Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mpje ik heb ook al heel de week zo'n zeurende ongipijn! Het zal wel door het harde groeien van de baarmoeder komen denk ik... ;)

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, klinkt goed dat reisje naar de sneeuw! Echt romantisch!

3. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    goedemiddag iedereen...

pfff....wat een nacht....sliep net een uurtje gister, werd ik wakker van ontzettend zuurbranden. Werd er gewoon misselijk van.
    Ben er maar uitgegaan en heb een uurtje rondgehangen en uiteindelijk maar een beker warme melk genomen. Dat hielp vrioj snel en ik ben dus ook maar snel weer naar bed gegaan....wel redelijk geslapen daarna. Wel nog steeds last van een nare smaak en zuur dat naar boven komt....brrr wat een rot gevoel.
    De kleine trapt er flink op los....daar kan ik geen genoeg van krijgen, wat een heerlijk gevoel is dat!

O ja, we hebben eindelijk (definitief) de namen vastgesteld! haha

Nathalie: iehhhh wat erg van je zoontje....hopelijk gaat nu gauw weer beter!

buikpijn komt ook hier voor....ook een soort van menstruatie-achtige pijnen....denk idd van het groeien!

Pooh: wat een romantiek! en nu rol je zo door in de kerst!

Hier zijn alle boodschappen gelukkig al in huis...helaas moet manlief vandaag nog werken, dus heb ik besloten ook nog maar wat te doen....

zijn er nog mensen die een kerstnachtdienst bezoeken?

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    fruitdruifje: ik vind je kamertje geweldig! echt leuk!

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    goedenmiddag....pfff man man man, die laatste 3 maanden zijn drama, het is echt zo. Ik slaap slecht, en dat is niet gaaf. Zogezegd om je voor te bereiden op de slapeloze nachten als de baby er is, maar dat hoeft voor mij echt niet hoor. Overval mij maar ...

Nou ja, tot zover mijn gezeur. Hier nog geen namen...

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hela, even snel reageren....

@pooh : Klinkt echt superreuzemantisch ! Ik ben benieuwd naar de foto's hoor ! Waar was je uiteindelijk geslaagd met je outfit ?
    Oja, we zullen elkaar PB-en over het buddyschap... Met emma heb ik alles al uitgewisseld.

@mpje: hmmm, ongipijn nee, wel af en toe heftig ruimtegebrek in de buik.

@dieudonnee : We gaan naar de kindermis om 19.00 uur, want anders wordt het voor ons meisje van 5 te laat. Daarna nog een worstenbroodje eten en dan slapen. Da's hier in Brabant voor velen een gewoonte ;)

@beccaatje : Ik hoop wel dat die kleine van een naam krijgt, hihi. "noname" is niet zo leuk op je paspoort ;)

@milli : dat klinkt als een druk programma !

@nikkie : hier idem dito....telkens als mn dochtertje kijkt is er niks...zo gauw ze wegkijkt, beweegt mijn buik. Zit haar kleine zusje haar nu al te plagen....?

@nathalie: 72 is keurig ! Die van mij is ook van 55 naar 70 gegaan, dus prima. Mijn bovendruk was laatst 130, dus ik was ook gestressd ;)
    Qua ligging weet ik het niet. Uk lag afgelopen dagen met koppie naar onder, nu weer naar boven...

@emma : hahahaha, je bent gewoon tijdelijk kleurendoof :)
    Ik ben zo blij met t kamertje....is precies wat ik wilde...hihi

Ik heb net vreselijk gezondigd....

Gestampte schuimkransjes, met vanillevla, slagroom en hagelslag.....t was gewoon schandalig....maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :oops:

XFD

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Het is een wonder: ik heb foto's in mijn album gekregen!

Flientje

8. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Aaahhhh....dat wil ik ook....klinkt echt zalig!

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    heb net toch maar ff de vk/ha gebeld voor het maagzuur...zag me al 2 kerstdagen op deze manier zitten...not.
    Ga zo ff wat ophalen.....gelukkig!

10. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Hey meiden,

iedereen druk met de laatste voorbereidingen voor de kerstdagen?
    Hier heb ik alles al bijna klaar :D

Ik heb ooklast van zuurbranden en ik gebruik Maalox helpt bij mij als een trein. erg smakelijk is het niet maarja het werkt wel.

Ik heb ook ff fotootjes toegevoegd van me buik(je)

Vanaf hier iedereen fijne feestdagen

11. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Divi: mooie echo foto's!

Nathalie: arme Max!

Ik wil ook naar die dokter die kan voorspellen wat het wordt. Wij hebben ervoor gekozen om het niet te weten, maar ik begin nu toch wel nieuwsgierig te worden met nog 10 weken te gaan.

Heb vandaag met mannetje het hele huis opgeruimd en schoongemaakt (volgende week wil ik de babykamer opruimen en schoonmaken - was al klaar - maar wordt beetje opslaghok.....). Vind het toch wel zwaar worden dat poetsen. En mannetje heeft laatste boodschapjes gedaan (rucola en rollade) en de blije doos opgehaald. Alle dozen + kraampakket zijn nu binnen. En eigenlijk alle spullen ook wel. Nu alles nog uit de verpakking en wat organiseren.

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Flientje leuke foto's!

@ FD super kamertje! Ben er maar trots op!

Ik had van het weekend de oproep voor de blije doos van prenatal gekrergen en heb hem net opgehaald en dat is dus een doos die echt de moeite is! Daar zit echt veel in :D

Nu snel omkleden...dadelijk bij mijn moeder kerstdiner!

Fijne avond! ;)

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    hier ook de blije doos in huis...jammer dat de luiers te klein zijn :D (gokje he, gokje)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Emma: ja wel lekker beetje vroeg kerst en bijna een week ;) , maar ach..wel leuk!

@ FD: Ja druk, dat wel ja, zondag dus al wat, vandaag man aan t werk en ik kersttafel dekken. Morgen man aan t werk, ik niets doen haha, dan 's
    avonds visiste, 2e kerstadg ook visite, woe niets, donderdag weer visite :D Maar wel lekker.

@ dieudonne: Hier ook defintief de namen al vast :D , haha hopelijk blijft het zo ;) Wij wilden naar de nachtmis, maar helaas, omdat ik vandaag zo druk bezig ben geweest met de kamer, de kersttafel etc heb ik nu heel veel last van mn bekken...dus zie ik het niet flitsen om zo lang op een hard stoeltje in de kerk te moeten zitten. :( Wel jammer want vind het altijd mooie diensten.

@pooh: lekker meid dat je terug bent en dat alles fijn en mooi was!!!

@ all: verder alles oke hier, net ff lekker uurtje gelegen. Mn man stuurde me verplicht op bed :oops: , haha ik had veel teveel gedaan zei hij, en was dus beetje "boos" op mij ;) . Hihi moest dus verplicht rusten. Haha hij kwam daarna wel ff lekker weer bij me liggen... :D Lief he?

-X-, Mili

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden
    ik wilde iedereen een hele fijne kerstavond en hele fijne kerstdagen wensten !

en vrede op aarde en alles wat daar bij hoort ha ha
    maar vooral goede verdere zwangerschap, bevalling, kraamtijd en alles wat er bij hoort !

Ik ga lekker met mannetje op de bank hangen en het wordt geen all you need is love ha ha
    tja we houden het gezellig hier ha ha

Fijne avond allemaal en morgen reageer ik weer ff op iedereen
    alleen pooh .. welkom terug en nog super van harte gefeliciteerd ! kom maar op met foto's en geniet van je witte broods weken !

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik wil iedereen een fijne kerst toewensen en dat alle wensen en dromen mogen uitkomen.

Knuf van zuurtje ;)

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hey meiden

Ik wil jullie even prettige kerstdagen wensen.

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Meiden (en aanhang),

Hele fijne feestdagen gewenst!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ook van mij voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen en gelukkig 2008! :D

20. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Jeetje ik heb veel gemist zeg. Sorry maar ik ga het niet allemaal nalezen hoor. Als iemand een antwoord van me verwacht meld het even alsjeblieft.
    We zijn zaterdag na het huis nog even onder handen genomen te hebben vertrokken naar familie in het Barbantse land. Vandaag nog al wat dingen gedaan nog met schoonmama en schoonzusje. Daar heb ik veel last van gehad, maar goed.

Ik heb dus weinig momenten achter de pc. We hebben de klapjap meegenomen want de compu van mijn schoonmama heeft het begeven, maar manlief zit er voornamelijk achter.

Onze kleine boef heeft een behoorlijke spooknacht gehad. Hij heeft van 1 tot half vijf wakker gelegen voor een groot deel. Vanaf half vijf heeft mijn man hem bij ons in bed gelegd. Hij heeft tot 7 uur nog in mijn armen geslapen, ikzelf alleen niet meer. Om 7 uur hebben we hem met zijn fles bij Oma in bed gedumpt, konden we nog een uurtje soezen met zijn tweetjes. 8 uur waren we ons bedje uit en om half tien stonden we alweer op de markt. Daarna tot half 1 rondgerend en gereden dus. Vanmiddag vanaf twee uur met de boef even op bed gelegen alleen waren de nieuwe buren van mijn schoonmoeder flink aan het klussen in huis dus konden we niet echt in slaap komen. Uiteindelijk toch nog een beetje kunnen soezen tot mijn man de boef om half vier kwam halen omdat hij wakker was. Ik heb nog even tot half vijf op bed gelegen.
    Ik zit nu op de bank en manlief is aan de afwas. We gaan ons zo optutten en omkleden want dan komen de anderen uit de kerk.

Ik zal proberen om komende dagen even wat vaker een blik op het forum werpen.

Ik las overigens snel iets van buddies ofzo?

Ik weet niet of er iemand in de buurt van Purmerend woont die we eventueel kunnen bellen? Of iemand anders?

Fijne feestdagen!

Onze

Deel Deze Pagina