe, heb ik tot middernacht liggen woelen en denken en piekeren. Ik word af en toe helemaal gek van al dat getob. In ''normale toestand'' (niet zwanger dus) kan ik makkelijk dingen van me af zetten, maar onder invloed van al die hormonen... Pfff.

Liefs, Flientje

10. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @Flientje en Mamajo : Merci ! Ik was inderdaad gesloopt, maarrrr heb dadelijk de grote-mensen-visite ook nog en morgen pakjesavond....pfff

@nikkie : Ik snap wel dat jouw kleintje zn piemie niet liet zien ! Hoef je nooit bang te ijn dat het een potloodventer wordt ! :)

@pooh : tof he als je je kaartje hebt gevonden ! Ik moet alleen nog betalen bij lacarte.nl , de drukproef en enveloppen heb ik al !

Zo, ik ga mn senseo in de aanslag zetten en de kaarsjes in de taart steken....

Vanmiddag R.U.S.T. ;)

XFD

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    FD: hihi, of hij is gewoon een beetje verlegen..
    Zal binnenkort wel ff de foto's erop zetten. Ik blijf maar naar de foto's kijken. Maar op wie hij nu lijkt ben ik nog niet uit. Vind het meeste op mijn vriend. Maar ik heb zelf bijna geen babyfoto's van mijzelf. Was het laatste kindje en toen hadden ze er geen tijd meer voor :(
    Wel jammer, zal mijn ouders nog eens vragen.
    Net nog even lekker in bed gelegen maar echt slapen kan ik dan niet meer. Wel lag het lekker met die harde wind om het huis heen.
    Mijn vriend kroop ook nog ff terug in bed, gezellig.

En dames: niet teveel doen hoor vandaag, lekker uitrusten.. daar is het wel weer voor ;)

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo goede morgen meiden !
    hier goed geslapen voor de verandering ! en lekker lang ook nog eens ... hmm was er aan toe zeg ...
    maar goed krachten weer nodig volgende week als ik weer full-time moet werken dan he ...
    man was ook boos op arbo vrouw en stuurt me ook terug naar mijn baas ... die wil het zo ook niet meer hebben !
    wat is het toch een schatje ...
    ik had zelfs een reep bon-bon-blok in mijn schoen zitten ha ha lekker hoor en sorry meiden maar ik deel hem lekker niet !

Nikkie gelukkig is het weekeind kan je extra veel gluren ! maar 2 foto's van zijn gezichtje is niet veel .. mocht je niet terug komen voor nog wat extra foto's ? ik vond het super duur en dan wil je er ook wel wat voor hebben he ! aan de andere kant je hebt al 2 prachtige foto's ! je kan er ook niet heel je kamer mee behangen he !
    FD wat een feest daar ... heb je nog wat gebak over ! ik ben er zo .. brabant toch .. ha ha als ik jou was zou ik vanmiddag ff tukkie doen om bij te komen
    Flientje erg he dat tobben pff ik heb het ook zo erg .. had het anders ook al wel wat maar nu kom ik niet in slaap en dan gaat het helemaal snel .. ik ga steeds later naar bed zodat ik hoop door te slapen maarja dat plassen he ! en dan nog snurkende man....
    Pooh die site had ik idd ook al gevonden en heb er 2 die ik heeeel leuk vind ! zal vandaag eens kijken hoe het allemaal werkt want krijg je de digitale druk wel gratis ? ik las ergens dat je 16 euro moet betalen als je uiteindelijk toch nix neemt daar ...
    pff we hebben nog niet eens een naam ... laat staan text...
    Mamajo ik kom je helpen met pannekoeken bakken maar koop wel een extra pak want ik lust er dan ook een paar hoor haha mmmmm maar wat een belofte .. waar laat je die allemaal in 1x... zou het maar doen als je huis leeg is...

zo ik ga lekker nix doen vandaag ... bevalt me prima dat rustig aan doen ha ha krijg nog ff visite van een vriendin die een weekje langer zwanger is ben benieuwd naar haar buikkie !

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goedemorgen!

Hahah hier lekker wakker gemaakt door geboor en gehamer, haha nou ja nog even en dan is het bij die mensen klaar en hebben we er geen last van. De tijd viel nu mee gelukkig, half 10 dus das netjes.

Hier veel last van mn bekken, gistern nog de stad in geweest met mn man, om kraamcadeautjes te kopen voor onze vrienden. Gaan we zondag heen.

Verder gaat het wel oke, maar net als jou Emma heb ik dus ook dat ik minder kan eten...dacht dat ook nog kwam van ziekenhuisopname maar ja baarmoeder zit dus al hoog, dus daar kan het ook van komen? Hihi dat wist ik niet eens...haha zo zie maar leer elke keer iets bij.

Liefs en knuf,
    Mili

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Emma nee de proefdruk is niet gratis. Als je een digitale proef druk aanvraagd ben je verplicht tot bestellen, anders betaal je 16 euro verzendkosten, dus je moet echt zeker zijn dat je die kaartjes leuk vindt! maar wij siten het zeker. De digitale versie kun je telkens gratis laten aanpassen en als je na wijzigingen zeker bent kun je een papieren drukproef laten komen op gezelecteerd papier en daar betaal je 6 euro voor! ;) Maar ik heb het vergeleken met gewoon bij de drukker hier in het dorp en kwam op ongeveer hetzelfde uit ;)

Hier een druk dagje met schoonmaken, strijken, gedicht maken en dan vanavond surprise. maar morgen officieel een rustdag! Mannatje heeft gisteren het ledikantje in elkaar gezet en verwarmingsbakken zijn klaar! Kamertje is helemaal klaar en super. Nu alleen nog kast en commode in elkaar zetten en dan in ruimen en wassen maar! :D

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    thanks pooh want ze hebben echt super veel leuke kaartjes op die site dat is ook de enige waar ik wat van heb opgeschreven !
    en met 100 boeken te sjouwen vind ik ook zo wat ..
    oh en je kamer al af ! wouw !
    plaats je nog een foto ? ik ben zo benieuwd ... naar ieders kamer eigenlijk !
    bij ons alleen nog behang maar binnen 2 weken komen we heeeeel ver !
    Mili ik had het met de pretecho vorige week ze zei oh hier zitten zijn billen en dat was echt ver boven mijn navel ... ik schrok er van .. ik zei ook ehhhhhhh zit hij helemaal daar al... past dat straks nog wel !
    nou ja dat wordt weer meer keren eten op een dag en minder in 1x
    na het avondeten eet ik al niet veel meer ivm maagzuur snachts... brrr daar krijg ik al flink last van maar snap nu wel dat het dus ook komt omdat beebje al zo groot is !

ik vind het nu al echt aftellen hoor ! en volgensmij na de 30 weken helemaal al ....

16. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Had net een heel verhaal getypt...foetsie!

Nou ja, kwam er in het kort op neer dat ik redelijk geslapen heb (2x onderbreking van m'n zoon die misselijk was en moest overgeven).

Oh ja, en dat m'n man gisteravond laat is gekomen en vanmorgen vroeg alweer weg moest...geen weekend samen dus, helaas!

Ik ga zo maar eens iets leuks doen om mezelf op te peppen!

17. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Pfff... hele ochtend op stap geweest voor schapjes en sinterklaascadeautjes, ben t zat.
    Als ik het zo lees gaan veel van jullie op de rust-stand vandaag... ga ik ook proberen! (als ik het huis wat aan kant heb :( )

Vraagje : Ik ben net gister begonnen met Floradix, op aanraden van de vk. Nu staat op de verpakking 2xdaags 10 ml een half uur voor de maaltijd.
    Nu vraag ik me af: moet je persé een half uur later eten, of is het juist een half uur voor de maaltijd omdat je erna even niét mag eten?
    Anyone :(:

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma als alles in elkaar staat ga ik zeker foto's plaatsen! :D

@ Wicjuh ik gebruik het nu al 3 maanden en het werkt echt super! Zelfs mijn mannetje gebruikt het en is helemaal happy er mee! Maar volgens mij komt het niet zo nauw. het is meer dat je het een tijdje voor de maaltijd moet innemen zodat het ijzer eerst goed opgenomen wordt en niet in de maaltijd verdwijnt ;) Ik doe het ook wel eens 5 min voor het eten als ik het eerder vergeet. ;)

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik sluit me aan bij pooh en soms neem ik het ook gelijk in voor een hele dag !
    als ik savonds moet werken vergeet ik het nogal eens en dus dan maar smorgens in 1x ....
    goei spul hoor ! jammer dat je het nu pas aangeraden is ...
    mama ik krijg zo visite dus snel ff rond gegaan met de swiffer en de wc schoon en dat was het dan ook wel ! ik zweet me kapot dus nu weer relaxen hoor ! en vanaaf misschien ook visite dus het bier maar snel koud gegooid !
    ik drink nu wel eens shandy ! kent iemand dat ... mmm dat kreeg ik altijd toen ik nog kind was ha ha echt jeugd sentiment hoor !
    zo nu ff omkleden en optutten kan het wel gebruiken wat zie ik toch wit zonder de zonnebank zeg ... lijk wel een spookkie

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @emma: vorige keer hebben wij via 'cards & cards' besteld. Helemaal prima. Je kunt online de kaart zien, krijgt een proefdruk gemaild en je geeft gewoon alles door. Ook handig, je kunt zelf zoeken en manlief alleen de 'favorieten' laten bekijken.

Over de floradix nog iemand, een half uur voor het eten kan er mee te maken hebben dat je vaak bij het eten zuivelproducten neemt. En zuivel remt de opname van ijzer. Vandaar dat advies.

Mijn bekkenklachten zijn vooralsnog stabiel. Maar ja, doe dan ook netjes mijn oefeningen. De fysio bereid me nog steeds voor dat ik toch echt met week 34 met verlof zal gaan, maar ik wil gewoon echt de 36 proberen te halen.
    Daar over gesproken, ik heb nog maar 28 werkdagen voordat ik met verlof ga! Sjees zeg.

Deel Deze Pagina