Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hy zegt al anderhalf jaar dat ie alles zelf gaat regelen hy zegt nu da ie zelfs wil verhuizen als niet anders is

maar ja dan weet ik nog niet wie er nu liegt

ik weet t niet meer dit s al anderhalf jaar aan de gang ben het zo zat woon op mezelf dus wil zelf de beslissingen maken

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Jemig meis, wat een vervelende toestand! Hoop dat er gauw verandering in komt en dat jij ook weet waar je aan toe bent.
    Denk goed aan jezelf en de kleine he!

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mili: We keep our fingers crossed..En ook zeker met die bekkenklachten van jou hoor! Dat zijn toch vaak dingen waar je niet heel veel aan kunt doen.. Dus goed op jezelf blijven letten..

Ga vanavond even zwemmen, dat zou ook wel helpen denk ik..
    Morgen moet ik werken, slaapdienst, ben benieuwd hoe me die bevalt (is alweer een maand geleden dat ik de laatste heb gedraaid..)

Wenneke: Meid ik vind het echt heel vervelend voor je, deze situatie. Ik snap zeker dat je echt zo iets hebt van: Ik neem nu de beslissingen, want als ik het aan jou moet overlaten gebeurt er niks (das al 1 1/2 jaar zo..). Denk aan jezelf en je beeb. Doe waar jij je goed bij voelt!

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Zeker weten..helemaal omdat ik pijn kreeg bij mn schaambeen en dat begin van bekkeninstabiliteit kan betekenen..dus ik doe echt voorzichtig en ga donderdag hoopvol naar fysio! Jij ook ff rustig aan doen he?

Liefs,
    Mili

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Pooh, toch een teken dat je rustiger aan moet doen hoor. Misschien kan je minder gaan werken? Het enige wat helpt is inderdaad gaan liggen en proberen te ontspannen. Of eventueel een warm bad, als je dat hebt.
    Ik krijg vooral harde buiken als er spanningen zijn maar die zijn er momenteel gelukkig even niet.
    En soms als ik aan het schoonmaken ben ofzo. Dan denk ik jemig mijn lichaam kan ook maar weinig hebben.
    Of is het sowieso normaal om harde buiken te krijgen als je je lichamelijk inspant?

Wenneke: een erg vervelende situatie. Maar omdat je schoonouders garant staan voor de hypotheek ook erg moeilijk. Misschien menen ze daarom het recht te hebben om zich overal mee te bemoeien. Erg lastig en vervelend. Ook voor je vriend denk ik, hij wil vast wel graag anders maar weet misschien niet hoe.
    Probeer toch te blijven praten en niet alleen boos op hem te worden.
    Ik weet niet of hij met zijn ouders kan gaan praten dat hij wat meer "ademruimte" wil, zeker nu jij zwanger bent.
    Maar als ze al jaren in zo'n patroon zitten is het vaak niet een, twee drie te doorbreken. Sterkte er maar mee.
    Het is altijd lastig, kwesties met familie of schoonfamilie, weet er alles van ;)

En voor de rest van de meiden, ik lees jullie dingen ook wel hoor maar kan niet altijd op iedereen reageren.

Hier gaat het wel goed, toch voel ik me soms wel eens somber. De afgelopen dagen weer meer last van mijn hormoontjes, sneller huilen etc. Ach het hoort er bij hoor.
    Net een dvd gezien over zwangerschap/bevalling. En bij de geboorte moest ik even wat traantjes wegpinken hihi.
    Verder heb ik al een winterjas gevonden vanmiddag. Hij zag er wel redelijk uit en was lekker warm. Maat XXL op de groei. Ik ben ook nog vrij lang hoor dus heb sowieso wel vaak L of XL aan.
    En nu dus nog wat ruimte over voor mijn buikje. Mijn eigen jas kan nu echt bijna niet meer dicht. En het zou flink kouder worden de komende dagen dus een goede jas kan ik wel gebruiken!
    Koude voeten heb ik nu ook al :(

Zo en nu ga ik even eten klaarmaken, mijn maagje rammelt. Mijn vriend eet niet thuis vandaag dus ik heb een boerenkoolstamppot voor in de magnetron gehaald. Best nog wel lekker soms!

groetjes

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Meiden, als ik het zo lees is nu zo ongeveer het tijdperk ( ;) )aangebroken dat de echte kwaaltjes beginnen.... buiken gaan in de weg zitten, maagzuur houdt je 's nachts wakker, noem maar op.
    Dat maagzuur begint bij mij in de middag al ergens, niet pijnlijk, maar wel ontzettend irritant.
    Vorige week veel last gehad van pijn in mn buik. Geen idee waar het van was. Urine is toen nagekeken op blaasontsteking, omdat het linksonderin mn buik begon, maar dat was het niet. Het heeft een dag of 3 geduurd, vanaf vrijdag was het gewoon weer weg ... heel vaag. Ben er verder ook niet achteraan gegaan, omdat het na de eerste dag meer zeurderig was dan heftig ofzo, en ons ukje trapte nog lekker van zich af tussendoor.

Naast de maagzuur en veel onrustig slapen mag ik nog niet klagen hoor!

@ wenneke : vervelend meid! Ik kan me goed voorstellen dat je je eigen zaken wilt kunnen regelen, is niet meer dan normaal hoor! Ook al staan de ouders van je vriend garant voor de hypotheek, wil dat nog niet zeggen dat ze alle zaakjes kunnen regelen voor jullie.
    Succes!

Ohja, enne .. morgen hebben we een pretecho! :D:D

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedeavond meiden,

@Pooh,
    Dank je wel meis!
    Veel plezier vanavond bij de zwangerschapsyoga. Hoe was de eerste les? Morgen ga ik voor het eerst. Ben zo benieuwd! Moet je nog speciale dingen meenemen?
    Doe je rustig aan meis. Probeer even je rust te pakken misschien dat dan de harde buik minder wordt? MIsschien weten ze wel wat tipjes op de yoga?

@Fuitdruifje,
    Hoe is het gesprek gegaan vandaag op je werk?

@Beccaatje,
    We hebben inderdaad ongeveer dezelfde buik meis. Nu ga ik me helemaal geen zorgen meer maken, en ga juist meer van me afbijten hihi....
    Mooie buik heb je hoor meis!

@mama1984,
    hihi zo hebben wij het ook gedaan met de kerstboom. Wij hadden ook totaal geen zin om dat ding op te tuigen en straks weer af te tuigen.
    Dus maar even twee kleine kerstboompjes gekocht, wat kerstballetjes en slingertjes in gehangen en tadaahh haha... Staat net zo gezellig he?
    Ook brutaal van die vreemde om dat zo tegen je te zeggen? Kon je haar echt niet? Laat haar lekker bemoeien met haar eigen zaken, jeetje......
    Geniet er maar lekker van hoor. Straks krijg je er iets heel moois voor terug.

@Nathalie,
    Jeetje meis dat is niet zo leuk dat je zo'n last heb van maagzuur.
    Ik heb wel eens gehoord dat Graviscon moet helpen tegen maagzuur...

@Miekje1982,
    Wat leuk dat jullie straks ook aan het kamertje kunnen gaan beginnen meis.
    Ja ik vind het ook zo'n leuk cadeautje dat ik van mannetje krijg. Ben benieuwd wanneer ie gaat bellen voor een afpraak haha. Heb er nu al zin in.

@Wenneke,
    Meid wat zit jij in een vervelende situatie. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen met alles!

@Wicjuh,
    Heel veel plezier morgen bij de pretecho. Wel foto's plaatsen he.....

Eigenlijk niet veel nieuws hier.
    Gisteravond lagen mannetje en ik op bed. Ukkie ging zo hard tekeer in mijn buik. Mannetje lag zijn hand op mijn buik en trap trap trap... Mannetje werd er gewoon een beetje verlegen van.
    Ik zei tegen hem, nu moet je heel langzaam je hand naar jou toehalen.
    Ukkie reageerde daarop gelijk en zwom echt letterlijk achter mannetje zijn hand aan en bleef maar trappelen.. zoooo leuk!

Over maagzuur gesproken, ik heb er eigenlijk nog geen last van... Even afkloppen hoor.

Morgenavond voor het eerst naar zwangerschapsyoga toe. Ik zou 4 weken geleden al beginnen eigenlijk, maar dan zou ik in een groep komen die al 4 lessen hadden gehad. Dan zou ik de eerste 4 lessen missen. Dus vandaar dat ik nu wat later begin.
    Ik ben zo benieuwd morgen. Aan de ene kant heb ik er best wel ff zin in, lekker met al die zwangere meiden onder elkaar, rustig worden en voorbereiding op de bevalling, maar aan de andere kant hoeft het van mij niet. Heb al weinig puf en dan moet je 's avonds ook nog eens weg.

Gisteravond belde de kraamzorg ons op of ze over 2 weken langs konden komen voor een intakegesprek. Ik had er namelijk voor gekozen om het intake gesprek thuis te laten gebeuren ipv aan de telefoon.
    Weten jullie of ze dan ook het kamertje en de spulletjes gaan controleren? Dat zou ik wel prettig vinden eigenlijk.

Meiden ik ga lekker even douchen en dan kom ik straks nog even kijken na de soapies.

liefs Divi

8. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    hallo,
    Hier ben ik even om een hulpmiddeltje te geven om brandend maagzuur te stoppen. Als je het voelt moet je gewoon een paar glazen melk drinken en normaal gaat het dan over. Een eenvoudig middeltje die mij helpt.
    Hoop jullie hiermee van dienst te zijn.
    Vele groetjes
    Nessie

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Doe ik al meis,zat gisteravond om half 12 nog aan de melk,maar helaas :(
    vannacht wel 4 rennie's op moeten kauwen.

10. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Dag allemaal,

Ik zou me graag willen bijschrijven op de mama-lijst van maart 2008, maar weet niet hoe. Ben nieuw hier, dus vandaar... Wie kan me helpen? Ben uiterekend op 30 maart, dus een nippertje maart kindje....
    Ik vind het in ieder geval super om alle verhalen te lezen van vrouwen die ongeveer even lang zwanger zijn dan ik, erg herkenbaar allemaal...

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Welkom! :D

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    70 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie
    Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 34 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise
    Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje

Meisjes: 13
    Jongens: 18
    Surprise: 39

@ Marieketjes welkom en je staat er bij! ;)

Gelukkig vandaag geen harde buik meer. De yoga gisteren heeft ook goed gedaan. Het kan ook te maken hebben met ene groeispurt ;) Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Knuffel voor jullie! :D

13. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    goedemorgen allemaa,

Hier een balende buddy.
    Ik heb al veel last van harde buik en best last van me buik,belde gisteren mij collega op dat haar vader overleden is(wat ik heel erg vind voor haar),maar dat betekend dus wel dat ik vandaag de hele dag alleen sta in een kleine winkel dus alles alleen moet doen,normaal ben ik donderdag altijd vrij morgen dus mooi niet want dan moet ik voor mij collega invallen.
    Jullie snappen wel dat ik daar niet veel zin in heb maarja.....
    verder ook slechte lange nachten en last van maagzuur.
    Sorry voor het geklaag maar ik moest het even kwijt.

Groetjes

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja dat is balen buddy. Succes!

Over maagzuur, ik heb er nog weinig last van. (ook even afkloppen).

Hier gisteravond nog even paniek. Een van onze katten kwam met bloed aan zijn pootje binnen en hij trok er helemaal mee. Eerst dacht ik het valt nog mee maar hij kroop helemaal weg en miauwde ineens heel raar dus had pijn. Dus gelijk de dierenarts gebeld waar we gelukkig nog terecht konden (spreekuur tot half acht ongeveer). Ik moest bijna al huilen aan de telefoon, pfff die hormonen ook.
    Gelukkig viel het allemaal mee. Hij was waarschijnlijk gebeten door een andere kat of hond. Wel een flinke wond. Dus hij heeft een pijnstillende injectie gehad en we hebben een antibioticumkuur meegekregen. Anders kunnen ze een abces krijgen en dan ben je nog verder van huis.
    Gelijk weer 40 euro lichter maar ja dat heb je er voor over he.
    Dit was maar een duur jaar met die katten. Ben met beide al een keer naar de dierenarts geweest.

Nou iedereen een fijne dag. Ik heb gelukkig wel lekker geslapen vannacht. Al ben ik de laatste nachten heel vaak wakker, ik lijk erg licht te slapen.

groetjes

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    goedenmorge meiden
    \

heb hele avond met ventje gepraat hy zegt dat ie alles zelf wil gaan regelen maar ja da zegt ie al langer heb gezegd als er niks veranderd ik vertrek en ze hun kleinkind niet eens leren kenne moet echt voor mezelf kiezen want heb zo n last van krampen in buik

hy zegt da ie met ze zal gaan prate en hy zegt ook heb me pa niet gesproken dus jah wie liegt er :rolleyes:

hy komt vanmiddag eerder naar huis voor mij da vind k wel fijn nu zo krampen heb en me veel te druk maak :(

maar fijne dag allemaal

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hebben jullie ook wel eens dagen erbij dat jullie de kleine wat minder voelen?
    Ik voel haar normaal best goed, maar gisteren wat minder.

Het zal er wel bijhoren allemaal.

Wenneke sterkte ermee.

Groetjes Cindy

17. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Cindy: Ja hoor, de ene dag stuitert de baby de tent door en de andere dag zit ik me op te vreten omdat het zo rustig is.

Hier alles goed, alleen de nachten beginnen me tegen te staan. Tot voorkort lag is iedere nacht te slapen als een marmot, maar de laatste week, pfff. Zere benen, me omdraaien wordt een hele verhuizing en lig je dan eindelijk lekker, moet je wéér plassen. Nou ja, nog eventjes...

Flientje

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Divi: Ja idd ik vind het zo gezellig staan! Moet eerlijk toegeven dat ik het nog leuker en makkelijker vind ook.. staat me niet in de weg want ze staan in de vensterbank.
    Ik was gisteren avond even met mijn moeder en zusje naar de ikea en zei haar al dat ze maar even als we terug zijn bij mij moest komen kijken hoe leuk het staat. Kwamen we thuis zat mijn vader er ook (mannen waren samen voetbal aan het kijken ;) ) .. Ze vonden het alle twee zo leuk!
    Ze willen het nu ook wel op deze manier doen, want ze hebben ook niet zo veel zin om alles weer tevoorschijn te halen.
    En over die vrouw, ja dat was echt een totaal onbekende voor mij... nog nooit gezien of gesproken ... vond het maar een apart figuur :D ... dacht echt van ..ppfff lazer op man :D :D
    Ben zelf super trots op mijn buik! :D

@ Cindy : Ja dat kan er bij horen hoor, hoef je je geen zorgen om te maken.

@ Wenneke : Let goed op jezelf en de kleine meis!

@ Nikkie : Ahhh wat zielig ! Maar fijn dat het opzich nog meeviel.

@ Buddy: Pas goed op jezelf he, vooral nu je veel last hebt van harde buiken. Snap dat je moet invallen in zulke situaties, maar als je het zelf niet vol kunt houden, voel je dan niet schuldig en denk aan jezelf en de keine hoor.. Jij hebt ook je rust nodig!

@ pooh: Fijn dat je van je harde buik af bent!

@ Marieketjes: Welkom hier ... klets en schrijf gezellig mee.

@ allemaal:
    Voel de kleine nu ik aan het typen ben heerlijk heen en weer bewegen en schoppen. Mijn buik gaat ook lekker mee alle kanten op.
    Ik denk ook elke keer weer... wat is het toch een mooi wonder om zwanger te mogen zijn :D
    Vind het zo speciaal om het weer mee te mogen maken :D

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Heb trouwens een nieuwe foto in mijn album staan. ;)

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    leuke foto meis

heeft er nog iemand een leuk gedichtje ivm zwangerschap voor op kerstkaart?

Deel Deze Pagina