Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Lieve mama's: Allemaal hele fijne kerstdagen gewenst, laten we hopen dat de zuurbranden zullen meevallen met al die overheerlijke o-zo-vette kerstkransjes en andere kersthappies!

Ik heb een hele leuke avond gehad, gezellig bij mijn schoonouders geweest en de All You Need Is Love kerstspecial gekeken. Wat een sentiment, heerlijk... Ben nu héél moe en duik mijn bedje maar eens in.

Daag!
    Flientje

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Fijne dagen allemaal meiden en een te gek 2008.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL

hier begon vannacht 1e kerstdag niet goed,ik moest weer is naar de wc o gezegd zo gedaan. had net 3treden gehadtoen van trap af schoof en belande op me kont beneden.
    heb mannetje nog nooit zo hard ze bed uit zien vliegen.
    heb me elleboog blauw me kont helemaal afgeschaafd en me schouder blauw.
    gelukkig heb beeb vanacht wel een keer gevoeld.

kan dit nog gevolgen hebben?voor de beeb?
    ben wel op me kont trap af gegaan.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hele fijne kerst allemaal!

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Fijne Kerstdagen en alvast een gelukkig en gezond 2008 meiden! Nu komt het echt dichterbij.

Vandaag precies 30 weken, ook alweer een mijlpaal!

liefs Nikkie

6. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    PRETTIGE FEESTEN!

Nessie
    xxx

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wenneke volgens mij kan het dan geen kwaad hoor! Bij twijfel altijd even bellen. Beterschap voor jou!

Fijne feestdagen voor iedereen!

Liefs Pooh

8. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wenneke, die kleine zit goed opgeborgen hoor. Alleen voor jou is het wat minder. AUW! ! !

Gezellige Kerst allemaal!

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    ha lieve meiden,

@Redone,
    Dank je wel meis!

@Emma,
    wat een lief mannetje heb jij toch dat hij toch de snoertjes wil maken van de kerstverlichting.
    hihi echt een dierenvriend is jouw mannetje dus... lief hoor!

@Nathalie,
    Echt waar, dus de dokter kon zien dat jullie een zoontje krijgen aan jouw buik. Typisch he?
    Hoe is het nu met je zoontje?

@Fruitdruifje,
    Dank je wel meis.
    Alleen uk trappelt nu niet meer tegen me blaas. Zondag was dit voor het laatst. Alleen kreeg ik ineeens gister een grote trap in mijn linkerzij. Dat was echt ff schrikken en pijnlijk auwie haha....
    Ik merk nu wel dat die kleine 's ochtends en net na het eten tot we gaan slapen echt druk is....
    Gister leek het wel een golfslagbad in mijn buik hihi.
    Is dat bij jou ook zo?
    Wat een gaaf kamertje meis! Heel mooi! Daar zal die kleine zich echt wel vermaken hoor. Dat weet ik wel zeker!

@Pooh,
    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Heb je leuke dagen gehad? Wat romantisch zeg, jeetje. Dus jullie hebben het echt getroffen?
    Een leuke doos he van de prenatal?

@Bianca,
    Dank je wel meis!
    :oops: sorry ben ik je helemaal vergeten. Ik ga zo direct gelijk jouw pb'tje ff beantwoorden!

@Iedereen,
    Hele fijne kerstdagen toegewenst!

Gister nog even naar het ziekenhuis geweest voor controle. Ik moest natuurlijk nog even aan de ctg voor een half uur. In het ziekenhuis aangekomen was het zoooo verschrikkelijk druk, niet normaal. Ik zou eigenlijk op de begane grond aan de ctg moeten, maar moest opslot op de 2e verdieping aan de ctg, op de kraamafdeling.
    De verloskundige vond de ctg er prachtig uit zien. Lag ik daar met die banden om mijn buik, ging die kleine toch tekeer in me buik. Heel me buik leek wel een golfslagbad haha..... Me moeder was mee en die moest ook zo verschrikkelijk lachen.
    Met andere woorden, misschien dacht uk wel, moet ik nou weer die dingen op mijn hoofd hebben? Dat wil ik helemaal niet haha......
    Maar alles was weer goed gelukkig. Nu moet ik a.s. donderdag nog even terug voor een grote controle, een halve dag opname, dan word ik weer anderhalf uur aan de ctg gelegen en krijg daarna nog een uitgebreide echo. Dan hoor ik ook of ik in het ziekenhuis moet blijven voor controle of dat ik weer naar de verloskundige mag.

Gister eind van de middag ik was zooo verschrikkelijk moe. Ik ben toen lekker op de bank gaan liggen. Van half 5 tot 7 uur gisteravond. Ik was er echt van opgeknapt zeg..... Dus ik had het echt ff nodig.

Gisteravond met kerstavond naar mijn ouders geweest. Was wel weer erg gezellig.
    Ukkie vond het ook volgens mij erg gezellig. Zeker ander half uur is uk in de weer geweest in me buik.
    Zou uk nu omgedraaid zijn, van stuit ligging naar een normale ligging dat ik uk nu veel meer voel?

Daarnet samen met mannetje een romantisch kerstontbijt gedaan. Was wel ff leuk en romantisch natuurlijk.

Zometeen naar mijn schoonouders en oma. Daarna komen mijn ouders naar ons toe en dan gaan we gourmetten met zijn vieren. Altijd wel gezellig.

Meiden nogmaals hele fijne dagen. Geniet ervan. Volgend jaar zitten we lekker met onze kleine uk de kerst te vieren. Lijkt me toch zo leuk hihi......

liefs Divi

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo hier ook al een ochtend achter de rug !
    zo lekker om nog ff samen te kunnen genieten al zou ik de kleine nu wel eens willen knuffelen hoor
    heel mijn buik ging op en neer ik mijn man geroepen en gelijk klaar ... wat een dondersteen ik ben al zo ver en mijn man heeft de kleine nog niet 1x via mijn buik gevoeld enkel als ik met mijn buik tegen zijn rug lig ...
    oh en de lampen van de kerstboom zijn gemaakt ha ha maar sjaakie blijft maar ff kooiarrest houden hoor !
    Verder draait de wasmachine hier gewoon ha ha tja dat gaat door he ! maar over een uurtje of 2 gezellig naar mijn zus met mijn ouders en morgen gaat mannetje op mijn verzoek toch naar de voetbal ! kan ik ff lekker nog in mijn uppie relaxen en zijn we nog om 3.30 bij mijn schoonfamilie !

Divi wat goed dat alles zo goed gaat met de kleine ! hou vol he kan je lekker terug naar de VK dat hoop ik ook nog te kunnen als ze de suiker op peil kunnen krijgen
    ik krijg vrijdag dus ook weer extra echo ben benieuwd hoe zwaar de kleine is ...
    Wenneke ik ben met 10 weken zo gevallen was niks aan de hand maar toch ff langs VK geweest toen en een mooie grote blauwe plek ! bij zorgen gewoon bellen hoor ! maar als je de kleine voelt zal het echt wel goed zijn
    Lily ik wou graag een andwoord ha ha ha nee hoor grappie ben beetje melig ;)
    Pooh meissie waar blijven die mooie foto's ... niet dat ik nieuwschierig ben hoor ha ha

11. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Fijne kerst lieve meiden!

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Zalig kerstfeest allemaal !

Al heerlijk genoten van het kerstontbijt en de kerstlunch en naar "kindje wiegen" in de kerk geweest. Da's speciaal voor kleine kinderen. Liedjes zingen, kerstverhaal, kaarsjesprocessie, beschuit met muisjes etc

Dikke pech....ik ben uit mn kerstbroek geklapt.... :oops:
    Ik wilde m ff snel drogen op de verwarming....tsja een broek met lycra.....dus ik kreeg ineens de rits niet meer dicht...en toen toch wel....en toen ging ik zitten en PATS....kapot...
    Voortaan alleen nog tricot stretchbroeken voor mij vrees ik....

Ik ga me nu mooi maken voor het kerstbezoek + diner aan mn stiefmoeder en haar nieuwe vriend (haha, maar die vriend is weer mn oom, dus allemaal bekend) Toch mis ik mn overleden papa op dit soort momenten....
    Net mn mamsje ook nog even gebeld

Fijne dag allemaal !

XXXXXXXFD

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0

@ Emma we hebben net een nieuwe digitale speigelreflex en camcorder gekocht en moeten de software nog installeren. Het zal voor na de kesrt worden met de fotootjes!1

Nu snel omkleden en dadelijk naar de familie van mijn mannetje!

Veel plezier allemaal vandaag!

Dikke knuffel voor jullie ;)

XXXX

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Oh FD ! wat een pech !
    maar nog maar een weekje of 10 meid het zit er zo op ..
    en gewoon andere broek aan en lekker gaan eten hoor ...
    hier is het juist andersom ik moet alles in de droger gooien anders valt het van mijn kont !
    ik heb ook al weer hele dag last van maagzuur bah bah maar goed kan ik me beetje inhouden he ha ha
    en Pooh jammer van de foto's maar ik wacht geduldig af want jij bent ook nog aan het honeymoonnen he ! ha ha jij heb wel wat anders aan je hoofdje !

meiden eet smakelijk allemaal vanavond en wat jullie ook allemaal gaan doen veel plezier
    ik ga nu naar mijn zus en we gaan gezellig ouderwetse spelletjes doen en gourmetten ha ha lekker standaard kerst dus...

15. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    @ Wenneke: Zolang je de kleine nog voelt, geen krampen en geen bloedverlies heb is het goed. Zoals Maranka zei zit hij/zij goed ingepakt. Ik heb anderhalf maand geleden ofzo een ongeluk gehad met de fiets waarbij ik het stuur in mijn buik kreeg. Ik had een flinke blauwe buik maar verder geen last.

@ all: Ik weet niet of ik het gezegd had maar jullie allemaal heel fijne feestdagen natuurlijk.

We gaan hier zo een spelletje doen. Onze kleine boef ligt weer op bed. Hij heeft koorts en is strontverkouden. Als hij na de kerst nog koorts heeft gaan we hier even met hem naar de huisarts. Hij hoest wel behoorlijk dus ik wacht even af.

Ik ga weer meiden!

O ja wie wilde mijn buddie zijn?

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    thanks meiden voel m nog goed alleen zelf zo stijf als wat.en blauw hahahah

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Divi ik ben super blij dat alles goed was meid! Nu weer lekker gaan genieten! En idd alles was super in de Ardennen! Blije doos is echt tof! ;)

Eerste kerstdag is al bijna weer voorbij...wat vliegen de dagen toch voorbij! ;)

Ik kruip er dadelijk lekker in!

Truste alvast!

XXX

18. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    We stonden op het punt om naar bed te gaan. Schoonzus en zwager gingen mijn andere schoonzusje wel even thuisbrengen. We hadden haar opgehaald zodat ze vanavond een wijntje kon drinken.

Bij thuiskomst net een half uur geleden is ze erachter gekomen dat haar auto is gejat.

Ik zit hier bij Owyn de rest is nu bij mijn schoonzusje. De politie is nu daar om alles door te nemen.

Mijn schoonmoeder is er ook een beetje van slag van. Het mag de laatste jaren gewoon niet helemaal goed gaan met de kerst. En we hadden dit jaar nog wel een geweldige en relaxte avond gehad.

Dit gaat nog wel even duren denk ik voor ik het bed in kan.

^$&^@#^ zooi

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Pfffffff weer zo slecht geslapen! Ik heb ook sinds een week een zeurende buikpijn en afgelopen weekend een beetje rozige urine en heb constant aandrang om te plassen, maar geen branderig gevoel. Zou ik blaasontsteking kunnen hebben?

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    @Wenneke: ik ben een paar weken geleden vanaf de bijna bovenste tree gevallen- ook op kont en rug. Met de klreine is alles goed. Bij jou vast ook - als je t voelt bewegen weet je dat het goed is.

@Divi: toen ik aan de ctg moest, schopte ons kleintje ook zo heftig. Zou t de kou zijn?

Gister heerlijk met z'n tweeen geweest: heerlijk ontbijt en heerlijk diner (wat mannetje gekookt heeft). De hele dag heel rustig aan gedaan en dus heeft de kleine de hele dag geschopt (en vannacht weer elke keer dat ik wakker wsas). En ik maar denken dat ze nog niet zoveel wakker zijn......

Vandaag begint kleintje weer actief. Vanmiddag even een uurtje naar mijn schoonmoeder in het verzorgingstehuis en daarna gaan we (al om 15.00 vanwege de kids van mijn oom en tante van 6 en 8) met mijn familie uit eten.

Waarschijnlijk ben ik pas zondag weer op het forum, want morgenochtend vertekken we voor 3 dagen naar een hotel in Amsterdam - even ertussen uit.

Fijne tweede Kerstdag!

Deel Deze Pagina