Pooh: een ontzettend fijne dag gewenst morgen! Geniet er maar lekker van! Ook veel plezier in de ardennen! Lekker romantisch in een houten huisje....met de deze kou heerlijk....heb je ook een open haard? Hier vanmiddag de brief gehad voor de zwangerschapscursus....ik mag op 2 januari voor het eerst! Hehe...heb nu al zin! Morgen weer voor controle...ben benieuwd hoeveel ik aangekomen ben haha
Hoi meiden, Hier veel last van maagzuur en met mijn bekken gaat het op en af. Ukkie voel ik vaak aan de rechterkant met zijn trappen. Soms heb ik een plekje echt knoerhard in mijn buik. Weet ook niet wat het is dan, voetje of billen? Verder zit ik weer in de wacht maar het is rustig nog. Pooh: veel plezier morgen en op je huwelijksreis. Wil wel foto's zien he. Heb van mijn schoonouders een lodger wrapper gekregen (soort van omslagdoek, lekker dik die je ook als speelkleed kan gebruiken) als kraamcadeau. We hebben een limegroene met wit uitgezocht. Heerlijk om je kindje daar straks in te zien liggen en ook functioneel. Hier de link http://www.lodger.com/index.asp?id=9&taal_id=1 Van mijn ouders krijg ik nog een tripp trap stoel als kraamcadeau. Voor de mensen die deze ook willen gaan gebruiken. Ik hoorde van de winkel waar wij hem gaan halen dat hij per 1 januari 2008 20 euro duurder wordt. Dus misschien een idee om hem nu al te kopen? Zet je hem op zolder of zo.
Pooh ik wil je ook alvast feliciteren en een fijne huwelijksreis toewensen. Geniet van je mooie dag morgen. Knuf van zuurtje
Joepieeeeeeeeeeeee nog minder dan 100 dagen te gaan. Soms zou ik al willen dat het maart is en ik onze kleine meid kan knuffelen. Verlang er echt al naar. Knuf van zuurtje
dat herken ik. Soms als ik op mijn rug lig heb ik het gevoel alsof er iets heel zwaars op mijn borstkast drukt. Niet echt een fijn gevoel. Maar ja, kind zit ook best hoog soms. Zal daar ongetwijfeld mee te maken hebben hoewel ik wel gewoon kan inademen.
Even proberen te reageren. Maranka ook jou wil ik nog feliciteren met jullie huwelijk. Ik wens jullie veel geluk samen. Bianca is toch leuk hé dat ze zo aan je denken en veel plezier met de kerstviering vrijdag. Een buddy lijkt me ook een goed idee. Bellamano niet teveel meer doen en op tijd rusten meid. Veel plezier bij de pretecho. Nikkie slaap maar eens goed en dan ziet het er allemaal weer beter uit. Verder weet ik het even niet meer, sorry als ik iemand vergeten ben. Voelt net of mijn longen gekrompen zijn, heb precies geen lucht genoeg. De kleine meid wordt nu echt wel groot. Maar ja nog enkele weken geduld hebben zeker. Knuf van zuurtje
@pooh: fijne dag morgen! Ik ben ook weer mooi uitgroeivrij! Kan ik mooi tot een eind na de bevalling vooruit. Ik ga blijkbaar om de 16 weken, en dan is 't kind er al wel. Ik heb ook enorm veel zin dat het weer zo ver is. Maar goed, ik ben dan ook niet gemaakt om zwanger te zijn. De ligging wordt straks even wat beter, als hij is ingedaald. Maar ja, als hij net zo groot wordt als zijn zuster zal ik daar maar 1 of 2 weken plezier van hebben ne dan wordt het ribdrukken nog erger. Maar gelukkig, 3 weken na de bevalling merkte ik daar niks meer van...! Ik weet niet wie meer, maar die zachte doek...heerlijk! Is iedereen al een beetje uit de namen dan? Ik heb nog geen idee namelijk.
Wij weten al een tijdje de naam voor ons meisje. Heel raar krijg geen enkele melding meer binnen dat er een bericht gepost is terwijl dit wel degelijk het geval is. Is dit bij jullie ook zo of is dit enkel bij mij? Knuf van zuurtje
Fijne dag morgen Pooh Pfff hier ging het net even bijna mis. Even teveel hooi op mijn vork,had 2 kids in bad die even het bloed onder mijn nagels vandaan haalde en moest even streng optreden. Moest het bed van mijn zoon nog doen(had vannacht doorgelekt) Vervolgens liep ik naar de zolder om nieuwe was in de machine en droger te doen,liet waspoeder op de grond vallen,dus vervolgens gelijk opzuigen met de stofzuiger. Ondertussen waren de oudste en jongste elkaar aan het afmaken in bad dus ik ren naar beneden en toen.................. Zwart voor mijn ogen,zweetaanval en braakneigingen ale: Ben naar beneden gestrompeld en ben bijna weggevallen. Na een paar minuten ging het wel weer,maar schrok wel ff De 1001 dingen die ik vroeger te gelijk deed lukken me gewoon niet meer. Nu even TAKE IT EASY voor mij.
Goedeavond allemaal! Nou daar ben ik eindelijk ook weer eens. Vertelde laatst dat ze de stroom in onze hele wijk voor een paar uur gingen afsluiten afgelopen dinsdag! Nou dat hadden wij gedacht Wij hebben vandaag pas weer stroom vanaf 16.00 Hebben dus bijna 2 dagen in de kou gezeten Dinsdag avond de hele avond al mensen over de vloer om het probleem proberen op te lossen..alle lampen aan het plafon eraf en alle schakelaars los en snoeren eruit... maar helaas niet gelukt ... vanmorgen kwam de volgende ploeg en heeft vanaf vanmorgen 9.00-16.00 gewerkt om weer stroom te krijgen. Ze konden de storing niet vinden.. hebben gaten moeten boren in de muur en uiteindelijk hebben ze een opgerolde buis die ook nog eens met allerlei haakse bogten lag gevonden in de muur ... daar stond water in en was de boosdoener. Deze buis was gaan lekken doordat er al vanaf het begin water in stond en had de draden geraakt... het stonk hier vreselijk in huis door dat water Wij wonen in een nieuwbouwhuis en de mensen van de bouw hebben die buis opgerold in de muur laten zitten terwijl die er helemaal niet in hoort . Mijn kleine kereltje en ik zijn nu lekker aan het snotteren.. Bah.. We zijn helemaal moe van dit alles. Kon na dat ze klaar waren weer stofzuigen en dweilen want het was me toch een rommel. pffffffff dat hebben wij weer! Verder gaat alles wel goed hier.. kleine is lekker druk aan het draaien en alles. Ik slaap wel steeds slechter zeg. Kan soms niet in slaap komen..terwijl ik eerder mijn bed maar hoefde te zien en ik sliep al Ook heb ik last van jeuk op mijn buik, rug en heupen. Nog meer die hier last van hebben? Heb soms ook een beetje last als ik zit, van mijn linker heup/bekken. Beetje lastig uit te leggen.. maar doet me gewoon zeer als ik zit. Wat dat is? Morgen ga ik met me moeder en kereltje naar mijn opa toe .. hij vind zijn achter klein kind wel zoo geweldig! Je ziet mijn opa dan helemaal stralen.. zo leuk. Daarna even naar de intratuin met zijn alle en 's middags even lekker uitrusten. @ pooh: Fijne dag morgen @ nathalie: he bah, rustig aan doen he! Nou ik ga nu ook slapen... Ben echt op! Groetjes en hopelijk tot gauw allemaal! Groetjes!
Meiden...er ligt sneeuw hier ! YES ! Omdat we niet op wintersport kunnen, komt t gewoon hier naartoe ! Vandaag kerstfeest op school...kan niet mooier...... Manlief heeft vorstverlet, dus we gaan zo met de slee naar school...... Ben er helemaal emo van....snif XFD
Pooh heeeeeeeel veel plezier ! Nathalie : Doe het alsjeblieft een beetje rustig aan hoor ! alles op zn tijd, meisje ! XXXXFD
@ Pooh: ik denk aan je vandaag! @ Nathalie: rustig aan joh...! Maar ook erg herkenbaar hoor! Jij hebt natuurlijk ook al het een en ander rondlopen thuis en dan is het toch vaak de moeder die het een beetje gezellig moet houden...! Maar nu ga jij zelf voor! @ Fd: lekker joh, die sneeuw! Deze week geniet ik zo van de blauwe lucht in combinatie met kou: het is idd net wintersport. Behalve het vlakke land natuurlijk Maar ja, heb je toch nog een heel kleine beetje het gevoel dat je er iets van meegemaakt hebt, toch? Straks samen met je mannetje met de zonnebril in de tuin, warme chocolademelk erbij, tussen de middag aan de spaghetti: alles weer goed
Nathalie: doe maar wat rustig aan, alles bij elkaar zal wel net teveel zijn geweest. Mama1984, dat was dan inderdaad niet leuk. Zit je ook nog eens met de bende. Maar gelukkig heb je weer stroom! FD: sneeuw! Ik wilde dat wij dat hier hadden. Hier is het vochtig en grijs. Ik voel me al een stuk beter na een goede nacht Ik was gisteravond gewoon een beetje down. En ik had het de hele tijd benauwd. Denk dat dat nu steeds erger word, tot de baby ingedaald is. Ben denk ik ook niet gemaakt voor een zwangerschap hoor. Ik vind het wel heel bijzonder maar zoals ik al eerder zei: ik vind het ook wel eens vervelend. Maar ja dat zal een ieder wel hebben. Probeer er wel zoveel mogelijk genieten want zo vaak maak je het niet mee. (en meer dan twee willen wij waarschijnlijk toch niet.) Eerst maar eens eentje! Heb in ieder geval weer eens heerlijk geslapen, daar knapt een mens van op! En dan heb ik nog niet eens een supergrote buik. Volgens mij schatten mensen mij altijd minder lang zwanger dan dat ik ben. Vandaag misschien de blije doos even ophalen. En wie weet bellen ze deze week nog wel voor de proefdruk geboortekaartje. Ik hoop het! Moet ook nog een kadootje halen voor mijn nichtje, die word vrijdag twee. Zou bij god niet weten wat. Maar eens even informeren of de kleine dame nog wensen heeft.
@Pooh: Meis, een hele fijne dag vandaag!. Ik denk aan je. Geniet ervan en maak er een paar lekkere dagen in de Ardennen van! @all: Vannacht weer een redelijke nacht achter de rug. Merk wel dat ik steeds meer last ga krijgen van maagzuur en dan vooral 's avonds als ik wil gaan slapen Ach ja, hoort erbij en gaat ook wel weer over. Moet morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. 's morgens eerst weer een hele riedel bloedprikken en ze doen vervolgens ook meteen weer de dagcurve voor suiker. Om tien voor drie moet ik dan weer bij de gyn zijn om te kijken hoe het nu gaat. Kan er niks aan doen, maar ik blijf het toch allemaal ontzettend spannend vinden zeker omdat ik afgelopen vrijdag in het ziekenhuis heb doorgebracht. Ik hoop dat er niks geks uit het bloed komt en dat het gewoon allemaal ok is. Meiden, allemaal een fijne dag vandaag en voor iedereen die hem kan gebruiken een hele dikke mega knuffel Liefs Nique
goedemorgen meiden ! hier een al actieve emma ! heb al de was gedaan de bovenboel gepoetst kasten uitgeschuurd en e.e.a. geregeld dat nog ff moest ! en ook mezelf al ff goed gebadderd ! en nu ff uurtje rust moet nog gaan werken van 12 tot 8 ! geen zin in hoor bah maar gelukkig niet zo druk vandaag ... morgen weer wel helaas... Gisteravond naar de puf-club geweest met mannetje en ze legde alles zoooo goed uit ! ha ha mijn man was er helemaal stil van maar goed hij kan nu masseren hihi en weet een beetje wat hij moet doen ! het is onze eerste dus is toch maar afwachten allemaal ! ik heb wel gister bericht gehad van gyn dat ik een ruggeprik krijg als ik het wil en dat stelt me enorm gerust ! verder redelijk geslapen ik had erge pijn in mijn linker bovenbeen ... raar nog nooit gehad maar echt rondjes gaan wandelen .. morgen een spannende dag voor enkele meiden ! nou dikke knuf voor allen hoor en duim ook maar een beetje voor mij dat mijn suiker nu wel goed is na een weekje dieeten ! zo en nu ff mijn haar fohnen zit dat ook weer ok vandaag !
Owh gompie wel veel getikt hier .Normaal gesproken kreeg ik altijd een melding in mijn mailbox maar nu niks ... Maar pooh heel veel geluk en liefde . @Nathalie ,Niet teveel hooi op je vork nemen he .En mooie foto's weer van je buik ..