Goeiemorgen allemaal! De yoga was heerlijk! Alleen nog wat moeite met het goed doen van de buikademhaling! Maar ik vond het gezellig en erg rustgevend!
Hier staat een beschrijving: http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE ... 6480462189 Hij is wel gewoon naar school toe,hij voelde zich beter en wilde zo graag in zijn pietenpak het feest mee vieren. Hij heeft een paar korstjes op zijn neus,maar betwijfel of het echt krentenbaard is.
Goeiemorgen, wat een zieken zeg! Iedereen beterschap voor zichzelf of de kinderen! Zelf ben ik ook aardig verkouden, maar ja, gaat meestal wel weer over na paar dagen. Straks nog even de stad in voor de laatste cadeautjes voor vanavond. En ik moet nog het een en ander rijmen... Wat is iedereen al druk met de zwangerschapsgym en zo! Ik begin pas half januari...best laat. Denk dan ook niet dat ik de hele rit kan afmaken... Maar eh...best een beetje jaloers op jullie hoor, lijkt me leuk om weer te beginnen! Wij zitten nog steeds in spanning vanwege de uitspraak van de rechter...en wachten duurt zo lang...en ik wil zo graag verhuizen en dan eindelijk met z'n allen tot rust komen... Maar ja, dit soort dingen kun je niet forceren. Hopelijk eind volgende week meer nieuws! De rest van de dag ben ik druk voor sinterklaas, dus waarschijnlijk schrijf ik vandaag niet mee, helaas Maar morgen ben ik zeker weer van de partij en lees ik alles weer lekker bij! Geniet maar van getrappel, gebubbel en gefrom voor we het weten zijn onze 9 maanden om!
zo goedenmorgen meiden ! ik heb het gevoel alsof ik ook weer leef ... ohoh wat was ik kapot gister ... ga vandaag ook echt rustig aan doen moet morgen toch weer werken he ! maar goed .. onze auto verkocht en mijn man een nieuwe gekocht en die kan hij morgen gaan halen ! Hij heeft een vreugdedansje gemaakt zo blij was hij ha ha en 4x geprikt ik hoooooop de laatste keer maar wat was het druk zeg we waren met 12 ! zwangere vrouwen ook bij VK geweest en dan alles er omheen zeg pffffffffffff nou ik ga zo nog ff lekker uitluieren in mijn bedje ! vandaag St Klaas zijn er veel van jullie die het vieren ? lijkt me zooo leuk als je een kindje hebt ! Nathalie gelukkig dat hij toch kon zeg want dat is voor hem natuurlijk wel 1 van de belangrijkste dagen op school ! ha ha zou die koppie's wel eens willen zien dan Pooh kan je je been nog in je nek leggen ha ha maar idd wel leuk om iets te doen met je zwangerschap ! en eindelijk je schilderij ! hangt hij al ! hij is zo super ! geweldig ! Flientje ik heb gister gelijk geluisterd naar je en ben binnen 5 min in slaap gevallen ha haoh en heb je nog zelfgemaakte pepernoten over mmm altijd lekker Mili niet meer staken dus met onze dikke buiken en hormonen.... gelukkig maar en eindelijk je bedje ! Zuurtje heb je nu eindelijk wel eens kunnen slapen ? ik slaap eindelijk weer maar moet nog wel veel plassen ... maar goed ik ben al blij met een paar uur slaap per nacht nu ik weer moet werken zit overdag er niet meer in.. FD hoe is het allemaal met jou meissie ? en is jouw dochter ook al in spanning voor st. klaas ? Beccaa dat is wel mooi om te weten dat ze bij 40 weken je strippen dan zou ik dus ook echt geen 2 weken door willen lopen ! doet dat pijn ? ik zag iemand zo gillen van de week op tv met dat ? Mamajo fijne dag met st klaas ! hopelijk krijg je ook nog wat leuks ! All een dikke knuf van ons ik moet wel zeggen dat ik elke dag steeds meer een wij gevoel heb met de beeb .. klinkt misschien stom maar ik heb het nu pas echt ... vind het nu wel gezellig zo
Nathalie nu ik het woord impetigo heb gelezen weet ik gelijk wat het is. Mijn mannetje (lees echtgenoot niet zoontje) heeft dit ook al eens gehad en het is inderdaad erg besmettelijk, dus kijk goed uit. mamajo wat een leuk rijmpje. Emma ik heb heerlijk geslapen vannacht. heb nu wel wat last van mijn rug (heb een aangeboren afwijking die af en toe eens pijn wil doen) maar daar valt nog mee te leven voorlopig. Wat sinterklaas betreft die vieren we morgen (in België is sinterklaasdag pas op 6 december) Vanavond gaan we onze schoen de laatste keer zetten voor dit jaar met een grote tekening bij van het zoontje samen met een wortel en suikerklontje voor het paardje. En natuurlijk een drankje voor sinterklaas en zijn zwarte piet. Knuf voor iedereen van zuurtje
POOH POOH POOH ze hebben net gebeld de lamp is binnen bij de actie baby ! dan zal die van jou ook wel binnen zijn ! joepie die ga ik halen ! kan hij zondag ook al opgehangen worden ! jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
thanks meiden ga het meteen proberen heb hele nacht mannetje wakker gehouden hahaha heb vanmorgen paracetamol gepakt en ben weer in slaap gevallen hoop dat vrydag stuk beterder ben wil echt een keer weekend weg zonder ziek te zijn
Hoi meiden, Nieuwe buikfoto in mijn album, van gister! Verder vond ik vanochtend twee zakken snoep in mijn schoen. Haha. Van mijn mannetje zo lief. Moet voor hem ook nog wat halen, ik weet alleen niet wat. Wij doen er verder niet aan hoor maar een kleinigheidje. Leuk gedicht hoor Mamajo Iedereen een fijne dag in afwachting van wat de Sint brengen mag liefs Nikkie
Vorige keer hebben ze met 41 weken gekeken of ik gestript kon worden maar toen zat alles nog dicht en had dat dus geen zin. Normaal doen ze bij ons in de praktijk pas strippen vanaf 41 weken, zei ze. Dit keer - omdat het de 2e is - zou strippen al wel gewoon op ieder moment kunnen zei ze. En of het pijn doet, geen idee, heb ik nog nooit meegemaakt! Maar als je al zo lang wacht dan is de eerste wee echt een verademing. Dus hoe zeer kan het dan doen?
emma: leukk hoor dat de lamp binnen is! Ff een fotootje maken als ie hangt Nikkie: mooie buik hoor! Al een lekker bolletje!
Beterschap voor de kwakkelende meiden! Pooh, echt leuk dat schilderij. Mili, Joepie eindelijk het bedje binnen! ! ! Hier alles prima. Ben lekker de kamer wat aan het opruimen. Even wat ruimte creeren voor de kerstspulen die komende maand weer van zolder komen. Vanavond eerst gezellig sinterklaas vieren. En niet te vergeten vanmiddag de maxicosi ophalen die ik via marktplaats heb gekocht. Iedereen een hele fijne dag gewenst! ! !
ik ben bij de jongste ook gestript.Dit deden ze toen ik een week over liep. Bij mij deed het haast geen pijn.Ik voelde er niet veel van dat ze mij aan het strippen was.
Hey meiden ! @emma : Lief dat je aan me denkt, Em ! Hier gaat het redelijk ok. Vandaag naar de fysio geweest. Heb allerlei oefeningen meegekregen. Sint kwam op school dus dochterlief was hyper, haha.......en je gelooft het nooit. Terwijl zij op school was, waren de zwarte pieten hier thuis geweest met nog een paar kadootjes. Zondag had ze al veel gehad, maar deze waren (nageleverd) nagebracht door de Pieten ! Verder ben ik druk met internet, meiden ! Morgen ga ik tijdelijk uit de lucht en moet ik mn nieuwe modem (livebox) installeren...dus ik hoop dat alles overmorgen weer werkt....duimen hè !? En nu ga ik naar man en kind voor t heerlijk avondje...hihi 5 december, dolle tijden voor al deze zwangere meiden zeker de mama's in spé, doen volgend jaar net zo hard mee dan staan we met zn allen bij de haard wachtend en zingend voor die man met zijn baard met ons kleintje op de arm is het gevoel dan extra warm ik wens jullie een fijne avond met dikke pret kadootjes en een letter van banket ! XFD
Ben beetje ziek en zoooooooooo moe! Moesen we vandaag natuurlijk ook nog Sinterklaas vieren op school......Wiij vieren het zaterdag met de familie. Mijn mannetje is vandaag jarig..... Gym was gister gezellig. Buurvrouw van 4 huizen verderop was er ook (1 maart uitgerekend)! Volgende week dus niet op de fiets door de rfegen, maar medt buuv in auto.
@ Emma jaaaaaaaaa ik weet het hij is binnen, maar mij hadden ze niet gebeld. ik belde toenstraks in de auto toevallig om eens te horen en toen zei ze dat die binnen was! Maar omdat mijn lakentje nog niet binnen was hadden ze nog niet gebeld. maar ik ga hem wel morgen halen! Pffffff sorry dat ik niet overal op reageer...ben hele erg moe, maar een dikke knuffel voor jullie allemaal!
zo hier de lamp opgehaald en in laten pakken ha ha snel bij de schoorsteen gezet en dus leuk kado voor de kleine als pappa thuis komt ! nog een tut met papa is the best en snoepjes voor sjaakie ons konijn ! toch pakjesavond dus hihihi gezellig weesten lunchen met mijn vriendinnen en al ff op de bank gelegen ... voor alle meiden met kids ! wel vertellen hoe het was met St. klaas hoor vind het zo leuk om te lezen ! lijkt me idd zo leuk dat je volgend jaar allemaal dit feest met beebje kan vieren ! Bianca lekker rutig aan doen hoor ! en wat leuk om "samen" met je buurvrouw te zwangeren ! .. teminste .. als ze leuk is dan ! FD natuurlijk denk ik aan je ik vond het al stil ! maar het is ook een drukke tijd natuurlijk ! maar het valt wel op als je niet gezellig mee babbelt ha ha ! Mili oh ik hoop ook zo dat zondag al e.e.a. de kamer in kan na dat de vloer ligt ! heb daarom ook de lamp al gehaald hihi ik wil net zo genieten als jou ! en ik zag ons al helemaal lopen met houten borden en dikke buiken voor de ikea ha ha eigenlijk wel jammer hadden we gelijk een meeting ! Redone en Becca ... ai ai klinkt heel wat ! gestript ! ha ha maar zo te lezen is het juist een opluchting ! volgensmij ben je op het eind ook gewoon blij als ze je helpen ! Maranka .. ik heb ook al zin in kerst maar kan echt niet bij de spullen ha ha hopelijk na het weekeind dus wel ! maar eh .. die buik zal wel beetje in de weg zitten met zetten .. Dieudonnee ik maak zeker een foto van de lamp maar pas als hij hangt en dan kan ik gelijk van de hele kamer een foto maken ! oh ik wil zo graag showen ! ben helemaal trots .... ik ben nl niet zo crea en we vinden het zo leuk ! Nikkie wat een mooie lieve buik ! en wat lief van je mannetje ! ik heb een reep bon-bon-blok gehad maar die is al op ha ha wenneke rustig aan he want een weekeindje eruit is nog super nu ! blij te lezen dat je toch wat hebt geslapen en ik moet zeggen ik slaap veeeeeel beter als mijn man weg is ... tja dat gesnurk ook ! Pooh waar ben je nou ? ben je ook je lamp al halen ? ..... oh haha zat net te typen toen je al reageerde ha ha ! hij is groter dan ik had gedacht ! en zooooo gaaf ! morgen de nieuwe auto ! ben benieuwd of mijn man kan slapen vannacht ha ha hij kon gister niet eten van alles hihihi... morgen ook weer werken maar heb er ook wel weer zin in hoor ! begin me nu thuis ook wel te vervelen eingelijk !
he meiden ik zit nu netjes op schema met mijn gewicht ! had iets zwaarder mogen zijn maar dat komt vanzelf wel he ! vraag me alleen af ik ben nu 6.5 mnd zwanger moet ik dan bij maand 6 of 7 kijken ... ik ga maar uit van maand 6 ... wat jullie meiden want ook dat is nogal eens verwarrend ! niet boos worden als het niet goed gaat he hihi
zeg meiden allemaal zo veel kado's uit te pakken ... zit ik hier in mijn uppie gezellig hoor ha ha nou weltruste dan maar !