Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi ik duim heeeeel hard voor je meid! ;) Het zit zeker en vast allemaal goed! ;) Dikke knuffel! ;)

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Divi ik duim ook mee dat alles goed is.

Knuf van zuurtje ;)

3. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Spannend Divi! Laten we hopen dat alles goed is!

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik duim voor je Divi! Hier voelde ik onze uk ook een paar dagen heel weinig maar nu sinds twee dagen weer volop. Maar ik maakte me toch ook wel zorgen. Goed dat je gebeld hebt! En hopelijk valt het mee.

@Lily: erg balen dat je zo'n pijn had. Gelukkig was het niks ernstigs.
    Onze uk is dus niet super druk maar ik voel m gelukkig wel elke dag. Merk wel dat als ik meer ontspannen ben en uitgerust dat hij dan ook rustiger is.

Qua kraamhulp krijg ik geloof ik 44 uur. Ik ben aanvullend verzekerd. Weet niet hoeveel uren het anders was...Mocht ik eerst in het ziekenhuis verblijven of de baby word heel vroeg geboren dan heb ik nog recht op 15 uren uitgestelde kraamzorg geloof ik.

Met mijn mannetje gaat het gelukkig weer wat beter. Morgen blijft hij nog een dagje thuis en dan donderdag weer aan het werk. Hij moet het weekend ook werken trouwens.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    divi heeeeel veel succes ! hopelijk weet je nu ongeveer al iets !

hier een drukke dag al 3x bloed laten prikken nu vanavond nog
    we hebben al kerstkado's gekocht voor de hele fam en zijn in belgie vuurwerk gaan halen
    mannetje is nu maar ff alleen boodschappen doen ik liep al weer te waggelen en vanavond moeten we nog in goes op kraamvisite !
    ben nu al moe maar ga lekker ff uurtje liggen nu !
    sorry dat ik ff niet op iedereen reageer dus ... net paracetamol op dus dat zakt wel weer de hoofdpijn
    maar ik heb me een blauwe plek van het prikken ohohoh ze schrokken er bij het prikcentrum zelf van ha ha nou eigenlijk niet ha ha is best gevoelig maar goed ik noem het maar een oorlogswond ! die is over een week wel weg !
    morgen weer drukke dag maar ook lekker naar de kapper gelukkig want mijn haar groeit nu echt mega snel ! en de uitgroei dus ook ...
    zo en nu ff flexen voordat mijn man terug is want die wil me per see een kado geven !
    Wat een scheetje is het toch maar ik kan ff niks verzinnen .. hij wil een mooie set van de juwelier ofzo geven hmmmmmm wat een schatje !
    hij is toch wel echt super lief hoor nu mijn buik zo mega is !
    zo en nu echt ff rust misschien tot straks ..
    dikke knuf voor allemaal van Emma

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    * duimt hard voor Divi *

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

@Alle meiden,
    Meiden harstikke bedankt voor het duimen! Wat zou ik toch zonder jullie moeten doen! Jullie zijn echt toppertjes!

Daar was Divi weer.
    Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en werd gelijk aan de ctg gelegd.
    Daar heb ik ongeveer drie kwartier aangelegen.
    Een kwartier later kon ik terecht bij een arts in het ziekenhuis (wat een sjacherijn, hoe schrijf je het hihi was dat zeg pfff) voor de uitslag van de ctg en daar kreeg ik dan ook nog eens echo. Daar werd de doorsnede van het hoofd van uk gemeten, de lengte van het bovenbeentje en de doorsnede van het buikje van uk. Tot nu toe ziet alles er goed uit, maar in het buikje van uk zit toch een hele kleine groeiachterstand vergeleken met het hoofd en het beentje.
    Nu moet ik dus a.s. vrijdagmiddag weer naar het ziekenhuis want dan gaan ze nogmaals een ctg uitvoeren, dan langer als drie kwartier. Ik krijg nogmaals een echo en ze gaan de doorbloeding van de navelstreng controleren. Dit vanwege het buikje. Ik zit er nu ff helemaal doorheen pffff... Hebben wij dat weer? Ik haal natuurlijk nu gelijk de raarste gedachten in mijn hoofd. Iets wat ik natuurlijk niet moet doen, maar kan er ff niets aan doen........ Ze hebben gezegd dat ik me nergens druk om hoeft te maken, maar Divi zit nu even anders in elkaar.

Ik ga even lekker uithuilen, ff alles van vanmiddag eruit huilen op de bank, even aan het eten beginnen en dan kom ik vanavond nog even kijken bij jullie

liefs Divi

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dikke knuf Divi

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi: sterkte hoor. Ach meid het is toch wat. Misschien maken ze je wel ongerust om niks. Maar ik zou zeker ook piekeren hoor!
    Een dikke knuffel van mij. En hopelijk blijkt alles goed te zijn.

Zelf kreeg ik vanmiddag erg vervelende buikpijn. Ook in mijn onderrug. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Het deed best wel zeer en kwam af en toe terug.
    Dus ik al gelijk denken dat het weeën waren ofzo.
    Lijkt me sterk maar goed. Ik had vanmiddag wel een redelijk zwaar boodschappenkrat getild (boven mijn buik). :oops: Misschien niet zo'n goed idee meer? Kan dat echt kwaad?
    Mocht ik morgen nog last hebben dan bel ik de vk wel even. Het is een beetje een zeurend gevoel.
    Misschien ook wel de banden.
    En ik had het weekend last van branderigheid bij het plassen. Nu zou ik mijn urine inleveren maar dat heb ik niet gedaan. Want het leek vrij helder (had het al wel opgevangen). En ik weet uit ervaring dat urine troebel is en sterk ruikt als je blaasonsteking hebt.
    Moet ik het toch nog maar even laten controleren? Heb gewoon een vervelend gevoel in mijn buik, een zeurend gevoel. En vanmiddag dus echt even heftiger, wist even niet hoe ik zitten moest. Voor oefenweeën lijkt het me nog wat vroeg?

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh divi meid wat vervelend ! kan me voorstellen dat je dit niet leuk vind en ff flink potje gaat janken ! maar meid je bent al zo ver gekomen ! en als de rest er al ok uitziet moet dat je ook al wat hoop geven !
    echt een mega dikke knuffel voor jou meissie ! ik ga voor je duimen en zal een kaarsje branden ...

nikkie ik heb dat ook wel eens en ga er dan vanuit dat ik boven mijn kunnen ben uitgekomen en dat mijn lijf aangeeft dat ik het ff rustig aan moet doen om bij te komen !
    oefenweeen ken ik niet wel van gehoord maar lijkt me ook wel vroeg nu al

zo ik ga me optutten moet zo nog prikken hopelijk de laatste keer maar vrees dat het nog wel vaker zal moeten en dan op kraamvisite lekker ff knuffelen met een beebje van nog geen weekje oud ! zal me ff goed doen ...

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha oke...ja denk ik ook wel dat ukkie t wel warm heeft hoor..hihi voelt zelf inderdaad alleen niet echt lekker een koude buik :) Najaa gaat wel weer over hoop ik ;)

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm das wel een logische verklaring, van die buik.
    Enneh opwekken van bevalling door dat olie? Is het dan wel oke om het dan met 34 weken al te smeren? :rolleyes: Nou t zal wel als t erop staat maar is toch wel vreemd?

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha nou t viel dus reuze mee...
    We zijn met 11 vrouwen, ken er 1 van en allemaal voor ons eerste kindje. Dus das wel weer leuk dan!

Alleen die persoon die de cursus geeft...iehhhh jeuk, hahaha. Is niet helemaal mijn type, maar oke, wie weet draait ze een beetje bij. :)

K zie dr in ieder geval niet tegen op om weer heen te moeten...

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Jeetje das ook niet niks zeg...tsja en ook al weet je het van te voren...t is inderdaad wel heftig. Kan me voorstellen dat je dan niet helemaal roze bent.

Wel ff rustig aan doen nu he? Ivm met de klachtjes die je hebt enzo!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Divi: aahhh nee eid wat naar allemaal...en onzekerheid weer. Ik ga heeel hard voor je duimen dat alles mee zal vallen!

@ all: Hier gaat alles goed...morgen functioneringsgesprek met mn baas...ben erg benieuwd wat ie nu weer te zeggen (lees zeuren) heeft...
    Nou ja zal allemaal wel goed komen.

Liefs,
    Mili

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Divi veel sterkte, huil maar eens goed. Ik duim verder dat alles in orde is.

Knuf van zuurtje ;)

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @ Divi Meid heel veel sterkte en veel succes vrijdag.

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Divi: zet um op meid! Je mag er best even doorzitten, maar niet opgeven hoor!

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi lieverd laat je niet gek maken hoor! Ik duim voor je dat alles goed zit vrijdag! Hele dikke knuffel! ;)

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    misschien moet het wat inwerken voordat het gaat werken? Klinkt inderdaad wel vaag ja.

@Divi: misschien maken ze je ongerust om niks. Ze gaan altijd uit van een standaard groeipatroon en dan ook nog alles tegelijk (dus en been en hoofd etc.). Maar ze houden je in de gaten!

@nikkie: oefenweeen kunnen best nu al hoor. als het maar niet al te lang aanhoudt en zo is er niks aan de hand.

Deel Deze Pagina