Ha meiden, @Buddy, Het kan denk ik geen kwaad meis, als je je toch ongerust maakt zou ik toch ff de verloskundige opbellen als ik jou was. @Pooh, Het is misschien een beetje laat sorry meis, je zal dit niet meer lezen, maar wil je toch alvast van harte feliciteren en ik wens je een heel prettig weekend. @Nikkie, Wat een klote streek is dat van zijn baas zeg! Jeetje, echt niet leuk zeg. En al helemaal niet voor jou! Succes meis! haha en over chocolade verslaving. Ik heb vanmiddag toen ik aan de ctg lag een heerlijke snicker big size op haha. @Bianca84, Ik wil jouw buddy wel worden. Stuur maar een pb'tje met je nummer. Als er dan iets aan de hand is kan je je het naar mij sms'en zodat ik die meiden hier op de hoogte kan houden! @miekje1982, Doe je rustig aan meis! Hele prettige feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar alvast. @Zuurtje, Jeetje ik ben wel wat geschrokken zeg van jouw berichtje op het forum. Wat goed van je meis op gelijk plat te gaan liggen. Jullie kindje moet nog even blijven zitten hoor! Ik duim voor je en denk aan je! @Fruitdruifje, Jeetje meid, heb jij ook die klachten van het tintelen van je onderarm, vingers en hand? Ik heb dit van de week aangegeven aan de vk en daarnet aan de gyn en die vertelde toch dat het door het vocht kwam wat ik vast houd. De gyn vroeg of ik een skate bescherming had, weet je wel zo'n bescherming voor je hand als je gaat skaten en het kan goed helpen zo'n ding. Als je hiermee gaat slapen worden de klachten ook minder zei de gyn. Dus ik ga dat maar even proberen vannacht. Een kl*te gevoel is dat he? Doet het bij jou ook zo zeer? @Maranka, Wat een mooie foto zeg van jullie. Nogmaals van harte gefeliciteerd! @Eekje, Hele fijne kerstdagen meis, tot volgend jaar! Sorry de laatste dagen niet op het forum aktief geweest. Had zoveel dingen aan me hoofd. Zeker van wat er de afgelopen dagen is gebeurt. Moest natuurlijk naar het ziekenhuis afgelopen dinsdag en daar bleek die kleine een groeiachterstand te hebben in het buikje. Ik moest dus vandaag voor een halve dag in het ziekenhuis verblijven. Ik werd voor anderhalf uur aan de ctg-scan gelegen en de gynaecoloog heeft anderhalf uur meegekeken op me bedje. Daarna mocht ik meelopen voor een uitgebreide echo. Het kindje werd goed nauwkeurig nagekeken en het navelstrengetje van het kindje werd doorgemeten, ook met de apparatuur van de dopler. Deze was ook helemaal goed. Die kleine bewoog goed dus er was gelukkig geen reden om me in het ziekenhuis te houden. Ohh meiden wat ben ik blij dat alles goed is met die kleine zeg. Ik heb 3 kl*te dagen achter de rug en heb alleen maar gejankt.... Was zoooo bang dat er iets aan de hand was met die kleine. A.s. maandag moet ik weer naar het ziekenhuis want dan krijg ik weer een ctg-scan van een half uur en krijg ik weer een echo. Dan 3 dagen later, de donderdag wordt ik weer een half dagje opgenomen in het ziekenhuis en krijg ik dus dezelfde onderzoeken die ik vandaag heb gehad in het ziekenhuis. Ik ben blij dat ik zo onder controle gehouden word. Ahhhh wat een lief manetje heb ik toch. Hij belde vanmiddag uit zijn werk dat ie voor morgen een verassing voor me had. Aangezien Divi helemaal niet van de verassingen is haha kon hij het niet voor zich houden. Hij heeft als verlaat Sint cadeautje een pretecho geregeld voor morgenmiddag, een 4d echo. Hij zegt omdat zoooo benieuwd ben naar die kleine en jij het ook harstikke leuk vind wil ik nog 1x kijken naar die kleine voordat het geboren wordt. Lief he? Morgenochtend nog even kerstshoppen. En dan morgenmiddag naar de pretecho. Meiden ik kom straks nog even kijken bij jullie.... liefs Divi
Divi wat goed dat alles in orde is met julie beebje. En wat een leuke verrassing van je mannetje. Vinden jullie het een goed idee om een buddylijst bij te houden? Knuf van zuurtje
Hier minder nieuws voor mij ! uitslag van bloed weer gehad en weer te hoog met de suikers .. moet dus volgende week naar gyn en blijf daar onder controle staan .. Dieet heeft niet genoeg geholpen dus ook naar een dieetiste en ik mag de meiden van de VK nu ook gaan missen ik had gehoopt dat het niet zo ver zou komen maar aangezien er weinig in mijn dieet viel te wijzigen vreesde ik al het ergste ! het is dus echt zwangerschapssuiker ! nou sorry maar ik vind het mooi k*t en niet te zuinig ook ... het is elke week wel wat hier ik ben het zwanger zijn niet beu en ik hou van onze beeb in mijn buik maar ik ben echt helemaal klaar met alle toestanden elke keer [-( :thumbdown: :c: ](*,) ale: :x bah bah bah het is gelukkig niks ernstigs of bedreigends maar dat gedoe elke keer moet je hier eens proberen om je auto kwijt te kunnen bij het ziekenhuis.. en dan nog elke keer daar naartoe .. ik had zo gehoopt dat het goed was en ik de laatste 10 weken gewoon normaal zonder toeters en bellen rond kon komen bah bah bah ik ben altijd al aan het lijnen en dieeten en zelfs in mijn zwangerschap mag ik mezelf nog niet eens een keer eens lekker vol kanen met van alles Sorry hoor meiden maar het moet er ff uit gelukkig nog maar 3.5 week werken met 8 hele dagen en 2 halve dagen werken ..... zal blij zijn ook het wordt tijd voor wat rust hier en dus ga ik vanavond ook maar eens lekker op de bank hangen En ik ben vandaag ook al 30 ! weken ! ga dus wel echt aftellen nu .... divi geweldig nieuws en voor all een dikke knuf heb ff de puf niet op op iedereen te reageren sorry
emma: kan me voorstellen dat je al die dingen een beetje zat bent.....maar zoals je zelf ook al zeg.....echt aftellen nu hoor! En wel blijven genieten hoor! Buddylijst vind ik een prima idee! Wie wil mijn buddy zijn? Stuur een pb-tje and all is set!
Ach, Emma, pech zeg! Ik heb nog niet verder teruggelezen... Had gisteren de 3D. Het was fantastisch ons kleine meisje te zien. Zo leuk om haar te zien slikken! Echt fantastistisch. Ik vroeg die gyn (was niet de mijne) of het normaal was dat ik zo vaak moet plassen (ik kan geen vijftien minuten rechtstaan zonder drang tot plassen, en het doet gauw pijn) en ze raadde me aan een urinetest te laten doen. Zo gezegd zo gedaan, kreeg vandaag de uitslag; kleine blaasinfectie. Ze zei me, dat als ik er geen last van heb, ik niets moest nemen, maar ik heb er wel echt last van (ik werk part time als verkoopster, stel je voor) dus kreeg ik monuril (geloof toch dat het zo noemt)... HOpelijk gaat het nu gauw over!
Hier ook heel druk. Reageer verder even niet sorry. Morgen de buikenreportage. Heb er echt zin in. Ben zo benieuwd hoe ze gaan worden. We gaan er dan ook 1tje met mijn zoontje samen gebruiken voor het geboortekaartje. Ben ook voor de buddylijst. Wie wil mijn buddy zijn? Denk dat het handig is als het iemand is die wat verder in maart pas uitgerekend is. Stuur me maar een pmtje.
Emma heb heel de middag aan je gedacht . Wat erg meid. Hopelijk gaat het bij de dieetiste beteren met de suikers in je bloed. Valt ook niet mee nu met de feestdagen voor de deur. Ik ben pas eind maar uitgerekend dus wie mij als buddy wil laat het maar weten. Lilya hopelijk gaat het weer vlug wat beter met je blaasinfectie. Mamavanjordy veel plezier morgen met de fotoreportage. Knuf van zuurtje
Ik heb al eerder last gekregen van het carpale tunnelsyndroom.Ze zeggen dat het vooral voor kan komen tijdens/na een zwangerschap. Ik heb het nog niet zo zeer dat ik er aan geopereerd moet worden maar kan wel vernemen dat ik er vooral 's nachts last van krijg.Dat had ik anders nooit,alleen maar met fietsen en aardappelen schillen. Ik ben ook eind maart uitgerekend dus ik wil ook wel van meerdere buddy zijn.
@emma : meid wat ontzettend shit voor je ! Gatver ! Moet je ook insuline gaan gebruiken ? He bah....wat vind ik dat nou rot zeg..... Kop op meid.....10 weken...10 weken...10 weken...... Ik duim voor je hoor ! (al doet dat momenteel een beetje pijn) @divi/redone/emma : bedankt voor jullie reactie op het carpale tunnel syndroom (ik dacht capilair... omdat dat iets met vocht en planten te maken heeft...) Het doet inerdaad best pijn....zeker als ik nu zit te typen....het voelt zo reumatisch aan en divi...pffff wat een opluchting.. @miekje : geen punt hoor ! @allemaal : Dat buddyidee vind ik wel een strak plan ! Ik vrees alleen dat ik uiteindelijk al begin maart ga bevallen....mijn vorige was een maand te vroeg.... Ik zou dus niet weten wiens buddy ik zou kunnen worden.....en ik weet ook niet wie mijn buddy kan worden....of wil, hihi Hoe doen we dat dan ? Wordt de buddy in kwestie gebeld na de bevalling of gemaild ofzo of is ze erbij aanwezig ? XFD
goedenmorgen hier is alles rustig vannacht halve nacht niet geslapen van de kramp in me benen maar ja. gister wezen winkelen want kan me zwangerschapsbroek van 2maanden terug niet meer aan doordat baarmoeder en buik te hard groeien. heb donderdag de blije doos opgehaald vond m super leuk en heb s nachts al lekkage dus moet van die compressen gaan gebruiken fijne dag allemaal en iedereen sterkte
@ emma: jeetje zeg meid wat balen!Ik hoop voor je dat er snel wat rust kan komen en dat je de laatste maandjes wel door kunt komen. @ zuurtje: goed idee van dat buddy-plan!
goedemorgen meiden kom net uit bed en had nog geen zin om er uit te komen ! mag van mijn man vandaag niks doen dus ik ga lekker relaxen en wat hier hangen ! bedankt voor jullie knuffels doet me goed ... en de rest komt ook wel goed maar ik baal nog ff stevig zit nu lekker aan de warme chocomel .. en dus de light maar ha ha !
Ja Emma, balen zeg las het net. Hopelijk krijg je goede tips en valt het nog allemaal mee. En kan je nog wel wat lekkers eten Gister de verjaardag van mijn nichtje, het was erg leuk. Ze had natuurlijk erg veel kadootjes gekregen en had er een kleur van haha. Vannacht niet zo goed geslapen, mijn vriend lag maar te hoesten ik werd er gek van! Echt om de twee uurtjes was ik wakker. En om kwart voor zes ging zijn wekker en daarna kon ik ook niet meer slapen! Maar ik vond het ook wel zielig want hij moet dus de hele dag werken en is absoluut niet fit. Even deze twee dagen doorbijten en dan maar rustig aan. Ik ben net speciaal voor hem op de fiets naar de stad gegaan en heb hoestdrank en tabletten gehaald. Als het helpt heb ik er ook baat bij Dus vandaag ben ik niet zo fit, voel me erg moe maar moet natuurlijk van alles doen. De boodschappen waar ik helemaal geen zin in heb met al die kerstdrukte in de winkels en in huis is het ook een bende. Bah bah bah. Maar goed dan vandaag maar veel doen en morgen de hele dag bankhangen en wat lezen enzo. Iedereen alvast een fijn weekend!
@ nikki: Balen zeg van die slechte nachtrust... Heb wel ff vraagje, als je partner ziek is, en hij kan niet werken eigenlijk, waarom meld hij zich dan niet ziek? Niet aanvallend bedoeld hoor..maareh ziek is ziek toch? K hoop dat het in ieder geval snel beter zal gaan.
Goedemiddag meiden, @Zuurtje, Hoe gaat het met jou meis? Meid we zijn zo blij dat alles goed is met ukkie. Ook is het een hele geruststelling dat ik volgende week nog even twee keer naar het ziekenhuis mag voor een grote controle. Ik vind het een goed idee hoor meis om een buddy lijst bij te houden! @Emma, Jeetje wat balen zeg! Vind het echt kl*te voor je! Als je de volgende keer bij de gyn bent hoor je zeker wat ze dan gaan doen? Een hele dikke knuf! @Lilya, Hopelijk is de blaasinfectie snel over bij je meis! @MamavanJordy, Heel veel plezier vandaag. Plaats je ook wat foto's in je album? Ben zoo benieuwd. @Fruitdruifje, Jeetje meis, dus jij hebt er ook zo'n giga last van van het tintelen in je handen? Is het bij jou ook zo erg 's nachts en als je net wakker bent? Ik was daarnet ff wezen kerstshoppen, maar moet zeggen dat ik echt in mijn rechterhand geen tasje kan vast houden, wat doet het zeer zeg! En net als wat jij zegt, met het tikken op het toetsenbord doet het ook zo'n zeer. Hopelijk wordt het niet erger meis! @Nikkie, Balen zeg dat je niet zo goed heb geslapen vannacht. Waarom ga je vanmiddag niet lekker even een poosje naar bed? Even lekker bijslapen? Daarnet even wezen kerstshoppen. Wat een drukte zeg al op de vroege morgen. Kon bijna ook nergens mijn auto kwijt. Wat het carpale tunnel syndroom betreft. Het is net of het steeds erger word bij mij. 's Nachts word ik er echt wakker van van de pijn en tintelingen vanaf mijn elleboog tot aan het einde van mijn vingers. Het is net alsof ik heel de nacht op mijn arm heb liggen slapen. Als ik dan wakker word 's morgens is het zo erg pijnlijk pfff. Daarnet met het shoppen kan ik ook echt geen tasje in mijn rechterhand dragen want dat doet echt zeer. Het lijkt nu, nu ik zit te tikken, dat het ook in mijn linkerhand komt. Volgende week donderdag moet ik toch weer naar de gyn voor controle, ik ga het er even over hebben met hem. Want dit is echt geen doen. Vanmiddag de pretecho, we hebben er echt veel zin in. Hopelijk laat uk zich goed zien deze keer. Gister nog te horen gekrgen dat uk in een goede stuit ligt. Meiden ik kom straks of vanvaond nog even bij jullie kijken. liefs Divi
Een van onze kaderklassen (1e klas) heeft kerstengeltjes gemaakt. Ze hebben allemaal een kerstenbgel gemaakt met een dikke buik en bruin haar. Op die dikke buik staan twee voietjes (zo'n buikband heb ik). Ze zijn op de kerstmarkt verkocht voor het goede doel (waren snel uitverkocht haha) en ik heb de mooiste gekregen. Zo leuk! Over de buddies: ik vind het een top idee, maar moeten we een plan gaan maken? Wat is bijv handig? Divi heeft bijv hee;l lief aanbgeboden om elkaars buddy te worden, maar we zijn vlak na elkaar uitgerekend. Wat is handig?
Goedemiddag mama's. Ik heb goed geslapen vannacht. Alles is rustig gebleven in mijn buik. Ik zal dadelijk het begin maken van de buddylijst, als jullie die dan willen aanpassen als je een buddy hebt. Knuf van zuurtje
Buddylijst ............. buddy van .............. Redone (29 maart 2008) buddy van Zuurtje (28 maart 2008) Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Redone (29 maart 2008)
Redone en ik zijn pas eind maart uitgerekend en hebben het voorstel gedaan om van meerdere mensen buddy te zijn. We zijn elkaars buddy ook al zijn we maar met 1 dag verschil uitgerekend. Dus het kan in principe niet veel kwaad als elkaars uitgerekende datum kort bij elkaar ligt. Het zou al toeval moeten zijn als we op dezelfde dag gaan bevallen. Wie minder risico wil lopen kan best een buddy vragen waarbij er toch wat meer verschil is van de datums. Weet even niet meer wie vroeg wat het beste zou zijn betreffende de datums die kort bij elkaar liggen of niet. Hoop dat mijn antwoord een beetje duidelijk is uitgelegd. Kan soms dingen nog al verwarrend uitleggen. Knuf van zuurtje
Hey hoi, hij is eigenlijk onmisbaar dit weekend vandaar. Hij moet de vrachtwagens laden en lossen. En daarbij is hij niet doodziek dus ja toch maar proberen. Ik vond het ook geen goed idee maar goed hij moet het zelf weten. Daarbij heeft hij verder geen koorts meer ofzo alleen hij hoest zo ontzettend. Als het zo blijft kan hij altijd nog even langs de dokter gaan maandag of na de kerstdagen. Het moet geen bronchitis worden. Tsja en toch blijven roken he Wel veel minder dan anders maar hij is gewoon echt verslaafd, nog nooit proberen te stoppen. Wil ie ook niet. vind ik wel erg jammer. Maar goed dit is gewoon een virus want hij was echt griepig afgelopen week. Maar dat gehoest, jemig ik word er gek van, van s ochtends vroeg tot s avonds laat. Dus ik heb nu maar iets gehaald voor vastzittende hoest en kriebelhoest, van vsm. Hopelijk helpt het snel. En even tabletten, die kan ie dan morgen meenemen naar het werk. En de dagen erna moet ie het dan maar rustig aan doen. Ik heb net de was gedaan en de wc schoongemaakt. Straks nog even boodschappen en stofzuigen en dan doe ik niks meer En ik kan altijd nog even op de bank liggen ofzo. Iedereen een fijne dag en sorry als ik ergens niet op reageer, onthou vaak lang niet alles