Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Redone: zou je van mij ook mijn buddy willen zijn? Ben 5 maart uitgerekend.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Buddylijst

............. buddy van ..............

Redone (29 maart 2008) buddy van Zuurtje (28 maart 2008)
    Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Redone (29 maart 2008)

Wicjuh (19 maart 2008) buddy van DaisySanches (29 februari 2008)
    DaisySanches (29 februari 2008) buddy van Wicjuh (19 maart 2008)

De feb.mama's zijn al een tijd terug begonnen met een buddy lijst. Met Daisy toen al afgesproken dat ik haar buddy zou zijn. Vandaar dus een feb.mama op de buddylijst hier ;)

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja, overigens vind ik het geen probleem om van nog iemand buddy te zijn hoor. Geef het gerust aan.

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hai!

Ik ben vroeg uitgerekent, 8 maart.. Mij maakt het niet uit voor wie ik buddy, en wie voor mij buddied...

Liefs Miekje

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik vind het goed om je buddy te zijn.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden hier zijn de gedichten voor kerst weer geschreven
    en alle kado's ingepakt ! ik ben klaar voor de kerst en heb er zin in !
    verder lekker tv gekeken en ga weer lekker niks doen ik heb een off day en heb last van hartkloppingen dus ik blijf thuis op de bank
    Mannetje is hele weekeind werken dus ik heb het rijk alleen met ons konijn !
    wel lekker gehaktballen voor hem gemaakt voor als hij thuis komt .. voel ik mezelf toch nog huisvrouw ha ha

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeie avond, hier ook kerstkado's in orde gebracht, en nu enkele dagen rust! VOLLEDIGE RUST, zalig!

Wat is dit buddy systeem precies?

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ zuurtje:
    Dieudonne (9 maart) buddy van Mili (17 maart) en anders om dus ook, haha logisch :rolleyes: :oops:
    Weet niet hoe ik dat zelf toe moet voegen vandaaar dat ik het ff zo doe.

@ nikki: Tsja onmisbaar onmisbaar....haha herken het wel hoor. Heb zelf dat gevoel ook altijd en mn man ook, maar ja ziek is toch echt ziek hoe klo*en het soms ook uit mag komen.

Maar goed haha, als hij het zelf wel ziet zitten dan maar wel, hihi dan hou je dr niets aan denk ik. Hihi is hier net zo. Jij wel ff rustig aan doen he meid! Enneh wat dat op niet alles reageren betreft, heb hetzelfde, ik onthou echt niet alles :)

9. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

Ben er nog even snel. Krijg zo bezoek.

Net de buikreportage gehad. Heb ze op het fototoestel gezien en ze zijn volgens mij best leuk geworden. Zoontje was snel afgeleid, maar toch een paar leuke kunnen maken. Maandag of donderdag krijgen we de proefdruk van het geboortekaartje en ook de foto's te zien. Ben heel erg benieuwd. We hebben er ook een foto bij waar we de naam van ukkie op mijn buik hebben geschreven met nivea hihihihi. Alleen had zoonlief het potje ondekst en had er dus een haal uit genomen met zijn hand en door zijn haren gesmeerd. Leek wel een witte kerst zo hahahaha.

Gr. Bianca

10. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oja, voor het buddylijstje: Redone is dus mijn buddy. Wil je mij een keer je mobiel nummer pmen

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Buddylijst

............. buddy van ..............

Redone (29 maart 2008) buddy van Zuurtje (28 maart 2008)
    Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Redone (29 maart 2008)
    Wicjuh (19 maart 2008) buddy van DaisySanches (29 februari 2008)
    DaisySanches (29 februari 2008) buddy van Wicjuh (19 maart 2008)
    Redone (29 maart 2008) buddy van MamavanJordy (5 maart 2008)
    Dieudonné (9 maart 2008) buddy van Mili (17 maart 2008)
    Mili (17 maart 2008) buddy van Dieudonné (9 maart 2008)
    Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Miekje1982 (8 maart 2008)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Miekje ik zal jou buddy zijn. Zal je dadelijk een pb sturen.

Knuf van zuurtje ;)

13. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik ben op 15 maart uitgerkend ...maar heb ook niet echt een idee voor wie ik kan buddien of wie voor mij kan buddien ...Dus iemand nog eenbuddie nodig .

14. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Buddie lijkt me wel een handige oplossing maar ik zet mijn nr niet op het internet vanwege een aantal "onderzoekers" zeg maar en die hoeven mijn nummer niet te hebben :D

Gisteren bij de VK geweest en alles zag er weer goed uit ik ben eindelijk een keertje aangekomen ik begon op de 91,5 kilo bij de eerste controle en ik viel daarna alleen maar af nu ben ik eindelijk aangekomen en weeg nu 94,1 kilo de VK was zeer tevreden:D

Ze kon niet precies voelen hoe Ukkie ligt omdat het erg bewegelijk is hahaha tja we zeggen niets voor niets steeds Ukkie is drukkie :D:D
    Me bloeddruk was ook weer perfect en het bloedprikken voor me suiker ging ook goed, heb wel een giga blauwe plek maar ach normaal ben ik niet zo makkelijk te prikken dus dat was al een hele meevaller.

24 januari krijg ik weer een echo om te kijken hoe mijn placenta ligt of die omhoog gekomen is, zo niet dan moeten we een datum gaan bepalen waarop de keizersnee uitgevoerd gaat worden.

en 6 februarie de liggings-echo omdat ik schijnbaar een verhoogd risico heb dat het in stuit gaat liggen omdat me dochtertje ook in stuit is geboren en mijn vriend zelf ook, ik had geen idee dat zoiets invloed kon hebben maar schijnbaar dus wel, ach ik vind al die extra echo`s natuurlijk niet erg ;)

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey Emma en Pooh,

Zullen we elkaars buddy zijn ? Haha, t lijkt wel of ik verkering vraag ! :)
    Ik woon dicht bij jullie, dus vond ik dat dan wel zo leuk ;)

Als jullie t wat vinden kunnen we mobiel nr uitwisselen via een PB of iets dergelijks en sms-en als t zover is !

Is dat wat ?

XFD

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    O ja, joepie mn rode lack kast van ikea hebben we eindelijk ! Kunnen we t kamertje afmaken !

Manlief had gisteren nog een kater, maar is hopelijk vandaag wat fitter...hihi Ik heb hem beloofd dat ik een kerstcake bak, als hij de kast monteert ;)

Dan de stoffen opbergzakken nog aan de muur bevestigen en.......voila !

dan ga ik foto's maken voor hier...

XFD

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heee FD lijkt me prima idee
    er zit ook nog wat tijd tussen ons in dus dat komt dan ook goed uit !
    ik stuur je ff pb !

hier ga ik weining doen vandaag had het zo in mijn rug dat ik om 3.30 paracetamol heb ingenomen wel weer wat geslapen hierna maar nu is het gewoon weer helemaal terug ... bah
    maar goed zit ff lekker aan de warme choco en dan maar eens kijken wat ik ga doen vandaag niet veel maar ik verveel me altijd zo snel ...
    en uitslapen lukt me ook al niet zo meer ... raar is dat he !

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Slechte nacht gehad hier :(

Manlief is al een hele week heeeeeeeeeeeel erg aan het snurken.
    Heel erg irritant :evil:

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Goeiemorgen!

Zuurtje thanks, ik heb je mijn nummer al gepb't..

Apie zal ik jouw buddy zijn.. We schelen ongeveer een week met elkaar.. (uitgerekende data's)..
    Ik pb je iig mijn nummer wel!

Vandaag gaan we kerst vieren, met mijn ouders, broertje, zus en haar gezin, en wij.. Gezellig! (nu is iedereen nl thuis, en niet aan het werk. vandaar vandaag)..

Dus ga zo nog ff een overheerlijke cake maken, en dan de laatste kado's kopen (koopzondag) en dan lekker naar mijn paps en mams toe..

Fijne dag allemaal!

Liefs Miekje

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Gister toch nog druk gedaan. Boodschappen gedaan en het huis schoonmaken maar s avonds lekker op de bank geploft. Mijn vriend was om kwart voor acht thuis in plaats van negen uur dat was wel lekker. Niemand had meer zin om langer te werken. Maar kwart voor tien ging ie weer naar boven, hij was kapot. En ja hoor vannacht was ie weer aan het hoesten waar ik wakker van werd. Niet de hele nacht hoor maar op een of andere manier is mijn slaapritme daarna verstoord. Want laatst werd ik gewoon na 3 of 4 uurtjes wakker om te plassen en sliep daarna weer een paar uurtjes. Nu ben ik steeds om het uur ofzo wakker en dat sloopt je wel dan. Maar gelukkig wel iets beter geslapen dan gister.
    Behalve toen ik eindelijk weer sliep en me omdraaide en het weer in mijn kuit schoot. Ik weet niet of het kramp is, maar het doet helse pijn en ik kon dat been niet meer bewegen. Vorige keer had ik daarna nog dagen last van die spier, net of ik er een trap in heb gehad. Volgens mij heb je dat bij kramp niet. Het is net of die spieren dan in de knoop zitten zeg maar. Zweepslag?

Nou ik ga hier lekker rustig aan doen, loop nu nog in mijn trainingsbroek en oude trui. Behalve een was draaien doe ik verder niks. Even een dvd halen vanmiddag, kom ik er ook nog even uit.
    En hopelijk is mannetje weer wat eerder klaar maar ik ga maar nergens van uit.

liefs

Deel Deze Pagina