@ Emma je hebt de bon niet nodig! Rust maar lekker uit meid en ik blaas dat donderwolkje boven je wel weg!
Hallo, Nou Emma dat gaat niet zo lekker, veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort weer kan genieten van je zwangerschap- Onze badkamer is lekker klaar, dus dat wordt morgen soppen, maar mijn schoonmoeder komt me morgenochtend helpen. En dan ook de babykamer deze week uitsoppen en dan volgende week zaterdag alle spullen halen Heb er erg veel zin in! Het gaat hier voor de rest echt met up´s en downs, veel moe, last van rug en schouders en af en toe nog eens overgeven (voornamelijk met autorijden) Het is wel erg leuk om te zien dat mijn buik nu ineens meer gaat groeien, en ook voel ik de beeb steeds vaker, dat zijn echt de leuke dingen, waardoor je je kwaaltjes weer vergeet! Fijn weekend allemaal!
Kijk net naar mijn banner,nog minder dan 100 dgn te gaan. Vandaag geboortekaartjes besteld,hoe vinden jullie het kaartje? http://www.geboortekaartjes.nu/default. ... &zkstr=561
thanks lieve meiden ! kan de knufs ff gebruiken en ik ga nu lekker maffen met de arm van mijn mannetje om me heen ! morgen is het al weer anders .... JULLIE ZIJN ALLEMAAL SCHATJES
Goeiemorgen allemaal! Ukkie was al weer vroeg wakker, dus kon niet meer slapen. Mijn hele buik ging heen en weer
He bah meid wat naar allemaal...dat het niet zo wil als jij wilt! Ik duim voor je dat alles snel weer oke is hoor!
Hoi, Nou haha hier vannacht geen oog dicht gedaan..eerst zoveel last van mn bekken. Kon me niet omdraaien en liggen deed ook pijn. Kussen tussen mn benen werd het erger van...zucht. Nou ja toen ik in slaap viel om 4 uur werd de kleine ineens mega actief tot 6 uur! Nou ja dat vond ik niet erg, lig liever wakker van ukkie dan van de pijn. Echt vind het zo leuk dat ie zo actief wordt. Vanochtend mn man hand weer op mn buik..deed ie niet veel..alleen heel zacht schoppen wat aan de buitenkant bijna niet voelbaar was. Was natuurlijk moe van al dat gymen vannacht Man helemaal sneu, hihi ik zeg: volgende keer maak ik je wel wakker..haha dat hoefde nou ook weer niet Liefs en knuf, Mili
Hier gaat het even wat minder. Gisteren 2 dozen kleren gekregen van een vriendin, echt super. Maar bij thuiskomst was ik aan het rillen van de kou, en had een vervelende hoofdpijn, nu nog steeds. Opeens kreeg ik erg veel pijn in de rug, leken wel de longen, van die steken, die voelde ik ook op mijn borst. Ik ben toen flauwgevallen en heb overgegeven. Net toen ik wakker werd weer zo'n pijn in de rug, en ben weer flauwgevallen! Weet iemand wat dit kan betekenen? Bel zometeen de nightcare maar eens op. Vanavond uiteten voor de trouwerij, hoop dat het niets ernstigs is. Maandag staat het trouwen op de planning. Ik heb het hartje van de baby goed gehoord en ik voel haar ook, dus dat zal wel goed zitten. Groetjes Cindy
Ik heb geen idee wat het kan zijn maar ik denk wel dat het verstandig is om even te bellen en te overleggen.
goedemorgen! Hier voel ik de baby al vanaf donderdag wat minder heftig, ik voel hem nog wel maar minder hard als eerst is dat iets om me zorgen over te maken? verder is alles hier wel goed wel erg moe! @nathalie: mooi kaartje hoor! fijn weekend allemaal, ik moet vanavond werken echt geen zin! liefs bellamano
@cindy: echt ff bellen hoor! Beter voor niets dan ongerust om niets...of juist niet bellen als er wel iets is. Succes..enneh wel genieten van het eten enzo he
goedemorgen meiden hier redelijk geslapen weer klaar wakker om 4 uur en was zo sjacho om gister duurde weer lekker lang voordat ik sliep maar goed wel ff extra blijven liggen en nu op mijn gemak wat opruimen en sjaakie het konijn schoon maken ! poetsen heeft geen zin morgen is het verbouwen hier ! eindelijk ! super zin in en tja dat bloed prikken moet maar en maar afwachten wat dan weer ... maar goed eerlijk is eerlijk met zwanger zijn ben ik op het moment echt ff klaar... maar goed neemt niet weg dat ik super dol ben op onze disco danser in mijn buik hoor want als ik grom en hij schopt weet ik weer waar het voor is he ! Cindy ook ik zou zeker bellen want dat is voor jou niet goed he ! kan spanning zijn .. maar ook ijzer tekort ofzo ... meid echt dokters zijn dol op je in het weekeind ! je wil niet weten wat ze dan aan je verdienen en dienst hebben ze toch al .... bellen dus ! Mili hier hetzelfde als de ene slaapt is de ander wakker ik heb mijn vent wel eens wakker gemaakt toen de beeb super schopte man grommen en beeb gelijk stil ha ha doe ik maar niet meer ... wat hier wel hielp is met mijn buik tegen zijn rug aan liggen toen ging hij flink door met schoppen en dat voelde mijn man duidelijk ! Bellamano wat vervelend werken op zaterdagavond bah ! en ik voel mijn beeb al wat minder vaak maar vk heeft al gezegd dat beeb steeds meer zal gaan slapen om een patroon aan te maken dus het kan al wel hoor ! zo ik zal eens wat gaan doen maar blijf lekker in de buurt heb erg last van emo aanvallen dus relax vandaag ! oh en ik denk toch maar 6 weken van te voren te gaan nokken met mijn werk ...lijkt me niet onverstandig en dan maar na bevalling extra weekje vrij nemen .. lijkt me ook geen probleem !
Ik heb gebeld. Ik moet om 11.30 uur langskomen, dan wordt het even nagekeken. Jullie horen het van me! Groetjes Cindy