Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Sorry voor mn lange werktechnische verhaal, maar ik moest het echt even van me afschrijven....

Ga zo vertrekken en word elke minuut bozer....

XFD

2. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Fruitdruifje: Nou dat is ook niet alles. Veel succes strakjes. Probeer je niet te veel op te winden, dat is niet goed (maar ja, ik zou me vast ook opwinden moest ik in jouw situatie zijn). Je baas staat gelukkig helemaal achter jou, dus anders laat je het hem maar oplossen.

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb... Maar ik volg jullie wel elke dag!

Sinds een aantal weken zit ik in het ziektewet omdat ik erg last van mijn bekken heb en het gaat nu gelukkig erg goed!
    Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van mijn gyn dat mijn suiker niet goed is, veel en veel te hoog dus nu ook op dieet. Morgen moet ik naar de internist en dan gaan we kijken hoe we het gaan aanpakken.

@Emma, balen van je suiker! Ik snap helemaal hoe je je voelt. Vandaag heb ik te horen gekregen wat ik juist wel moet eten en dat is koolhydraten! Dus het is heel goed om boterhammen met kaas te eten en aardappelen, rijst en pasta en het liefste om de 2 uur wat eten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Goedenmorgen. Ik heb ook maar een buikfoto geplaatst, kan divi zien dat het wel meevalt.

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goedemorgen !

Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen en ook nog lekker uitgeslapen ook.
    Pff had het echt nodig hoor.
    Heb ineens zin om vanalles aan te gaan pakken in huis... Ik doe het maar niet ivm dat ik rustig aan moet doen met de harde buiken en de isias.

Gisteren 2 kleine kerstboompjes gekocht en deze in 2 grote potten gedaan die ik altijd met planten voor het raam heb staan.
    Kertstballen eromheen gedaan zodat je de lege ruimtes opvult... en het staat weer erg gezellig!
    We laten het voor dit jaar zo... we hebben geen zin om de grote kerstboom helemaal in elkaar te zetten en alle lampjes en kerstballen erin te doen :(

Nou wij gaan zo even een boodschap doen... tot straks misschien!

Groetjes!

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    nou dames met een grotere buik dat heb ik ook! ik ben zelf nogal klein misschien dat het daardoor ook meer opvalt, maar ik krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd en vind dat ook niet leuk, de meeste zeggen er gelukkig wel bij "maar het is wel een mooie buik".
    mijn vk zei ook de een heeft een grotere buik dan de ander, kan ook met vruchtwater te maken hebben enz. Zo lang alles maar goed is toch?!

k ben vandaag lekker een dagje vrij, ben lekker aan het poetsen en vanmiddag boodschapjes doen en vanavond komen mijn ouders ff een bakkie doen en dat was dan weer mijn vrije dag :( haha.

groetjes

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik heb ook een behoorlijke buik hoor!
    Ik ben ook klein trouwens , dus kan best zijn dat het idd ook daar mee te maken heeft.
    Ik krijg niet echt nare reacties.. wel dat ze zeggen dat hun de buik kleiner hadden.. dan zeg ik weer ''ja dat kan ja, is bij iedereen verschillend''
    voor een paar weken terug sprak een totaal onbekende me aan en die zei ''Goh jij bent zwanger zie ik?'' Ik zo ja dat klopt ...''Hoever ben je?'' Ik zo 5 maand..... zegt ze ineens met harde stem ''Dat meen je niet ? Echt ? Toen ik op het eind was had ik het nog niet eens zo'n grote buik als jou ... pff jemig, ben je zwanger van een tweeling ofzo? ''
    Toen dacht ik ook van ... mens ik ken je niet eens , hou je mond toch!
    Kan gewoon niet snappen dat die mensen niet snappen dat er altijd verschillende buiken zijn! Zijn ze nou zooo dom?
    Verder hoor ik vaak dat ze mijn buik zo mooi vinden.. Bij jou zie je het tenminste zeggen ze dan ;)
    De verloskundige zei laats ook ''je hebt een mooi buikje zeg!''
    Ik ben trots op mijn buik en wat een ander er van vind .. jammer dan :D

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Dag dames

Ik moet altijd wel lachen als mensen zeggen dat ik een dikke buik heb en alle andere opmerkeingen erbij!
    Ik zeg dan altijd doodleuk: Ja, mooi he?!

Hier gaat het wel goed weer.
    Bekken doen wel pijn, maar niet zo erg als vorige week.
    Kindje schopte van het weekend wat minder, maar dat kwam denk ik door de stress (gedoe met de woningstichting)
    Nu krijg ik er weer flink van langs en geniet met volle teugen!
    Vanmiddag weer verder met het zelf in elkaar flansen van een boxkleed...blijf je bezig!

Suc6 weer allemaal!

(arghh nog steeds niks gehoord van zwangerschapscursus, vrees dat ik pas begin met 31 weken)

9. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb trouwens ook mijn 28 weken buik in m'n album gezet.

Kijk, gister op de zw gym zei iemand: we hebben allemaal zo'n mooie buik. Niemand is verder echt dikker geworden en elke gyn die ik zie zegt dat ik eden mooie buik heb. Die mensen gaan veel om met zwangeren, dus weten het beter dan die stomme lui met opmerkingen. Toch vind ik het wel eens vervelend als mensen commentaar leveren op m'n buik/gewicht etc. Dat doe je toch niet!
    Als je niet zwanger bent, is het volgens de gehele bevolking schokkend als je iets over uiterlijk/gewicht/lichaamsdelen zegt, maar als je zwanger bent mag iredereen allles zeggen blijkbaar.

Ik ben trouwens wel heel veel aangekomen. 5 kilo in de laatste 3 weken......M'n borsten groeien alleen niet echt mee. Nog steeds dezelfde cup. Ik had wel zo'n tijdelijke gratis borstvergroting willen hebben!

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Pffffffff heb al vanaf gisterenavond tot aan nu harde buiken. Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Bloeddruk 60 om 110. Maar toen ze wilde voelen zei ze ook dat de buik erg hard was. maar wat doe ik er aan? Het is zoo'n vervelend gevoel :(

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hey die Pooh!

Geen idee Pooh...de verloskundige wist ook niets verder? Geen tips ofzo?
    Misschien toch rustiger aan doen? Daar kan het toch ook van komen?

Balen joh! Hopelijk ben je dr snel weer vanaf..is inderdaad geen fijn gevoel.

Liefs en een knuffel van Mili

PS hier gaat alles goed, buikpijn is weg en alleen bekken nog irri maar verder niet! :D

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey pooh!

Het enige wat bij mij helpt is echt rustig aan doen.. ik lig daarom ook veel!
    Hopelijk zakt het bij jou zo weer wat af... want ik weet als geen ander ondertussen hoe het is.. en het is niet prettig!
    Heb net ff een boodschap gedaan en heb er ook weer last van!..

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik voel me ellendig :(
    Ik lig al 2 nachten wakker(lees)rechtop in bed van de maagzuur.

Heb last van harde buiken en mijn buik doet zeer als ik maar iets buk.

Heb wel gehoord dat er een groot griepvirus op komst is :(

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt gaat hier al rond...op mn werk al heel veel mensen ziek met griep, koorts etc. Hele mikmak...ikke nog niet gelukkig...afkloppen! ;)

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    he wat vervelend nathalie, hopelijk heb je vanavond dan eindelijk wel een goede nacht :(
    Vervelend he die harde buiken? Je kunt dan bijna niets doen of het is al pijnlijk.
    Het is te hopen dat je geen griep krijgt :(

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey meiden,
    Dank jullie wel voor jullie leuke reacties op de foto's!

Divi: Idd gewoon maar van me afbijten! Dan wordt het sommige mensen misschien duidelijk dat ze ook kwetsend kunnen zijn met hun 'goedbedoelde' (alhoewel ik niet snap dat dit goed bedoeld kan zijn!!) opmerkingen!
    De meubels komen in week 2.. Dus nu is het eerst afwachten op de vloerbedekking, komt 27 dec en dan na 7 januari de meubels..
    Wat lief zeg dat S'klaas kado! Is echt super zo'n pretecho!

Emma: Meid ik kan je helaas niet helpen met een dieet..Hoop dat het je lukt, zeker met al het lekkers wat nu overal aanwezig is..

Pooh69: Voor de harde buiken heb ik geleerd van de zwangerschapsgym dat je moet gaan liggen. Dan heel diep inademen door je neus, naar je buik. Je moet je concentreren op je buik en als het ware ' ademen om je kindje heen'.. Dit schijnt nog wel eens te helpen om een harde buik weg te krijgen.. En gewoon door je mond weer uitademen..
    Succes!

Nikkie: Ik zou idd ook niet meer onder de zonnebank gaan ivm het zwangerschapsmasker..
    Hen je je inmiddels weer ingeschreven bij het CWI?

Eekje: Wat veel bijeenkomsten heb jij in het ziekenhuis! Ik kan er voor kiezen om naar een infoavond te gaan, maar dat is hier elke eerste maandag van de maand en je moet zo'n 30 weken zwanger zijn..Dus ik ga voor januari!

FD: Hoest verlopen op je werk??? Ben erg benieuwd eigenlijk.. Wat een rare vrouwen zeg, en een enorme sukkel van een aandeelhouder.. lekker kortzichtig! Maar idd jij en je kindje zijn het belangrijkst hoor!! Dus denk goed aan jullie zelf!

Beccaatje: wat een mooie buikfoto meid!!
    mama1984: Fijn dat je goed geslapen hebt! Heerlijk is dat.
    Dieudonnee: Wat fijn dat je je kindje weer flink voelt trappelen!! Is de stress inmiddels weg van de woningbouw??
    Bellamano: Lekker hoor een dag vrij!
    Mili: wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat, op de bekkenklachten na dan..

Zo hoop dat ik niemand vergeten ben.. Sorry daarvoor als het wel zo is..

Vandaag voor het eerst naar de fysio. Heb vooral last van overbelastingsklachten en daarnaast natuurlijk de ischeas. Heb oefeningen meegekregen die ik dagelijks ga doen. Dat is erg fijn. Daarnaast moet ik als ik rust, dit liggend doen en niet zittend op de bank.. En proberen om wel actief te blijven (dit is gelukkig geen probleem, ben niet zo'n stilzitter)..
    Daarnaast moet ik wel mijn rust nemen, dus niet na een werk of school dag nog andere dingen plannen..
    Maandag weer terugkomen..

Ga nu nog wat voor mijn opleiding doen!
    Daggg Miekje

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hey meiden sorry dat er wat minder ben heb al week oefenweeen en me relatie gaat niet goed

me schoonouders beslissen alles terwijl al anderhalf jaar samenwoon en dit doen ze omda ze garant staan voor de hypotheek daar komt by me schoonpa beweert da me vriend ergens niet mee eens is terwijl me vriend zegt da ie het wel ermee eens is dus jah wie liegt er?

ik wil zo niet verder met me vriend as ze ouders alles blijven regelen en beslissen dus sorry meiden as er wat minder ben

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wenneke, wat vervelend meid! Ik wens je veel sterkte!
    Wat zegt je vriend dan? Of gaat hij mee in het verhaal van zijn ouders? Als je het niet vertellen wilt, snap ik dat hoor!
    Hoop dat je oefenweeen snel minder worden, want die zullen wel 'wegkomen' uit het gestress met je schoonouders. En je kindje is echt belangrijker hoor!
    Sterkte meid!

Oja iemand had last van maagzuur? Ik gebruik graviscon, dat drankje (met die brandweermannen, van de reclame) deze helpt bij mij prima.. Rennie helpt bij mij niet..

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wenneke, wat vervelend meid! Ik wens je veel sterkte!
    Wat zegt je vriend dan? Of gaat hij mee in het verhaal van zijn ouders? Als je het niet vertellen wilt, snap ik dat hoor!
    Hoop dat je oefenweeen snel minder worden, want die zullen wel 'wegkomen' uit het gestress met je schoonouders. En je kindje is echt belangrijker hoor!
    Sterkte meid!

Oja iemand had last van maagzuur? Ik gebruik graviscon, dat drankje (met die brandweermannen, van de reclame) deze helpt bij mij prima.. Rennie helpt bij mij niet..

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja ben ik ook blij om! Ik hoop ook voor jou dat alles een beetje goed gaat...en dat er snel verbetering komt! :D

Deel Deze Pagina