@beccaatje: Ja nogal genant.... Trouwens vreselijk hè, die pijn.....!? Ik heb jou adviezen opgevolgd en krijg nu ook therapie. Nu snap ik pas wat ze bedoelen met BI..... Je kan toch best wat leuke frutsels kopen Ik heb alweer een kapitaal uitgegeven, ondanks het feit dat wij ook al veel van de vorige hadden...maar ja...ik heb dan ook een gat in mn hand... XFD
@zuurtje: wel heftig voor je zeg...bevallen...verhuizen....pffff Hou je jezelf alsjeblieft in acht.....zodat je niet tot die grote hoeveelheid mama's gaat behoren met een burnout ofzo... XFD
Pijn sucks. Ik voel me ook een halve invalide omdat werkelijk alles pijn doet. Vaatwaspoeder in de vaatwasser gooien...au. De was van de wasmachine in de droger overgooien ... au. En zo maar door. Tuurlijk, de grote dingen weet je. Kind tillen..au, wasmand tillen...au. Maar ook dat soort klein gedoe. Of op de verkeerde stoel zitten...lang autorijden. Nou ja, in ieder geval weet ik dat het goedkomt en hopelijk blijf ik mobiel genoeg de komende 3 maand. Dat scheelt dan ook al weer. Ja, ik kan wel frutsels en zo kopen, maar onze hele bovenverdieping gaat op de kop zo ongeveer. We moeten nog gaan verbouwen voor de 2e kinderkamer en hoe meer troep ik dan nu heb, hoe meer last ik daarvan ga krijgen. Dus heb ik nog echt niks gekocht....hoewel ik al wel in de verleiding ben gekomen maar ja. Misschien eerst nog wat leuke dekentjes voor in de wieg....of zo? Maar ja, heb ik natuurlijk ook allemaal nog. lastig lastig
FD ik let goed op hoor. Ik heb 4 schoonbroers en -zussen, mijn ouders en mijn schoonouders die willen komen helpen met de verhuis. Mijn mannetje is er ook nog en we vragen 2 mannen van de verhuisfima. Volk genoeg dus. Het enige wat ik dan moet doen is me rustig houden en voor de kindjes zorgen. We zijn nu al spulletjes aan het inpakken die we niet meer gebruiken tot na de vzerhuis zoals bv zomerkledij, ons feestservies,.... Knuf van zuurtje
Beccaatje : vevelend hé die pijn. Ik kan zelfs nu geen korte afstanden meer stappen want dan lig ik de dagen erna plat. Ik ben benieuwd hoe ik me zondag ga voelen want morgen hebben we een huwelijk in de familie en dat wordt dan veel op stoelen zitten en stukjes stappen; (eerder waggelen als een eens ) Doe het maar rustig en voorzichtig aan. Knuf van zuurtje
@ Emma ik kreeg vandaag een bon binnen van aktiebaby dat iedereen tussen 5 december en 15 december 20% korting krijgt op gehele collectie muv acties. Ik heb gebeld en mag maandag met de bon langs komen (ligt op de route naar mijn werk) en dan krijg ik 20 euro terug. Dus de lamp is dan 80 ipv 100!
Hee allemaal! Ik ben dus ook ''lek'' toen ik vanmorgen mijn zoontje hoorde huilen in alle vroegte voelde ik het gewoon toeschieten. Toevallig dat jullie het er al over hebben gehad, want ik wilde net vragen of het wel normaal is... Verder alles goed hier. Gisteren bij de Ikea geweest met mijn broer en als kado voor het nieuwe huis mocht ik wat leuke dingetjes uitzoeken. Het is zo'n hangzak geworden waar kinderen lekker tot een jaar of 12 in kunnen en een leuk kroonluchtertje voor boven de eettafel. Voel me wel een beetje schuldig naar de beeb, want ik had me voorgenomen ook iets voor de babykamer mee te nemen. Maar aan de andere kant: over een jaartje, anderhalf kan hij ook lekker in de hangzakstoel, dus we hebben ook wel een beetje aan hem gedacht. Iedereeen alvast een goed weekend, Flientje
Zo, hehe, de drukke dag is bijna om.... Naar de verloskundige geweest (105/55), naar de fysio, buurjongetje van school gehaald, internet geïnstalleerd, opgeruimd en 5 wassen gedraaid... Mannetje komt zo thuis en had goed nieuws. Dikke salarisverhoging ! Echt fijn ! En dat nadat ik gisteren erg baalde van zijn werk...hij moet zondag extra werken...non stop t/m vrijdag, 2 x overnachten en de andere avonden pas om 22 u thuis..... Net nu ik zo'n last van mn bekken heb komt dan het huishouden (1 dochter) totaal op mijn schouders, terwijl ik ook moet werken...pfff Effe zeuren hoor...sorry. Ik wil trouwens de rode boekenkast van lack voor de babykamer by ikea....komt pas weer in week 50 binnen..hmmm jammer. XFD
Wie had er nou ook alweer een foto van die leuke lamp in het album staan? Ik wou 'm thuis even laten zien maar kan 'm nergens vinden...
en eh...fruitdruifje: ik word al moe als ik lees wat jij allemaal gedaan hebt; doe je een beetje rustig aan? Die was blijft wel liggen hoor...
zo meiden hier was het ff stil maar veel gebeurd en geen tijd gehad om te typen Maar gister heeft mijn man onze nieuwe auto gehaald en die is mega blij en gelukkig ik heb gister een gesprek gehad met mijn baas en mag mijn agenda lekker rustig indelen en als het nodig is uurtje later beginnen of wat eerder naar huis .. en dan kijken we wel of we iets met mijn uren kunnen regelen ! Maar goed dat viel me alles mee ! tot vandaag ............ VK gebeld uitslag suiker is niet goed meiden echt ik jankte op mijn werk ff alles bij elkaar ik ben het gezeik zo beuh echt ff helemaal klaar er mee ..... ik heb per fax al een soort dieet gehad en tja daar kan ik weinig mee ik snoep al niet veel bijna nix zelfs en eet al regelmatig en bla bla ........ moet ik over 1,5 week weeeeeeeeeeeeer voor een dagcurve ! nou ik kan ff niet zeggen wat er hier door mijn hoofd gaat maar ik ben er echt super klaar mee wat een gedoe en grrr en ik typ maar niet hoe ik er allemaal over denk op dit moment Echt ik hou maar ff op ........ kan heus wel allemaal goed komen en dat weet ik wel maar voor vandaag ben ik helmaal klaar met zwanger zijn !
Balen Emma, een dikke knuffel van mij. FD: doe je het wel even rustig aan! Goed naar je lichaam luisteren. Geboortekaartjes: ik zit nu ook op zes boeken maar in deze die ik vandaag heb geleend zitten twee kaartjes die ik wel mooi vind dus ik denk dat het 1 van de twee word. De collectie is van Babyworld volgens mij. Iedereen een fijne avond. Ik ben ook de halve dag onderweg geweest. Eten staat nu in de oven en is bijna klaar gelukkig. groetjes
Hè Emma, wat vervelend joh! En ik kan me voorstellen dat dit dan even de druppel is ... en dat je dan even niets meer leuk vindt! Ik hoop voor je dat het allemaal onder controle te houden is en dat je heel snel weer gaat genieten van het feit dat je zwanger bent! Hou je goed, lekker slapen vanavond en morgen ziet alles er alweer anders uit (en anders overmorgen ) Liefs!
Kieskeurig? Neeh hoor! Wikj hebben in totaal 8 of 10 boeken gehad! haha...gewoon lekker rustig gekeken..alles wat we leuk vonden opgeschreven, op internet opgezocht, naast elkaar gelegd en uitgekozen. Uiteindelijk was de keuze niet moeilijk! Succes met kiezen! (voor iedereen trouwens)
@ Mamajo hier is de link van de lamp: http://www.babystrefpunt.nl/online-web- ... d28a0467cf We hebben hem vanavond opgehangen en ben er super blij mee...zooooooooooo mooi dat licht en super handig! En nu bij aktiebaby dus 80 ipv 100 euro! @ Emma balen lieverd, ik hoop dat het snel weer goed is! Hele dikke knuffel! Ukkie is vandaag weer erg druk en zie steeds meer mijn buik bewegen...zooo lief!
lieve meiden bedankt voor jullie knuffels dat doet me goed ! ik baal nog steeds hoor maar goed heb mijn hart al kunnen luchten hier en bij div. vriendinnen en dat helpt altijd he ! Pooh ik heb die bon niet gehad zal eens bellen want ik heb vorige week van alles gekocht ook dure dingen ! tegen 10% korting ! lekker lullig dan ... en wij gaan hem zondag ophangen ! hij staat al klaar ! nou ik ga nog maar ff wat bankhangen .. fijne avond ik kom morgen wel weer als de donderwolk boven mijn hoofd weg is knuf emma