Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh meiden hier tranen met tuiten ik las het op mijn werk ik wou ff tussendoor spieken maar ben gewoon naar huis gegaan !
    Ik ben ook Pooh buddy en heb ook net SMS gestuurd maar ga er van uit dat het via FD wel verder bericht wordt !
    oh oh oh wat schrikken zeg .........
    ik ga nu een kaarsje branden en mijn duimen draaien al
    oh Pooh toch meissie..........
    en het gekke is ik reed net naar huis de woonplaats van mij en pooh in en er was hier toch een mega duidelijke en prachtige regenboog nou toen kwamen de waterlanders ik hoop dat het een mooi goed teken is van boven meiden !

oh oh oh :( :cry: :pale: [-o<

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemiddag lieve meiden,

@pooh,
    Een aantal weken geleden heb ik floradix geprobeerd maar ik vond het zo vies. Ik heb het geprobeerd te mengen met vruchtensap en met water maar ik krijg het jammer genoeg echt niet weg. Dank je wel voor de knuffel meid, dat doet me goed!

Ohh meis ik ga echt heel hard voor je duimen hoor meis. Ik lees net het bericht van Fruitdruifje (jouw buddy) Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuf! Ik denk aan je.....

@Bianca84,
    Over verlof gesproken, nou als dat zou kunnen. Vind jij het ook zo zwaar worden?
    Ik hoorde gister dat ik over twee weken al met verlof mocht gaan. Dus nog 10 daagjes werken en dan zit Divi lekker thuis.
    Ik hoop dat jij ook snel mag meis.

@Beertje,
    Natuurlijk duim ik voor je hondje. Ik ben blij dat het goed is afgelopen met jullie hondje zeg! Het duimen heeft dus geholpen, gelukkig!
    Hier ook een onwijs eigenwijs baby'tje 's nachts hoor hihi..... 's Morgens gaat uk onwijs te keer, 's middags is uk heel erg rustig, na het eten weer heel onwijs druk en dan 's nachts is het lekker in de weer.... Ik ben benieuwd hoe het straks is haha.
    De blije doos heb ik eind december opgehaald bij de prenatal. Echt leuke dingen zitten daarin.

@Nique,
    Jeetje meis dat is ook schrikken. Goed dat de melder optijd afging! Gelukkig is nu alles goed!

@Cindy31,
    En hoe was de pretecho?

@Wenneke20,
    Als je het niet vertrouwd zou ik bellen hoor als ik jouw was!

@Fruitdruifje,
    Meis wat lief dat je ons op de hoogte houd over Pooh. Ik ga heel hard voor haar duimen!

@Emma,
    Jij krijgt van mij een hele dikke knuf, meissie toch!

Vandaag alweer 32 weken zwanger... Pff wat gaat dat hard zeg! Nu gaan we echt heel hard aftellen hoor....

Vannacht zo heerlijk geslapen. Meestal moet ik er 3 a 4x uit om te plassen maar nu maar 2x en heb daarna weer lekker door kunnen slapen. Uk was wel lekker in de weer maar heb daarvan wel lekker kunnen slapen gelukkig.
    Vanmorgen was uk weer zeer rustig en vanmiddag ook, nu ik achter de computer zit is uk aardig in de weer. Zie ook echt een bobbel af en toe uit me buik komen, maar ben er nog steeds niet helemaal achter wat het is. Uk ligt wel in een stuit met het hoofd nog naar boven het ruggetje rechts van mijn buik samen met het kontje dus ik denk toch echt dat het het hoofdje is. Wat denken jullie?

Gisteravond lagen mannetje en ik op bed en mannetje lag even zijn hand op mijn buik. Gelijk plonk...... Mannetje werd er gewoon verlegen van hihi.
    Toen even rust, mannetje weer zijn hand op mijn buik en weer plonk hihi. Het valt me ook op dat als mannetje praat dat uk gelijk naar die plek toezwemt, Uk is dan gelijk over actief haha.... Zooo lief en leuk.

Vanmiddag even boeken gehaald voor de geboortekaartjes. Ik was er wel mee aan de slag geweest op internet, maar kwam er niet helemaal wijs uit dus dan maar zo. We hebben al een idee wat we willen dus zo moeilijk wordt het niet.
    De teksten hebben we ook al. Dus volgende week even de teksten meenemen en dan een paar dagen later mogen we komen kijken voor een proefdruk, zooo leuk allemaal he?

Als het goed is ga ik vanaf 21 Januari op verlof, dus dat is over 3 weekjes. Pff was het maar die datum... Dus eigenlijk 18 Januari voor het laatst werken. Als ik zo zit te rekenen dan is het eigenlijk nog maar 10 werkdagen en dan ben ik voorlopig klaar, joepie hihi.....

Ik blijf heel hard duimen voor Pooh meiden!

liefs Divi

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden het blijft nog stil om pooh heen ! hopen dat dat dus goed nieuws is ! ik heb ze ook een SMS gestuurd maar geen reactie gehad .... jij misschien nog FD ?

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    had toch gebeld en kon komen aan ctg gelgen.
    maar waarschynlijk komen krampen van indalen of van me bekken. beeb is alles goed en lag daar en geen krampen zul je altyd zien

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Moet steeds aan onze Pooh denken :(
    Hoop gewoon dat alles goed is!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ook bij de mei mama's denken we aan je Pooh!

We duimen voor je!

Heel veel liefs

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik zie dat ik niet de enige ben die voortdurend aan Pooh moet denken.

Knuf van zuurtje ;)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lieverds, ik ben weer thuis....

Pffffffffffffff wat een dag zeg...

Ik heb even snel terug gelezen...zoooooooo super lief hoe jullie meeleven...heb er gewoon traantjes van in mijn ogen! ;) Ik weet niet wat ik zonder jullie zou moeten hoor!

@ Mijn buddies bedankt lieverds! ;)

Maar even in het kort vanmiddag moest ik dus naar de VK omdat ik de hele nacht ongikrampen heb gehad die komen en gaan. Ik heb ze nu nog steeds en aangezien blaasontsteking weeen kan opwekken zijn ze hier heel voorzichtig mee. Ik heb de vk gebeld, aangezien ik toch nog voor de uitslag van de kweek moest bellen en gevraagd over de ongikrampen. Ze vertelde dat ze me wilde zien vanmiddag en dan dmv een inwendig onderzoek kon zien wat er van binnen aan de hand was.

Wij daar naar toe. Alle vooronderzoek was goed, totdat ze inwendig onderzoek ging doen. Ze voelde dat de baarmoedermond helemaal verstreken was en al verweekt. Dat is de laatste fase voor de ontsluiting. De vliezen waren nog wel heel vertelde ze. En ik had nog geen ontsluiting, maar ze kon er met haar vinger wel een beetje tussen Pfieeeeeeeeuwww wat een onrust in een keer... (Nu is het wel een vk die nog niet zoveel ervaring heeft, maar de gyn zei dat dat met voelen altijd kan gebeuren)Ondertussen gingen de ongikrampen gewoon door....

Ze wilde dat ik per direct naar het zh zou gaan om het te laten checken. In het zh meteen aan CTG gelegd. Pfff moest daar op mijn zij aan liggen en kreeg me toch krampen telkens. Toen gingen ze me ook vertellen dat je tot 32 weken in rotterdam moest bevallen en dat ze het met medicijnen tegen kunnen houden enz enz De vk had me ook al voorbereid dat ik mss moest blijven..
    Aan de ctg kwamen niet echt harde buiken/weeen naar voren, terwijl dat vorige week wel zo was om de 5 minuten..

Toen na anderhalf uur mocht ik eraf en wachten op de gyn. Na een drie kwartier wachten mochten we komen en heb ik mijn verhaal uitgelegd. Hij heeft eerst een kweekje genomen van mijn baarmoedermond en die uitslag krijg ik nog en daarna weer een inwendige echo om te kijken naar de baarmoedermond. Toen ik daar tweede kerstdag was was de mond 3 cm en toen kwam het verlossende woord.....

Hij was niet verstreken...... :D pffieeeeeeeeeeewww daar was ik wel even blij mee....

Maar wat is het dan wel...de gyn staat een beetje voor een raadsel. Ik moest van hem zelfs stoppen met de kuur voor de blaasontsteking, aangeizne uit de drie testen van afgelopen weken nooit echt een ontsteking is gebleken. Ik moet nu 1 week volledige rust nemen (wel opgelucht eigenlijk) en maandag as moet ik op controle komen en kijken ze weer naar de ctg en weer een inwendige echo voor de baarmoedermond. en dat om de 3 dagen telkens volgens mij. Maar controle vind ik wel goed!

Het was een hele aardige gyn die echt de tijd nam.

Dadelijk mijn baas maar even bellen dat ik komende week thuis ben.

Maar wat een spanning vanmiddag zeg...werd er gewoon misselijk van :pale:

Maar meiden ik ben blij dat de mond dus nog helemala dicht zit en hummeltje warm en veilig weggestopt zit!

Jullie super bedankt voor het medeleven! Jullie zijn allemaal schatten!

Nu lekker pyamaatje aan en op het bankje!

Fijn dat het buddysysteem goed werkt! We moeten eigenlijk een lijstje aanmaken van wie de buddy van wie is! Want dit werkt wel!

Hele dikke knuffel allemaal!
    ;)
    XXXXXXXxx Pooh

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma ik heb een uurtje geleden op je smsje geantwoord dat ik zo op het forum zou komen...snap niet wat er mis is gegaan. Want heb geantwoord op je laatste sms ;) Dikke knuffel meid! ;)

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh wat fijn Pooh, het duimen heeft zo te zien gewerkt!

Ben zo blij voor je!

Dikke knuf

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH lieverd !
    daar ben je !
    meidje toch
    wat zijn we met zijn allen geschrokken
    kan ik mijn duimen ontknopen en de kaarsjes laat ik maar ff branden hoor !
    oh gelukkig dat het goed is meid ... en ben blij dat je ook lekker thuis bent !
    pfffffffffffffffffffffff meid de dikste knuf die er is ik was al in staat om naar het ziekenhuis te rijden !

ps zal mijn nr nog wel een keer opnieuw geven want ik heb de sms nog niet is misschien fout gegaan maar dat komt van de week wel !
    eerst ff bijkomen jij

12. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Pfffffftttttt gelukkig pooh dat moet echt een opluchting zijn ..jeemig de peemig zeg ...

Doe inderdaad maar lekker op het gemakje ...knuffel Rian .

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    das een geluk ben blij dat beeb nog veilig zit

en lekker je laten verwenne door je mannetje

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nogmaals bedankt lieve meiden! Ik weet echjt niet wat ik zonder jullie zou moeten! ;) Ik ben ook wel heel erg opgelucht en ga echt goed uit rusten! ;)

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    pffff......gelukkkig is pooh er weer!
    Sterkte meid en lekkedr rustig aan doen.

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Namens nog een mei-mama........Fijn dat alles goed is met je kleintje!
    Duimen dat het zo blijft!

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Pfffffffff wat een opluchting Pooh!
    Ben blij dat alles goed is.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Pooh ben blij dat het goed gaat.

Knuf van zuurtje ;)

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    57 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Flientje - 21 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

Meisjes: 12
    Jongens: 17
    Surprise: 28

@ Mamsie je staat er weer bij! Fijn weer van je te horen! ;)

Zoooo pyamaatje aan en nu lekker op de bank...nog ene keer eenm groepsknuffel voor jullie allemaal! :D

20. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Pooh, gelukkig gaat het weer wat beter!

21 januari komt ons kamertje.
    Vandaag voor de 2de x het plafond geverfd, maandag wordt behangen, en dan wachten op het kamertje!
    Vind het zo spannend allemaal!

Simba, ben jij nu de volgende die gaat bevallen?

De pretecho was helemaal geweldig, ze liet zich het eerste kartier goed zien, daarna draaide ze en ging slapen, maar we hebben mooie foto's.
    Zal ze straks inscannen, we zijn super trots!

Groetjes Cindy

Deel Deze Pagina