Goeiemorgen dames. Nog een half dagje werken en dan is het weer weekend. Heb deze namiddag vrij omdat ik een afspraak bij de gyn heb. Alweer wat gaan die 4 weken elke keer snel voorbij. Maar ik kijk er alvast naar uit. Als we nog tijd genoeg hebben gaan we ook eens kijken voor een buggy, want dat wordt zo stillaan tijd.
Hoi meiden, Fijn dat het met iedereen redelijk goed gaat. De schopjes worden idd harder nu ja. Zo leuk. Hier gisterenavond de kerstboom samen met manlief gezet. Maar amai wat deed mijn mijn zeer iedere keer. Moest regelmatig ff pauze nemen om weer op adem te komen. Maar hij staat nu.
hoi, ben ik weer! We hebben een leuke sinterklaas gehad. Ook al geloven m'n kinderen er niet meer in, het blijft een leuk feest! We hadden lootjes getrokken en iedereen doet dan toch erg z'n best een leuke surprise te maken; heerlijk! M'n dochter (9) had mij getrokken en had zwitsal mama borstencreme voor me gekocht; zoooo lief! Natuurlijk zat er ook een pakje voor de baby in de zak. Ik had gedacht m'n kinderen daarmee te verrassen, maar 'm'n dochter zei de dag ervoor tegen me: "mam, je hebt toch ook wel iets voor de baby in de zak hè, want die hoort er toch gewoon helemaal bij...!" Gisteren naar de vk geweest. Alles was weer in orde. Ik was zelf weer even helemaal in tranen toen ze vroeg waar die vermoeide blik in m'n ogen toch vandaan kwam...grrrr. Toevallig was m'n man ook bij me (ondanks onze 200 km afstand, maar hij was voor pakjesavond bij me geweest) en ze 'verwende' ons zomaar met een echo! Geweldig! De kleine lag helemaal dubbelgeklapt (voeten voor gezicht met gestrekte beentjes...). En de vk was verbaasd over de hoeveelheid haar die de kleine al heeft, ze zag een dikke rand om de schedel heen zitten... haha, dat hadden de oudste 2 ook bij de geboorte...geweldig! Dat bezoekje maakte m'n dag weer een stuk beter! En toen hadden we nog een mooi bericht: telefoon...advocaat...de uitspraak was ruim een week eerder binnen dan gepland en is in ons voordeel uigepakt, betekent dat we EINDELIJK mogen verhuizen! En dat we dus vanaf de kerst bij elkaar kunnen zijn. En dat we gewoon nu weten waar de babykamer kan worden ingericht. En dat we weten waar we gaan bevallen (en dat we in ieder geval samen zijn bij de bevalling...). Joepie, wat een opluchting was dat! Ik verkeer nog niet helemaal in de jubelsteming omdat ik me realiseer dat de andere partij (m'n ex-partner) het hier niet bij zal laten, maar voorlopig zijn we even uit de brand! Zo, een lang verhaal, maar gelukkig met blije berichten...
@mamajo wat een mooie berichten.Gefeliciteerd en fijn dat jullie samen kunnen zijn. Wij hebben zondag al Sinterklaas gevierd maar ik had voor woensdag toch nog een kleinigheidje gekocht voor de kids.Ze waren helemaal verrast dat Sint nog wat had gebracht. Hier gaat alles redelijk.Had 2 dagen de beeb bijna niet gevoeld en net toen ik me wat zorgen begon te maken was hij 's avonds weer erg actief. Ik loop nu 2 keer in de week bij de fysio.Ik word eerst gemasseerd en dan gaan we oefeningen doen iv de pijn in mijn rug/bil.Het bleek dat alle spieren naast mijn ruggewervel dik en stijf waren.Met werken ben ik even gestopt want als ik even een paar kamers op ben geweest om medicijnen te brengen dan kan ik mijn rug al vernemen. En wat nog leuk is mijn schoonzusje loopt op het laatst.Maandag is ze uitgerekend.Wel spannend hoor.
@redone: rustig aan doen hè?! en wat spannend van je schoonzusje! ik merk dat ik heel zenuwachtig ben voor alle bekende zwangeren in m'n omgeving, veel meer dan 'normaal'. Tja, we kunnen het ons nu zo goed voorstellen hoe het is hè...laten we hopen dat alles goed gaat bij haar!
Mamajo, wat een goed bericht zeg! Dat is fijn om te horen, hopelijk nog voor de feestdagen samen! Hier gaat het wel goed. Ben vandaag alleen zoooo ontzettend moe. Bij het opstaan al. Sliep ook raar, veel dromen etc. Zometeen komt mijn vriend even thuis, en dan breng ik hem weer weg. Heb ik de auto. Moet even de mappen met geboortekaartjes terugbrengen. We zijn er nog niet uit dus dat wordt nog een paar lenen! groetjes
@mamajo: Wat goed, kunnen jullie eindelijk concreter beginnen plannen @Nikkie: Leuk geboortekaartjes uitkiezen, maar er is zoveel keus altijd dat het kiezen moeilijk wordt. Ik zou graag zelf de kaartjes maken en de doopsuiker-attenties ook. Hopelijk heb ik deze middag nog even tijd om langs de knutselwinkel te passeren om ideetjes op te doen.
Goedemorgen ! @ mamajo: Dat is fijn bericht zeg! @ lucifer: Ooo ik kan er over mee praten over de zwangerschaps isias.. kan echt behoorlijk pijn doen...
@mama 1984: Hihi jaa heb de kleine al weer ff moegen voelen hoor,hihi druktemakertje is het! Hier verder alles oke, gaan nu druk in huis bezig met de kerstboom en alle andere kerstversiersels
Ja maar ja haha die angelsound hebben wij niet...hihi en mn buik was zo hard hihi arm hummeltje hihih helemaal samengeknepen in mn buik Nee maar inderdaad weet nu dat alles oke is, voelde ukkie al weer
mamajo: goed nieuws joh! Geweldig, geniet er lekker van... alle dames met kwaaltjes, rustig aan! iedereen: een dikke knuffel!
Goedemiddag mama's Wij zijn nu officieel de eigenaars van ons appartementje. De verkoop is gisteren afgerond door het tekenen van de verkoopakte. Dat was ons sinterklaascadeautje. Mannetje had ook nog een fles jenever gekregen. En dan voor iedereen wat om te snoepen. Bij mijn schoonouders was sinterklaas voor ons ook geweest. Ons zoontje heeft een boek gekregen en veel lekkers. O ja ook een gezonde appel. mannetje en ik hebben ook lekkers en fruit gekregen. Ik had al verteld dat we kraamhulp kregen van mijn schoonouders, nu krijgen we zomaar even kraamhulp cadeau tot en met de maand mei. Wat een lieve schoonouders toch hé. Morgen zal ik niet komen schrijven want we hebben morgen een huwelijk in de familie. Nu even reageren op iedereen voor zover ik het nog weet. Mamajo fijn dat jullie nu bij elkaar kunnen zijn. Wat lief dat de kinderen ook aan de baby dachten. Redone doe het maar lekker rustig aan. Nikkie veel plezier met het uitkiezen van de geboortekaartjes. hier komt de melkproductie ook terug op gang, zoontje kwam zelfs weer drinken bij mij. Hij vind het precies nog altijd lekker. (hij heeft meer dan een jaar bv gekregen) Voor alle mama's nog een dikke knuffel van zuurtje
Haihai, Ik kom ook weer even schrijven. Mijn internet heb ik hersteld, dus ik kan weer posten ! Ik heb manlief vanmorgen een hartverzakking bezorgd Ik kreeg van een zwanger vriendinnetje een smsje dat zij met spoed is opgenomen wegens te hoge bloeddruk (170/110) Ik heb deze sms meteen doorgestuurd naar mn ventje, want het zijn ook zijn vrienden. Vervolgens stap ik de kamer van de verloskundige binnen en gaat mijn telefoon 3x af. Ik zie dat het mn man is en zeg heel snel. Nu niet, ik bel zo terug, ik zit bij de verloskundige. Even later bel ik hem terug. Wat blijkt : Hij heeft zijn ouders meteen gebeld dat IK in het ziekenhuis lag etc etc etc Mijn hemel ! Blijkbaar stond er onder het smsje geen "groetjes van L", dus dacht hij dat ik was opgenomen.... arme schat En dan te weten dat mijn bloeddruk 110/55 is...laag dus.... XFD
donders, jij laat de mensen schrikken! zuurtje: gefeliciteerd met je appartement! Hier gaat t wel, vanmorgen weer therapie en ik ben klaar. ze kan mij niets meer leren. Dus hopen dat het niet al te erg meer wordt dus....ik baal er wel van want ik krijg kalmpjes aan het grootste deel van de dag pijn. Nou ja, nog 92 dagen en dan ben ik er hopelijk weer vanaf. Dan weer therapie maar ja, dan weet je dat het wel beter wordt. Ik lees iedereen al druk met de kinderkamers, leuk man! Wij moeten eerst verbouwen dus ik hoef nog niet echt wat te kopen volgens mij. Hoewel, misschien is het niet gek om toch wat te gaan bestellen. Ik zal eens een balletje opgooien. Kinderwagen en zo hebben we natuurlijk nog, eigenlijk hebben we alles nog wel. Dus op een enkel leuk truitje na nog geen ene aanschaffing gedaan. Moet me wel inhouden hoor. Oh nee, heb ook een draagdoek gekocht!
FD jij laat de mensen inderdaad schrikken, zeker als die vriendin ook nog eens dezelfde beginletter in haar naam heeft. Kamertje inrichten heeft geen zin want enkele weken na de bevalling verhuizen we toch. Knuf van zuurtje