FF leuk nieuwtje.... Klaagde ik paar pagina's terug nog dat mn man de kleine niet kon voelen nog...vanochtend was het raak! Hij legde zn hand op mn buik en eerste 2x voelde die niets toen ik zei voelde je dat? Toen zei ik maar niets meer een bleven we gewoon liggen en voelde ikineens weer een schop...enneh mn man ineens: Dat voelde ik! Jij ook? Haha ikke lachen, ja hoor het kindje schopte, hahah! Hij voelde heel duidelijk een tikje tegen zn hand, hihi nu wachten tot het ukkie sterker wordt en de trappen duidelijker voor hem
Hier voelt vriendlief nog niets, helaas. Nog even geduld hebben! Maar ik voel haar steeds duidelijker, en vaker. Zo mooi, ik voel haar nu iedere dag. Nu vriendlief (bijna man ) nog! Groetjes Cindy
Ik zie haar nu ook bewegen in mijn buik Mijn man heeft het ene keer gevoeld, blijkbaar toevallig, vier weken geleden, sindsdien is ze kalm als hij zijn hand op mijn buik legt, maar blijven proberen natuurlijk
beccaatje, bedankt voor het advies. Het wordt er eigenlijk niet beter op emma: ondanks dat ze al gezegd heeft dat het de bekkenklachten zijn die bij de zwangerschap horen, ga k straks toch nog even bellen..... ga nu weer even liggen met een warmtekussentje op mijn rug.....
zo raar als mijn man zijn hand op mijn buik legt is het gelijk stil ! ik heb al gezegd dat hij rustgevend is maar dat met mijn buik tegen zijn rug aan heeft dus geholpen ha ha Wij gister ook voor het eerst samen kunnen voelen ..ik helemaal emo natuurlijk maar mijn man is nogal nuchter en zit in spanning om de nieuwe auto ! hij gisteravond proosten op van alles .. ik helemaal emo ... eh je hebt vandaag je kind voor het eerst gevoeld hoor .... ach ja blijven mannen he ! maar goed morgen voor de auto dus er zit schade op hebben we net gehoord moeten ff kijken hoe veel en mijn zwager is automonteur die gaat mee om te kijken en dan denk ik dat we hem nog wel nemen maar we krijgen wel wat korging ! zal dus wel goed komen .. ik ga een sleutelhanger kopen van audi en die in zijn schoen leggen vannacht ha ha .. weet hij gelijk dat ik het allemaal wel ok vind ! tja ik kreeg gister ook mijn zin met de nieuwe tafel he pff ik zei al tegen mijn man ik ga nu echt weer rusten hele ochtend al weer bezig met regelen .. al zit ik op mijn kont hoor ! ben wel echt aan het afvallen op het moment maar ik eet voor 2 hoor ... mmm zin in hutspot vanavond dus maar ff halen bij de AH ! visstick erbij ! mmm
Hello lady's! Voor mij is het alweer een tijd geleden dat ik online ben geweest. Ik ga ook niet alles terug lezen... Het gaat allemaal goed, met me rug gaat het redelijk.... De laatste tijd slaap ik wel heel slecht, van elk geluidje word ik wakker. Afgelopen weekend ook, ik sliep in een groote slaapzaal die helemaal vol lag met mensen, elke keer als iemand zich omdraaide was ik weer wakker bah..! 3D echo heb ik vrijdag gehad, zal zo even foto'tje plaatsen in mijn album. Het was nog een hele klus om het koppie erop te krijgen, lag met handen EN voeten voor het gezichtje! na wat lopen en hurken nog een keer kijken en ja hoor.... daar was het gezichtje. Gelukkig hebben we toen nog een paar mooie foto's kunnen krijgen. Ik blijf ook de hele tijd naar de wc gaan, zo vervelend Ook kan ik de beeb zien bewegen in mijn buik, ziet er echt raar uit! Mijn mannetje kan ook de beeb voelen, maandje al denk ik.... Ik hoop dat het met iedereen nog goed gaat! Ik probeer weer gezellig mee te praten hier op het forum!
hierzo nog steeds ziek! wel naar ha geweest oorontsteking! kuurtje gekregen. weet iemadn hoe snel dat aanslaat? De babykamer is gisteren gekomen maar ik kan paas beginnen als ik me wat beter voel .mijn vriend heeft het natuurlijk wel in elkaar gezet en hij is echt mooi! maar heb wel zin om er mee aan de slag te gaan lekker alles op zn plek zetten enz. Ik heb niet terug gelezen hoop dat het goed gaat met iedereen?!
BURP oeps ha ha ik liet me gaan ! ik heb net een KILO ... asperges op....... ai ai ai het wordt steeds meer maar wat zijn die dingen lekker mmmmmmmmmmmmmmm ik ga me maar ff schamen ! 8)
Mijn man heeft de kleine gister ook voor het eerst voelen schoppen. Heb geen last van navelbloeding, maar wel van bloeding van litteteken op m'n voorhoofd. Voel me beetje Harry Potter. Ik heb dat litteken(tje) al vanaf m'n 6e, maar heeft nog nooit gebloed. Volgens man wordt hoofd niet dikker, maar das 't enige wat ik kan bedenken.
hmmmmm weet je wat ik net las over aspreges ! goed voor je vochthuishouding en ......... tegen opstipatie ! en moet idd zeggen van het laatse heb ik geen last ! en van vocht wel wat maar steeds minder ! ha ha nouja ik dacht ik kijk ff of het geen kwaad kan leek me al duidelijk van niet maarja ... enig nadeel ... geur van je urine ! ha ha ach ik heb al toiletblokken ! zo en nu kap ik over mijn asperges ...
Haha Emma, dat is lekker gezond toch, asperges! Beter dan kruidnoten en koeken (zoals mij) ahum. Ik moet er echt op letten, kan de hele dag door wel eten. Eet wel zes boterhammen en nog fruit overdag. Niet de hele tijd koeken maar toch. Ik heb nu ook wel weer lekker geslapen, de afgelopen twee nachten maar daarvoor weer nachten niet. Het zal er wel bij horen maar wel irritant. En plassen, ja dat moet ik ook wel elk kwartier. Af en toe trapt de baby echt zo in mijn blaas/schaambeen dat ik even in elkaar krimp. Meestal als ik zit hoor. Maar soms ben ik net de deur uit en moet ik alweer plassen, net of de baby als een baksteen op mijn blaas gaat liggen ofzo. Ik voel m dus eigenlijk bijna alleen maar onderin, vreemd he. Mijn vriend heeft het nu ook al een paar keer gevoeld maar meestal houdt de baby zich ook rustig hoor zodra hij zijn hand op mijn buik legt. Nou ik zal nu even achter de pannen, eten maken voor mijn mannetje (en mezelf). Niets bijzonders, worteltjes, aardappelpuree en een schnitzel. Over de echo foto's (zie album!) ik denk dat ie toch op mijn vriend lijkt. Zelfde neus volgens mij en eigenwijze kin. Maar ja je ziet het straks pas duidelijk...Hopelijk niet zijn oren want die waren nogal groot. Nu ook nog wel haha maar bij een baby valt het zo op. Geen flaporen ofzo maar echt grote oren. groetjes
Wat naar voor je meid. Maar even langs de huisarts of vk dan morgen? Een knuffel van mij. Ook voor de andere meiden die het nodig hebben Hier gaat het verder wel goed. Ik heb alleen het idee dat mijn conditie wat te wensen overlaat want ik kom bijna niet meer vooruit op de fiets haha. Aangezien mannetje meestal de auto mee heeft naar zijn werk ben ik aangewezen op fiets en benenwagen. Wel lekker om even uit te waaien, dat vind ik heerlijk. Maar mijn lichaam begint steeds logger aan te voelen hoor. liefs
Goede avond allemaal! De ziekenboeg bij ons is bijna voorbij gelukkig Verder niet veel gedaan vandaag. Moest ff wat inleveren op mijn werk en wilde daarna boodschappen doen. Kwam ik in de auto erachter dat ik zonder tas en portomonee de deur uit ben gegaan . Kon ik na dat ik op me werk was geweest weer terug naar huis om geld op te halen . Maarja, kan gebeuren he We hebben net heerlijk gegeten! Ga nu even de afwas doen en dan nog rustig de was opvouwen. Daarna lekker met mijn mannen op de bank tv kijken... ben moe! Misschien tot later vanavond!
@bellamano het duurt meestal wel 2 a 3 dagen voordat een kuurtje aan slaat. Even volhouden nog. De navel is weer lekker gevoelig vandaag alsof er een blauwe plek onder de huid zit alleen is er aan de buitenkant niets te zien. Raar Mijn voelt de baby sinds 3 weken echt goed bewegen bijna elke dag. Erg leuk. Je kunt vanaf de buitenkant nu ook goed zien als het beweegt. Nieuwe buik foto is in mijn album te bewonderen
o ja ik moet nog ongeveer 37 dagen werken. Ligt een beetje aan mijn rooster. 10 februari heb ik in ieder geval mijn laatste werkdag voor mijn verlof.
hee meiden Vanmiddag even de vk/ha gebeld. Ze zeiden dat ik mijn osteopaat maar even moest bellen...die kende me het best... Heb ik gedaan, maar die moet natuurlijk wel eerst een gaatje hebben...ben dan we als eerst aan de beurt. Verder vrees ik dat het niet anders is en dat ik er voor de zwangerschap maar mee moet leren leven....klinkt erg he? Vanmiddag zag ik het ook echt even niet zitten, maar nu is manlief thuis, en dat is altijd beter!
Hallo dames, Dank voor jullie welkom! @pooh: fijn dat ik nu ook op de lijst sta ik woon in zuid-limburg en verwacht een meisje! Ik lees zo jullie kwaaltjes, en ja hoor: ik ook! Veel plassen, rug- en bekkenpijn, en ik heb iedere dag wel last van een bloedneus Ik voel de kleine al een hele tijd friemelen en bewegen en schoppen. Maar eergister hadden we een rare gewaarwording, ben benieuwd of er meerdere mama's zijn die dit hebben: Ik was 2 dagen lang al hondsberoerd, veel maagpijn, darmpijn en buikpijn. En opeens... voelde het alsof ons kindje echt letterlijk naar voren rolde! Mijn buik begon te wobbelen tot en met. Mijn vriend stond onder de douche, dus ik naar de badkamer gerend "Danny mijn buik! ik voel me niet goed!" en we zien zo mijn buik fwoep een stuk naar voren komen alsof er een balon langzaam opgeblazen werd. En opeens was ie niet rond meer, maar langwerpig! Rond mijn navel stond een cirkeltje waar ooit de rand had gezeten. (en nu even terug komend op de vraag van de ribben hihi..) Sindsdien heb ik pijn aan mijn ribben! En schopt ze me ook regelmatig ertegen. Wel ben ik nu niet misselijk meer en sex gaat een stuk makkelijker. Ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld. Die moest wel een beetje lachen en zei dat dit kon gebeuren. Woensdag gaat ze even voelen wat de kleine daarbinnen precies heeft gedaan hihi..