Yep nikkie, ik weet het...maar hij werkt zich het hele jaar kapot, dus dan ga ik niet lopen piepen om die drie keer per jaar dat hij op stap gaat...hihi en over dat thuiskomen....ik heb liever dat ie pas terugkomt als ie weer nuchter is Die CTS is inderdaad best pijnlijk, maar ja ik hoop vooral tijdelijk ! Er is niks voor te krijgen, dus ik hoop dat t niet erger wordt. XFD
goedemiddag! emma hij heeft bij ons ook meer het bolle koppie van mij maar de voeten van zijn vader! zijn al aardig groot! haha. Verder is het me nog steeds niet gelukt om die kleuren foto en die van het kamertje er mooi op te krijgen maar ja, ik ben ook niet zo goed met computers . Het weekend moet ik weer werken, gadver! en dan ben ik met de kerst gelukkig wel lekker vrij en die 2 dagen erna, en met oud&nieuw avonddienst dus gezellig met kerst alleen met oud en nieuw wel zielig voor mijn vriend. Voor iedereen (voordat ik het vergeet ):ALVAST FIJNE FEESTDAGEN! geniet ervan. groetjes
Ja de foto staat in mijn album. Het vliegen ging heel goed. Verder geen last gehad van mijn buikje. Alleen maar genoten van het heerlijke weer.
Pooh, ik hoop dat je een hele fijne huwelijksdag hebt gehad en heel veel plezier op je huwelijksreis!
Nahahhaaaaaoooouuuuwwww! Wil even zeuren, haha. Krijg de uitnodiging voor de blije doos van prentatal pas in februri is me net gemaild. Echt niet tof! Nou ja haha heb ik nog iets om naar uit te kijken. Ga die van de kruidvat vandaag halen denk ik. Liefs, Mili
Aan iedereen: Prettige feestdagen! Ik ga er zo uit voor een weekje vakantie (=thuis nog een beetje aan ons huisje werken tussen de feesten door) en heb geen Internet thuis. Hou jullie goed en tot volgend jaar allemaal.
@ beccaatje: Haha ja ik doe mijn benen ook heel iets omhoog, ook omdat ik bij mijn vorige zwangerschap erg veel vocht vast hielt in vooral voeten en benen. Dit hoop ik op deze manier een beetje te voorkomen. @ mili: Ik ga het idd even vragen aan mijn verloskundige.. Hopelijk valt het allemaal mee. Maar bedankt voor je reactie. @ emma: Nou mijn moeder vertelde vanmorgen meteen toen ze bij mij kwam dat mijn opa gebeld had! Mijn opa vond het zooo ontzettend leuk...hij vertelde dat hij er van moest huilen. Hij had mijn moeder meteen opgebeld toen hij binnen kwam. Hij vond het erg lief van ons en deed hem erg goed! Hij is helemaal gelukkig!
Ja jij ook Eekje! En verder iedereen die hier niet meer komt: alvast fijne Kerstdagen! Ik heb me net omgekleed en ga zo even op verjaardagsvisite. Ben vanmiddag even op de fiets wezen boodschappen doen. Brrr wat was het koud. Het was hier nog -4. Ik had ook een knalrode boei erna haha. Vanavond mannetje maar even vertroetelen en het weekend moet ik wat boodschappen doen en de was etc. Bah geen zin in maar moet ook gebeuren. Heb zonet een snicker naar binnen gewerkt uit frustratie foei foei. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan chocolade. Iemand hier ook?
Jaaa, ik ben ook helemaal verslaafd aan chocolade, zat net nog aan de bon bon bloc Gisteravond trouwens voor het eerst last gehad van maagzuur, was vergeten wat voor rot gevoel dat is! Iemand tips om het te verhelpen?
Haha er zijn dus nog meer chocoladejunkies Maagzuur: ja veel kleine porties eten en niet te gekruid. En niet vlak voor het slapen gaan nog iets eten. Ik eet meestal nog wel een boterham maar goed. De ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Ook als ik soms iets drink zoals water of ijsthee, dat komt dan gelijk weer omhoog :
Lieve allemaal, Veel klachtjes enzo die ik lees bij jullie zijn herkenbaar. Zuurtje wat schrikken! Ik hoop dat het rustig blijft bij je! Dit is echt nog te vroeg. Hier gaat alles wel zijn gangetje. Ben nog druk in het huis. Slapen kost meer moeite de laatste tijd. Ik heb een soort van spierpijn op mijn schaambot. Dit schijnt te komen door het week worden van alles. Dusja dat zal dan wel! Vanavond komen twee nichtjes logeren. Gezellig maar ook wel ff druk lijkt me maargoed dan moet mijn mannetje maar ff het meeste doen! Iedereen hele fijne dagen!
Hahaha ja, ik ben zeker een chocoladejunkie, altijd al geweest, maar nu tijdens de zwangerschap probeer ik er niet teveel van te eten omdat ik bang ben om veel aan te komen en het moet er na de zwangerschap natuurlijk allemaal weer af. Maar het is zooooo lekker, kan er maar moeilijk vanaf blijven hahaha. Ik ben sowieso niet gek op heel erg gekruid eten, dus dat doe ik dan ook niet vaak. Eten voor het slapen gaan doe ik eigenlijk elke dag, krijg 's avonds altijd trek! Gisteravond had ik het dus dat mijn cola weer terug omhoog kwam, niet erg fijn...
ooooooooooo een bonbonbloc............zin in nu! Ik heb sowieso het idee dat ik me ongans eet in koek en snoep en zo. Goh, waar zouden die 13 kilo toch vandaan gekomen zijn Volgende week vrijdag weer eens naar de vk, dan ben ik 30 weken. Kijken in welk ritme ik dan kom. Volgens mij om de 3 weken dacht ik. Of is dat al om de 2 weken? Nou ja, maakt niet uit. Volgende week kerst en voor we het weten is het jaar al weer op mensen ... poeh he. Het mag van mij wel maart zijn
Kerstvakantie! Ben zo moe.....geen puf om te reageren......sorry! Wie wordt mijn buddie? Voor iedereen die tussendooor niet meer hier komt: fijne Kerstdagen!
Lieve meiden, Hier even een berichtje van mij.. Ik zal niet veel op het forum meer zijn, moet nu echt aan mezelf en natuurlijk ook aan ons kleintje denken.. Ben gewoon erg druk, en merk dat het me allemaal teveel wordt.. Ik zal zeker met jullie meelezen en meeleven,maar niet altijd reageren..Sorry.. Ik wens iedereen heel fijne kerstdagen toe en een voorspoedige jaarwisseling! ps: ik vind een buddy systeem wel een goed idee.. Liefs Miekje
mmmmmmmmmmm chocolade lekker. mag er niet teveel van eten want dan heb ik nog meer last van maagzuur. ( heb dit ook als ik niet zwanger ben hoor) Ik wil best van meerdere mensen buddy zijn. Ik ben toch hele dagen thuis en kan toch niet veel doen. Als iemand niet akkoord gaat hiermee laat het maar weten, wil niemand achteruitsteken of me opdringen. Het is nog altijd rustig in mijn buik, heb eens een goed gesprek gehad met dochterlief. Hopelijk heeft ze goed geluisterd. Aan al degenen die de komende dagen niet of weinig aanwezig zijn wens ik alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe. Knuf van zuurtje