pooh: mooi kamertje hoor! Echt een beetje in de stijl die wij ook hebben, alleen is die van ons nog niet af!
he meiden Vanmiddag naar mijn opa en oma geweest,die zijn vandaag 53 jaar getrouwd.Nu even rustig aan doen en als de kids op bed liggen ga ik ook een uurtje liggen anders hou ik dat niet vol tot 12 uur vannacht.Rond 10 uur willen we de kids wakker maken en dan naar mijn ouders gaan om het oudjaar uit te zitten. Verder wens ik jullie de beste wensen voor 2008 en nog even en we houden onze kindjes in de armen.Het gaat zo snel. Groetjes en tot volgend jaar
oh wouw pooh wat een super mooi kamertje ! ook met wit en lime groen ! alleen is bij ons het behang wat drukker maar verder dezelfde smaak zie ik ! zelfs zo dezelfde smaak dat shirt dat jij aan hebt heb op je buikfoto heb ik ook ha ha ha Maar echt super leuk zeg ! wouw ! en idd helemaal af ! ik vind jullie lamp ook zo leuk hihihihi..... elke avond ga ik in de kamer staan en dan lamp aan en ff een muziekdoosje afsprelen ... ik voel me zo thuis in die kamer ! en dat terwijl het eerst echt mijn tut kamer was ....... nou deze is leuker ! hier ligt de kleine ook in een stuit maar hij draait zo vaak .. erg akelig gevoel vind ik het .. soms wel 3x per dag .. ai ai nou meiden ik ga jullie ook allemaal een super oud en nieuw wensen ! en natuurlijk een hele fijne avond ! allemaal veel olibollen eten en kijk uit voor vuurwerk ! en tot morgen in het jaar 2008 dikke knuf van Emma
@Pooh: Wat een leuk fris kamertje. Je hebt echt een exelente smaak, aangezien ik een aantal accesoires herken Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling gewenst! Hier alles goed, ik stink momenteel enorm. Heb oliebollen staan bakken. Gauw even douchen zometeen. Hebben er nog mama's bandenpijn? Ik heb sinds vannacht/vanmorgen vanaf mijn lies tot halverwege mijn buik een oppervlakkige, stekende pijn. Het zit steeds op dezelfde plek. Anyone? Liefs, een vettig Flientje.
Hallo allemaal, Ik wil iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen! Hier zijn we druk met de kinderkamer bezig. Vandaag heb ik samen met mams het behang van de muur gehaald. Morgen word het plafond geverft en volgende week maandag komt mijn vader behangen. Het komt nu zo dichtbij, in week 4 wordt de babykamer geleverd! Kan bijna niet meer wachten! Pooh, mooi kamertje heb je! Hier gaat het voor de rest goed. De kleine laat zich steeds beter voelen. Vrijdag hebben we een herhalings pretecho, kijken of ze zich nu wel laat zien. Groetjes Cindy
Meiden wie wil mij gezelschap houden tot mijn mannetje terug thuis is? Bij de buren is er vannacht ingebroken. Het is een studentenhuis en de eigenaar is net komen vragen of we niets gehoord hebben. Maar ik heb vannacht zo goed geslapen dat ik niets heb gehoord. Mannetje en zoontje slapen nog vaster dan mij dus die zullen zeker niets gehoord hebben. Ze zijn nu bij de buren op de politie aan het wachten om vasstellingen te doen. Weet niet of er iets gestolen is. Knuf van een toch wel bang zuurtje
YES ! Het is me gelukt ! om jullie als eerste (vh forum) in 2008 een [b]gelukkig nieuwjaar [/b] te wensen Dikke champagneX van Fruitdruifje !
Allemaal een ontzettend mooi, goed en gelukkig 2008! Dat we maar mooie en gezonde kindjes mogen krijgen! Kus, Lucifer
Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! En ik sluit me helemaal bij Lucifer aan. Boef vondt het vuurwerk helemaal geweldig! Big smile en maar kijken. Hij was echt helemaal niet bang. Super zo'n mannetje!
Ik ben dan wel niet de eerste maar ik wens iedereen een mooi en gelukkig nieuwjaar toe in ons speciale jaar. Knuf van zuurtje en frummelke
Ik wens ook iedereen een gelukkig nieuwjaar toe en een fantastisch 2008 met onze ukkies. Pooh: hele mooie kamer hoor.