Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemiddag!

Hierzo een dip dagje! ben ziek! gisteren al ebn ik eerder weggegaan maar ik dacht vanmorgen ik ga het gewoon proberen om te werken maar om 13:00 droop ik toch af naar huis toe. Volgens mij heb ik een flink griepje te pakken! oorpijn,hoofdpijn,keelpijn en zon spierpijn :( . gelukkig kon ik lekker me bedje in en heb ik ruim 2 uur kunnen slapen.
    Morgen ga ik denk wel weer proberen om te werken anders staat mijn collega in haar eentje! dus dan blijf ik alleen een half dagje. morgen gaat mijn vriend ook de babykamer halen dat is wel heel leuk! ben zo benieuwd!

Pooh wat een prachtige foto's zeg! ik ben net zo ver als jij dus weet ik ook een beetje hoe onze baby er nu uit hoort te zien :oops: , ik heb de 20ste mijn pretecho. lijkt nog zo ver weg. haha

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag mama's

Sorry dat ik even niet reageer maar ik ben zo vergeetachtig vandaag dat ik nu al niet meer weet wat ik allemaal gelezen heb.

We zijn deze namiddag gezellig gaan shoppen. Onze zoon had nieuwe sokken nodig. Eigenlijk wilde ik voor onze kleine meid alleen maar roze pantoffeltjes kopen, maar heb toch meer gekocht. Aan roze kleertjes geen gebrek meer.
    Er hingen zo een lieve spulletjes in de rekken dat we het niet konden laten om wat te kopen.

Voor mij heb ik ook nog wat gekocht, het mannetje wilde niets hebben. Krijgt hij volgende week maar een nieuwe fles jenever, hij heeft gisteren het laatste borreltje van zijn fles leeggedronken. Zo heeft hij toch ook iets extra.

Knuf van zuurtje ;)

3. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo meiden,

Weer te lang geleden!
    Als het goed is slapen we vanacht voor het eerst in ons huisje!
    Pretecho gehad maandag echt een schatje, hihi! Zie album!

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.
    In elk geval een fijn weekend en denk aan jezelf!

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Zoooo, visite is weg.....

Heb van 2 tot 3 geslapen vanmiddag. Nu ligt manlief te snurken. Onze jarige jop stortte vanmorgen om 12 uur helemaal in en vroeg tijdens het feest of ze alsjebieft even naar bed mocht.... :confused: :confused: :confused:
    Dat hadden we nog nooit meegemaakt, hihi

Gelukkig hoef ik voor pakjesavond (morgen) niks meer te doen... mannetje moet nog beginnen, maar ja, die doet alleen degene waarvan hij de naam heeft.

Morgenochtend alleen nog boodschappen doen en dan kunnen we de Sint verwelkomen.

Hey Mpje ! Leuk dat je er weer bent en een leuke foto !

Zuurtje.. Jenever ? Ik dacht dat dat alleen voor ouwe mannen was ? ;)

bellamano : Beterschap....half NL is ziek helaas.

Beccaatje : cards en cards ziet er ook leuk uit ! Kende ik niet. Wij zijn al voor de LOTUS kaart gegaan bij lacarte.nl Echt een prachtig ontwerp van M-Art

Wicjuh : Ik sluit me aan bij t verhaal van Beccaatje. k Neem t ook ineens in, maar kijk wel uit met zuivel.

Ff een vraag.....
    Hoe doen we dat nou straks...als we allemaal gaan bevallen enzo....sturen we elkaar een kaartje....doen we een meeting....mailen we elkaar...of is het gewoon finito... :(
    Ik vind het wel knus namelijk, dat gebep van ons en ben supernieuwsgierig naar al die babietjes !

Jullie ?

XFD

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    FD ik heb begrepen dat je dat elkaar hier blijft melden en dat tot de laatste toe en als dat is gebeurd ga je met zijn allen samen bij de maart-MAMA's !
    zo kunnen we elkaar altijd blijven volgen !
    moet er idd ook niet aan denken dat je ineens nix meer weet van elkaar en ook niet hoe en wat ....
    dus als ik beval vertel ik het hier en later gaan we met z'n allen over naar de mama's !
    en dat al over een maand of 3 :confused:
    voor de vroege meiden dan he !
    MPJe wat spannend ! in een nieuw huisje ! geniet er lekker van en wat een mooie echo !
    Zuurjte wat een shopper ben je toch ha ha nou ik kan me ook niet echt inhouden hoor en idd jenever hoe komt hij daar bij ! ... hmm ik heb het nog nooit op is misschien wel erg lekker ...
    Bellamano lekker in je bedje kruipen en rustig aan doen ... ik zou morgen ook maar rusten als ik jou was ! en wat leuk morgen de kamer .. spannend !
    Beccaatje bedankt voor de tip ik zal eens gaan kijken .. en zou idd jammer zijn als je al eerder moet stoppen ! klinkt zo simpel he nog maar 28 dagen werken .... maar zijn er stiekem toch wel veel !

Nou meiden hier was het volle bak visite vanmiddag ! en kei gezellig ! mijn zwangere vriendin had ook zo'n mooi buikkie en we hebben samen een mega zak M&M's zitten eten ha ha die is mooi op dus !
    Vanavond ook weer visite andere vriendin komt echo kijken en da's ook super gezellig ! dan de pepernoten maar eens op tafel ha ha
    ik was een halve kilo afgevallen van de week... maar goed had een verstopping en die is nu weg ... ha ha wat een verschil ! ik voel me weer slank hihi
    tot mijn moeder vanmiddag een buikfoto maakte ai ai ai
    zo en nu lekker de tomatensoep met ballen opwarmen !

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Het lijkt me leuk als we elkaar toch een kaartje zouden sturen of elkaar mailen. We kunnen ook blijven beppen en na de bevallingen (als iedereen bevallen is) een ander toppic openen (weet niet of dit toppic dan open blijft of gesloten wordt).

Kunnen we lekker onze ervaringen uitwisselen.

Knuf van zuurtje ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Was ik even vergeten op te antwoorden (hoezo vergeetachtig :) )
    Mijn mannetje drinkt soms 's avond een klein jeneverborreltje als hij laat of iets vettigs heeft gegeten, dan krijgt hij geen last van zijn maag en anders wel.
    We moeten onze stad ook een beetje promoten en steunen want onze stad is een van de weinige plaatsen waar jenever gestookt mag worden.

Knuf van zuurtje ;)

8. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Zo, ik begin alweer te verlangen naar m'n bed, het is tenslotte alweer 19.00 uur geweest..tijd om in te storten.
    Da's wel lastig met wat grotere kinderen: die willen over het algemeen een stuk later slapen dan ik...nog even volhouden dus!

Alvast truste voor iedereen!

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedenavond meiden

heb hele dag op bank gelegen want heb erg last van me buik dus effe rustig aan doen en vrydag gaan weekend weg wil dan wel fit zijn

meiden slaap lekker

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Iemanfd schreef dat ze zo futloos was. Nou, hier nog 1! We zouden vandaag het hele huis schoonmaken, maar had geen fut. We hebben nu samen alleen benedenverdieping gedaan, terwijl ik anders alleen in 1 dag hele huis door ging.....

Ik ben ook wel beetje ongeduldig. Wat mij betreft mag t ook allemaal wel wat sneller gaan ; wil zo graag verlof! Ben steeds zo moe en dan nog eens rugpijn (op 1 plek hoog op rug - vooral pijn als ik op 1 van beide zijden slaap- slaap slecht op rug). Ga 4 feb pas met verlof.....

Donderdag was ik ziek thuis en vrijdag had ik maar 3 lesuurtjes, maar ik kon het bijna niet opbrengen....merk dat ik er dan niet helemaal ben voor mijn 32 12/13 jarigen per klas......En van half 3 tot half 5 klassenuitje met mentiorklas (27 leerlingen); bowlen en patat eten. Ik was kapot! Toen nog boodsch doen en 's avonds naar de film (wel om 19.00, want 21.45 werd mij te laat).

@Beccaatje: ik las dat je nog maar 28 werkdagen had en ik dacht; he, hoe kann dat? Zo weinig! En toen ging ik rekenen......ik dus ook! Nog 3 weken tot de Kerstvakantie van 2 weken en dan nog 4 weken tot m'n verlof (4 weken voor uitgerekende datum - 4 maart!). In totaal dus 7 weken en ik werk officieel 4 dagen per week (geef 4 dagen per week les en werk eigenlijk standaard 1 1/2 tot 2 dagen thuis). Dus ook nog maar 28 dagen.....

@FD: we blijven toch wel forumen!?!?! Ik neem aan dat we hier gewoon op de zwangerschapspagina blijven als maart mama's. Een meeting is trouwens ook leuk!

Ik ga het proberen: een dag vrij nemen. Ik moet morgen nog de Sintgedichten schrijven, maar verder doe ik niets. Lekker in bad, lekker lezen....

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

Ik heb een slechte nacht achter de rug.Zoonlief was om 4 uur wakker en heeft de hele tijd liggen hoesten.Ik kon niet slapen natuurlijk en zoontje ook niet meer.Zometeen hebben de meiden een handbalwedstrijd en daarna nog even op verjaardag en vanmiddag vieren we sinterklaas en daarna ook nog uit eten.
    Ben vanavond vast wel kapot.

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Grappig joh ! Weer wat geleerd. Ik heb ook zo'n last van maagzuur, dat ik voorlopig lekker aan de Hasseltse jenever ga ;)

13. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey ladies ik heb ook even geteld en ik moet nog maar..........

23 dagen werken !

Ik ga begin feb met verlof (6 wk vóór stop ik)
    Ik werk 3 dagen per week... ( 20 uur totaal)
    Ga nog een weekje op kerstvakantie....
    Nieuwjaarsdag zijn we allemaal vrij.....
    dus tellen...

23 ! :D :D :D

Als mijn buik zo hard blijft groeien zijn die 6 weken geen overbodige luxe !

XFD

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Bianca:Ik ook!

@ all:

Ik had 8 feb in mn hoofd zitten maar het is 4 feb zag ik gister net toen ik alle papieren etc aan het opruimen was. Hahah scheelt ff weer 4 dagen he?!

Maar ja lang duurt het wel...al ben ik wel blij dat ik nu halve dagen werk. Maar ook hier gister aan de schoonmaak geweest heb de badkamer gedaan en heb een begin gemaakt met de computerkamer opruimen. Moest nog post verwerken etc...pfff haha ik zat in de -5e versnelling denk ik...wat gaat dat trager dan anders :)

Ik heb vannacht veel wakker gelegen kleine was ineens erg druk...normaal nooit last van dan slaapt ie geloof ik :rolleyes: Gister voor het eerst echt heel duidelijk van buitenaf een schop of stomp gevoeld tegen mn hand..hihihi heel bijzonder. Dus ik zeg het tegen mn man...hij s avonds proberen..helemaal niets...

De kleine houdt zich dan rustig als papa's hand op mama's buik ligt :( Vond het zo sneu hihi hij wil het zo graag voelen... Nou ja hopelijk lukt dat snel, probleem is alleen ik weet natuurlijk niet wanneer ie dat gaat doen :)

Verder alles redelijk oke hier...vanmiddag op kraambezoek...moet nog ff eten maken want we eten daar ook. Hoeven zij niet te koken scheelt weer ;) Maak lekkere lasagne, daar nog ff in de oven en dan smullen maar. De kleine van hen heeft maat 47 :confused: klein he? Is 4 weken te vroeg. Maar alles is wel oke gelukkig. Kijk er zo naar uit om hen 3-en weer te zien.

Liefs,
    Mili

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Mili : ja, zielig is dat he? Mijn ventje heeft ook een paar keer geprobeerd het te voelen schoppen, en dat is tot nu toe nog maar 1 x gelukt ...elke keer stopt uk accuut met schoppen!
    Maar volgens mij moet je het gewoon met regelmaat blijven proberen, dan kan uk wennen aan de andere hand en gaat het vanzelf ook tegen die hand liggen kicken!

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Nog steeds in de ziektewet hier, gaat op en af. Dinsdag een gesprek op mijn werk. De fysio adviseerde mij om voorlopig nog helemaal niet te gaan werken en nog rustiger aan te doen. (weet niet of ik dat hier al verteld had) Ze zei als ik thuis nog niet eens fasoenlijk vooruit kon dan kon ik dat zeker ook niet op mijn werk. Ik vertelde dat ik dat zo moeilijk vond om te zeggen op mijn werk. Gewoon eerlijk zijn zei ze. Ze hebben er ook niks aan als je na de bevalling niet vooruit kunt. En omdat ik ook harde buiken heb zei ze dat dat een vroeggeboorte op kon wekken als ik me niet rustiger hield. Maar vind dat zo moeilijk. Mijn mannetje werkt fulltime en wil eigenlijk niet dat hij daarna nog alles moet doen. Maar uk gaat voor alles.

Ja, lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van hoe of wat. Op een ander forum gaan we foonnummers uitwisselen van ons mobiel zodat iemand de geboorte op de pagina an zetten. Ook een meeting lijkt me wel leuk ja als alle beebs geboren zijn.

Hier met het geboortebord bezig. We hebben dezelfde als toen van mijn zoontje, moet alleen een andere naam op hihihihi. We zitten nu alleen te dubben hoe of wat om het te veranderen.

Vanmiddag komt de sint van de buurt hier. Zoontje net even in bed gelegd zodat hij nog wat kan slapen. En dan vanmiddag nog op verjaardag.

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja erg zielig...haha!

Sprak hem net ff ,hij is aan t werk namelijk, en heb hem de tip van jou ff gegeven om regelmatig te proberen, en hij ziet dat helemaal zitten. Hahah zal nu wel heeeeeeel vaak stil moeten zitten met zijn hand op mn buik :) ;) Maar dat hebben we er wel voor over, k wil zo graag dat hij het ook gaat voelen namelijk :D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ff over contact houden, lijkt me leuk! Maar we kunnen toch ook hier wel op het forum ook blijven kletsen? In een nieuw topic ofzo, of gewoon hier door gaan als deze niet dicht gaat :rolleyes:

Een meeting, tsja dat hangt er ook vanaf waar die gehouden gaat worden, haha om daarvoor 3 uur te gaan rijden is een beetje teveel van t goede denk ik..maareh dat zien we dan wel weer :)

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad! Ik was gister ook kapot. Twee dagen omgevlogen dus nu even rust haha.
    Alleen jammer dat ik op zaterdagavond niet meer lang kan opblijven.
    Over het forum: als de baby's straks geboren zijn kun je gewoon verder kletsen bij het onderdeel "de mama's' en daar dan een topic maart 2008 mama's openen. Dat zei iemand hier volgens mij ook al. Dan praat je over voedingen, krampjes, gebroken nachten en de 1e lachjes :)
    En voor wie het leuk vind kan je een meeting organiseren inderdaad.

Nou verder niet veel nieuws. Even bijkomen van de drukke dagen. Ik zou het gister rustig aan doen maar ja dan weet je het wel. In huis was het een bende en mannetje was al bezig in de babykamer.

De foto's van de echo plaats ik volgende week wel ff. Erg mooi hoor!

liefs

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mpje leuk weer van je te horen!

@ Divi hele dikke knuffel! ;)

@ Bellamano beterschap! ;)

@ Bianca en beccaatje ik heb ook nog maar 27 dagen die ik moet werken! :D Ik heb hetzelfde als bianca en het geluk dat het carnavalsverlof voor mijn verlof ligt. Ik ga dus officieel 4,5 week van te voren, maar door de vakantie is dat 5,5 week :D Bioanca dan heb je dus ook op 1 febr al lekker verlof! Lekker dat we nog kersvakantie hebben! :D

@ Mili maar 4 februari betekent dus vrijdag 1 februari voor het laatst! Is weer twee dagen eerder dus! ;)

@ Redone dat is een druk dagje en dat met weinig slaap doe maar rustig aan ! ;)

@ FD hier groeit de buik op het moment ook zo hard! ;)

We hoeven niet bang te zijn dat we elkaar niet meer spreken, want als we allemaal bevallen zijn gaan we over naar de maart mama's in een ander gedeelte van het forum http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=75 , maar een meeting is wel heel erg leuk! :D Ik ben ook wel benieuwd naar alle babietjes! :D Ik heb zoveel steun aan jullie! ;)

Verder gisteravond surprise gedaan met de familie van mijn mannetje. Altijd wel gezellig met zijn twaalven, waarvan 5 kindjes. Veel babyspulletjes gekjregen. Zalig!
    Mannetje is nu commode en kleerkast in elkaar aan het zetten en dan komdende week lekker op het gemak inruimen! :D Ik ben wel lui vandaag. lag om 2 uur vannacht op bed en merk dat dat nu echt te laat is! ;)

Fijne zondag allemaal

Deel Deze Pagina