Hier ook grotendeels kerstcadeau's die bestemd zijn voor de kleine. Vind ik niet erg,heb ze zelf uitgekozen Mooie luiertas van de hema Nagelknipsetje en borstel en kammetje. Nu heb ik gleuf ik alles voor de kleine
Hoihoi, Hier vol verwachting op de kadootjes die ik morgen ga krijgen...hihi Morgen word ik 35 jaar....zucht Pooh : wil je morgen mijn leeftijd aanpassen in t schema ? Net een cake en appeltaart gebakken, dus de visite kan komen XFD
Mmmm appeltaart! Mocht ik er morgen niet zijn. ALvast een hele fijne verjaardag en veel plezier met het uitpakken van de kadootjes.
hee mama, bedankt voor je link en duidelijke beschrijving! we gaan eens kijken wat we zullen doen, maar komen gaat er eentje!
Hallo Allemaal, Voor de meiden die rot dagen hebben gehad met kerst veel sterkte. Hier was het een gezellige boel. Ondanks dat ik nog een paar uurtjes moest werken. Morgen krijg ik een injectie omdat ik A negatief ben qua bloedgroep. Meer mensen ervaring?
FD voor ik het vergeet alsevast een hele fijn verjaardag morgen ik moet werken en naar gyn dus ben er later op de dag wel maar wil op tijd zijn want de felicitatie is voor de hele dag ! en ohoh wat lekker die appeltaart is maar goed dat hij hier niet is dan at ik hem lekker op hmmmmm Pooh hoe is het met je al minder last van je buik ? blijf het rustig aan doen he ! zou het niet beter zijn om niet meer te gaan werken ? Nathalie en lilya wij hebben ook kleine dingen voor de beeb gehad want dat blijft ook leuk ! wenneke top van de vloerbedekking hebben wij ook is lekker warm en idd veeeeeel veiliger voor de hele fam ! Mili hier ook al enig teken van de gourmet ha ha was lekker maar erna he ha ha Zuurtje wat een mooie kado's zeg ! en wat leuk van je oma super ! Hier afscheid genomen bij vk ik al bijna huilen zegt ze;. maar wij komen na de bevalling om de dag nog ff bij je thuis ! ha ha ik weer blij ! alles is goed alleen denkt ze dat ik al erg veel vruchtwater heb.... zou dat kwaad kunnen ? morgen ff aan gyn vragen ... beeb licht in een volledige stuit maar die heb nog tijd zat om te draaien hoor en eindelijk na 31 weken ! mijn man heeft de kleine via mijn buik gevoeld ! goh wat kan die schoppen zeg pffff zo en nu lekker op tijd naar bedje .. ben erg moe vooral de laatste tijd weer .. ik heb ergens gelezen dat dat ook van de suiker komt ! maar nog 6.5 dag werken ! moet lukken he ! slaap lekker allemaal en tot morgen !
Oh Emma, Dat vele vruchtwater heeft volgens mij iets met je suiker te maken, maar hoeft niet. Ik had de vorige keer megaveel vruchtwater en dat had geen gevolgen hoor...behalve dan dat mn laarzen vol stonden toen de vliezen braken, haha XFD
ha ha ha nou ik zei al tegen mijn man hebben we straks een vloedgolf door de kamer ha ha en hij is nog volop aan het draaien en bewegen dus zal wel veel ruimte hebben zo ! ha ha zo en nu ga ik mijn bedje in ! fijne dag morgen meid en lekker veel taart eten !
@ Emma vanmiddag heel veel last gehad en maakte me ongerust. veel harde buiken erbij, maar vaanvond lijkt het ene stuk beter te gaan en volgens mij slaat de antibiotica aan. Gelukkig heb ik nu ook 2 weken kerstvakantie. Na de vakantie nog 3 en een halve week werken, maar als ik last blijf houden ga ik niet meer werken, maar even afwachten. ik hoop nog steeds dat alles weer over is als de kuur af is! Wat fijn nog maar 6,5 dagen! Doe rustig aan! Dikke knuffel! @ Mpje ik heb afgelopen maandag ook de inenting gehad ivm rhesus negatief A- bloedgroep. Ik heb hem in mijn bovenbil gehad en ik was ineens bang omdat die diep in de spier moest, maar heb er heelmaal niks van gevoeld! @ FD alvast super gefeliciteerd! Help me morgen nog even herinneren om de lijst te updaten! @ Lilya gelukkig is de blaasontsteking over! @ Mili alweer verlost van de buikpijn? Dikke knuff! @ Zuurtje wat leuk van je oma! @ Nathalie ik moet eerlijk bekennen dat ik die drang van de box ook al heb, maar dwing mezelf nog maar even te wachten. Wanneer zetten jullie de box binnen? Verder heb ik hier heel de dag geslapen en vanavond heel de avond op bank..even rustig aan! Hele dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft Liefs Pooh
Hier ben ik ook nog even. Hier gaat alles rustig door. Nou ja rustig de kleine laat zich luidt en duidelijk voelen. Mijn hb gehalte was aan de lage kant 5.0 maar een dag later moest ik bloed laten prikken was het in een keer 7.0 . Raar maar gelukkig wel goed. In totaal ben ik nu 7 kilo aangekomen. Netjes al zeg ik het zelf. Morgen om 9.45 de pretecho. Ik ben erg benieuwd naar ons kindje. Morgen ook gelijk de geboortekaartjes bestellen. Iedereen die een knuffel kan gebruiken bij deze.
fd van harte! Ja ik ben ook een beetje bang van die spuit. De vk komt zo bij mij thuis. Ik was de afspraak vergeten van gisteren! Of tenminste ik dacht dat het vandaag was, oei!
FD, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Pooh, fijn dat het wat beter gaat nu, doe maar lekker rustig aan meid. Ik moet straks ook naar de vk, dus zal zo even snel douchen, was laat uit bed.. Ik was de afgelopen twee dagen ineens weer zoooo moe. Tenminste bij het opstaan al. Misschien heeft de baby een groeispurt ofzo. Hij was gister en vanochtend ook erg duidelijk aanwezig. Pfff soms voelt het al erg naar haha maar we hebben het er voor over. Oh ja vandaag krijg ik een proefdruk van het geboortekaartje per post! Ze hadden gister gebeld maar ik was er niet. Toen ik terug belde was het al laat in de middag en hadden ze het maar op de post gedaan omdat ze veel mensen niet kunnen bereiken deze dagen. Ik ben zo benieuwd. Ik denk dat er nog wel wat veranderd moet worden maar we zullen zien! Nou ik ga douchen, moet over een uurtje al weg. groetjes
FD gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van en laat de taart smaken. Knuf van zuurtje
Nou ze is net geweest. Die injectie was echt niet lekker! arccchhhh maarja......! Voor de rest was alles oke. Kindje ligt wel met het hoofd naar boven maarja!
Ik ben zo vergeetachtig dat ik ben vergeten om te vertellen dat we toch voor de bevalling gaan verhuizen. De juiste datum weet ik nog niet maar het zal in de eerste helft van februari zijn, ten laatste op 16 februari. Mijn schoonouders vonden het beter en het is ook gemakkelijker volgens hun dan naderhand met zo een klein beebje. Ons appartement komt ook al veel eerder leeg te staan dan eerst verwacht werd dus dat is weer mooi meegenomen. Ik verheug me er al op, dan kan ik toch het kamertje klaarmaken voor onze kleine meid geboren wordt. Dorst en droge mond: volgens mij is dat normaal tijdens de laatste maanden. Heb dit ook. Emma toch fijn dat je nog niet volledig afscheid moet nemen van de vk. Pooh doe het rustig aan en als het inderdaad niet beter is is het beter om niet terug te gaan werken voor de bevalling. Knuf van zuurtje
Nou meiden ik ben blij dat de stress van de feestdagen en alle ontstane ellende weer afgezwakt is. Iedereen is in iedergeval een stuk positiever. FD van harte met je verjaardag. Ik weet overigens niet wie het er over had maar ik had de box bij de vorige zwangerschap al met 7 maanden in de huiskamer staan hoor. Was ik meteen klaar. Owyn heeft RS-virus opgelopen. Hij is al vanaf maandag ziek en gisteren zijn we hier even naar de huisarts geweest met hem omdat hij zo'n naar hoestje had. Hij heeft het soms benauwd maar het gaat alweer een klein beetje beter dankzij de chinese olie. Ik ga even een broodjeSubway eten hier die mijn man net even heeft gehaald. En dan gaan we even shoppen bij de MAkro. Beytjes en tot laters
Goede morgen meiden! Met de kleine gaat alles goed, is erg veel aan het bewegen. En krijg echt behoorlijke trappen of kleine duwd dan heel erg. Kan soms best eens pijnlijk aanvoelen. Maar mijn buikje gaat echt heel erg heen en weer! Heb echt een dansende buik Kleine ligt nu met het hoofdje naar beneden. Kan al precies voelen hoe de kleine ligt. Als ik dan voel dan voel ik de kleine gewoon draaien.. zo leuk Ons kereltje heeft de baby laatst ook gevoelt. Meestal heeft hij er geen geduld voor en haald gauw zijn handje er dan weer af. Maar van de week heeft hij het dan ook gevoelt en hij zei direct '' oooo mama baby schoppen'' en begon toen te lachen en riep meteen '''papa baby schoppen'' ... was zo lief Oja ik moet ook naar de fysio toe voor mijn bekken. Mijn verloskundige kon laatst al aan mij zien (zonder dat ik het nog verteld had ) dat ik last heb van mijn bekken en stuurd me daarvoor door. Hopelijk helpt het. Want ik kan echt niet lang staan, lopen en zelfs zitten doet zeer. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar lees af en toe even mee deze week. Mijn man is ook lekker vrij dus we zijn veel weg met zijn 3e. @Fd: Gefeliciteerd! @ pooh: meid let goed op jezelf en de kleine. Fijne dag allemaal en alvast mocht ik jullie niet meer spreken een heel goed en gezond 2008 !
@ Lily beterschap voor je kleine mannetje! @ Nikkie leuk he zo'n proefdruk! Ik heb ook een paar keer dingetjes moeten veranderen, maar hij is nu helemaal naar ons zin! Ik heb de enveloppen al binnen...binnenkort beginnen met schrijven! @ Mpje heeft ze de vloeistof die ingespoten wordt niet eerst opgewarmd? Dan voel je er nl niet van! Kindje kan tot en met week 36 nog draaien! @ Fruitdruifje super gefeliciteerd meid! Ik zal de lijst zo aanpassen! Gelukkig voel ik dat de kuur aanslaat! Vannacht voor het eerst na een week weer een beetje doorgeslapen en mijn buik is veel minder gespannen...maar ik blijf wel even heel rustig aan doen en nu maar afwachten wat er uit de kweek komt van de urine... 72 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Pinklady (Esther) - 25 jaar - Hoogezand - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Wuppie (Judith) - 30 jaar - Kraggenbrug - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Siep - 37 jaar - ? - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - ? Bekend bij Siep MamaDeborah - 21 jaar - Zwijndrecht - 2 maart 2008 - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nelly76 - 31 jaar - Amsterdam - 3 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Britt16 - 28 jaar - Groningen - 4 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Meisje Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Tassie90 - 25 jaar - Zeist - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jannie83 - 24 jaar - ? - 5 maart 2008 - 1e kindje - Surprise Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Bekend bij Mamsie Marieke077 - 29 jaar - Deventer - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Surprise Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jellie - 31 jaar - Gelderland - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laffayette - 19 jaar - ? - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Kenzo - 29 jaar - Nederland - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Isababy - 27 jaar - Zuid-Holland - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje (1e voor vriend) - Surprise Pearly - 24 jaar - Zuid-Limburg - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Chantilly - 31 jaar - Twente - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Laura01 - 31 jaar - Nieuw-Vennep - 29 maart - bevallen op.... - 1ste kindje - Surprise Cristel - 21 jaar- USA -29 maart 2008 - bevallen op.... - 2de kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Liz D - ? - ? - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Meisje Meisjes: 13 Jongens: 19 Surprise: 40
Hoi die Pooh! Hier redelijk rustig weer had echt wel pijn en later ook een harde buik..dacht mogelijk ook aan blaasontsteking, maar was niet zo. Haha mn man heeft net ff een check gedaan. Scheelt weer..hihi. T is nu redelijk over mn buikpijn maar k hou het wel ff in de gaten. Voelde de kleine gisteravond lekker schoppen en doen dus dat zit wel goed Wat de box betreft, wij zetten hem halverwege/eind jan in de kamer, want dan kan onze kat er aan wennen. En kunnen we de kat duidelijk maken dat die er niet in mag. Ze luistert gelukkig heel erg goed dus dat zal wel lukken dan...voor maart haha! Jij heel erg rustig aan doen hoor meid en als die laatste weken niet meer willen nou dan hebben ze pech hoor! Jij en ukkie gaan voor! @ all (haha dus ook Pooh): Zoooo ben wakker sinds kwart over 11 haha schaam schaam...maar ik neem het er van in mn vakantie. Hihi kon eerder nooit lang liggen en nu? Hihi najaa rust is goed voor de beeb denk ik dan maar weer Gister visite gehad van hele goede vrienden van ons met hun kleine meid van 5 weken! Echt zoo lief! Onze kat wist alleen niet wat ze er mee mmoest, ging wel rustig kijken en liggen op de vensterbank, maar toen t ukkie begon te huilen kwam de kat bij mij en ging ze heel hard mee miauwen Ze leek er zelf wel overstuur van te worden. Toen ze buiten was en ukkie begon weer te huilen wilde ze direct weer naar binnen en kijken en begon ze ook weer te miauwen..haha erg grappig om te zien. Was al blij dat ze er niet bang voor was (is nogal een bangerik onze poes) Ze deed heel lief..en keek zo leuk in de maxi cosi toen ukkie daar in lag, haha erg leuk om te zien. Goede voorbereiding alvast We hebben nog een hele mooie mobile voor boven de box gekregen van hen! Met katjes eraan, haah lief he? Nou ik ga hier eens even wat doen in huis, hihi. Liefs voor iedereen! Kus, Mili