hoi meiden Hier wel een goede nacht gehad, heerlijk geslapen. Natuurlijk moet ik wel elke nacht uit bed om te plassen maar ja daar raak je aan gewend. Krijg hier trouwens af en toe venijnige trappen op mijn blaas, oef! Kan echt wel merken dat onderin trappen zijn voorkeur heeft. Heb 'm nog nooit echt in mijn ribben gevoeld of is dat nog te vroeg. Of is er iemand die dat al wel heeft? Jee de weken vliegen om zeg, alweer bijna 27 weken. Gister zei mijn vriend: van mij mag ie nu ook wel bijna komen, ik ben er nu wel klaar voor. Zo lief Maar natuurlijk moet ie nog wel even blijven zitten. Zou het niet erg vinden ergens voor de 40 weken te bevallen maar ja daar heb je niks over te zeggen. Je hoort vaak dat het bij de 1e wat langer duurt volgens mij. liefs Nikkie
Hier ook iemand met navelpijn. Ik merk het vooral als ik druk ben geweest en als ik gewerkt heb. Het voelt dan echt erg trekkerig aan. Pooh wil jij mijn leeftijd op de lijst veranderen. Ik ben 28 nov. 26 jaar geworden.
@lilya: Ik stop ook pas eind februari (bijna 2 weken voor de uitgerekende datum). Ik wil liefst zoveel mogelijk tijd doorbrengen met de baby na de geboorte. Ik moet dus nog 12 weken (=60 dagen werken). Maar dames, veel plezier met aftellen. Voorlopig tel ik af naar het weekje verlof tussen kerst en nieuwjaar. Anders duurt het nog veel te lang. @Joeja: Welkom. Ik ben ook 14 maart uitgerekend. Vrijdag weer op controle bij de gyn dus een half dagje verlof genomen zodat we ook voor een kinderwagen kunnen gaan kijken. Ik hoop dat we niet te laat zijn.
@Eekje, hier gaat het ook zo; we krijgen 15 weken zwangerschapsverlof, waarvan je maximum 6 neemt voor de bevalling, minimum 1, iedereen probeert zo veel mogelijk op te sparen tot na de bevalling Maar ook ik heb nog een weekje tussen kerst en nieuw En morgen gyn bij ons!
@ lilya: Jemig een week .. toen was ik bij me zoontje al lang bevallen. Als ik dan gewerkt had overdag en dan 's avonds moest bevallen had ik het echt niet gered Ik had laatst ergens gelezen dat je verplicht bent 4 tot 6 weken voor die tijd te stoppen. Of klopt dat niet? Of is dat bij ieder bedrijf dan verschillend ? @ nikkie: ja idd je hoort wel vaak dat een eerste vaak later komt. Was bij mij dus niet het geval. Ik ben bevallen met 37 weken en 4 dagen. Ben heel erg benieuwd hoe het dit keer is
Aaargh ik heb foto's gewist van mijn buikje van de afgelopen 3 weken kom ik net achter, snik snik. Van mijn camera dus. Ik was vergeten de vorige keer de foto's na het plaatsen eraf te halen.. en toen ben ik ze handmatig gaan wissen vorige week. Kom er nu achter dat ik wat teveel heb gewist. Snap het niet, zo stom! Ik was er even niet bij met mijn gedachten ofzo. Balen!
wat moeten jullie nog kort werken als ik 4 weken van te voren verlof neem moet ik nu nog in totaal 38 dagen werken en dan heb ik de carnaval niet meegerekend want dan ben ik lekker 3 dagen vrij en met kerst moet ik gewoon werken behalve 1 en 2 kerstdag niet,maar gelukkig gaat december snel vind ik dus voor ik het weet is het alweer januari. Verder gaat het goed hier en met slapen ook ondanks dat ik er toch 4 a 5 keer uit moet om te plassen.
meiden, ik kan wel janken.... heb zo ontzettend veel pijn in mijn rug, heupen en bekken.... weet me gewoon geen houding die prettig is...
meiden die nodig hebben dikke knuffel veel plassen moet ik ook ik ben lekker verkouden aan worden en we gaan vrydag nog wel een weekend weg pffffffff en daar komt bij kan byna niks doen en wil zo graag van mij mag het wel maart zijn
@dieudonnee: ik weet niet waar je nu bent en of het dan ook nu kan, maar als je last van je bekken hebt is het aan te bevelen even in de yoga houding te zitten. Dus zitten, echt op je zitbotjes. En voeten tegen elkaar (voetzolen) en dan je knieen naar buiten laten vallen. Hierdoor gaan je botten weer in een goed model staan. Een paar minuutjes blijven zitten en je zou in principe weer als nieuw moeten zijn. Verder is het verstandig je bil- en heupspieren te versterken, om de druk van je bekken af te halen. ga nu snel verder lezen.
@nikkie: de blaas is hier ook favoriet. Erg vervelend als je dan ook nog moet hoesten ... Net bij de vk geweest, mijn bm is 24 cm. schot in de zaak dus. Heb ook een aantekening gekregen dat ze met 40 weken proberen te strippen. Ik kan haast niet wachten ... maar duurt nog even. Verder was er weinig bijzonders, iedereen tevreden. Kind heeft nog even naar de ... hoe heet dat ding eigenlijk...nou ja, angelsound van de vk dus, geschopt. Was grappig. Het aantal te werken dagen is inmiddels weer gewijzigd, en ik zit nu op nog 25 te gaan! Ik heb nu maar eens rekening gehouden met studietijd en vakantie rond de kerst, ik had dat nog niet helemaal goed geteld zag ik al weer. 25 werkdagen :8 dat is al bijna zeg ik ...
Hoi Meiden, Ik ben weer terug van mijn huwelijksreis naar Egypte. Het was heerlijk! Nu wel erg druk met wassen en sint inkopen doen. En dan morgen weer aan het werk. Ik heb niet terug gelezen, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Hier gaat het in ieder geval prima. Mijn man heeft gisteren voor het eerst de kleine gevoeld. Zo gaaf! Groetjes Maranka
Hoi meiden, Hier weer ff bericht van mij. De afgelopen dagen niet acher de pc gezeten. Sinds ik nu verplicht rust moet nemen lijkt wel of alle vermoeidheid en stress eruit komt. Ik moet mezelf echt dwingen om 's morgens rond een uurtje of 10 op te staan en dan wat te gaan doen. Meestal is het rond een uurtje of 2 dan wel weer afgelopen en duik ik weer mijn bedje in. Het enige vervelende is wel dat ik dus s'nachts veel moeite heb om in slaap te komen, en meiden ik ben echt zo gigantisch moeeeeeeeeeeeeee. Vrijdag weer terug naar het ziekenhuis en ben benieuwd wat ik dan te horen ga krijgen Kheb niet alles teruggelezen maar meiden die het nodig hebben een hele dikke knuffel van mij. Liefs Monique
zo meiden hier al e.e.a. geregeld vandaag ! net mijn baas gebeld en aangegeven dat ik morgen eerst langs mijn VK ga voordat ik weer kom werken en donderdag een gesprek met hem om samen tot een oplossing te komen ! kijk dat doet me goed ! ik heb al aangegeven dat het nog 22 werkdagen is waar het om gaat en ik dus ook niet te moeilijk wil gaan doen ! Gebeld voor de bezorging van de tafel en die komt volgende week donderdag al ! ook gebeld voor de auto die we willen kopen maar dat schiet niet zo op ..... bah morgen voor suiker prikken 4x ! geen zin in maar alles voor de beeb hoor ! vind het prikken alleen nix... Vandaag lekker nog ff nix doen ga soaps kijken ofzo ! en lekker in bad liggen.... ik geniet nog maar ff donderdag weer beginnen ! Maranka is het goed gegaan ? goed te doen met je buikje zo op vakantie ? Becca lekker aftellen al he ! het lijkt nog zo lang werken maar in dagen ben je er zo .. mazzel met de feestdagen enzo ! Wenneke wat lekker een weekeindje weg zou ik ook nog wel willen Lilya/buddy ik moet ook zo vaak plassen om het half uur ofzo is niet normaal meer... ik ga al niet meer ergens naartoe als ik niet zeker weet dat er een wc is ! Dieudonnee dikke knuf ik voel het wel wat maar niet zo erg ! kan je het niet eens navragen bij VK of weet je al wat het is Oh nee nikkie heb je de foto's niet op comp ... wat zonde zeg ... en wat een super mooie echo's ! heb je al iets dat je zegt dat lijkt op jou of je mannetje !