Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    @Pooh: Ik zou zeker even je urine na laten kijken, als het even kan vandaag nog eventueel via de huisartsenpost ofzo. Je heb inderdaad hele grote kans dat je een urineweginfectie heb. Als je die niet snel genoeg laat behandelen kun je een nierbekkenontsteking krijgen.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden

hier kan het ook echt nooit eens een keer leuk of normaal zeg
    vanochtend telefoon gehad dat een tante van mijn man onverwachts is overleden .. de zus van zijn vader
    nou dat is dus einde kerst hier
    ik word echt @#%!%#% ziek van dat altijd alles zo moet lopen hier ... we geven een groot feest voor fam met oud en nieuw om een kut jaar af te sluiten moeten we op deze dag ook nog naar een begrafenis ...
    nou dan weten jullie het wel !
    zo zielig voor mijn man die wou er gister nog langs maar toen belde ze liever niet ze is wat ziekjes en binnen een paar uur dit en ik had vanochtend mijn schoonvader helemaal huilend aan de telefoon en mijn man huilen ... nou nu ik dus ff huilen
    bah bah bah
    ik heb mijn man toch naar de voetbal gestuurd want we kunnen nu ff niks doen en vanmiddag gaan we nog met kado's naar hun toe want de kideren van zijn zus snappen dit ook niet en kado's zijn beloofd...
    Is ook wel afleiding voor de fam maar het is zo zielig allemaal

bah wat een rot dagen morgen afscheid bij VK en vrijdag naar gyn voor dat stomme suiker dan nog begrafenis nou ik zal zooooooo blij zijn als dit kut jaar voorbij is
    sorry voor mijn schelden maar ik kan ff niet meer anders het is op en klaar hier
    ik ga maar lekker in bad liggen en ff bijkomen en vanmiddag weer masker op en gaan ....

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @pooh : laten nakijken, meis ! Als t n blaasontsteking is, moet ie meteen behandeld worden.

@Lily : jemig wat een toestand zeg.........dat werd zeker laat...pffff

@allen : Mijn hemel wat kwam ik slecht in slaap gisteren.....Weinig gedaan, veel gegeten, laat gegeten....Ik stapte om 12 u in bed en heb tot 3 uur liggen woelen. Het irritante is dat ik dan ga liggen piekeren, waardoor ik nog gespannener wordt en totaal niet in slaap kom....pffff
    Gelukkig werd ik daarna om 9 uur wakker en onze kleine meid ook...pieuw !
    Door de slechte slaap voel ik me nogal labiel en voel ik mn hart heel de tijd kloppen etc....
    Ach, misschien gaat t morgen wel beter...

XFD

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Gatverdamme Emma !

Wat een rottigheid allemaal..........
    Ik zal vrijdag aan je denken...ik word dan 35, maar besef dat jij vrijdag een rotdag hebt...bah

Keep the faith...

Extra dikke X en knuf FD

5. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hee meiden

emma: meid, wat een vervelende afsluiter van kerst.
    Sterkte ermee!

Pooh: ik zou het zeker even laten nakijken, dan weet je het in ieder geval zeker! well ff laten weten hoor!

Hier gister een heel rustig dagje gehad. Heb 's ochtends eerst opgepast op de babietjes in de kerk en daarna hebben we ons op de bank geinstalleerd, lekkernijtjes op tafel, filmpje, kadeautjes inpakken voor vandaag en 's avonds nog een filmpje. Lekker makkelijk gegeten, we krijgen vandaag ook al zo uitgebreid.

Dus vandaag naar schoonvader....lootjes getrokken, gourmetten en gezellig doen....haha....ben eigenlijk niet zo van die verplichte dingen, maar het is ook wel weer gezellig.

Zondag en maandag was de kleine erg actief, nu wat minder. Ik voel het wel, dus dat is een goed teken! en we hebben gister nog ff hartje geluisterd!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu eigenlijk in die box van prenatal zit, ga hem morgen halen, dus nog ff een verrassing, is wel zo leuk ;)

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hier gisteren een hele leuke maar ontzettend drukke 1e kerstdag achter de rug! 11 man te eten maar alles is gelukkig weer heerlijk op orde!
    Wel werd ik vannacht 3x wakker omdat ik kramp had in mijn re kuit! jeetje wat doet dat pijn!
    Verder heb ik op kerstavond nog mooie kerstcadeaus gekregen allemaal voor de baby natuurlijk! heel leuk!

1 ding is wel een beetje jammer mijn vriend heeft zich een beetje versproken, we hebben al een naam voor de kleine en mijn vriend noemt hem ook al zo, nu heeft mijn schoonmoeder dat waarschijnlijk gehoord :evil: gisterenavond! dat vind ik wel !@#$%^&*~!. maar ja.

vandaag lekker rustig aan doen en vanavond lekker met mijn mannetje gourmetten lekker met zijn tweeen!

fijne dag allemaal!

liefs bellamano

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ff een vraagje nog:

Ik zit erover te denken om een hangmatje voor de baby aan te schaffen.....
    zijn er meer die dat idee hebben?
    Of weet iemand hier meer van?

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Emma,
    Dank je wel meis. Wij zijn ook blij dat alles goed is met die kleine. Nu denk ik alleen morgen nog naar het ziekenhuis en dan denk ik dat we weer terug mogen naar de vk.
    Ik hoop voor jou dat je ook terug mag naar de vk als je suikerpeil op orde is meid!
    Weet je ongeveer al wat ze er tegen gaan doen?
    Ik ben benieuwd hoe zwaar jullie uk is.
    Meid wat vreselijk zeg! Gecondoleerd met het overlijden van de tante van je man!
    Gooi het er maar uit hoor meis!

@Pooh,
    Ik ben zo blij voor je dat je het naar je zin hebt gehad meis! En dat je zulke mooie dagen hebt gehad!
    Als ik jou was zou ik wel even je urine laten controleren meis. Blaasontsteking kan heel anders aanvoelen he, nu je zwanger bent. Als je er niet optijd bij bent kan het wel eens een nierbekontsteking worden.
    Misschien dat je vandaag nog even de huisartsenpost op kan bellen om je urine te laten controleren?

@Fruitdruifje,
    Hoe is het met jou meis? En met je handen (carpale tunnelsyndroom)
    Hier lijkt het met de dag erger te worden. Gister zowat geen gevoel meer in mijn vingers alleen dat vervelende tintelende gevoel pffff..... 's Morgens als ik wakker word is het zo erg.
    Morgen moet ik toch naar de gyn voor controle ik zal wel eens even horen wat hij te zeggen heeft hierover.

@Dieudonnee,
    Meid ik zou het niet weten. Ik zou ook graag een hangmatje aan willen schaffen voor in de box straks. Ik lees met je mee.

Gister een gezellige dag gehad.
    Eerst even naar mijn schoonouders geweest, kreeg ik toch een leuk cadeautje van mijn schoonmoeder. Een digitale fotolijst. Ze zegt: Dat is harstikke leuk voor straks als die kleine is geboren. Alleen ik wist niet welke geheugenkaart erin moest, dus ik heb er nog een fooitje bij gedaan kan je even een apparte geheugenkaart erbij kopen voor de foto's van die kleine. Lief he?

Daarna nog even naar oma geweest.
    Oh oh en wat had mijn familie weer commentaar op me buik. Jeetje, daar zitten er echt 2 of 3 in hoor. Je bent er best aan, je ziet er helemaal opgezwollen uit, is dat normaal? Pfffff ik word er toch zo gek van.... Ik ben er een uurtje geweest en toen was ik het al weer zat. Lekker naar huis gegaan omdat mijn ouders kwamen eten dus ben lekker met de voorbereidingen aan de slag gegaan.
    Na een kwartiertje kwam mijn moeder ook naar ons huis en heeft me geholpen.
    't Was zo gezellig, lekker gegeten en gelachen. 't Was zo laat....

Vandaag naar mijn zus. We hadden lootjes getrokken voor de kerst dus we gaan vanmiddag cadeautjes uitpakken. En daarna lekker eten.

Uk is de laatste dagen erg actief. Zou uk nu toch gedraaid zijn waardoor ik uk nu veel meer voel?

Meiden ik ga even wat opruimen hier in huis, even wat wasjes draaien optutten en dan naar mijn zus.
    Geniet nog even van de 2e kerstdag, het is zo voorbij.

Ik kom vanavond of morgen nog even bij jullie kijken

liefs Divi

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ emma: Jemig meis, wat erg voor jullie! Veel sterkte de komende tijd.

@ dieudonnee: Wij hebben ook een hangmatje. Mijn zoontje vond het heerlijk.
    Zou het zeker aanraden en het staat ook heel schattig :D.

Nou hier heerlijk geslapen, zijn net wakker allemaal :oops: .
    Lagen er dan ook best laat in en hebben het gisteren heel erg gezellig gehad bij mijn ouders.
    Nu gaan we dan even aan ons kerst ontbijt beginnen :D ... Jammie :D
    Fijne dag allemaal !

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma gecondoleerd meid! Sterkte er mee! Dikke knuffel!

Lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Ik had vanmorgen voor de zekerheid wat uyrine opgevangen en in een potje in de koelkast gezet. Ik heb net de huisartsenpost gebeld en mag om 14.30 langskomen. ben benieuwd, maar ben wel blij dat ze het serieus nemen. Ik laat jullie zsm wat meer weten.

Fijne dag allemaal!

XXX

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Sterkte voor alle meiden die deze dagen iets naars hebben meegemaakt zoals Emma...wat balen meid! Vervelende gebeurtenis, helemaal op zulke dagen...en Wenneke niet meer van de trap vallen he?

En succes voor jou Pooh met vermoedelijke blaasontsteking..

@ FD: haha k zie je zo gaan, in je broek hiihi :) Maar wel ff balen.

@ Dieudonne, ik heb een minimonkey, das een draagzak en die kun je ook als hangmatje gebruiken in de box. Lijkt me erg leuk en vrienden van ons hebben hem ook, bevalt goed dacht ik, zie hier de link:

http://www.minimonkey.nl/

@ all: Ukkie was vannacht erg druk. Heerlijk gevoel, behalve als ukkie aan het omdraaien is, ten minste zo voelt dat geloof ik. Erg vreemd gevoel...maar als ik mn hand op mn buik legde was ukkie rustig. Zooo lief!

Liefs en een heeeeeele dikke kerstknuffel van mn man en mij enneh ons ukkie. :)

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Wat voor een hangmatje heb jij dan?
    Waar heb je hem vandaan?

kom denk ik vandaag niet meer op het forum.....gaan zo naar schoonpaps....fijne dag allemaal!

13. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    heej mili....

Thanx voor de link, hij lijkt echt makkelijk!

14. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    nu moet ik echt stoppen hoor.....

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) .

..ja minimonkey lijkt mij ook erg handig en niet heel duur en leuke kleuren! :D

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    badankt lieve meiden voor jullie lieve reacties
    hier is alles aan het kalmeren was echt ff overstuur wat een rot jaar maar zie het maar zo volgend jaar de kleine en dan wordt het ons jaar !
    ik ga zo naar mijn schoonouders en fam dus zal er niet meer zijn vandaag maar hoop dat jullie allemaal nog een leuke dag hebben en pooh dat bij jou bij de dokter ook alles ok is !
    dikke knuf van Emma

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden,
    ik kom maar even melden dat alles hier goed is :D

En kom jullie allemaal fijne feestdagen wensen!

@Emma; gecondoleerd en dikke knuffel voor jou meid!

18. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Zoals ik kan lezen zijn we niet de enige met brute pech op kerstdag. Gisteravond op weg voor kerstdiner bij mijn schoonouders, er rijdt een auto tegen palen op de middenberm, gevolg: die palen belanden tegen onze auto. We zijn er met de schrik van af gekomen, wel voor 1200 euro schade aan de auto. Nu nog wachten op het geld van de verzekering. Die dame van de andere auto was er erg aan toe, die paal zat in haar lies. pfff hopelijk een beter oudjaar en een nog beter nieuwjaar

tot later
    nessie
    xxx

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    PFFffffffffffffffffffffffffffffffff :(

Kwamen een uurtje geleden pas terug van de huisartsenpost en ziekenhuis. Zijn 4 uur weggeweest.

Ik moest vanmiddag om 14.30 bij de huisartsenpost zijn om urine te laten controleren. Ik heb nu al 2 weken flinke drang om te plassen contsant en een week zeurende buikpijn en afgelopen weekend wat rozig bij de urine. Ik zei nog dat ik verder geen afspraak hoefde, maar ze nemen het zekere voor het onzekere. Daar aangekomen was ik snel aan de beurt. Bloeddruk enz was goed. De uitslag van de urine gaf niet doorslaggevend blaasontsteking aan, maar wel eventueel beginnend. Maar omdat ze dan ook bang zijn voor een urineweginfectie moesten we naar het ziekenhuis voor controle.

Wij meteen onderweg naar het ziekenhuis en daar waren we rond 15.15. Daar aangekomen werd ik een uur lang aan de ctg gelegd na eerst een plasje te hebben ingeleverd. Daar bleek dat ik om de 5 minuten een harde buik had en dat is dus die zeurende buikpijn die snachts ook erger is. Om 16.30 waren we daar klaar en vervolgens hebben we nog een uur moeten wachten voordat de arts tijd had. Er waren ook een aantal bevallingen bezig.
    We hadden een hele vriendelijke vrouwelijke arts. Ik moest mijn kleding uit doen en gaan liggen voor een inwendige echo om de baarmoedermond te bekijken. Gelukkig was de baarmoedermond helemaal in orde en geen gekke dingen. Vervolgens kreeg ik een gewone echo om alles te checken. Was leuk om ons hummeltje weer te zien! Hummeltje was nu 1400 gram :confused:
    Uit de urine bleek wss ook een blaasontsteking, maar ze zijn niet zeker. Ik heb wel een kuur gekregen, maar ze gaan ook urine op kweek zetten en ze bellen me volgende week donderdag hierover als mijn kuur ook klaar is.
    De komende week moet ik mijn zeurende buikpijn/krampen goed in de gaten houden en rustig aan doen. Als het pijnlijker wordt moet ik meteen naar het ziekenhuis komen en gaan ze verder kijken. Ze willen in dit stadium geen enkel risico nemen.

Ik was wel even geschrokken van de harde buiken/weeenactiviteit om de 5 minuten, maar volgens mij komt alles wel goed! Ik hoop dat ze echt veroorzaakt worden door de blaasontsteking en dat het geen andere bacteriele infectie is! ;)

Ook heb ik wat trouwfotootjes in mijn album gezet.

Fijne avond nog! ;)

Hele dikke knuffel Pooh

XXXXXXX

20. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Jee, Pooh! Laten we hopen dat jullie hummeltje nog lekker een poosje blijft zitten waar hij zit. Nu al een vorm van weeënactiviteit lijkt me geen fijn idee. Pas heel goed op jezelf! Mooie trouwfoto's trouwens, zit je man op de middelste foto nou een beetje emo te zijn? Echt lief!

Flientje

Deel Deze Pagina