Hey meiden hoe is het hier? Ik ben een tijdje niet geweest omdat ik aan de zware pijnstillers zat (Morfine) gelukkig is dat nu achterwege, al is de pijn nog niet weg maar ik zat aan de maximale dosis morfine en erg veel deden die niet meer dus neem ik ze liever helemaal niet. Morgen weer naar de verloskundige en bloedprikken en meteen een afspraak maken voor de 38 weken echo om te kijken of mijn placenta omhoog is gegaan zo niet dan wordt er een datum voor de keizersnee gemaakt. Iedereen veel liefs, Jeanette
Pfff... ik heb afgelopen nacht nauwelijks kunnen slapen, kon maar niet in slaap komen, zo vervelend is dat. Ik word ook gek van de jeuk iedere avond, mijn rug en buik jeuken echt ontzettend, heb zelfs bultjes gekregen, vind het maar vreemd Ik heb me trouwens dit keer niet aangemeld voor een zwangerschapscursus en begin nu best wel spijt te krijgen, vond het toch wel een geruststelling de vorige keer..
@ Jetjuhh: morfine...lijkt me heftig in zwangerschap! Ik weet even niet meer waar je ze voor slikt(e), maar gaat het nu weer wat met je? @Dalillah: die jeuk herken ik maar sinds ik me consequent insmeer met een heel vette creme gaat het stukken beter! Eigenlijk nu geen klachten meer. @emma: wat ben je toch weer actief, knap hoor! Ik ga weer eventjes relaxen en dan straks nog even naar de fysio. Daarna weer verder met dozen inpakken en zo
Hallo dames, Hier ben ik ook weer eens. We zijn druk bezig met rimte te maken voor de kleine. We hebben 1 kast naar de computerkamer verkast om plaats voor de box te maken. Vandaag weer op controle geweest, alles was weer goed. Baby groeit goed, baarmoeder was op de groote van 28.5 weken. Dus een week verder als ik nu ben, maar was geen probleem. Ik heb wel een beginnende BI! Morgen de 3d-4d echo, we zijn zo benieuwd! Groetjes Cindy
hee meiden Hier ook net op controle geweest. Mijn buik was 29cm en het kindje lag aan 1 kant. Dat wist ik al wel, heb telkens een scheve buik! Zit net iets boven de gemiddelde grootte. Vanaf nu zou het groeien weer iets stabieler worden zei hij. Ben wel weer 4 kg aangekomen de afgelopen 4 weken Bloeddruk was 130/60 net ff wat anders dan de vorige keren! Nu mag ik over 3 weken weer en dan over 2. Hij gaat dan kijken hoe de baby ligt, aan de buiten- en binnenkant. Ik ging goed om met de BI, dus dat is ook wel eens goed om te horen en nu de hond weer ff naar buiten.....die gekkerd speelt telkens met ijs! haha!
goed middag! Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik kom net terug van de pretecho en ben er helemaal onderste boven van! ! wow wat mooi! en wat een schatje! ik wilde hem eigenlijk al knuffelen haha. Ben nu ook weer wat gerust gesteld dat het allemaal goed gaat! Ik wil de foto's wel in mijn album zetten maar heb geen scanner kan het ook door foto's te maken met mijn toestel en ze er dan op te zetten? Ik heb ook eindelijk iets gekocht samen met mijn vriend, we zijn gelijk even bij prenatal binnen gestapt namelijk. mijn vriend is helemaal weg van dat draakje dus wat leuke draakje spulletjes gekocht! @ pooh ik hoop dat je een onvergetelijke dag hebt gehad! veel plezier nog! liefs bellamano
Hallo allemaal Hier gaat alles op zich wel goed. Heb alleen erg last weer van de isias... en verder doordat we zo'n kou hebben opgelopen snot verkouden en hoofdpijn..maarja gaat wel weer over. Vanmorgen vroeg opgestaan want we zouden met mijn moeder naar mijn opa gaan. Maar daar aangekomen ging opa net weg naar de kerk om te zingen in zijn koor! Hij kon nog net ons kleine kereltje zien .. Wij toch maar bij hem naar binnen gegaan want we zouden de was ook nog even ophalen. Daar heeft ons kereltje een mooie tekening voor opa (overgroot opa) achter gelaten. Toen zijn we maar een klein kerstboompje voor opa gaan kopen. Vond het zo sneu dat hij helemaal geen kerst gevoel in huis had! Hebben we die nog even als verrassing in zijn huis gezet.. Ben benieuwd hoe hij reageerd als hij thuis komt van koor Daarna zijn we naar huis gegaan want oma moest nog even werken. Ff lekker rustig aan gedaan en later zijn mijn kereltje en ik naar de super gegaan want mama wilde gezellig koekjes bakken Hij vond het erg leuk om mee te helpen en zijn eigen koekjes te maken. Ondertussen zijn de koekjes klaar en zitten we er lekker van te snoepen. mmm Kan hij papa verrassen met een hartjes koek van ons! Nou ik ga nu even stofzuigen dan hebben we dat alvast gehad! Eten hoef ik niet te koken want heb nog over van gisteren! Nou tot snel allemaal! Eet ze voor straks en een fijne avond.
Ik had hele heftige hoofdpijnen (geen migraine) waarvan ze niet wisten waar die vandaan kwamen, bloeddruk alles was gelukkig wel goed en de scan wees ook niets raars uit. Toen hebben ze me morfine gegeven en die hielpen in het begin wel, maar later niet meer dus heb ik de arts gebeld om te overleggen of het dan niet beter was helemaal te stoppen met de morfine en dat was gelukkig goed dus ik ben nu weer medicijn vrij maar jammer genoeg nog niet pijnvrij. Morgen weer naar de VK en een afspraak maken voor de 30 weken echo om te kijken hoe mijn placenta dan ligt en meteen een afspraak voor de 38 weken echo om te kijken hoe het ligt. Liefss Jeanette
Heb net de 2 jongste omgekleed voor het kerstdiner op school vanavond. Ze krijgen een stampotbuffet. Zien ze er niet prachtig uit? Hoef alleen nog maar te verhuizen naar Staphorst http://www.mijnalbum.nl/Album=HRY7HPZV
Goede avond mama's Hier bij ons heeft het in de voormiddag ook een beetje gesneeuwd. Ga nu even niet op iedereen reageren. Heb net enkele weeen gehad, maar nog niet zo dat ik denk dat alles nu al gaat doorzetten. Ik had dit bij het zoontje ook met als gevolg dat ik al enkele weken voor de bevalling 3 cm ontsluiting had. Duimen jullie allemaal mee dat ons meisje nog even blijft zitten. Ga nog even afwachten en als ik merk dat het erger wordt toch maar de vroedvrouw en mannetje bellen. Lees ondertussen wel nog verder mee. Als er iets veranderd laat ik het jullie wel weten als ik kan. Is er misschien een vrijwilliger die mijn buddy wil zijn voor het geval van ? Knuf van zuurtje die nu verder rustig gaat blijven liggen. (wilde de was nog ophangen maar zal dit toch maar beter niet doen.)
Ja heb ik ook gedaan, ik heb ook geen scanner (zie album) Nathalie: mooie kids hoor Stoer hoor zulke kleding. Zuurtje: oh jee dat is niet zo mooi. Hopelijk blijft alles goed gaan! Maar rustig aan nu! Krijg je er verder ook iets voor? Ik zou wel even bellen als ik jou was. Sterkte! Hier even het kraampakket opgehaald, eindelijk! Er zat inderdaad verband in en matjes e.d. Heb het eigenlijk nog niet zo goed bekeken. Ook een flesje babydouchegel en babyzeep. En verder even naar de prenatal gereden voor de blije doos. Wel leuke spulletjes hoor. En nog even gekeken voor een warm vest, mijn normale pas ik eigenlijk niet meer in en dat trek ik altijd over wat dunnere shirtjes aan of als ik de deur uitga. Maar ik kon niks vinden of vond het wat te duur. Fijne avond nog allemaal!
Hier is het voorlopig wat rustiger in mijn buik op wat krampjes na. Ik heb nog niet gebeld en ga er ook nog even mee wachten, misschien is het straks weer volledig over. Knuf van zuurtje
buddy idee...dat lijktmij wel goed om nu te kijken wie wie buddied! Zuurtje: hou je je meisje nog ff binnen!
@zuurtje Hoe gaat het nu?En dat buddy dat wil ik wel zijn.Pb me maar dan krijg je mijn nummer en als er wat is dan hoor ik dat en geef ik het door op het forum. Vanavond een pretecho gehad maar de kleine liet zich niet goed zien en sliep de hele tijd dus ik mag 8 januari weer komen.
zoooo weer een dag werken voorbij ! had een harde buik maar ga nu lekker naar bed en ik begin morgen lekker een uurtje later idd mili ik ga van het weekeind hoop ik lekker niet veel doen mannetje is hele weekeind ook werken... en jij lekker vakantie nou rustig aan meidje en beentjes omhoog ha ha Zuurtje laat je beebje idd nog maar lekker groeien in jouw mooie warme buik zeg maar dat tante emma heeft gezegd dat het echt te koud is buiten ha ha Bellamano en nikkie ik had een cdrom met foto's en deze opgeslagen op comp en zo in mijn album gezet misschien is dat wat ! ben benieuwd wanneer ik eens wat hoor van de blije doos .. zal anders eens gaan bellen Nathalie wat een kei mooie en leuke kids heb jij zeg ! ik zou zeggen TOP MODELS ! Jethjuhh wouw aan de morfine dat is heftig geweest zeg maar knap dat je het nu zo zonder kan en dat je dat allemaal over hebt voor je beebje ! nu al een super moeder ! Mama wat vervelend zeg die verkoudheid mijn neus zit ook wat dicht en ik word er gek van ppprrrrt ha haen wat vond je opa van de kerstboom ! Lief van je hoor ! Bellamano op wie lijkt de kleine eigenlijk ? al iets van gemaakt ha ha hier heeft de kleine de bolle kop van mij en de neus van pa Dieudonnee ha ha een scheve buik dat is ook wat val je niet de hele tijd om dan ? kijk maar uit zo en voor all weltruste ik ga nu in mijn bed want hier staat geen verwarming aan en ik bevries brrrrrrrrrr en ik hoop dat pooh ook een super dag heeft gehad !
hi ik heb wat foto's in mijn album gezet! alleen de kleuren foto's van de pretecho komen helemaal zwart in mijn album terwijl ze wel goed op mijn comp staan hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is? slaap lekker
Goede morgen allemaal! Hier ff vraagje aan jullie ? Nou ik heb opzich wel goed geslapen. Heb alleen erg veel pijn 's nachts als ik me wil omdraaien. De pijn komt dan vanuit me onderrug en trekt zo door naar beneden. Na een nacht slapen kan ik ook bijna niet lopen van de pijn. Overdag als ik heb gelopen of als ik iets gedaan heb, heb ik ook zo'n pijn. Probeer het even uit te leggen, misschien zijn er meiden die het herkennen? De pijn zit dan in mijn onderrug en straalt dan helemaal uit naar billen en benen. Lopen gaat dan heel erg moeilijk en zelfs zitten begint nu pijnlijk te worden. Van zitten naar lopen doet ook zo'n pijn. Vind het moeilijk uit te leggen, maar hoop dat het zo een beetje duidelijk overkomt Zou dit bekken instabiliteit zijn? Ik heb wel last van zwangerschapsisias maar dat voelt toch echt wel anders dan dit Moet volgende week naar de versloskundige dan zal ik het eens vragen maar dacht misschien is er iemand die het herkend? @ emma: Ik weet nog niet wat mijn opa er van vond want wij waren weg gisterenavond en we zijn wel gebeld door mijn ouders! Maar hadden de telefoon niet gehoort. En toen ik hun belde waren zij weer weg. Zie mijn moeder zo toch om half 10 en dan ga ik het meteen vragen Ben benieuwd
@zuurtje : doe je voorzichtig, ajb ? Veel liggen, niet in bad etc.... Alles wat je normaal zou doen om de weeen te stimuleren, zeg maar... Ik snap hoe eng je het vind. Ik heb ook een prematuurtje gehad en nu is echt nog te vroeg.... Ik duim voor je @nathalie : wat een plaatje ! Het zijn echt kerstengeltjes ! @mama1984: Ik heb al een betere oplossing gevonden voor t slapen (ik heb namelijk wel BI) Onder mijn matras heb ik een kussen gelegd. Zo ligt mijn hofd iets hoger zonder mijn nek te belasten. Dat scheelt alweer wat. Draaien lukt niet, maar zo lig ik wel stabiel op mn rug. @allen: Hier kerstfeest op school in dik pak sneeuw gehad. Wat een sfeer ! Er ligt nog steeds een mega pak sneeuw hier en het sneeuwde net alweer. Heel apart, want in een ander deel van de stad ligt vrijwel niets ! Ik begin trouwens last van mijn handen en polsen te krijgen deze zwangerschap. Een soort spierpijn gevoel / doof gevoel...iemand van jullie ook last van ? XFD