Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Iedereen een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2008!

Iedereen ook bedankt voor de lieve complimentjes! ;)

Liefs Pooh

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier was het vannacht erg mistig... en we moesten nog een paar kilometer met de auto terug... Je zag echt helemaal niks, de strepen op de weg waren nog nauwelijks te zien, het was niet eens een paar meter zicht. Kan je vertellen dat dat geen pretje is. Je zag bijna niet verder dan je motorkap.
    Iedereen reed stapvoets op de 80 km weg. Ik was echt bang want je zag geen tegenligger aankomen en op de rotonde kon je niet eens zien of er een auto aankwam.
    Het was een chaos, politiemensen gingen zelfs lopen die op de fiets waren en er stapten mensen uit om de chauffeur de weg te wijzen.
    Mijn vriend ook nog, toen we ergens in de buurt van de afslag van onze straat waren. Je herkende het niet eens!
    Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop het ook nooit weer mee te maken. Ik was zo blij dat ik thuis was!
    Dit moest ik even kwijt. En ik vond het stoer dat ik toch maar gereden heb en niet in paniek ben geraakt.

Verder was oud en nieuw wel gezellig maar ik was zoooo moe. Ik ben overdag al een keer gaan liggen en s avonds nog een keer maar het hielp niet. Wel erg jammer want ik kon mijn ogen bijna niet openhouden tot 12 uur. We zijn dus nog wel naar mijn broer geweest en toen moest ik ook nog terug rijden haha. Die 6 km hebben we bijna 45 minuten over gedaan.

Nou meiden allemaal nog een fijne avond, wij gaan nu pizza bestellen

Dikke knuffel van Nikkie

3. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst, mama's! Hier gaat alles prima, kindjes van manlief zijn nu weer terug naar moeders en we hebben een leuke oud en nieuw gehad. Lekker rustig.

Gister gewerkt en nog bij de VK geweest, samen met de kids. Het was haastwerk want de wachtkamer zat vol. Dat vond ik wel wat jammer want nu werd er eigenlijk geen aandacht aan de kinderen besteed. Maar goed, beeb is goed genoeg gegroeit, volgens de VK heb ik eerder een buik van 28-30 weken dan 30-32 weken, dus niet huge. Maar beeb ligt, net als bij de 20 weken echo, mooi met kopje voor de uitgang, hij/zij ligt laag en daarom loop ik dus ook voortdurend naar de wc. Verder geen klachten. Morgen weer werken, en dan nog 4 weken en 1 dag...verlof! Meiden, we kunnen allemaal aftellen volgens mij. Heerlijk vooruitzicht toch? :D :D

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier hebben we een leuke jaarwisseling gehad,de hele familie was hier,zo'n 20 man.

We hadden vantevoren afgesproken dat we het niet te laat zouden maken en iedereen zou zelf zijn drankje inschenken(had een drank/eetbuffet gemaakt)

Zodoende iedereen ging rond 1 a half 2 naar huis,totdat er ''nieuwe'' buren ons de beste wensen kwamen wensen.

Mijn man kende die buurman een beetje,want hij heeft 2 keer zijn aanhangwagen geleend.

Gadver wat een **kel was dat zeg!

Straalbezopen en zat steeds te zeggen dat hij mijn man een goede peer vond en mij een rare vogel :confused:

Nou ja dan heb ik het al snel gehad met zulke lui.
    Had al een paar keer gezegd dat ik moe was en naar bed wilde,maar die vent bleef maar biertjes pakken :rolleyes:

Zijn vrouw had um ook aardig zitten,maar ik was ze op een gegeven moment zo zat dat ik gewoon tv ging kijken.

Uiteindelijk gingen ze pas om 3.00 uur weg!

Ik ben helemaal brak vandaag.

Die nieuwe buren vonden het schijnbaar wel gezellig,en ze komen vrijdagavond weer langs.

Nou daar heb ik dus zin in JIPPIE......not dus!

5. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Lieve meiden,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL.

Was rustig bij ons, maar door al dat 'aan tafel zitten' van de voorbije dagen heb ik zo'n pijn aan mijn rug!

Nu 2008 begonnen is, denk ik dat het nog vlugger zal gaan. 2007 was nog niet het jaar waarin ons kindje geboren werd, maar 2008 is dat wel!

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goeie morgen allemaal!

Ik wens jullie een schitterend 2008 toe en voor iedereen een lieve en gezonde zoon/dochter!
    Nu het 2008 is, kunnen we met z'n allen beginnen aftellen.

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Vandaag precies 30 weken! :D Inderdaad echt aftellen nu!

Ik ben nog wel moe van het late opblijven met oud en nieuw. dadelijk nog de uitslag van het ziekenhuis. Ze hebben daar vorige week urine op kweek gezet ;)

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Nou het gedoe van oudjaarsnacht krijgt nog een staartje, de auto wil vandaag niet starten. Zou de accu leeg zijn? Van continue stapvoets rijden en het is een diesel...
    Mijn vriend moest werken en is nu opgehaald. Ik moet straks ff iemand vinden die startkabels heeft, zucht.
    Ben ook zo moe Pooh, die nacht heeft er wel ingehakt!
    Ga nu nog maar even liggen. Was er vroeg af omdat er een koerier zou komen met mijn nieuwe mobieltje. Gelukkig was ie er om half negen al. Zou tussen 8 en 10 komen. Dus ik was er voor achten ook al af, anders had ik nog wel blijven liggen. Dat ga ik nu nog even doen.
    Nathalie: niks aan zulke mensen. Maar ik zou het dan niet te lang door laten gaan omdat zij dan denken dat jullie het gezellig vinden, je bent baas over je eigen huis en leven dus als je er geen zin in hebt gewoon afzeggen. Maar je kan het altijd nog een keer proberen als ze nuchter zijn haha misschien vallen ze dan mee.
    Maar goed wel vervelend zeg en ik vind het ook best brutaal.
    Iedereen een fijne dag!

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

wil iedereen een fijn 2008 toewensen!

Groetjes

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    iedereen een gezond en gelukkig 2008 gewenst .

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Doet ie haast of helemaal nix meer als je m wilt starten? Dan zou het de accu kunnen zijn ja. Heb ik paar weken terug gehad (wel een benzine autootje, maar dat mag niet uitmaken volgens mij).
    Ben je niet lid van de wegenwacht? Die kunnen m ook zo voor je nakijken, doormeten of de accu nog goed is enzo.

Succes meid!
    Wat heb je voor nieuw foontje eigenlijk?

13. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen.

Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Ik hoop dat 2008 voor mij meer goeds brengt dan dat hij is begonnen.
    Ik stond in de deur opening naar vuurwerk te kijken omdat mijn mannetje zelf afstekkt en het helemaal geweldig vind.
    Nu heb ik dus wat tegen me lip aangekregen dus moest naar de huisartsenpost bellen of ze dat gingen hechten maar aan de lippen doen ze niks dus ik zit nu met een opgezwollen lip op me werk met hoofdpijn.
    Het ziet er niet uit en hoop dat het toch wel mooi geneest.
    Het leek wel of me lip door 2 was gedeeld met een gat erin dus was niet echt een goed begin van 2008.
    Nu maar hopen dat deze dag zo voorbij is en dan ben ik morgen weer lekker vrij.

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He bah buddy wat naar, lijkt me erg pijnlijk en het is ook zo'n lastige plek!. Ben je vandaag nog wel naar de huisarts geweest? Hoop dat het snel weer geneest.

Wicjuh: ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar mijn vriend. Hij deed helemaal niks meer. Ik probeer het straks nog wel een keer. De accu is nog maar een jaar oud. Vorig jaar heb ik er een nieuwe in laten zetten. Maar we hebben dus wel drie kwartier de hele tijd in de 1 of in de 2 gereden. En daarna is ie natuurlijk uitgezet.
    Hoop dat het de startmotor niet is, dat is een dure grap!
    ANWB: ik heb alleen een abonnement buiten mijn woonplaats, daar baal ik nu wel van ja. Ik zou m door iemand buiten de woonplaats kunnen laten slepen en dan de ANWB kunnen bellen of zou dat niet mogen?
    Eerst maar iemand met een startkabel charteren om dat te proberen, tot nu toe nog niemand kunnen bereiken.
    Grrrrr.

15. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    so nikkie wat een gedoe zeg!

hier gisterenavond wat bloedverlies! Wel een korte tijd na gemeenschap! Zou dit kwaad kunnen?

Groeten

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :( Hier vandaag weer van die krampen zoals vorige week...ziekenhuis moet nog bellen voor uitslag. Ben benieuwd en zal meteen over de krampen navragen...brrr

Nu wat eten en zo naar de manuele therapie ;)

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

wat een pech al bij vele zo vroeg in het jaar ...

nou ik was ook mijn bed niet uit te slepen ! kom er net uit zit nu aan ontbijt ! met warme choco ha ha
    zo ff douchen en dan lunchen met een vriendin en vanavond laatste keer puffen !
    gelukkig wel veel van geleerd maar vind het ook wel genoeg zo hoor ...
    gisteren hier in huis grote schoonmaak gehad oh oh alles van zijn plek en kerstboom weer weg nou we zijn van 10.30 tot 5 uur bezig geweest ik kon niet meer na een paar uur en heb het echt mijn lieve lieve man laten doen....
    en geslapen dat ik heb ohoh man ging weg om 5 uur ik schrok me rot en zelfs maar 2x weesten plassen vannacht ! nou dat mag in de krant
    nou heb ik ergens gelezen dat als de beeb gaat indalen je meer ruimte krijgt in je blaas ... weet iemand of dat klopt ?
    voel de beeb ook minder de afgelopen 2 dagen maar nog wel genoeg hoor !
    Brrr wat is het weer koud buiten .. ik zal zo eens in uitverkoop kijken voor snel wat dikkere kleding heb het ook sneller koud weer...
    nou ik ga ff douchen

meiden allemaal ff knuf hoor met alle kwaaltjes en uitslagen en auto's

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hmmm net de huisarts gebeld.
    Ivm met die vies ruikende afscheiding,maar de huisarts wilde er verder niets aan doen.

Ze vertelde dat er beter even niets aan gedaan kon worden,omdat ik niet alles mocht hebben aan medicijnen.

Het kon verder geen kwaad zei ze.

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    pooh 69 ik loop al vanaf halvewege de zwangerschap met buikkrampen en vorige week is paar dagen over geweest en nu heb ik het weer maar ja gaat vanzelf over nog 10weekjes :D

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nou ik ben boos op mijn vriend. Waarschijnlijk stond de radio nog aan, in de standby stand en is de accu daarom leeg?
    Gister niet gereden en hij zou dus toen we oudjaarsnacht thuiskwamen het frontje eruit halen en ik was in de veronderstelling dat hij dat gedaan had. (ik was toen doodmoe en had net in die hel van een mist gereden).
    Dus ik heb hem net gebeld en uitgefoeterd :evil: Omdat hij met zijn drankhoofd niet goed opgelet heeft. Dat kan ik dan even niet hebben!
    De auto doet echt helemaal niks, hij ging even op contact en toen was er helemaal niks! Dus het zal wel niet de startmotor zijn, dan maakt hij nog wel geluid dacht ik. Nu reageert ie gewoon totaal niet. De lichtjes gingen even aan en toen was het gelijk het einde.
    Bah baal er zo van. Sorry voor mijn geklaag meiden. Er zijn ergere dingen maar meneer is weer op zijn werk en ik kan het weer oplossen terwijl ik al moe ben.
    Heb net mijn broer gebeld en die komt straks ff langs met een startkabel.
    Eerst kon ik niemand bereiken dus ik had helemaal de smoor in; van je familie moet je het hebben etc ;)
    Ja dan kan ik even goed de balen hebben!

Pooh succes zometeen, hoop dat de uitslag goed is!

groetjes

Deel Deze Pagina