Hallo allemaal Nou hier zit het uitpakken van alle cadeautjes er weer op! Kleine man zit nu met papa met al zijn net gekregen speelgoed te spelen Hij vond het wel zo leuk dat uitpakken.. alles moest ook meteen uit de verpakking zodat hij er meteen mee kon spelen. Hij kon niet wachten voor hij het volgende cadeautje uit kon pakken Hij heeft heerlijk tussendoor van zijn chocolade centjes gesmikkeld , haha hij zat lekker onder ... maar ja dat maakt niet uit. Ons kereltje word later kok, net als papa Hij heeft van sinterklaas een keukentje gekregen,.nu kan hij vast oefenen Hij heeft voor ons al brood gemaakt , thee gezet en iets lekkers in zijn oven gedaan Helemaal geweldig vind hij het.. nu kan hij ons meehelpen Verder heeft hij nog vanalles gekregen...Dus hij is goed verwend. Nou ik ga even naar mijn mannen toe... kleine man wil dat ik even kom spelen en dan gaat hij lekker slapen. Tot gauw!
Goeiemorgen! Ik heb gisteren de eerste donkere kleertjes gewassen! Is nog wel vroeg, maar ach nu ik van het weekend verder ga met het kamertje kan het lekker fris de kast in. maar is zooooooo leuk die kleine ienieminie kleertjes aan de waslijn!
Haha nou ik wil ook nog wel protest voeren bij de KPN hoor , al stappen we nu over maareh kom gerust langs met je borden. Enneh anders kom je gewoon voor de lol langs..hihihi. Ik hoop ook zo voor je meid dat je kan beginnen met je kamertje!Hihi heerlijk genieten dan maar!
Wij krijgen vandaag het kamertje. Zit nu al in spanning te wachten. Ze kunnen komen tussen 8 en 18 uur. Hoezo lekker ruim. Maar goed je moet er wat voor over hebben.
Goeiemorgen, Dinsdag echo gehad, alles zag er goed uit. Mijn gewicht is ok, bloeddruk ok, hartslag van beeb ok,... Prima dus. Deed deugd haar nog eens te 'zien'
Hoi meiden, Hier vandaag weer naar de vk geweest, andere dit keer. Maar haar ken ik ook nog van de vorige zwangerschap en ze vond het leuk me weer te zien. En mijn zoontje was groot geworden hihihihi. Bloeddruk was ok, geen eiwit in de urine, ijzergehalte was goed. Mijn baarmoeder lag nu 3 vingers boven de navel en was 25 cm van onder tot boven. Mooi weer het hartje luid en duidelijk horen kloppen. Mijn zoontje keek even op toen hij dat hoorde. Lief. Ze dacht dat wij weer een niet al te grote beeb zullen verwachten (mijn zoontje was iets van 47 a 48 cm) en ongeveer hetzelfde qua gewicht (mijn zoontje was 3045 gram bij de geboorte). De ligging van beeb was nu met het koppie naar boven. Er stond ook nog bij maar weet niet wat dat wil zeggen. Moet nu 27 december weer terug om 10.00 uur. Dus om de 3 weken nu. Verder vond ze dat ik goed op schema lag.
MamavanJordy en Lilya: fijn dat alles weer goed was! Lolly: veel plezier met je kamertje Emma: leuke link. Ik mag 14 kilo aankomen. Zit nu al op tien, net iets boven het schema maar toch... Pooh: leuk he al die kleertjes, ik begin in januari met wassen denk ik. Lijkt me ook zo lief die kleine pakjes aan de waslijn zwijmel zwijmel. Voor alle meiden die ik niet vermeld heb ik lees jullie stukjes ook wel hoor maar vergeet vaak de helft al weer. Hier gaat alles wel goed. Het loopt alleen de laatste tijd weer niet zo lekker tussen mij en mijn moeder voornamelijk. Dit zorgt voor nogal wat spanningen en soms voel ik me daardoor erg down. Ik heb alles al geprobeerd in het verleden en met haar praten loopt op niks uit dus soms weet ik even niet wat ik moet. Ik hou het contact maar een beetje af. Wel jammer, soms verlang ik wel eens naar een moeder om gezellig de zwangerschap mee te delen maar dat zit er bij mij niet in. Dat weet ik dus ik accepteer het ook want het zal niet anders worden. Maar het doet wel eens pijn! Zeker nu ik zelf moeder word. Gelukkig weet ik nu wel hoe het niet moet Ik probeer wel positief te blijven maar soms lukt het even wat minder. Nou ik moet zo ook weer naar de vk, controle. Wat gaat de tijd toch snel. Nu alweer 27 weken!
Ik ben nu 5.5 kg verdikt. dat komt neer op een kilo per maand, volgens mijn gyn perfect, ze zei dat het nu wat vlugger zal gaan. Ze vermoedt dat ik op +10 zal eindigen...
Controle weer gehad. Alles was prima. Bloeddruk nu 80/110, dat was verder goed. Ook baarmoeder groeit goed etc. Ik was na vijf minuten weer klaar. Dat is wel fijn. Volgende keer moet ik mijn ijzergehalte even laten controleren, dat doen ze standaard bij de 30 weken. Even een prikje in de vinger en klaar. Wat gaat de tijd toch snel. Bij de volgende controle ben ik dus al 30 weken Ben je dan officieel hoogzwanger haha?
eind van deze maand moet ik ook voor de 30-weken-prik. Ik weet niet of je dan al hoogzwanger bent, of dat dat pas bij 32 weken (de 8e maand) is. Ik voel me al wel hoogzwanger, ha ha.
ff snel bijgelezen. Moet f wachten: moet zo naar gyn....Ben moe, drukke dag gehad. Heb ook wel wat klachten met arts te bespreken....
Wat is het rustig hier dames! Ik denk ik kijk even om het hoekje zo aan het einde van de middag. Ben vandaag wel erg moe. Heb trouwens ook veel chocolade naar binnen gewerkt vandaag. Twee reepjes en nog een stuk chocoladeletter. Ook nog snoepjes en drop gehad. Dus morgen maar ff een balansdag haha. Nou ik ga zo even aan het eten beginnen, chili con carne. Mmmm wel zin in.
Goeieavond! Het is hier idd erg rustig geweest! Hopelijk heeft iedereen gisteren een leuke sinterklaasavond gehad! @ Emma ik heb toennet de lamp opgehaald en idd hij is groter als ik dacht, maar zooooooooo mooi! Pffff ben ook moe nu en last van maagzuur. maar eigenlijk gaat het best prima. Ik heb gelukkig geen last meer van bekken/heup Dikke knuffel voor iedereen!
Hai dames, ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ik ben ook een maart mama en uitgerekend voor 27 maart
@ Dalillah ! Welkom hier en veel lees en kletsplezier @ mili ! Het zal heus wel goed zijn met je kleine. @ all ! Hier gaat alles prima, heb vandaag een hele rustige dag gehad. Heerlijk zitten niksen Had het echt nodig een dag niets doen. Mijn moeder is vanmiddag nog even geweest om haar kleinzoon zijn keukentje te bewonderen en zodadelijk komt mijn zusje even op bezoek.. Het is erg druk in mijn buik.. kleine beweegt heel erg veel en mijn buik gaat alle kanten op... zo leuk om te zien Nou ik ga ff de afwas doen en dan is me zusje er denk ik zo. Tot gauw! Fijna avond allemaal Groetjes
69 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 13 Jongens: 18 Surprise: 38 @ Dalillah welkom hier en je staat er bij op de lijst! Hier is het ook erg druk in mijn buik! Stampjes worden ook serieus hard nu en mijn buik gaat ook heen en weer. Het lijkt wel of ik nu ook vaak echt ene hiel of stuit voel. Mijn mannateje heeft vanmorgen eens ons hummeltje heel hgard gevoeld en was helemaal onder de indruk! Zooo lief om die reactie dan te zien!
Mili is normaal hoor, heb ik ook altijd. Met de baby gaat het gewoon goed.. Ik ben blij dat ik de angelsounds heb, kan ik altijd even luisteren, maar me ook snel druk! Groetjes Cindy
goedenavond meiden voel me al wat beter en verkoudheid wort al minder dus morgen lekker weekend weg was pas by babyzaak geweest hadden ze jassen van noppies maar xl kon ik niet in nou belde ze dat ze nog xxl hadden en ik kan erin gelukkig geen fleecevest meer hahahah me buik groeit veel te hard fijn weekend meiden
Hai meiden, Hier is het best druk. Mijn werk vreet energie en de verbouwing loopt ook niet geheel zoals het zou moeten (had al 3 weken klaar moeten zijn.... en het is volgende week HOPELIJK klaar) dan nog zelf aan de gang met laminaat, schilderen ed en dan pas kan het babykamertje uitgeruimd worden om vervolgens opnieuw behangen te worden... Ook lichamelijk loopt niet alles naar wens, heb zwangerschaps isias. Pijnlijke kwestie, soms kan ik mijn been amper bewegen en ik kan je vertellen dat dat heeeeel moeilijk loopt. Sorry voor mijn 'gezemel'. Volgende keer weer zal ik weer vrolijk zijn. Duik nu lekker mijn nestje in! Slaap lekker allemaal!