nou meiden slaap lekker allemaal en morgen de laatste dag van het jaar waarin we allemaal zwanger werden ! toch wel iets moois he ! was voor ons ook niet veel posi aan dit jaar maar volgend jaar.......... oh oh ik kan niet wachten ! ik ga ook lekker per 1 jan aftellen ha ha tot morgen
Nou de film was toppie! Stoelen waren evengoed niet super comfortabel. Maar goed thuis zit je ook nooit 2 uur achter elkaar op je gat. We zijn vanmiddag hier nog even naar het marktplein geweest. Ze hebben daar een kunst-ijnbaantje aangelegd voor de feestdagen en wat ouderwetse kermisatracties. Mijn schoonmoeder is met onze boef in de draaimolen geweest. Hij vondt het helemaal geweldig! Met een geweldige big smile zat meneer in het autootje. En dan zijn net onze mobiel telefoons leeg natuurlijk. Morgen gaan we weer want mijn schoonzusje wil ook met hem in de draaimolen. Ik ga zo lekker naar bed want ik ben het zat voor vandaag. O ja wat ik nog even wilde zeggen is dat ik voor de krampen in mijn benen en buikbanden calciumtabletten heb gehad. Werkt als een tierelier! Slaap lekker allemaal!
Hey meisjes ! de laatste dag van 2007 is aangebroken ! Ik moet dus nog werken vandaag...helaas , maar t zal niet erg druk zijn op de zaak, verwacht ik....dus hopelijk eerder naar huis dan 17u en dan...vanavond lekker met t gezin naar een vriendinnetje van mij en haar gezin. Vuurwerk staat al klaar, allerlei lekkers om mee te nemen ook en natuurlijk....Jip en Janneke champagne...voor mij Vannacht best goed geslapen. Heel even wakker om 3 uur vanwege een spastische darm...maar a la... Lily thanks voor de calciumtip ! Pooh ik hou je op de hoogte ! Emma, ik tel mee af ! iedereen dikke zoen ! XFD
Hallo meiden! Wilde jullie alvast een heeel goed en gezond 2008 wensen! Weet niet of ik nog tijd heb om hier te komen. Wij blijven thuis , maar krijgen vrienden en familie op bezoek. Dus moeten ook wat dingetjes klaar maken en nog wat boodschapjes doen. Dus bij deze vast een gelukkig nieuwjaar! Groetjes en tot gauw!
Goedemorgen allemaal: Hier zit ik flink aan de pepermunt want dat helpt bij mij tegen het maagzuur en aangezien ik de laatste paar dagen alleen maar last van maagzuur heb gaat de pepermunt er door heen. Ik moet vandaag ook helaas werken ben vanmorgen om 8 uur begonnen maar er is niks te beleven hier dus denk dat ik om 12.00 uur naar huis ga lekker in bad liggen en me daarna klaar maken voor vanavond om bij mij schoonouders oudjaarsavond door te komen. Morgen een drukke en gezellige dag tegemoet dus het zal zo weer woensdag zijn en kan ik weer gewoon aan het werk. Ik wens iedereen alvast een goed uiteinde en uit kijken met vuurwerk. Groetjes
goedemorgen meiden ik was van plan lekker lang uit te slapen maar oh oh wat gaat het hier te keer met dat vuurwerk ! was al vroeg wakker dus maar zo ff bovenboel poetsen en dan vanmiddag nog ff lekker met oordoppen in naar bed ! mannetje is zo lief geweest om echt alles in huis te halen en gister samen alles al klaar gezet voor vanavond dus lekker rustig dagje hier ! kan alleen niet slapen van de "stijve" benen ... au au is dat ook wat jij hebt FD want dan kan ik de tip ook gebruiken ... en hoop zeker dat je lekker al vroeg naar huis kan ! iedereen natuurlijk ! ik ben gelukkig vrij vandaag .. heb expres voor deze dag vrij gekozen omdat de dag nog zoooo lang duurt he ! Buddy ik heb ook zo'n last van maagzuur en gebruik nu rennie ! vind dat ook echt super helpen ! oh en ik heb toch zin in oliebollen ! \/ zodra mijn man binnen komt lopen ga ik hem overvallen van die ballen ha ha
Hoi die lieve meiden! @ Redone: Nee nog niet gelezen..pfff 25 weken..maar doen ze dan al poging om het in leven te houden? Is toch pas vanaf 26 weken? Jeetjes zeg..ik ga hard duimen en hoop dat het goed mag blijven gaan. @ FD: Gave babyfoon!!!! Hopelijk werkt ie goed, haha dan kan Pooh ook een halen Ehm heb die etikettentip ff gemist...hoe en wat was de tip precies? Heb alle adressen namelijk ook in de compu staan dus als ik ze zo kan gebruiken zou dat tof zijn! @ Pooh: Ben benieuwd naar foto's. Wij hebben de kamer klaar en ons toestel inmiddels terug, k zal mn man ff lief aankijken of ie t ff op de compu wil zetten, dan kunnen jullie het zien! @ all: In 1 nacht mega veel striae gekregen lijkt wel. Man man ziet er niet uit mn buik. Maar hij groeit ook ineens zo hard!!! Nou ja haha mn man zei al: Geeft toch niets lieffie, ik vind je dr niet minder mooi om en t is voor een goed doel. En toen gaf ie een kus op mn buik. Haahaha lieverd he? Hier ook niet zo heel goed geslapen. Ukkie zat ineens heel hoog te schoppen. Meestal actief onder in mn buik, maar nu echt onder mn ribben ging de boel op en neer. Moest ook vaak plassen..haha stond mn man ineens naast bed, lamp aan..wat is er wat is er gaat alles goed? Hahah ik zo: Ja hoor lieffie moet alleen ff weer plassen De schat..hahah. Nou straks ff op visite en carbit(of met een d geen idee) schieten...vraag me af of ik buiten ga kijken. Ivm de kleine..knalt heel hard. Tot nu toe geen reactie op vuurwerk, maar wel op harde muziek..en dat carbit knalt heeeel hard. Najaa we zien wel. Ik wens jullie allen een super fijn, en gezond 2008 toe en een wolk van een zoon/dochter! Liefs, Mili
Hoi meiden, Hier vannacht een slechte nacht gehad. Veel last van mijn buik en ook bovenin, leek wel een soort van kramp. Na een paracetamol zakte het gelukkig wat en heb ik nog even kunnen slapen. Mijn zoontje is flink verwend gisteren met zijn verjaardag. 2 jaar werd hij alweer. Hij zat echt te genieten. Ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt. Mijn buik lijkt nu te gaan zakken, hij zit in ieder geval een stuk lager heb ik het idee. Ukkie lag de vorige keer bij de vk wel met het koppie naar beneden. Voor indalen is het nog wat vroeg. Zet zo de nieuwe buikfoto in mijn album. Moet hem nog op de pc zetten. Vanavond gaan we bij vrienden van ons van 2 deuren verder oud en nieuw vieren. We zijn met 14 man in totaal. Iedereen neemt wat te eten en drinken mee. Ik maak eiersalade en heb een salade besteld. Iedereen een fijn oud en nieuw en tot in het nieuwe jaar. Hoeven we niet zo lang meer meiden.
Hoi meiden, hier ben ik ook weer ff. Ook niet zo goed geslapen vannacht. Baal er van, wil vanavond wel een beetje fit zijn en er niet als een zombie bij zitten. Wij weten nog niet waar we het uit gaan zitten. Misschien bij mijn broer, die is sinds maart dit jaar ook weer alleen en zit alleen met zijn zoontje (nou ja die ligt op bed, is nu 19 mnd). Wel sneu hoor, het kindje was nog niet eens een jaar! Mannetje moet nog tot 1 uur werken en dan is hij ook vrij. Dus ik hang nu maar ff wat om, vanmiddag nog boodschappen doen. Ze zijn hier ook aan het knallen idd. En het carbid schieten ken ik ook, dat doen ze nu wel in mijn geboortedorp. Het is met een "d" Maar daar durf ik nu maar niet bij in de buurt te komen. Normaal vind ik het al hard en wil het de baby maar niet aan doen. Het dreunt door tot in je buik. Hier zijn ze ook al aan het knallen maar dat gaat wel door. Mijn katten zitten nu al zielig boven op een kamer, die vinden er niks aan. Ze mogen nu ook niet meer naar buiten. Toen ik nog thuiswoonde hadden we een kat die elk jaar rond de jaarwisseling verdween, een paar dagen van tevoren en pas dagen erna kwam ze weer terug. Het is voor de beestjes niet leuk maar ja het hoort er even bij. MamavanJordy; mooie buik hoor! Mijn buik lijkt ook wel met de dag te groeien en omdat ik naar voren draag lijkt het ook best wel groot. Nog even en dan ga ik echt waggelen hahaha Nou iedereen een fijne jaarwisseling en voorzichtig he!
mili: wat heb jij een lieve vent...zou ook schrikken als er in een keer zoveel striae tevoorschijn kwam.... Hier een mindere nacht gehad. Manlief kon niet slapen doordat ik zo lag te snurken en maakte me steeds wakker. Is ie op een ander matrasje gaan liggen, zodat we allebei nog wat rust kregen. Ben zelf enorm verkouden, met finke last van keel en oren, en echt moe! Heb geen koorts wel een beetje verhoging. Net toch even de ha/vk gebeld, wilde toch zeker weten wat wel en niet mag en kan..... meiden, voor de laatste dag van dit jaar...geniet er nog van, want nu gaat de tijd snel Goed oud en nieuw gewenst allemaal!
Hai meiden! Mili: idd wat een schat van een man heb je! Carbid schieten ken ik ook, maar ben inmiddels verhuist, dus dat doen ze hier niet.. Nee.. hier schieten ze vuurwerk (knal) af in de parkeergarage's, want dat klinkt lekker door.. We hebben helaas een stuk of 3 van die garages in een straal van 200 meter om ons heen.. Das weer een nadeel aan midden in de stad wonen.. Rotnacht gehad, moest werken (laatste slaapdienst) en begon al met maagzuur, toen ff liggen, toen overgeven, en daarna om het uur wakker.. Ben net thuis en ga zo naar de VK, samen met mijn mams.. Heb nieuwe foto's gemaakt, maar moet die nog ff van mijn toestel op de pc zetten, dan zet ik ze weer neer! Meiden: voor jullie allemaal een super 2008! Liefs Miekje
zo hier alles weer gedaan en lekker nog ff uurtje in bad gelegen ! de straat is knalrood van het vuurwerk ! niet normaal meer auto maar snel verzet .. met mijn domme kop gister gewassen en dat doe ik maar 1x in de 3/4 maanden ofzo ha ha ik heb echt een super snoep dag .. niet zo goed met mijn suiker maar ik heb maar met mezelf afgesproken dat het vandaag ff mag en morgen weer aan dieet net als half nederland haha Miekje succes bij de VK en misschien kan je vanmiddag nog ff slapen .. dieudonnee hier is het net andersom ik slaap niet van het gezaag van mijn man maar met oordoppen is het prima nu ! en wat vervelend zeg snot verkouden ... Nikkie lekker rustig aan doen dan vanavond en wat sneu voor je katten .. mijn konijn is verdacht stil en zit te gluren maar volgensmij gaat het nog prima ! en idd gezellig voor je broer als je daar langs gaat ! wij hebben ook de fam gevraagd na een rot jaar en zo samen sluiten we het af en beginnen opnieuw Mama wouw wat een mooie buik ! lijkt op de mijne ! ook zo mooi... tja ik zeg het zelf maar he Mili wat super lief van je man! mijn man is gelukkig ook niet geschrokken van mijn landkaart op mijn oh zo bolle buik maar hij zegt er niks van hoor .. en mijn man is ook zo bezorgd ! ohoh als ik maar zucht zit hij al te loeren ha ha Pooh waar blijven de foto's ? ben zo benieuwd ! ik heb de kamer nu ook echt helemaal af zo leuk ! ben helemaal trots .. net wat kleding in de kasten gehangen want er komen er veel vanavond en die willen het zien natuurlijk ! Nou ze mogen gapen hoor ha ha ! FD de jip en janneke staat hier ook al klaar ha ha 2 flessen nog wel ! er komt nog een zwangere en 2 kids en ik heb lekker de roze gekocht mmm is nog best te drinken hoor dat spul ha ha zo en nu ga ik lekker ff flexen ! kom straks weer ff terug ..
Hey meiden, jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en doe lekker rustig aan he! Emma, die jip en janneke champagne zou ik ook halen maar ben het vergeten Er stond ook wel iets bij de AH waar we zo nog even langs gaan. Maar goed anders maar het gewone sinas en sevenup haha. liefs Nikkie
oh meiden zien jullie dat onder mijn banner........... nog 60 dagen ! eh .. tjee gaat toch wel erg snel nu !
hier is alles weer goed vanmorgen op controlen geweest alles was goed beeb weegt 1500 gram en ligt al 4weken met hooofd omlaag. straks gaan we waarschynlijk de box naar beneden zetten omdat mannetje woensdag moet werken en zo kan hondje eraan wennen hahah. fijne jaarwisseling allemaal
Meiden, Ik wil jullie even een hele fijne jaarwisseling wensen! Fijne avond, eet niet teveel oliebollen en voorzichtig met vuurwerk! De beste wensen voor 2008!
@ Mili en emma ik zet de foto's van het kamertje er zo op. mannetje is de gebruiksaanwijzing van het nieuwe toestel aan het lezen! @ Mamavanjordy super mooie buik! @ iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel! Hier staat ook alles klaar voor avnavond en iedereen gaat ook zelf lopen! Vanmorgen naar de VK geweest. Ijzer en suiker waren goed. Hummeltje is van de week gedraaid en ligt nu in stuit, maar kan nog heel vaak draaien. Ik heb van de week wel gevoeld toen hij draaide. Werd er zelfs wat misselijk van. Heel raar gevoel. Hij lag gewoon dwars Iedereen een hele fijne jaarwisseling! Ik ga straks ook proberen een dutje te doen! Liefs Pooh
Meiden ik heb eindelijk de fotootjes van ons kamertje in mijn album staan! Het schilderij met de nschapen komt boven het bedje als de klamboe na een paar maanden weg moet. Ben er zoooooooo blij mee! Oh ja ik ga ook nog het nachtlampje kopen met het maantje en sterretjes voor in het hoekje bij de stoel.
Dag mama's Gisteren heerlijk gefeest. Vanavong gaan we op tijd naar ons bedje en zetten we een wekker op half 12 zodat we kunnen klinken op het nieuwe jaar. Mannetje moet morgen een gebroken dienst doen en zal zijn slaap dus nodig hebben. Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar voor ons speciale jaar. Knuf van zuurtje