Hehe........................EINDELIJK kan ik online Fijn Pooh, dat het allemaal toch goed is gekomen....een pak van mn hart... Ik had j SMS wel gehad, maar mn interne plopte eruit..... Ik heb bijna mn modem gesloopt van boosheid.....net nu....GRRRR Gelukkig kon je zelf al snel meleden dat alles okay was....pfff Megaknuf van FD @wenneke : Jij gelukkig ook geen enge dingen.... Meiden...HOU DIE KLEINE FRUTSELS NOG EVEN BINNEN HE !? Dikke zoen van FD ps en een extra voor Emma, omdat ze er zo verdrietig van was X
Fruitdruifje: @sumeye : Ik sluit me aan bij Pooh. Als iemand maar af en toe een stukje post (ook al gaat t over iets zorgwekkends) en er komen daarna allerlei nieuwe posts, dan kan het zijn dat mensen er overheen lezen. Dat is bij mij ook vaker gebeurd hoor en ik post best vaak ! Ik refereer er dan nog eens aan in mn volgende post en dan zijn er altijd wel meiden die reageren hoor ! De vaste kern post bovendien gewoon wat vaker en dan blijf je beter in hun verhaal. Zelfs als ze dan een paar daagjes niet posten, dan weet je nog wel hoe het met ze gaat.... Tsja en verder spreekt niet ieder verhaal je evenveel aan of je weet niet goed wat je erop moet zeggen, dan reageer je dus niet.....ikke niet tenminste. (heb volgens mij bij jou wel gereageerd. verhaal kwam me bekend voor hoor ) Maar hebben de niertjes zich trouwens wel goed ontwikkeld of weet je dat nog niet ? Spannend hoor.... dankjewel voor je reactie, ik snap het ook helemaal hoor! maar ik heb toch 8 weken in flinke spanning gezeten en op internet las ik de meest erge dingen(was trouwens niet heel veel te vinden, maar wat er was...) met 28 weken kreeg ik weer een echo en het is nu helemaal goed! de echoscopiste zei dat dat heel vaak gebeurt en dat het een van de nadelen is van de 20weken echo, ze moeten het vertellen, terwijl het meestal vanzelf goedkomt...dat zai ze ook met de 20weken echo, maar door al die hormonen in je lijf vliegen je gedachten alle kanten op en bij mij dus de negatieve.... maar goed, het is nu helemaalgoed en kan nu echt gaan genieten! heb ook net pas het kamertje klaar, ons zoontje van 2 is naar de grote slaapkamer gegaan en slaapt nu dus ook in een grote mensenbed! hij voelt zich nu ook meteen zo groot dat hij ;s middags niet meer wil slapen, terwijl ik in deze vakantie me daar zo op had verheugd, want dan kon ik ook even gaan liggen.... maarja, je kan niet alles hebben en nu heb ik 's avonds om half 8 weer tijd voor mezelf, haha! groetjes, sumeye
Gelukkig pooh, dat je er weer bent met nog steeds een mooie bolle buik. Moest steeds aan je denken hoor! Doe echt rustig aan hoor! Knuf, Lucifer
*Inbraak* @Pooh: Ik ken je nog van het Nodforum! Ik zit bij de mei mama's en hoorde dat je naar het ziekenhuis moest! Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Doe rustig aan! Laat die kleine nog maar lekker blijven zitten! Liefs Anna *uitbraak*
dag lieve meiden, Hier ben ik ook eindelijk eens weer. Allereerst super dat het weer goed gaat Pooh! Dat was vast wel even schrikken! Bij mij gaat het nog niet helemaal naar wens. Ik had jullie al wel verteld dat ik doorgestuurd was naar de gynaecoloog, omdat mijn buik nogal groot en pijnlijk was. Die heeft 4 weken geleden een echo gemaakt waaruit alleen bleek dat het buikje een beetje voor liep. Voor de zekerheid ben ik op glucose geprikt, maar dat was allemaal prima. Helemaal geen sprake van zwangerschaps diabetes. Vandaag moesten we weer voor controle naar de gyn om een echo te maken. We hadden verwacht dat dit de laatste echo van ons kindje zou zijn. Qua groei is het allemaal prima. Het kindje ziet er heel goed uit en loopt maar heel ietsje voor qua ontwikkeling. Het vruchtwater is wel aan de ruime kant. Daarom moest ik bloed prikken op antistoffen en urine inleveren. Zit toch nog niet helemaal lekker. De gyn zei ook dat de kans op een vroegtijdige en/of ziekenhuis bevalling wel heel groot was. Hij zei dat de kans ook groter was dat de vliezen zouden breken, omdat de druk groter is door de grote hoeveelheid vruchtwater. Hij zei ook dat het beter was dat ik op mijn werk maar vast aan geef dat ik misschien wel eerder moet stoppen met werken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben er wel een beetje bezorgd over. Over 3 weken moeten we weer naar de gynaecoloog. Dan ben ik 33 weken. Ik hoop dat onze babe ook nog gezellig even blijft zitten! Tot gauw weer! liefs Mary Jane
Ben even een paar dagen niet geweest, maar schrok toen ik net ging bijlezen.. Pooh: wat is dat schrikken zeg! Wat ben ik blij dat je beebje het goed maakt, en dat ie nog lekker bij jou in je buik zit.. Voor alle mama's die niet lekker zijn: beterschap en een dikke knuff voor jullie! Voor iedereen die een knuff gebruiken kan: Hier is ie...KNUFF... Voor alle mama's: probeer zoveel mogelijk te genieten, de tijd gaat wel heeeeeel erg snel (vind ik).. Voor we het weten zijn onze beebjes geboren en onze buiken weg... En bijna gaan we allemaal onze verlof tijden in, heerlijk! Moet zeggen dat ik echt geen zin meer heb om te werken, moet nog 6 diensten (23jan is de laatste) en ben er echt klaar mee.. Wat fijn idd dat het buddy systeem zo goed werkt! Dat is zeker een geruststelling! Ik zal er van het weekend niet veel zijn, mijn mannetje is jarig zondag en we vieren het in 2en (hij wordt 30..). Daarnaast moet ik echt morgen bezig voor het afstuderen, anders worden het herkansingen, en dat is niet wat ik gebruiken kan.. Dus nog hard aan het werk.. Liefs Miekje
nou miekje succes dan he ! bah studie moet er niet aan denken nu .... maar idd ff goed studeren en slagen ! hebben we lekker gebak op het forum hier ha ha Mary Jane ik heb ook een mega buik zou ook verder zijn maar afgelopen week bleek het niet zo te zijn alles prima met beebje en zijn groei en vruchtwater was ook OK ik heb wel suiker maar vandaag dieet gehad en valt prima mee te leven ik heb in al deze weken nog niet zo veel gegeten ! Maar ik moet ook in het ziekenhuis bevallen hoor en vind dat prima ! Sumeye ik probeer ook op iedereen te reageren maar ben er wel veel maar ook wel eens een dagje niet en dan lukt het niet meer om te reageren op iedereen ! maar bedoel het nooit verkeerd ! net als jij dus ! en vele andere en ben blij dat alles ok is nu ! ik zou ook alle doemsenario's afgaan maar gelukkig is alles prima bij jullie ! en je zoon is ook al groot ! ha ha groot bed groote broer ! poeh he ! FD ik miste je al ha ha en niet je modem slopen dan ben je nog langer weg en dat kan niet he ! en thanks voor je extra knuf het was zo raar het idee van pooh en die regenboog en droevige muziek op de radio nou de hormonen vlogen door de auto en de huiskamer ! maar nu is het weer ok ! lieve mede-buddy van me ! knuf knuf knuf en ook voor jou nog 1000 knufs Pooh ! die lekker op de bank moet liggen in pyama ! Cindy wat leuk van je echo zooo lekker genieten he ! en op wie lijkt de kleine ? All Lieve meiden we gaan nog niet bevallen he ! ik en nog een paar zijn nummer 1 en niemand mag voor ons hoor ! denk er om ! zo en nu ga ik ook nog ff bankhangen met mannetje en weer wat eten pfff zit helemaal vol met dit dieet .............
So wat er in een paar uurtjes werken allemaal kan gebeuren zeg! Pooh ik heb alles terug gelezen, wat heftig zeg! Goed te horen dat je kindje nog veilig zit en daar w.s. nog wel even blijft zitten. Doe nu maar rustig aan en denk aan jezelf en je kindje he! Dikke knuffel
He wat fijn Pooh dat alles goed was , wat een schrik even zeg... En indd heel fijn dat het buddy systeem werkt! Vind het heel leuk om te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft hier , lieve meiden Mary jane vervelend dat het niet lekker gaat , kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat je kleintje nog even lekker blijft zitten. Kan me met zon lijst dames wel voorstellen dat er af en toe over wat berichten heen gelezen word , niet altijd even leuk maar dat blijf je toch wel houden. Pooh , ik voel me een beetje vervelend met de wijzigingen steeds , maar wij krijgen een kereltje mag dit als laatste nog even aangepast? (sorry!) Ga zo lekker douchen en naar bed heb weer last van harde buiken. Mn vk zegt dat ik een prikkelbare baarmoeder heb dus heb hier wel vaker last van helaas Weltrusten alvast!
@Pooh: gelukkig lijkt alles goed zeg, hopelijk blijft dat nog een poosje zo. Ik heb ook nog wat te mauwen over de lijst: ik ben 23... @Mary Jane: ik wist niet dat zo'n plens vruchtwater nadelige gevolgen kon hebben. Hopelijk blijft (of zwemt, want met veel vruchtwater...hihi) je beebietje nog lekker een poosje zitten! Hier gaat alles goed. Wel heel druk nu we de sleutels van ons nieuwe huis hebben gekregen. Van Gamma naar de Praxis, van de Praxis weer naar de woonboulevard etc etc... Maar het gaat heel mooi worden. Liefs, Flientje
jeetje wat is er veel gebeurd! en wat fijn dat je thuis bent pooh en dat alles goed is met de kleine! Was wel schrikken zeg! Verder is hier alles goed, voel de kleine erg veel en heb deze week echt een heerlijke week dat ik er echt van kan genieten! Wel ben ik er gisteren achter gekomen dat mijn linker dij begint te scheuren , ik ben 8 kilo tot nu toe aangekomen dat valt toch wel mee? wel het meest op mij dijen maar jeetje ik had het nu nog niet verwacht hebben jullie dit ook?! Prettig weekend allemaal. Pooh doe lekker rustig aan he?!
@bellamano: met scheuren, bedoel je dat je straie krijgt? Lijkt mij ook wel snel met 8 kilo. Dan ben je van jezelf vast heel slank? xx MJ
Jeetje pooh, je hebt iedereen wel laten schrikken hoor! Gelukkig valt het mee. Knuff voor jou en ook alle anderen. Ben zelf vandaag ziek naar huis gegaan, waarschijnlijk oververmoeid met een beetje griep erbij. Lekker veel geslapen vandaag, dat helpt goed, maar ga zo toch weer mijn bedje in! Welterusten,
Ha meiden, @Pooh, Oh meis wat ben ik blij dat alles goed is met je zeg. Pfff echt een pak van mijn hart. Heb de hele tijd aan je gedacht. Als het goed is staat ergens op het maart mama forum al een beginnetje van een lijst van het buddy systeem. Waar precies weet ik niet. Anders beginnen we toch gewoon weer opnieuw met een lijstje? Zou het niet achter de gewone lijst kunnen? Nogmaals ik ben blij dat alles goed is met jou en jullie ukkie! @Wenneke20, Ik ben blij dat ook alles goed is met jou en jullie ukkie! Krijg je nu nog onderzoeken verder? @Cindy31, Ik ben benieuwd naar de foto's meis hihi.... @Emma, Inderdaad meis, wij zijn een van de eerste die op de lijst staan en wij gaan ook als eerste bevallen, vind je niet? WIj lopen natuurlijk met elkaar gelijk... Jij bent nu 32 weken zwanger en ik ook.... Daarnet samen met mannetje op de bank geboorte kaartjes zitten kijken. En we zijn er uit hoor. We hadden weken geleden al een gedichtje voor op het kaartje en we hadden ook al een kraamgedichtje uit gekozen dus we zijn nu helemaal klaar. Ik zou eigenlijk pas volgende week vrijdag de boeken terug brengen maar ga ze a.s. maandag al wegbrengen en dan ga ik lekker de kaartjes alvast bestellen. Vind het helemaal leuk. Oh ja ook zijn we nu definitief uit de namen voor onze uk. Leuk leuk. Maar dat houden we nog even geheim hoor Jeetje de tintelingen in mijn hand worden steeds erger. 's Nachts slaap ik al met een skate handschoen aan, dit kreeg ik als tip van de vk. Ik moet zeggen dat het best wel een stuk scheelt. Alleen wordt het dan rond het middag uur weer erger. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Ook hou ik giga veel vocht vast... Meiden ik ga lekker douchen en dan heerlijk naar bed. We hebben een druk weekend voor de boeg. Morgenmiddag nieuwjaarsborrel van de straat, morgenavond viert mijn oma haar verjaardag. Zondag het een en ander in huis doen en 's middags nieuwjaarsborrel van mijn werk. Als ik jullie niet meer spreek morgen wens ik jullie een heel prettig weekend. Slaap lekker! Liefs Divi
57 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 12 Jongens: 18 Surprise: 27 @ Beertje en flientje ik heb het aangepast! Meiden geef maar door he als er iets veranderd moet worden! Lieve meiden nogmaals super bedankt...ik heb echt wel wat traantjes gelaten om jullie medeleven! Ontzettend bedankt! Ik kruip nu lekker mijn bedje in! Heel veel liefs Pooh XXX
@Pooh, Ah Pooh meissie, Daar zijn we toch voor meis. Ga maar lekker slapen meid, je hebt een lange dag achter de rug. Slaap lekker meis. Doe je rustig aan! Dikke knuffel liefs Divi
Hallo meiden, Even @Pooh: ik ben blij dat alles uiteindelijk goed bleek te zijn. Even dan nu een mededeling van andere aard. Ik zal vanaf nu weinig tot niet meer op dit forum komen, dit omdat ik heel actief ben op een ander forum (heeft niets met zwangerschap te maken). Ik heb sinds kort een functie gekregen in een vereniging van een hobby die ik uitvoer. Daarbij zal komende tijd zeer veel tijd door opgelokt worden ivm meetings en voorbereidingen voor een komend evenement met pinksteren. Ik zal wel melden wanneer ik bevallen ben e.d. Maar verder zullen jullie mij niet meer zien of horen. Ik wens allen meiden een voorspoedige bevalling toe en niet te vroeg natuurlijk. Succes met de laatste weken. Heel veel liefs en knuffels Lilian
Hé jammer Lilian! Jij ook heel vel succes met de laatste loodjes en al je nieuwe bezigheden. @Divi: ik wou dat ik je kon nazeggen dat we uit de naam zijn.. Pff, we hebben nog wel wat wrikkingen en wegingen te gaan vrees ik.. Ik heb heel af en toe 'savonds last van opgezette handen, maar nog niet zo erg. Niet leuk voor je hoor! @Pooh: dank je wel voor de aanpassing! Ik wil best iemand buddy'en, maar ik weet niet of ik komende weken altijd even goed bereikbaar ben ivm de verhuizing... Vanaf wanneer moet het allemaal rond zijn? Nou, ik ga ook zo mijn bedje in. Daag, Flientje