Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook grotendeels kerstcadeau's die bestemd zijn voor de kleine.
    Vind ik niet erg,heb ze zelf uitgekozen :)

Mooie luiertas van de hema
    Nagelknipsetje
    en borstel en kammetje.

Nu heb ik gleuf ik alles voor de kleine ;)

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hoihoi,

Hier vol verwachting op de kadootjes die ik morgen ga krijgen...hihi
    Morgen word ik 35 jaar....zucht

Pooh : wil je morgen mijn leeftijd aanpassen in t schema ?

Net een cake en appeltaart gebakken, dus de visite kan komen ;)

XFD

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mmmm appeltaart!
    Mocht ik er morgen niet zijn. ALvast een hele fijne verjaardag en veel plezier met het uitpakken van de kadootjes.

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hee mama, bedankt voor je link en duidelijke beschrijving!
    we gaan eens kijken wat we zullen doen, maar komen gaat er eentje!

5. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Voor de meiden die rot dagen hebben gehad met kerst veel sterkte.

Hier was het een gezellige boel. Ondanks dat ik nog een paar uurtjes moest werken.
    Morgen krijg ik een injectie omdat ik A negatief ben qua bloedgroep. Meer mensen ervaring?

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    FD voor ik het vergeet alsevast een hele fijn verjaardag morgen ik moet werken en naar gyn dus ben er later op de dag wel maar wil op tijd zijn want de felicitatie is voor de hele dag !
    en ohoh wat lekker die appeltaart is maar goed dat hij hier niet is dan at ik hem lekker op hmmmmm
    Pooh hoe is het met je al minder last van je buik ? blijf het rustig aan doen he ! zou het niet beter zijn om niet meer te gaan werken ?
    Nathalie en lilya wij hebben ook kleine dingen voor de beeb gehad want dat blijft ook leuk !
    wenneke top van de vloerbedekking hebben wij ook is lekker warm en idd veeeeeel veiliger voor de hele fam !
    Mili hier ook al enig teken van de gourmet ha ha was lekker maar erna he ha ha
    Zuurtje wat een mooie kado's zeg ! en wat leuk van je oma super !

Hier afscheid genomen bij vk ik al bijna huilen zegt ze;.
    maar wij komen na de bevalling om de dag nog ff bij je thuis ! ha ha ik weer blij !
    alles is goed alleen denkt ze dat ik al erg veel vruchtwater heb....
    zou dat kwaad kunnen ? morgen ff aan gyn vragen ...
    beeb licht in een volledige stuit maar die heb nog tijd zat om te draaien hoor
    en eindelijk na 31 weken ! mijn man heeft de kleine via mijn buik gevoeld !
    goh wat kan die schoppen zeg pffff
    zo en nu lekker op tijd naar bedje .. ben erg moe vooral de laatste tijd weer .. ik heb ergens gelezen dat dat ook van de suiker komt !
    maar nog 6.5 dag werken ! moet lukken he !
    slaap lekker allemaal en tot morgen !

7. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Oh Emma,

Dat vele vruchtwater heeft volgens mij iets met je suiker te maken, maar hoeft niet.
    Ik had de vorige keer megaveel vruchtwater en dat had geen gevolgen hoor...behalve dan dat mn laarzen vol stonden toen de vliezen braken, haha :)

XFD

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ha
    nou ik zei al tegen mijn man hebben we straks een vloedgolf door de kamer ha ha
    en hij is nog volop aan het draaien en bewegen dus zal wel veel ruimte hebben zo ! ha ha
    zo en nu ga ik mijn bedje in !
    fijne dag morgen meid en lekker veel taart eten !

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma vanmiddag heel veel last gehad en maakte me ongerust. veel harde buiken erbij, maar vaanvond lijkt het ene stuk beter te gaan en volgens mij slaat de antibiotica aan. Gelukkig heb ik nu ook 2 weken kerstvakantie. Na de vakantie nog 3 en een halve week werken, maar als ik last blijf houden ga ik niet meer werken, maar even afwachten. ik hoop nog steeds dat alles weer over is als de kuur af is! ;)
    Wat fijn nog maar 6,5 dagen! Doe rustig aan! Dikke knuffel!

@ Mpje ik heb afgelopen maandag ook de inenting gehad ivm rhesus negatief A- bloedgroep. Ik heb hem in mijn bovenbil gehad en ik was ineens bang omdat die diep in de spier moest, maar heb er heelmaal niks van gevoeld! ;)

@ FD alvast super gefeliciteerd! Help me morgen nog even herinneren om de lijst te updaten! ;)

@ Lilya gelukkig is de blaasontsteking over! ;)

@ Mili alweer verlost van de buikpijn? Dikke knuff! ;)

@ Zuurtje wat leuk van je oma!

@ Nathalie ik moet eerlijk bekennen dat ik die drang van de box ook al heb, maar dwing mezelf nog maar even te wachten. Wanneer zetten jullie de box binnen?

Verder heb ik hier heel de dag geslapen en vanavond heel de avond op bank..even rustig aan!

Hele dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft ;)

Liefs Pooh

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ben ik ook nog even.
    Hier gaat alles rustig door.
    Nou ja rustig ;) de kleine laat zich luidt en duidelijk voelen.
    Mijn hb gehalte was aan de lage kant 5.0 maar een dag later
    moest ik bloed laten prikken was het in een keer 7.0 :( .
    Raar maar gelukkig wel goed.
    In totaal ben ik nu 7 kilo aangekomen.
    Netjes al zeg ik het zelf.

Morgen om 9.45 de pretecho. Ik ben erg benieuwd naar ons kindje.
    Morgen ook gelijk de geboortekaartjes bestellen.

Iedereen die een knuffel kan gebruiken bij deze. :)

11. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    fd van harte!

Ja ik ben ook een beetje bang van die spuit. De vk komt zo bij mij thuis. Ik was de afspraak vergeten van gisteren! Of tenminste ik dacht dat het vandaag was, oei!

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    FD, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

Pooh, fijn dat het wat beter gaat nu, doe maar lekker rustig aan meid.

Ik moet straks ook naar de vk, dus zal zo even snel douchen, was laat uit bed.. Ik was de afgelopen twee dagen ineens weer zoooo moe. Tenminste bij het opstaan al. Misschien heeft de baby een groeispurt ofzo. Hij was gister en vanochtend ook erg duidelijk aanwezig. Pfff soms voelt het al erg naar haha maar we hebben het er voor over.
    Oh ja vandaag krijg ik een proefdruk van het geboortekaartje per post! Ze hadden gister gebeld maar ik was er niet. Toen ik terug belde was het al laat in de middag en hadden ze het maar op de post gedaan omdat ze veel mensen niet kunnen bereiken deze dagen.
    Ik ben zo benieuwd. Ik denk dat er nog wel wat veranderd moet worden maar we zullen zien!

Nou ik ga douchen, moet over een uurtje al weg.

groetjes

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ fruitdruifje: gefeliciteerd meid! Lekkerrrrr taart!
    Fijne dag!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    FD gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van en laat de taart smaken.

Knuf van zuurtje ;)

15. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Nou ze is net geweest. Die injectie was echt niet lekker! arccchhhh maarja......!
    Voor de rest was alles oke. Kindje ligt wel met het hoofd naar boven maarja!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ben zo vergeetachtig dat ik ben vergeten om te vertellen dat we toch voor de bevalling gaan verhuizen. De juiste datum weet ik nog niet maar het zal in de eerste helft van februari zijn, ten laatste op 16 februari. Mijn schoonouders vonden het beter en het is ook gemakkelijker volgens hun dan naderhand met zo een klein beebje. Ons appartement komt ook al veel eerder leeg te staan dan eerst verwacht werd dus dat is weer mooi meegenomen. Ik verheug me er al op, dan kan ik toch het kamertje klaarmaken voor onze kleine meid geboren wordt.

Dorst en droge mond: volgens mij is dat normaal tijdens de laatste maanden. Heb dit ook.

Emma toch fijn dat je nog niet volledig afscheid moet nemen van de vk.

Pooh doe het rustig aan en als het inderdaad niet beter is is het beter om niet terug te gaan werken voor de bevalling.

Knuf van zuurtje ;)

17. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Nou meiden ik ben blij dat de stress van de feestdagen en alle ontstane ellende weer afgezwakt is. Iedereen is in iedergeval een stuk positiever.

FD van harte met je verjaardag.

Ik weet overigens niet wie het er over had maar ik had de box bij de vorige zwangerschap al met 7 maanden in de huiskamer staan hoor. Was ik meteen klaar.

Owyn heeft RS-virus opgelopen. Hij is al vanaf maandag ziek en gisteren zijn we hier even naar de huisarts geweest met hem omdat hij zo'n naar hoestje had. Hij heeft het soms benauwd maar het gaat alweer een klein beetje beter dankzij de chinese olie.

Ik ga even een broodjeSubway eten hier die mijn man net even heeft gehaald. En dan gaan we even shoppen bij de MAkro.

Beytjes en tot laters

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen meiden!

Met de kleine gaat alles goed, is erg veel aan het bewegen.
    En krijg echt behoorlijke trappen of kleine duwd dan heel erg. Kan soms best eens pijnlijk aanvoelen. Maar mijn buikje gaat echt heel erg heen en weer!
    Heb echt een dansende buik :D :D
    Kleine ligt nu met het hoofdje naar beneden.
    Kan al precies voelen hoe de kleine ligt. Als ik dan voel dan voel ik de kleine gewoon draaien.. zo leuk :D

Ons kereltje heeft de baby laatst ook gevoelt. Meestal heeft hij er geen geduld voor en haald gauw zijn handje er dan weer af. Maar van de week heeft hij het dan ook gevoelt en hij zei direct '' oooo mama baby schoppen'' en begon toen te lachen en riep meteen '''papa baby schoppen'' ... was zo lief :D

Oja ik moet ook naar de fysio toe voor mijn bekken.
    Mijn verloskundige kon laatst al aan mij zien (zonder dat ik het nog verteld had :confused: ) dat ik last heb van mijn bekken en stuurd me daarvoor door.
    Hopelijk helpt het. Want ik kan echt niet lang staan, lopen en zelfs zitten doet zeer. :(

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar lees af en toe even mee deze week. Mijn man is ook lekker vrij dus we zijn veel weg met zijn 3e.

@Fd: Gefeliciteerd!

@ pooh: meid let goed op jezelf en de kleine.

Fijne dag allemaal en alvast mocht ik jullie niet meer spreken een heel goed en gezond 2008 !

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lily beterschap voor je kleine mannetje!

@ Nikkie leuk he zo'n proefdruk! Ik heb ook een paar keer dingetjes moeten veranderen, maar hij is nu helemaal naar ons zin! Ik heb de enveloppen al binnen...binnenkort beginnen met schrijven!

@ Mpje heeft ze de vloeistof die ingespoten wordt niet eerst opgewarmd? Dan voel je er nl niet van! Kindje kan tot en met week 36 nog draaien!

@ Fruitdruifje super gefeliciteerd meid! Ik zal de lijst zo aanpassen!

Gelukkig voel ik dat de kuur aanslaat! Vannacht voor het eerst na een week weer een beetje doorgeslapen en mijn buik is veel minder gespannen...maar ik blijf wel even heel rustig aan doen en nu maar afwachten wat er uit de kweek komt van de urine...

72 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep
    MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie
    Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise
    Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise
    Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje

Meisjes: 13
    Jongens: 19
    Surprise: 40

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi die Pooh!

Hier redelijk rustig weer had echt wel pijn en later ook een harde buik..dacht mogelijk ook aan blaasontsteking, maar was niet zo. Haha mn man heeft net ff een check gedaan. Scheelt weer..hihi. T is nu redelijk over mn buikpijn maar k hou het wel ff in de gaten. Voelde de kleine gisteravond lekker schoppen en doen dus dat zit wel goed ;)

Wat de box betreft, wij zetten hem halverwege/eind jan in de kamer, want dan kan onze kat er aan wennen. En kunnen we de kat duidelijk maken dat die er niet in mag. Ze luistert gelukkig heel erg goed dus dat zal wel lukken dan...voor maart haha!

Jij heel erg rustig aan doen hoor meid en als die laatste weken niet meer willen nou dan hebben ze pech hoor! Jij en ukkie gaan voor!

@ all (haha dus ook Pooh): Zoooo ben wakker sinds kwart over 11 :oops: haha schaam schaam...maar ik neem het er van in mn vakantie. Hihi kon eerder nooit lang liggen en nu? Hihi najaa rust is goed voor de beeb denk ik dan maar weer :)

Gister visite gehad van hele goede vrienden van ons met hun kleine meid van 5 weken! Echt zoo lief! Onze kat wist alleen niet wat ze er mee mmoest, ging wel rustig kijken en liggen op de vensterbank, maar toen t ukkie begon te huilen kwam de kat bij mij en ging ze heel hard mee miauwen :) Ze leek er zelf wel overstuur van te worden.

Toen ze buiten was en ukkie begon weer te huilen wilde ze direct weer naar binnen en kijken en begon ze ook weer te miauwen..haha erg grappig om te zien. Was al blij dat ze er niet bang voor was (is nogal een bangerik onze poes) Ze deed heel lief..en keek zo leuk in de maxi cosi toen ukkie daar in lag, haha erg leuk om te zien. Goede voorbereiding alvast ;)

We hebben nog een hele mooie mobile voor boven de box gekregen van hen! Met katjes eraan, haah lief he?

Nou ik ga hier eens even wat doen in huis, hihi.

Liefs voor iedereen!

Kus,
    Mili

Deel Deze Pagina