Nou dan heb je aardig je best gedaan! haha...heerlijk shoppen voor babylief! je mag best hierheen komen hoor met oud & nieuw Hier een beetje verkouden aan het worden.....zomaar in slaap gevallen op de bank vanmiddag en nu alleen maar ademhalen door mijn mond...voel me niet echt lekker... lekker veel rust nemen dan maar en gelukkig kan ik jullie niet aansteken
@ Mili je hebt lekker geshopt! @ Mili en bianca de hik voelt echt als regelmatig getik zo om de twee seconden ongeveer bij mij! En ik voel het dan helemaal onderin waar het hoofdje ook ligt! Raar hoor dat de darmen enz ook een andere plaats hebben gekregen. Normaal borrelt het onderin je buik als je hebt gegeten, maar nu borrelde het constant ter hoogte van mij borsten! Nu even lekker een badje nemen!
Hallo meiden Bedankt voor het doorgeven van de site's... we zullen er eens gaan rondneuzen Over de hik: Ik voel ook duidelijk wanneer de kleine de hik heeft. Mijn zoontje had het heel erg vaak en herken het echt. Wij hebben ook de meeste spullen wel in huis, dus hoeven ook bijna niets te kopen. We gaan binnenkort samen even kijken op zolder wat we allemaal nog hebben . Maar de meeste spullen hebben we al klaar staan. Nou ik ga eens even op de site's kijken! Misschien tot later!
Hallo meiden... Hier alles goed, meeega moe alleen..Merk echt dat het nu zwaarder begint te worden (letterlijk..hihi) de vloerbedekking van de beebkamer is er inmiddels, nu wachten tot 10 januari, dan komen de meubels.. Verder zou ik nu heel druk bezig moeten zijn met toetsen schrijven, maar heb er echt geen puf voor nu.. Morgen weer een dag, en een slaapdienst (waar ik dus helemaal geen zin in heb..) Nog even en dan klaar met werken, daar kijk ik echt naar uit.. Kost best veel moeite om steeds weer 'opnieuw te starten', zo voelt dat omdat ik nog maar voor 50% werk..Steeds weer lezen over 10 jongeren (hoe erg ze zich misdragen hebben, hahaahah, nee hoor niet altijd gelukkig).. Nou dit was even mijn klaagberichtje.. Heb heel mooie foto's gezien in jullie albums, leuk leuk leuk! Liefs Miekje
Aaauuuuwwwieeeeeeeeeeeee %$^&)*!@$&^* Ik schrok toenstraks wakker toen ik me wilde uitrekken en de kramp schoot in mijn onderbeen. Normaal kan ik het nog wel wat onderdrukken, maar toennet kon ik er niks tegen beginnen. mannetje schrok wakker en heeft me heel goed geholpen. ppfff wat doet dat pijn zeg...met als gevolg dat ik nu vanaf 5 uur al niet meer kan slapen. Mja dan straks maar even terug. Morgen al oudjaar....wat gata de tijd toch snel. Ik heb de onze vrienden bij ons uitgenodigd, zodat ik niet ver de deur uit hoef. Ik laat wel iedereen lekker zelf lopen voor drinken enz maar dat hebben ze zelf al aangeboden. We zijn met 6 en mijn moeder zal ook nog wel even langs komen met haar vriend. Wel gezellig om eens thuis te zijn. Andere jaren gingen we altijd op stap. @ Miekje ik ben ook weer veel meer en sneller moe! @ Dieudonnee je mag hier wel in bad hoor!
Hey Pooh, ja naar he die kramp, ik gilde het laatst ook uit zo'n pijn! Vanochtend voelde ik alweer dat de baby de hik had haha. Het is niet te missen, het is een zacht ritmisch getik en inderdaad bij mij ook waar het hoofdje ligt, rechts onderin. Zou hij een beetje te gulzig zijn Ik zei al:net zijn vader... die heeft dat ook wel eens met het eten Verder beweegt de beeb nu veel en vaak, het wordt allemaal natuurlijk wat krapper. Maar af en toe doet zo'n por of trap best wel zeer in mijn zij pfff. Maar blij dat alles goed is! Gister kregen we de proefdruk van het geboortekaartje maar het was alleen op een blanco vel, ik had gedacht dat je het gelijk op het kaartje kreeg zodat je de lay out het beste kan bekijken. Is dit altijd zo? Maar ik was verder wel tevreden, misschien nog een kleine wijziging. Mannetje moet morgen ook nog werken en gisterochtend dus ook. Morgen is hij uiterlijk drie uur klaar dus we hebben de avond nog wel samen. Maar ik vind het wel erg jammer. Waarschijnlijk neemt hij straks nog wel een lang weekend op, eind januari, begin februari. Hier moeten toch nog wel wat babyspullen komen: box, boxkleed, badje en ook nog wel een mobile enz. Daar begin ik in januari wel mee. Het liefste heb ik het voor begin feb in huis. groetjes
@ Nikkie ik kreeg na elke wijziging telkens een digitale drukproef en als ik tevreden was kon ik een papieren drukproef aanvragen zoals het kaartje zou worden op het goede formaat en papier enz, maar dat kost wel 6 euro. Ik heb het ene keer laten doen en ben tevreden! Hier moet ik ook nog een paar spulletjes kopen zoals mobile voor box en kinderwagenspanner en een babyfoon en nog een nachtlampje...
Ik heb een beetje een genante vraag Ik weet dat je tijdens je zwangerschap meer afscheiding kunt hebben. Maar hebben jullie ook last van luchtjes van daaronder? Het ruikt echt vies,terwijl ik heel schoon ben op mijn lichaam. Ik twijfel of ik hiermee naar de huisarts moet,het jeukt verders helemaal niet ofzo.
hier alles goed hebben jullie ook al last van lekkende borsten ? soms voel ik net een zee door me buik gaan hahah draait de baby dan?of wat is dat vanavond lekker naar ijsshow fijne jaarwisseling iedereen
hallo, ook weer een berichtje van mij.. Niet heel veel te melden ben vanaf gisteren aan het werk tot en met nieuwjaarsdag. avonddienst Ik heb mijn geboortekaartjes van de week besteld via geboortekaartjes.nl ik ben wel heel tevreden je kan een gratis proefexemplaar aanvragen en ik heb nu al de enveloppen en 1x proefdruk binnen. Verder voel ik de baby wel iets minder. Ik voel hem soms wel verplaatsen en een soorte doffe plofjes in mijn buik maar niet meer van die harde knallen haha. zal dat wel goed zijn?! Fijne jaarwisseling voor iedereen! liefs bellamano
Als je een eventuele schimmel zou hebben, hoeft het niet perse te jeuken, dan kan een onaangename geur ook wel genoeg zijn. Je zou het even kunnen laten zien bij de huisarts of vk. Ik had het ook (weet eigenlijk niet of de infectie al helemaal weg is) maar omdat ik niet echt jeuk had, heb ik geen kuurtje gekregen alleen een zalfje voor als het wel een keertje jeukte.... zou gewoon ff laten nakijken.... maakt trouwens niet uit of je schoon bent of niet hoor....ik ben ook heel schoon op me lijf.....maar alleen het idee is zo smerig, terwijl het dus eigenlijk vrij normaal is.... succes ermee.....
Nou met onze boef gaat het de goede kant op. Hij is alleen in bed ergens met zijn oogje tegen aangekomen. Hij heeft nu een klein wondje naast zijn oogje en een lichtelijk blauw oog. Ik weet alleen niet wat ik momenteel met mezelf aanmoet. Ik voel me echt klote. Volgens mij is ook 1 trommelvlies kapot. Iedere keer als ik mijn neus snuit heb ik het idee dat het mijn oor uitkomt. Vanavond lekker met mijn schoonmama en schoonzusje naar de film. Ik neem wel even flink wat para's in voor we gaan. Lekker luxe in een service bioscoop en dan extra luxe op het balkon met (alcoholvrije) champagne en een kussentje in je rug. Ik heb er zin in! Ik heb de kleine nog niet voelen hikken. Owyn voelde ik wel al vrij vroeg. Komt waarschijnlijk nog wel. Ik ga weer, tot laters meiden
@dieudonnee: haha das lief met oud en nieuw naar jou. Hihi ben net uitegnodigd bij mn schoonouders...dus ga daar maar ff heen. Hahah maak het toch niet te laat. Daarna nog ff naar mn man en dan naar mn pa en zn vriendin @ Pooh: Haha ja erg he dat shoppen hahaha maar ja wel echt dingen die we nodig hebben (hihi maak ik mezelf gewoo wijs ) @ all: Hier alles oke, vannacht wakker gelegen van ukkie. Was erg druk...maar ja haha liever druk dan niet voelen denk ik dan maar weer. Liefs Mili
Hey lieve meiden, K was even uit de lucht, maar ben er weer. Dank voor al jullie felicitaties ! We hebben het niet groots gevierd, maar t was toch gezellig. Heb een armbandje, oorbellen, een paar bonnen en centjes gekregen. Dus.....nu kon ik mijn favoriete babyfoon eindelijk bestellen ! Op www.luvion.nl kan je zien hoe ie eruit ziet. Het is er eentje met camera en dat vind ik perfect. Aangezien wij zelf op zolder slapen, kan ik dan al heel snel zien wat er aan de hand is. Verder zitten er nog allerlei snufjes op. Vannacht had ik een slechte nacht...bleeeh... Ik had wat last van mn buik en was daar wat bezorgd over. Om 2 uur kwam onze dochter bij ons in bed gekropen waardoor ik geen plek meer had...vervolgens plaste ze ook nog in bed....grrrr Uiteindelijk ben ik maar in haar K3 bed gaan liggen, maar dat lag niet super. Ik voelde wat vage buikpijn en had wat last van mn onderrug en toen.....sloeg de paniek toe... Oh nee, het zal toch nog niet..... Ik heb een half uurtje wakker gelegen en toen ben ik weer in slaap gevallen. Toen ik wakker werd was er niks aan de hand. Misschien lag de kleine ongelukkig of had ik een harde buik ofzo....het waren in elk geval geen golven van pijn...pffff Straks uit eten en........ Nog bedankt voor de etiketten-tip ! Ik heb inmiddels ook alle adressen op etiketten geprint. Ze zitten zelfs al op de enveloppen XFD
ik ben vandaag niet echt topfit.vaak wakker geweest en heb net even geslapen.Voel me ook erg moe. Hebben jullie al gelezen dat er een april mama is bevallen van een meisje?Ze was 25 week zwanger.Hopelijk gaat alles goed met de april mama en haar dochtertje. Ik ga nog even lekker rustig aan doen en zal even een chineesje halen.Heb geen zin in koken eerlijk gezegd.
hoi meiden hier een zeer moeie emma poeh poeh wat een dag eerst auto gewassen oh oh die zag er uit daarna huis opgeruimd en gepoetst nog geklust en eindelijk echt alles klaar op de kinderkamer .. mijn pa is geweest en een vriendin waar ik nog ff het e.e.a. mee uit te praten had ! nou je kunt me afvoeren nu hoor maar alles is ok voor morgenavond want dan komt er een huis vol fam en wat vrienden .. wel gezellig en iedereen mag zelf lopen ! mijn man staat stiekem vuurwerk af te steken ha ha tja ik heb al een reuzenbaby in huis hoor ha ha en ik ga lekker op de bank hangen nu want ik ben echt te moe gelukkig morgen lekker vrij dus dan kom ik wel bijbeppen !
@ Fruitdruifje ik hou je ervaring even in de gaten met de babyfoon. Ik had de nieuwste van alecto op de jonge gezinnenbeurs gekocht ook rond die prijs. er was geen normaal beeld mee te krijgen en gelukkig kregen we ons geld terug! Maaaaaaaaar als deze het wel goed doet bij jou wil ik die ook! Laat maar horen! Vanmiddag ook het kamertje afgemaakt. Klamboe en plankje boven commode opgehangen. Ben te moe nu om foto's te maken, maar ben zoooooooooo blij met het resultaat! Zal morgen fotootjes neerzetten!
Hey meiden. Even berichtje van mij. Vandaag .lekker rustig aan gedaan. Morgen wat regeldingen en boodschappen, slager, voor wat boodschapjes de stad in en 's middags naar mijn broertje, want die is jarig. Op 1 januari nieuwjaarsbrunch met de fam van mijn man (ipv kerstdinedr of brunch) en daarna een nieuwjaarsborrel bij mijn opa en oma met mijn familie. Dus ik weet niet of ik hier nog voor 2 jan kom....Vandaar nu al: fijne avond morgen en een gelukkig nieuwjaar alvast!