Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hallo hier was ik ook weer eens ....het gaat hier allemaal nog goed de kleine trapt er lekker oplos .En ik vind ondanks dat ik al thuis zit en mijn eigen het schompes verveel ,de tijd enorm vliegt zeg zaterdag ben ik alweer 28 weken onderweg .Kan me nog herrinneren van mijn vorige zwangerschappen ik echt zoiets had van pfffffffffffff schiet ook niet op zeg ,maar nu ...oei oei .Voel me voor de rest ook wel goed .mijn bekken klachten blijven op di tmoment gelukkig een beetje stabiel .Zo blijkt maar weer dat rustiger aan doen toch wonderen doet ..We hebben ook een nieuw huisje gekregen en half januari krijgen we de sleutel .Dus ik ben stukje bij beetje al aan het inpakken .Heb er veel zin in om te verhuizen .Het is een groter huis als wat we nu hebben nu hebben we 2 slaapkamers en straks 4 dus dan heeft die kleine meid ook haar eigen kamertje .

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Meiden, Ik laat me hier ook weer een keertje zien.

We zijn inmiddels getrouwd en op huwelijksreis geweest. Heerlijk Egypte in de winter. Zo lekker bijtanken in het zonnetje.

Met mij en de kleine gaat het prima. Lekker elke dag aan het schoppen.
    Morgen weer naar de verloskundige.

Ik heb wel wat meer last van mijn hormonen. Eerst maar eens een goed gesprek gehad met mijn man.
    Hoop dat het het gewenste effect heeft.

Groetjes van Maranka

3. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @apie: veel plezier met inpakken.

@Nikkie: bij mij zit de baby ook langs 1 kant. Ik voel constant beweging. Hopelijk slaapt de baby na de geboorte wat meer. :D Ik vroeg 2 weken geleden aan de gyn of de baby wel slaapt, maar ze verzekerde me dat dat zeker het geval zal zijn. Het voelt alleen niet zo :D.
    Mijn navel voelt ondertussen blauw en pijnlijk aan (maar ziet niet blauw) en ook mijn ribben hebben het met momenten hard te verduren.

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hee Maranka
    Nog gefeliciteerd met je huwelijk!
    Leuk dat jullie een goeie huwelijksreis hebben gehad!

Ik ga morgen ook weer voor de controle!

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @sjalotjuh : succes hoor !

@beccaatje : yep we zijn qua ribben en bekken beiden het haasje. Wel fijn dat je geen bloedverlies hebt. Wie weet valt het toch mee.

@mamajo : Ik vroeg ook bezorgd aan de VLK of ik nu een stuitligging heb. Ze moest lachen en vertelde me dat rond deze termijn 90% van de kids nog ligt zoals de mijne, maar dat die moeders het niet weten of merken :)

XFD

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    ik ben vanmiddag naar de vk geweest en ben weer goedgekeurd :)
    Bloeddruk was goed en het hartje was goed hoorbaar.
    Over 3 weken moet ik weer komen en dan gaan ze prikken op ijzer en glucose.
    Ook even gebeld voor een 3d echo en ik kan daar morgenavond al terecht.
    Even weer kijken naar de kleine.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo ik ben weer helemaal uitgroei vrij !
    gelukkig maar voel me altijd veel beter zo .. was weer kei gezellig heb flink gelachen en daarna lunch lekker club sandwitch zalm met frietjes ! mmm kreeg het net niet op maar had zo'n honger ook .. nog de laatste kerstkado's ! pff hijg hijg en mega druk .. heb maar fles jip en janneke champagne voor mezelf voor de kerst gekocht ha ha
    mijn vriendin stuurde me al naar huis die zag dat het wel genoeg was geweest dus nu nog ff wat uitrusten en alles inpakken en gedichten doe ik van het weekeind wel !
    vanavond samen met mannetje naar pufclub ! ha ha ben benieuwd heb voor hem nog het boekje van kluun; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht misschien wat laat maar ik wil het ook nog wel ff lezen !
    wat een hoop geld allemaal zeg pff de rekening is geplunderd met kinderkamers en spullen en kado's en vuurwerk en nu nog boodschappen voor de visite !
    ai ai maar goed dat we een bonus en 13e maand hebben op het eind van het jaar !
    en het scheeld een hoop aan kleding die ik nu niet koop ha ha ha
    zo en nu ff uitrusten anders kan ik vanavond niet meer !

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma bedankt lieverd!

@ Nikkie dat ik morgen ga trouwen is de reden dat ik nu al kerstvakantie heb!

Dames sorry voor diegene die nog moeten werken, maar wat een heerlijk gevoel om vakantie te hebben! 7 januari weer beginnen. En dan nog 4x 4 dagen en is dus nog maar 16! :D

Ik zal niet zo heel veel meer hier zijn. Morgenvroeg na het trouwen en ontbijtbuffet rijden we meteen door naar de ardennen. Ik ben er maandagavond weer! ;)

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Pooh: Geniet van je trouwdag morgen! En natuurlijk ook van je vakantie.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pooh nogmaals super dag morgen ! geniet er lekker van en natuurlijk ook een mega fijne vakantie met je mannetje geniet er lekker van en veel knuffen bij de open haard zou ik zeggen !
    Ik zal je hier ff missen maar hoor het graag als je terug bent en wil ook zeker een foto zien !

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    pooh heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd.
    En heel veel plezier in de ardennen.

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @ pooh alvast gefeliciteerd en geniet van morgen en de komende dagen in de ardennen veel plezier.

13. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Pooh: ik wens je een superdag morgen! Maak er iets moois van! En voor de dagen erna: lekker genieten samen! Heel veel geluk :)
    Enne...we zien graag mooie foto's van de ardennen --> met jullie erbij natuurlijk!

14. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Maranka: ook jij de allerbeste wensen! Veel geluk samen!
    En ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie foto's ;)
    Was het allemaal goed te doen met een dikke buik vliegen en zo?

15. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Maranka: ik zie dat ik alweer te snel was en dat ik mijn nieuwsgierigheid al kan bevredigen in je foto-album. Mooi zeg!

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @ divi: sterkte meid. We duimen>
    Een buddy lijkt mij trouwens wel een goed idee.

@pooh: Heel veel plezier morgen en in de Ardennen dit weekend. Lekker, he? Nog maar5 4x4 dagen na de vakantie! Ik ook! Alleen ik moet morgen en vrijdag nog wel.

Morgen hebben de kids sportdag en ik ben maar een halve dag ingezet (ze denken goed om me), dus v 8.00 tot 11.30 toezicht houden ipv tot 14.00 lesgeven! En vrijdag 3 urtjes Kerestviering en dan borrelen. Ook niet al te zwaar....

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede middag

bolgens mij gaan hier de kwaaltjes beginnen :( . ik heb ontzettede pijn in mijn liezen bij het opstaan en lopen! Komt misschien ook omdat ik gisteren veel te veel heb gedaan, verhuizing op me werk. morgen de pretecho! wow heb er z'n zin in! Na al jullie geweldige foto's te hebben bekeken krijg ik ze hoop ik morgen ook! toch vind ik het ook nog wel spannend ondanks de goede eerdere echo's

fijne avond! tot morgen

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Pooh veel plezier morgen en de dagen erna ;)

Iedereen nog een fijne avond.
    Ik voel me niet top vandaag. Beetje chagrijnig en ik heb het idee dat mijn maag nu steeds meer in verdrukking komt. Ik zit sneller vol met het eten en wat pijn, alles rekt uit van binnen.
    Ook had ik het gisteravond in bed wat benauwd.
    Tsja je moet het er allemaal maar voor over hebben ;)
    Vannacht weer even goed slapen en dan voel ik me vast weer een stuk beter.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ all bedankt lieverds!

@ Nikkie ik heb precies hetzelfde gevoel! Voelt af en toe cht naar allemaal :(

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @bellamano heel veel plezier morgen. En nog wel even showen hoor die foto's
    @pooh heel veel plezier morgen en de dagen erna in de ardennen.

Vandaag een afspreek gemaakt voor een placenta-echo.
    15 januari kan ik terecht. Hier ook nog geen bloedverlies hoor.
    Dus het zal allemaal wel los lopen.

Van het bloedprikken heb ik nog geen reactie gehad.
    Als ik morgen nog niets hoor bel ik vrijdag wel even.
    Kan ik gelijk beginnen met ijzertabletten.

Deel Deze Pagina