Hoi meiden, Ik zag allemaal leuke dingen voorbij komen. En die mobiel is zo leuk, heb hem zelf niet maar bij het gezin waar ik laatst kraamde wel. Is echt leuk en dat kindje bleef maar naar de kleuren kijken. Hier staat de box nog van mijn zoontje. Zit er allang niet meer in, en we gebruikte hem eerst als opslagplaats hihihihi. Nu weer op hoogte gezet en het boxkleed alvast erin gelegd. Zoontje gaat soms zelfs op de spijlen staan om erin te kijken. Morgen ga ik lekker zwemmen. Samen met manlief en zoontje en een vriendin van mij (die ook zwanger is) komt ook gezellig meezwemmen. Mijn vriendin woont wel aan de andere kant van nederland dus die heeft nog een flinke reis voor de boeg. En dan minder nieuws. Mijn oma hebben ze gisteren bediend. Ze ligt al een paar weken in het ziekenhuis en gaat nu heel snel achteruit. Is nog wel redelijk helder van geest en wilde zelf bediend worden. De fam. gaat nu ook waken bij haar. Ze rochelt flink en moet af en toe snakken naar adem, ze krijgt wel zuurstof bij maar helpt niet echt. Ze eet en drinkt ook bijna niet meer en krijgt morfine. Ze is 92 jaar, een mooie leeftijd. Maar toch doet het pijn als je beseft dat ze er straks niet meer zal zijn. Het is mijn enige oma nog. Opa's heb ik ook niet meer. Hoop voor haar ook dat het niet al te lang meer duurt, want dit is geen leven zo. Zo zielig.
Ik maak me inderdaad wel beetje xzorgen over gezwollen voeten in combi met hoofdpijn en pijn in middenrif. Gelukkig heb ik morgen een afspraak bij de gyn.
@ Mpje ik heb net mijn mannetje urine weer weg laten brengen en vandaag belt de arts op! @ Mamavan Jordy sterkte met je oma! @ Bianca beterschap!
Hoihoi, @mamavanjordy : Bah wat naar Sterkte hoor..... De oma van mijn man is 98 en zal t dus ook niet lang meer maken, maar het blijft shit, ondanks leeftijd. @Bianca: Ik duim dat t meevalt ! @pooh: Jeetje Pooh, volgens mij hebben we samen een abonnement op blaasontsteking......hopelijk slaat de volgende kuur wel aan @lolly: wow wat een mooie buik ! @Mili : Ik heb deze oud en nieuw voor t eerst kennis gemaakt met Carbid. We waren bij vrienden. De ramen trilden ervan..ooooh ! @allen : Fijne dag vandaag en sterkte met alle klachten ! XFD
Hoi hoi, ik zal vanaf nu weer proberen om dagelijks te lezen, heb nogal veel gemist tussen kerst en nieuw. Eerst en vooral, voor de geïnteresseerden, ik plaats een 3D foto in mijn album Die hadden we de 20ste, het was echt wonderbaarlijk mooi! Verder is mijn blaasonsteking vlug weggegaan na het nemen van Monutril (of hoe het ook alweer was) en begint mijn rug steeds vaker pijn te doen...
@ Lilya wauw super mooie foto! Wat een schatje! @ Fruitdruifje hoe is het met jou blaasontsteking? beterschap nog he en voor jou ook een fijne dag vandaag!
jaaa dat carbid wil wel knallen hoor enneh sterkte met je blaasontsteking! @pooh: hopelijk is je blaasontsteking snel weg!
Pooh, balen zeg hoop dat je klachten snel over gaan. En idd mooie buik hoor Lolly! Ik zal binnenkort ook weer eens nieuwe buikfoto's plaatsen. Mijn buik is in vier weken tijd aardig gegroeid. Verder is onze uk momenteel erg druk, ai ai ai. Het voelt af en toe echt niet prettig. Ik lag weer op mijn zij en dan draait hij volgens mij ofzo, een heel naar gevoel in mijn zij. Verder voel ik overal en nergens de handjes en voetjes hahaha. En hij had weer de hik gisteravond. Ik ben wel steeds meer benieuwd hoe hij er uitziet straks en wat voor karakter etc. Maar ik probeer nu nog maar te genieten, de weken vliegen om! Ik kan me er ook nog niet goed een voorstelling van maken, jullie wel? Voor wie ook voor het eerst moeder wordt. Ik ben zo benieuwd hoe het is. En soms pieker ik ook wel eens over dingen. liefs
@ Nikkie ik heb dat ook! Ben ook super nieuwsgierig! Maar ondanks dat ik er elke minuut van d edag mee bezig ben kan ik me niet voorstellen dat het straks op een dag zover is dat er een klein babietje in huis is. Allemaal zooooooooooo onwerkelijk
@Pooh en FD: sterkte met de blaasontsteking. Hopelijk zijn jullie klachten snel weer weg (en blijven ze deze keer ook weg) @MamavanJordy: sterkte met je oma. Ondanks de leeftijd komt dit altijd hard aan. @Lilya: Wat een super mooie en duidelijke 3D foto. @Nikkie: De weken vliegen inderdaad om. En ondanks dat we ongeloofelijk naar de geboorte uitkijken, kunnen we er ons ook moeilijk een voorstelling bij maken over hoe het zou zijn als de baby er dan eindelijk is. En het piekeren? Ja, dat ken ik ook. Soms denk ik wel eens van hadden we niet beter nog een aantal maanden gewacht tot het huisje wat meer in orde zou zijn... Maar ja, binnen 5 jaar zijn we waarschijnlijk nog altijd bezig en zolang willen we dan ook weer niet wachten... Hoe dan ook, het zal zichzelf (hopelijk) wel allemaal uitwijzen. Deze week (en de volgende) maar eens aan de slag met de geboortebedankjes.
zo goede morgen meiden hier niet geslapen heb zo'n last van mijn linker been doet echt pijn en alleen snachts .. het voelt bekneld ofzo en door het dom gaan liggen nu ook last van mijn rug gekregen au au maar goed ik heb een paracetamol op en toen nog ff geslapen ga zo ff douchen en vanmiddag en vanavond nog werken .. bah geen zin in nog 8 uur op een harde stoel zitten au au ach nog maar even he ! voel de beeb nog steeds minder maar wel genoeg .. denk dat hij meer gaat slapen heeft vk wel eens gezegd dat dat nu gaat gebeuren .. is ff wennen maar gelukkig laat hij echt wel weten dat hij er zit ! Nikkie ik heb de hik ook gevoeld ha ha vond het wel grappig dat ritmisch getik en ik heb samen met mijn man zitten dromen over het moment dat we met ons kindje thuis komen ! en wat dan ..... lijkt me super ....... en eng ! Lilya super echo ! op wie lijkt de kleine ? FD jij ook een hele fijne dag ! was je trouwens nog op tijd klaar op oudjaarsdag heb ik ff gemist .. Pooh ik hoop dat alles ok is meid jij blijft ook maar aan de gang en rustig aan blijven doen he ! zou je toch nog wel gaan werken ? Bianca succes bij de gyn vandaag ! hoop dat alles ok is maar ik heb het ook erg de hoofdpijn en pijn in middenrif gelukkig was vorige week alles nog ok ! Mama wat erg van je oma ! heel veel sterkte ! en veel plezier met zwemmen vandaag ! lijkt me best lekker om nog eens te gaan doen misschien in mijn verlof maar heb volgensmij geen badpak meer dat past Mili au au jij ook al zo in de mist met oud en nieuw ! jammer van je plannen maar slim om bij je schoonouders te blijven hoor ! all een fijne dag ! en sjaal om buiten het is echt super koud ha ha zo ik ga ff douchen kan mijn haar al wat drogen voor ik het ga drogen
Hoi Emma! Ja, wij vinden het ook een prachtige echo! De kleine lijkt volgens iedereen op mijn vriend 't neusje althans
@ Emma hier komt me dat beknelde gevoel ook bekend voor. is een heel naar gevoel in een van mijn benen en ik weet ook niet zo goed wat je er tegen kunt doen. Bedankt dat je bezorgd bent over me! Als het niet gaat ga ik ook niet werken! Ik ben nu wel vanaf vandaag wat achterstallig schoolwerk aan het doen achter de pc thuis, zodat er niet ene heel groot probleem is als ik thuis blijf als het niet lukt maandag! Nou werkse dan maar tot vanavond! Voor jou zijn het echt nog maar enkele daagjes he! @ Eekje bedankt! Onwerkelijk is het allemaal he! en dat piekeren komt me de laatste weekjes ook bekend voor! Veel plezier met het voorbereiden van de geboortedankjes! Wie van jullie doet allemaal aan geboortedankjes of geboortesuiker of wat dan ook? Ik heb daar eigenlijk helmaal niet over nagedacht? En wat doen jullie? Of is dat alleen iets als je je kindje laat dopen ofzo? Of geef je dat aan kraambezoek?
goedenmorgen hier al druk gepoetst en opgeruimd, we krijgen morgen nieuwe kleren kast. wij hadden een vriendin gevraagd peettante te zyn omdat we verder weinig familie hebben maar ze wil het niet want ze heeft er geen tyd voor. en verder zou ik niemand weten dus denk dat beeb niet gedoopt wort had gister zo n krampen dat byna niet kon zitten. maar nog paar weekjes
nee maar zo weet je wel wie je vrienden zijn we hebben allebei geen grote familie dus ja en niemand wil peettante zijn
@Pooh: Onze geboortebedankjes zijn voor de mensen (familie/vrienden/kennissen) die op kraambezoek komen of een kadootje afgeven en zo. Dat wordt hier in België wel vaker gedaan. Meestal zitten er dan suikerbonen in (bij ons in ieder geval wel). Het komt volgens mij een beetje overeen met het 'beschuit met muisjes' in Nederland.
Hejhej , Ik had me hier aan het begin van de zwangerschap aangemeld , maar ook gauw weer afgemeld omdat het zo onwijs druk was hier. Lees een tijdje alweer mee en het is al een stuk rustiger , mag ik hier weer mee komen kletsen? Toch wel erg gezellig om met meiden te kletsen die in dezelfde maand zijn uitgerekend! groetjes.
Hejhej , Ik had me hier aan het begin van de zwangerschap aangemeld , maar ook gauw weer afgemeld omdat het zo onwijs druk was hier. Lees een tijdje alweer mee en het is al een stuk rustiger , mag ik hier weer mee komen kletsen? Toch wel erg gezellig om met meiden te kletsen die in dezelfde maand zijn uitgerekend! groetjes.
52 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Beertje86 - 21 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 27 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 11 Jongens: 15 Surprise: 26 @ Beertje86 welkom terug! Ik heb je op de lijst gezet...ik hoor het wel als ik gegevens moet aanpassen. Kijk maar even of ze kloppen!