Fijn Pooh dat alles weer goed gaat. Lekker rust houden en aan jezelf en de beeb denken. Wat wordt hier veel geschreven! Moet het echt goed bijhouden. Wel fijn, al die sociale controle. Ik kan weer eens niet slapen. De laatste 8 weken laat m'n normaal gesproken 10 uur per nacht slaap, me echt in de steek. Maar ja, hoort erbij. Truste aan de meiden die al of bijna in dromenland zijn. Groetjes Nathalie
@divi nee krijg geen onderzoek omdat al vanaf begin loop met krampen en dit waarschynlijk van indalen is en dat heeft met bekken te maken ach nog paar weekjes
Goedemorgen meiden, @Lily, Jammer dat je ons gaat verlaten. Ik wens jou ook een voorspoedige bevalling en heel veel succes met de laatste loodjes. Ook veel succes met het forum waar je nu actief bent. Je laat toch wel horen als je bent bevallen he? @Flientje, Moeilijk he een naam voor uk? Wij hebben opslot echt de knoop doorgehakt omdat we steeds leuke namen voorbij zagen komen. Nu blijven we bij deze naam. Mannetje noemt uk ook heel veel al bij deze naam dat is wel leuk. Ik hoop dat jullie ook snel uit de namen zijn. Nee inderdaad het is niet zo leuk om zoveel vocht vast te houden. Mijn gezicht is net een ballon hihi. Mijn vingers zijn net worstjes en mijn voetjes zijn 's avonds ook helemaal opgezet..... Ik hoop voor jou dat het alleen bij de avond blijft meid. Had jij bij jouw eerste zwangerschap er ook last van? @N4th4li3, Hihi moest ff spieken naar je naam hoor.... Balen he dat je slaap je zo in de steek laat? Kan je 's ochtends dan nog even blijven liggen of ook niet? Het in slaap komen lukt me aardig, maar na een uur of 4 a 5 uur ben ik klaar wakker, dan kan ik echt niet meer slapen. Of ik heb last van die hazenslaapjes. Slapen, wakker, Slapen, wakker etc etc..... Daar knapt een mens ook niet van op. @Wenneke, Inderdaad het is nog maar een paar weekjes, maar lijkt me toch vervelend om nog met die krampjes rond te lopen. Als de krampjes erger worden bel je toch wel weer toch naar de vk of naar het ziekenhuis? Heel veel succes meis de laatste weekjes. Dikke knuffel! @Nikkie, Hoe is het met jou meis? @Fruitdruifje, Hoe is het met jou meis? Lukt het bij jou nog een beetje met je handen? (carpale tunnelsyndroom) Hou jij ook nog zoveel vocht vast? Het lijkt bij mij wel of het steeds erger wordt. Die tintelingen worden ook steeds erger in mijn rechter duim, rechter wijsvinger en rechter middelvinger. ZIjn dat ook bij jou de vingers die zo tintelen? @Pooh, Hoe is het met jou meis? Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Pff weer een slechte nacht achter de rug. We zijn expres gisteravond vroeg naar bed gegaan omdat mannetje vanmorgen moest werken, dus om 5.00u zijn bed uit moest. Omdat ik ook zo vreselijk moe was ben ik gelijk met hem mee gegaan. Om 3.00u moest ik nog even plassen, maar heb daarna echt niet meer lekker geslapen. Ik heb zo'n last van die hazen slaapjes. Dan slaap ik net lekker en dan schrik ik weer wakker, val ik weer in slaap, schrik ik weer wakker en dat gaat zo heel de nacht door. Vanmorgen werd ik dan wakker van uk die weer heel hard lag te trappelen. Dan geniet ik daar zo van dat ik gewoon niet meer wil slapen. Dus hup na een tijdje maar me bed uit, even wat gegeten en gedronken, ff douchen, lekker op tutten en dan bij jullie kijken. Ik denk dat ik vanmiddag maar niet naar de nieuwjaarsborrel gaat van de straat maar lekker even een paar uur naar bed ga. liefs Divi
Pooh fijn dat alles goed was! Had het gister al snel even gelezen maar niet meer gereageerd. Voor de rest weinig bijgelezen sorry Las iets over scheuren (straie), het zegt niks hoeveel kilo je aankomt hoor, maar over hoever je huid moet rekken en dat kan bij de een eerder gebeuren dan bij de ander. Ik ben nu al zo'n 13 kilo aangekomen maar nog geen straie op mijn buik. Was gister wel verdrietig. Ik at bij mijn ouders omdat mijn vriend later was. Toen ik zei dat ik wel veel honger had zei mijn moeder: vandaar dat je zo dik bent Ten eerste ben ik helemaal niet dik maar draag ik naar voren dus lijkt je buik al snel dikker. Voor de rest ben ik nog best slank. Maar ik was achteraf zo boos over die opmerking. Omdat er achteraan nog kwam dat iemand bij haar in de straat zo'n klein buikje had en daar zag je niet aan dat ze zwanger was etc. (dat meisje is zo'n 1,65 en erg mager, ik ben 1.78 en normaal postuur, dat kan je toch niet vergelijken!) Alsof het negatief is als je het wel ziet. En bovendien kan je niemand vergelijken... De een heeft ook meer vruchtwater dan de ander etc. Maar goed ik plaats binnenkort wel een buikfoto kunnen jullie het zien. Ik kan dus niet zo goed opschieten met mijn moeder maar ik vond dit wel een k**opmerking, net of ik me moet schamen dat ik dikker word. Het is toch voor een goed doel? Bij haar zag je het namelijk ook bijna niet. Ach misschien is ze jaloers. Bovendien lijdt ze ook aan een eetstoornis volgens mij. In ieder geval is ze altijd erg bezig met eten en afvallen, haar hele leven al. En dan zei ze ook wel eens tegen mij dat ik dikker dan haar was etc. Leuke moeder he! groetjes
Hey Divi, Lief dat je het vraagt Hier gaat het verder wel goed hoor. Slaap ook niet zo super meer, vaak wakker en veel plassen. En ik snurk zo ontzettend momenteel waar mijn vriend weer last van heeft En de baby is nu weer wat gedraaid want hij trapt weer lekker in mijn blaas. Maar was gister echt even verdrietig door die stomme opmerking.
@ Lucifer voor jou ook een dikke knuffel! Hoe istie met jou? @ Nathalie ook super bedankt! Dikke knuffel! @ Eekje, wicjuh, beccaatje, nique en mamsie ook bedankt en een knuffel! @ Maranka ben benieuwd naar jullie kamertje! @ Mamavanjordy bedankt! Hoe is het met jou en met werken? Lukt het nog wel? @ Apie bedankt! Knuffel! @ Bianca hoe is het met jou en de hoofdpijn enz? @ Sumeye gelukkig is alles goed nu en kun je genieten nu! @ Cindy ben super benieuwd naar de fotootjes! @ Alle meiden van de meimama's hele dikke knuffel! Lief dat jullie me ook blijven volgen! Ik mis het nodformu nog vaak! @ Mary Jane ik duim voor jou dat je beebje ook nog even blijft zitten! De gyn vertelde me dat het vanaf 32 weken al een stuk veiliger was en je mag dan ook in eigen ziekenhuis bevallen. vanaf 34 weken is er bijna geen risico meer, maar we willen liever toch de 40 volmaken he! @ Miekje gefeliciteerd met je mannetje en succes met de herkansingen! @ Emma en FD lieverds hier nogmaals een megaknuffel voor jullie! @ Mpje hoe is het met jou meid? Dikke knuffel terug! @ Beertje beterschap met de harde buiken! @ Nikkie lieverd dikke knuffel hoor! Moeilijk hoor zo'n moeder....een moeder moet juist trots zijn! Probeer het je niet teveel aan te trekken (al is dat natuurlijk erg moeilijk) @ Divi bedankt lieverd, ik heb best lekker geslapen, wel ook telkens hazeslaapjes en dan weer wakker, maar in ieder geval geen krampen! Wat erg voor je dat je zoveel vocht vast houdt! Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan! Hoop ook dat je snel wat beter zult slapen hoor! @ Wenneke hoe is het met de krampen? Hebben ze je al verlaten? Beterschap! @ n4th4li3 het is niet elke dag zo druk! Op zich is het altijd goed bij te houden! Knuffel @ Flientje doe maar rustig ana meid ivm verhuizing! @ Zuurtje ook rustig aan hoor met de verhuizing! @ Natasja hoe is het met jou meid? Ben jij al verhuisd? Rustig aan hoor! @ Lily ik wens jou ook een voorspoedige bevalling! We zullen je missen hier! @ Dieudonnee bedankt! Hoe voel jij je nu? Hoop dat het wat beter gaat! @ Cornelia ook heel veel beterschap! @ Bellamano ik denk dat je idd striae bedoeld. Ik heb dat op dijen en borsten al sinds mijn pubertijd. Maar ik had het al wel op mijn buik verwacht, maar nog niks te zien, maar van de week stond de huid zo gespannen dat het gewoon ene beetje brandde. ik smeer het dan meteen extra dik in om het te verzachten...ben benieuwd of het nog komt...maar nog alle tijd! Meiden groeit jullie buik ook zooooooooooo hard? Het is bijna niet bij te houden hier...wat een buik al zeg Ik zal zo eens naar de buddylijst kijken....
goedemorgen meiden ! zo hier ook weer net wakker ... ik slaap altijd erg moeilijk in het begin van de nacht en als mijn man gaat werken om 5 uur dan gaat het goed ! net pas om 9.45 wakker ! had ook al paar dagen last van rug/ribben maar is nu ver weg ! kleine is lekker aan het duwen en draaien van binnen gelukkig maar want ik vond het maar te stil voor zijn doen maar nu weer meer dus ! Ik ben maar uit bed gekomen van de honger ha ha tja nu ik moet eten wil ik wel hoor ik zit al aan 11 uur te denken ha ha warme choco ..wel light..met een speculaasje ha ha hmmm ik zal zo eens wat gaan doen beetje opruimen.. heb eigenlijk zin om wat leuks te doen en eigelijk ook weer niet ... all ik las wat over striae nou hier is mijn buik al sinds week 15 ongeveer een landkaart en ik smeer me rot ! heb ook wel een mega buik ik draag alleen naar voren maar denk niet dat dit nog goed gaat komen ! tja ik zie het maar als mijn "oorlogswond" ha ha ha .. maar mijn huid staat altijd super strak voor mijn gevoel en dat is minder leuk ! Pooh gelukkig dat je de nacht goed door bent gekomen ! ik heb toch nog wel ff aan je gedacht hoor ! en idd op naar de 40 weken meid ! lekker niks doen jij ! je fam zal ook wel flink geschrokken zijn ! willen ze je niet vastbinden aan bed .... Nikkie hier is het juist andersom man snurkt zo hard dat ik wakker lag heb bij de apotheek voor 2.5 euro oordoppen gekocht en alle problemen zijn nu weg ! we slapen beide beter en het is stil ! en wat betreft je moeder die van mij is ook zo .. altijd al geweest .. is ook iets van 45 kilo en ik nu dus het dubbele ! moet zeggen nu ik zwanger ben laat ze me wel maar normaal kan ze er ook wat van hoor .. en dat doet idd pijn zulke opmerkingen ... en je er niks van aantrekken is te makkelijk gezegd maar echt meid probeer je te concentreren op het feit dat je nu juist zo mooi bent ! met een mega mooie buik ! straks als je kindje er is zie je waar het voor was en ben je de buik zelf zo vergeten ! oh en ik ben juist echt Zoooo trots op mijn mega toeter ! kunnen mensen zien dat ik een beebje krijg ! Divi ik heb ook al zo veel vocht ... oh en het jeukt/tinteld zo en niks helpt mijn gezicht gaat nog wel maar handen en voeten ai ai ik heb nieuwe laarzen moeten kopen 2 ! maten groter anders kom ik er niet in ! Flientje wij hebben ook nog geen naam maar deze week wil ik ook beslissen moet er natuurlijk ook ff aan gaan wennen ! Lily veel succes met alles en laat wel iets horen als je bevallen bent he ! we blijven nieuwschierig hier ! oh en gister hebben ze gebeld van de thuiszorg ze komen dinsdag langs ! zijn mijn man en ik samen thuis ! moet toch weer hele dag bloed laten tappen ! wel leuk weer iets dat je doet beseffen dat het zo snel gaat zo en nu ff bed verschonen
@ Emma wat fijn dat je lekker geslapen hebt! Smaakt je choco met speculaasje? En idd mijn familie is heel bezorgd nu en mijn mannetje gelooft niet dat ik ga rusten als hij weg is, maar ik zal echt wel moeten. dadelijk mijn directeur bellen, maar dat is altijd zo'n schat! Das toevallig! Gisteravond ook gebeld door thuiszorg breda. Ze komen woensdag om 12 u. Wel fijn dat ze even mee naar kamertrje en spulletjes kijken vind ik!
Hoi, Ik heb nu pas dit topic gevonden...... Wil iemand mij er ook bij zetten? Ik ben op 20 maart uitgerekend en ik weet niet of het een meisje of een jongen is. Wel leuk alle maart mama's bij elkaar. Zal me nu wat vaker melden!
he pooh ! ja ze wilde volgende week al langs komen van de thuiszorg ! vond het wel leuk om te doen op dinsdag omdat mijn man dan ook vrij is ! en mijn man gelooft het ook nooit als ik zeg dat ik ga relaxen ! .. maar meestal heeft hij ook gelijk ha ha die nesteldrag he ! pfff ik moet wat doen voor mijn gevoel.. hoop dat als het werken klaar is dat ik meer in een rust ritme kan komen .. al ben ik vanochtend weer flink bezig geweest maar dan ga ik nu wel rustig aan doen hoor ... geen shoppen meer ! en tja werken zou ik maar niet meer doen nee ... je hebt het echt geprobeerd maar nu aan jezelf en je beebje denken hoor hoe moeilijk dat ook is ! en ik word niet goed van al dat eten .. echt letterlijk niet ben gewoon misselijk het is zo veel ..... maar het moet maar en is gewoon ff wennen ben al de hele ochtend aan het eten voor mijn gevoel pffff over een uur weer wat ai ai zo kan het niet eens zakken Wenneke lekker rustig aan doen hoor meid en is een goed idee lekker in bad ik ga straks ook ff maar mijn buik en boobs liggen zo ver boven water brr dat vind ik zo jammer want kan daar echt van genieten Vlinder welkom meid ! nou het is hier zeker leuk met een traan en een lach ! maar eh vertel eens wat meer ... hoe gaat het en hoe voel je jezelf en .... als je het wil delen wat wordt het ? ha ha hoezo nieuwschierig ! wat een saai weer vandaag het is gewoon donker ...
Hey meiden Nou ik heb 2 dagen geen internet gehad dus kon niet opt forum komen. En jeetje pooh wat een schrik toen ik het las dat je naar het ziekenhuis moest.Gelukkig ben je er weer en doe rustig aan meid. @de meiden die nieuw zijn welkom @de meiden die zich weer hebben gemeld welkom terug. Hier gaat het goed.Ben alleen 's nachts regelmatig wakker en de beeb is lekker actief aanwezig. Verder weet ik niet zo veel meer wat er geschreven is dus kan niet reageren op iedereen.
Verdorie mijn kleine mannetje heeft echt pech Vorige week hechtingen in zijn vinger en gisteren kreeg hij een tak in zijn oog tijdens het buitenspelen. Hij is de hele nacht wakker geweest,en heeft veel pijn aan zijn oogje http://img141.imageshack.us/img141/1171/zielig1jx3.jpg (als je op de link drukt zie je hoe erg het is)
pooh super dat je er weer bent en je rust nemen he! wel goed dat je in de gaten wordt gehouden om de 3 dagen nou niet meer laten schrikken he! dikke knuf meid
58 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 12 Jongens: 18 Surprise: 28 BUDDYLIJST Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 @ Vlinder welkom hier! @ Nathalie wat een pech idd voor jou kleine mannetje! Dikke knuffel voor hem! @ Fiona bedankt lieverd! Alles goed met jou ook? Hele dikke knuffel @ All het is teveel werk om terug te zoeken wie nu wie's buddy was. Zouden jullie nog een keertje door willen geven, zodat ik de lijst kan aanmaken!
Hoi meiden, Ben er even heel snel. Vannacht is namelijk mijn oma overleden. Ze is 92 jaar geworden en heel vredig in het ziekenhuis ingeslapen. Nu met de zwangerschap er ook nog bij merk ik dat het me toch wel heel veel doet ondanks dat het te verwachten was. Ze was de laatste weken namelijk heel hard achteruit gegaan. Ze wilde zelf ook gaan en vond het goed zo. Ik zal er de komende tijd ook niet heel veel zijn. Pooh: fijn meid dat je weer thuis bent en gelukkig niet in het ziekenhuis moet blijven. En natuurlijk dat ukkie nog steeds lekker wam in je buik zit. Doe het lekker rustig aan he. Lief dat je ook naar mij vraagt. Met het therapeutisch werken gaat het op zich best goed. Maar moet het echt rustig aan doen want anders heb ik weer heel veel last van harde buiken en mijn bekken.
Mama gecondoleerd meid ! blijft toch altijd een gemis hoe oud iemand ook geworden mag zijn en je hebt er idd altijd ff tijd voor nodig ook om dingen te regelen ! veel sterkte Nathalie wat sneu zeg ! en het ziet er pijnlijk uit ! hij kijkt ook echt zo droevig ... ah zielig hoor ! en jij weer schrikken natuurlijk ! meid meid toch ... Redone he he daar ben je weer ik was al aan het loeren waar je was ! valt al op als je er ff niet bent zie je wel ! Pooh het blijkt idd te werken he het buddy systeem ! hopelijk nu ff een week of 8 niet nodig !
Buddylijst ............. buddy van .............. Redone (29 maart 2008) buddy van Zuurtje (28 maart 2008) Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Redone (29 maart 2008) Wicjuh (19 maart 2008) buddy van DaisySanches (29 februari 2008) DaisySanches (29 februari 2008) buddy van Wicjuh (19 maart 2008) Redone (29 maart 2008) buddy van MamavanJordy (5 maart 2008) Dieudonné (9 maart 2008) buddy van Mili (17 maart 2008) Mili (17 maart 2008) buddy van Dieudonné (9 maart 2008) Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Miekje1982 (8 maart 2008) Miekje (8 maart 2008) buddy van Apie (15 maart 2008) Fruitdruifje (12 maart 2008) buddy van Emma ( 1 maart 2008) Emma ( 1 maart 2008) buddy van Fruitdruifje ( 12 maart 2008) Maranka ( 28 maart 2008) buddy van Wicjuh ( 19 maart 2008) Wicjuh ( 19 maart 2008) buddy van Maranka ( 28 maart 2008) Pooh dit is het laatste buddylijstje. Ik had het toen een beetje bijgehouden en heb alles opgezet wat ik weet. Kan je dit bij het andere lijstje voegen. Knuf van zuurtje
@ Nathalie: Ah, wat zielig @ Mama: gecondoleerd @ Pooh: Divi en ik zijn elkaars buddy Zo vervelend: ik houdt heel veel vocht vast (ben ook 18 kilo aangekomen, maar geen straie - had al wel straie op dijen van pubertijd) en moet bellen als ik heftige aanhoudende hjoofdpijn heb en/of vlekken zie. Nu heb ik wel steeds wat hoofdpijn (niet heel erg), maar ik had vroeger heel veel hoofdpijn en ik drionk te weinig en ik vind het steeds zo warm en ik slaap onrustig, dus ik denk dat het daardoor komt.