Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Buddylijst

............. buddy van ..............

Redone (29 maart 2008) buddy van Zuurtje (28 maart 2008)
    Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Redone (29 maart 2008)
    Wicjuh (19 maart 2008) buddy van DaisySanches (29 februari 2008)
    DaisySanches (29 februari 2008) buddy van Wicjuh (19 maart 2008)
    Redone (29 maart 2008) buddy van MamavanJordy (5 maart 2008)
    Dieudonné (9 maart 2008) buddy van Mili (17 maart 2008)
    Mili (17 maart 2008) buddy van Dieudonné (9 maart 2008)
    Zuurtje (28 maart 2008) buddy van Miekje1982 (8 maart 2008)
    Miekje (8 maart 2008) buddy van Apie (15 maart 2008)
    Fruitdruifje (12 maart 2008) buddy van Emma ( 1 maart 2008)
    Emma ( 1 maart 2008) buddy van Fruitdruifje ( 12 maart 2008)
    Maranka ( 28 maart 2008) buddy van Wicjuh ( 19 maart 2008)
    Wicjuh ( 19 maart 2008) buddy van Maranka ( 28 maart 2008)
    Divi (1 maart 2008) buddy van Bianca ( 4 maart 2008)
    Bianca (4 maart 2008)buddy van Divi (1 maart 2008)

Pooh dit is het laatste buddylijstje. Ik had het toen een beetje bijgehouden en heb alles opgezet wat ik weet. Kan je dit bij het andere lijstje voegen.

Knuf van zuurtje ;)

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb nieuwe foto's in mijn album.
    Ze heeft zich goed laten zien, en weegt nu 1753 gram ongeveer.

We zijn supertrots!

Groetjes Cindy

3. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Bedankt voor het erbij zetten.

Pffft over mezelf........Eigenlijk gaat het heel goed. Ik heb een keer een miskraam gehad, dus ben wel erg onzeker. Ik geniet wel van het zwanger zijn, maar zal blij zijn als het er is en alles erop en eraan zit. Ik ben nu ruim 16 kilo aangekomen en ik vind dat zelf pittig veel. Gelukkig wel vooral buik en niet helemaal opgeblazen. Ik werk als juf, maar dat gaat niet zo goed meer. Ik heb een lokaal op de 1e verdieping en daar is geen wc. Ik moet echt 30 keer per dag die twee trappen af, want alles bevindt zich zo'n beetje beneden. Dat kan mijn rug even niet meer aan, dus ik ga 11 januari naar de arbo om te vragen of ik halve dagen kan werken. Volgende week heeft mijn baas me ziek gemeld.
    Verder gaat alles eigenlijk heel voorspoedig. Mannetje is op dit moment de laatste hand aan de babykamer aan het leggen. Het wordt heel mooi en ben heel trots op hem!
    En wat de baby is....... ik heb echt geen idee, we hebben nog steeds niks gezien op de cho's en eigenlijk zijn we daar blij om, laat het maar een verrassing zijn. Laat de baby eerst maar eens gaan draaien, want het ligt in stuit!

4. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    @mama van jordy: Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd.

@emma: Ik vind het ook zo jammer dat m'n boobies en buik niet helemaal onder water komen. Wij hebben een super groot bad waar we met z'n tweeën in kunnen (erg grote, stevige man). Als hij er dan bijkomt, lukt het wel. Helaas heeft hij minder vaak zin om te badderen. Ik wil nu elke dag wel in bad.

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    58 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Lucifer99 (Marijke) - 32 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

Meisjes: 12
    Jongens: 18
    Surprise: 28

BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S
    Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69
    Redone - Zuurtje
    Redone - MamavanJordy
    Wicjuh - DaisySanches
    Wicjuh - Maranka
    Zuurtje - Miekje1982
    Miekje1982 - Apie
    Dieudonnee - Mili
    Divi - Bianca84

Meiden ik heb de buddylijst bijgewerkt. Bedankt Zuurtje voor de lijst! Roep maar als je er op wilt! ;)

@ MamavanJordy gecondoleerd!Dikke knuffel! ;)

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja striae bedoel ik! Ja ik had het ook een beetje van mijn pubertijd al en misschien zijn het ook wel dezelfde alleen het is een beetje rood enzo.
    Ik was voordat ik zwanger was wel slank maar niet super mager en ik had altijd wel redelijk stevige bovenbenen door het sporten. Maarja ik smeer nu ook goed mijn bovenbenen in! Ik heb ook een stepper gekocht mag je die al inde zwangerschap gebruiken? jawel toch? eigenlijk gekocht om na de bevalling weer in vorm te komen maar kan toch niet veel kwaad als ik het nu al af en toe doe?

Pooh hoe ia het nu met je?

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hej meiden

@ Divi , het schijnt te helpen als je een kussen onder je matras legt aan het voeteneind.
    Mijn VK heeft dit aangeraden ivm vocht vasthouden.
    Zelf heb ik ook last van die tintelingen en een soort "doof" gevoel , super irritant..

@Vlinder , welkom!
    Fijn dat alles goed met je gaat.

@Nathalie , wow dat ziet eruit zeg.. ziet er indd erg pijnlijk uit , hopelijk neemt de pijn snel af.

@Mamavanjordy , heel veel sterkte met het verlies van je oma , wel een mooie leeftijd zeg.

@ Cindy , wow wat een mooie echofotos zeg!

Hier nog steeds last van harde buiken en steken word er echt moe van.. ben een tijdje terug voor een ctg geweest en alles was goed , heb 4x een blaasontsteking gehad maar dat is nu gelukkig weg maar de harde buiken blijven toch aanwezig.
    Heb ook best veel last van slijmverlies voel me zoo vies , lig nu lekker op bed met een laptoppie.
    Kleine is in ieder geval goed aanwezig voel me net een boksbal af en toe :)

Als het nodig is wil ik ook wel op de buddylijst.

Ga nu even lekker tv kijken.

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hej meiden

@ Divi , het schijnt te helpen als je een kussen onder je matras legt aan het voeteneind.
    Mijn VK heeft dit aangeraden ivm vocht vasthouden.
    Zelf heb ik ook last van die tintelingen en een soort "doof" gevoel , super irritant..

@Vlinder , welkom!
    Fijn dat alles goed met je gaat.

@Nathalie , wow dat ziet eruit zeg.. ziet er indd erg pijnlijk uit , hopelijk neemt de pijn snel af.

@Mamavanjordy , heel veel sterkte met het verlies van je oma , wel een mooie leeftijd zeg.

@ Cindy , wow wat een mooie echofotos zeg!

Hier nog steeds last van harde buiken en steken word er echt moe van.. ben een tijdje terug voor een ctg geweest en alles was goed , heb 4x een blaasontsteking gehad maar dat is nu gelukkig weg maar de harde buiken blijven toch aanwezig.
    Heb ook best veel last van slijmverlies voel me zoo vies , lig nu lekker op bed met een laptoppie.
    Kleine is in ieder geval goed aanwezig voel me net een boksbal af en toe :)

Als het nodig is wil ik ook wel op de buddylijst.

Ga nu even lekker tv kijken.

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Ah gos, tis wel raak bij m he? Hoe is het inmiddels met zn vinger?

@ MamavanJordy: gecondoleerd meid. Een mooie leeftijd. En ook al zat het eraan te komen, valt toch zwaar als het eenmaal zover is he? Knuf!

@ Vlinder78: Welkom hoor! Geniet de laatste weken nog lekker mee van alle verhalen :)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Cindy super mooie en lieve foto's!

@ Bellamano het gaat vandaag stukken beter moet ik zeggen. een keer wat lekkerder geslapen. Heb wel een zwaar gevoel, maar geen ongikrampen meer die komen en gaan :D

11. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Zo lieverds,

Ik ga ff mn best doen om op jullie te reageren....
    Ik probeer even niet te vaak te internetten......mijn vent krijgt er de kriebels van....Zit je nu ALWEER achter dat ding.... :oops:

@mama: Gecondoleerd met je verlies en een dikke knuf meid...

@Nikkie : wat herkenbaar, die opmerking van je mams ! Die van mij zei vorige week doodleuk : Zo en dan zou ik na de bevalling maar eens flink gaan sporten en lijnen, want dit is natuurlijk geen gezicht voor je man........AAAAAAAAAAAARCH ! Ik weet heus wel dat mijn vorige zwangerschap me 20 kilo in de plus heeft opgeleverd en ik er nu in totaal 30 zwaarder ben dan voor mn eerste zwangerschap.....maar waarom me daar nu mee lastig vallen.........Ik vergeet sonja heus niet... :rolleyes:

@Pooh, Beertje en Wenneke: Take it easy met die krampen hè !? Mijn buik wordt wel telkens knoerhard als ik een tijdje loop, maar als ik ga liggen is het snel over....

@nathalie: Acharme..sterkte

@cindy : mooooooooooi hoor.... :D

@vlinder : welkom welkom ! Join the club !

@allemaal : Hier gelukkig geen striae...pfff, maar ja...mijn huid was al eens flink opgerekt... :oops:
    Vandaag heeft mannetje de kinderwagen weer in elkaar gezet..hoera !
    Hij is nog steeds even mooi als 5 jaar terug...zucht....
    Ook mijn luvion babyfoon is binnen en......Die doet het hardstikke goed !
    (pooh, prima beeld hoor..)

XFD

12. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hahahahahahaha :) :) :) :)

Oooh wat herkenbaar Em.... hier ook zo'n tornado die nooit stil kan zitten...Man en dochter zijn straks samen inkopen gaan doen en ik zou gaan rusten....ahum.....
    Uiteindelijk heb ik alle kerstspullen op geruimd, alle administratie gedaan, 3 kasten opnieuw ingericht etc etc
    Toen ze binnenkwamen ging ik net zitten.....Minj dochter van 5 zei meteen : mama, heb jij wel uitgerust op de bank ? :oops:

XFD

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

@Nikkie,
    Jeetje meis dat is ook niet zo leuk dat je moeder zo reageert. Ik begrijp echt goed dat je je verdrietig voelde door de opmerking. Het is niet leuk als zoiets gezegd wordt en zeker niet door je moeder, toch?
    hihi Dus jij bent ook zo aan het snurken 's nachts. Mannetje heeft me al verscheidene keren wakker gemaakt dat hij al een half uur wakker lag en niet meer kon slapen. Dit is alleen gekomen sinds dat ik zwanger ben.

@Emma,
    Jeetje dus jij hebt ook een vochtprobleem? En tinteld het bij jou ook zo? Ook jouw handen?
    Ik heb ook een aantal weken geleden nieuwe schoenen gekocht, laarzen met zo'n veter aan de achterkant om het wat wijder te maken, maar die kan ik ook al niet meer aan. Dus nu loop ik maar op me uggs.
    Veel water blijven drinken he meis? En eigenlijk de extratjes laten staan..... Ook al is het moeilijk.

@pooh,
    Ik ben blij dat je je beter voelt meis! Gelukkig zijn de krampen weg die je gister had. Ik hoop toch zo voor je dat ze niet meer terug komen!

Bianca84 is mijn buddy en ik ben ook de buddy van Bianca84.

@Vlinder78,
    Welkom bij de maart-mama's meid!

@Nathalie73,
    Jeetje meis wat een pech heeft je zoontje. Een dikke knuffel.

@MamavanJordy,
    Gecondoleerd met het verlies van je oma meid. Een dikke knuffel. Heel veel sterkte de komende tijd.

@Bianca84,
    Dus jij houd ook zoveel vocht vast? Ook voornamelijk in jouw handen, benen, voeten en gezicht? Tinteld het dan ook in je handen?
    De verloskundige heeft mij ook verteld dat als ik vlekken gaat zien en hoofdpijn krijg, ik meteen aan de bel moet trekken.
    Goed blijven drinken he meis?

@Cindy31,
    Meid wat een poepie zeg jullie dochtertje. Ze ziet er echt mooi uit, nu al! Geniet er lekker van!

@Beertje81,
    Ik heb onder mijn matras een aantal handdoeken neergelegd en ik moet zeggen dat het wel helpt. 's Avonds ga ik er met dikke voetjes in en 's morgens met dunne voetjes kom ik weer uit bed, maar na een tijdje zijn ze weer als vanouds.
    Die tintelingen heb jij die ook in je handen, dat dove gevoel?

@Fruitdruifje,
    Dus je hebt de babyfoon binnen? Ik had ook nog even gekeken op internet en moet zeggen dat het er super uit ziet hoor. Wij zitten ook nog te twijfelen welke we gaan kopen.

Daarnet ff bij een oude vriendin en bakkie wezen doen. ZOo die schrok echt heel erg van mij. Ze zegt:"meissie je bent helemaal opgezwollen!" Ik schrik er gewoon van zei ze. Ach jee........ Dus het is dus echt zo erg.
    We hadden afgelopen weekend foto's gemaakt en die vergeleek ik gister even met elkaar, maar je kan wel degelijk zeggen dat ik echt opgezwollen ben pff.....

Vanavond hebben we een verjaardag, nou ik ben benieuwd welke opmerkingen ik nu weer naar me hoofd krijg geslingerd van iedereen.

Ook nog even boodschappen gedaan met mannetje, dus we hebben alles weer binnen.

We zouden vanmiddag naar de nieuwjaarsborrel gaan van de straat, maar we hebben er alle twee geen zin in. Mannetje zegt we gaan straks wel lekker naar bed, vanavond hebben we ook nog een verjaardag en morgen nog een borrel van het werk. Dus laten we het maar niet doen, lief toch?

liefs Divi

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Oooooh Divi, meisje.....ik wist dat ik nog niet had gereageerd op jouw lieve vraag aan me hoe het gaat met mn handen...

sorry x 1000 :oops:

Bij gaat het af en aan. Vandaag een goede dag, morgen....?
    Mn gezicht is wel wat gezwollen.

XFD

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeee divi;
    Quote @Emma,
    Jeetje dus jij hebt ook een vochtprobleem? En tinteld het bij jou ook zo? Ook jouw handen?
    Ik heb ook een aantal weken geleden nieuwe schoenen gekocht, laarzen met zo'n veter aan de achterkant om het wat wijder te maken, maar die kan ik ook al niet meer aan. Dus nu loop ik maar op me uggs.
    Veel water blijven drinken he meis? En eigenlijk de extratjes laten staan..... Ook al is het moeilijk.

ja meid het tinteld hier verschrikkelijk vooral in mijn handen ik ben links geopereerd en hed daar een verkleving van ongeveer een ei zo groot zitten dus ruimte is daar al niet en nu met dit vocht ..ai ai maar rechts heb ik het ook en mijn voeten dus ook zo erg ! ik zal eens een kussen onder matras gaan leggen ! en enkels wat waren dat ook altweer ha ha net mijn benen geschoren maar dat is nu een rechte streep ha ha
    Drinken doe ik volop door de suiker heb ik ook de hele dag dorst ! ik drink eerder te veel dan te weinig ! en de extratjes is pas sinds vandaag pfffff ik ontplof van al dat eten maar het moet voor de suiker ! ik ben op zoek naar gezonde dingen maar dat valt nog niet mee want mag ook maar 2x fruit en beperkt brood op een dag ... ja het valt me nog tegen...
    maar is ook gewoon weer wennen natuurlijk !
    FD ha ha jij ook zo'n stiekemerd ha ha tja ik vertel de helft maar niet hoor ha ha maar hij heeft het wel door hoor !
    ik heb ook zo'n mega nesteldrang de kinderkamer is al lang af en schoon maar zou hem elke dag wel weer schoon willen maken ! en al die lieve babyspullen wassen ha ha maar goed kruimels of zooi van het konijn is nu ook uit den boze ha ha als ik uit bed kom doe ik van alles en als man er is doe ik lekker lui ha ha ! en idd als mannetje thuis is zit ik ook niet veel achter de comp ! dat vind hij ook niet gezellig en vind het ook maar gemuts zo met al die hormonen hier ha ha ha
    tja hij moet blij zijn dat ik alles met jullie deel scheelt voor hem een hoop bla bla savonds ! ;)
    poohtje gaat goed daar dus ! blijf maar lekker lijstjes maken ben je super goed in en kan je lekker blijven zitten/liggen !
    Beertje bah wat vervend van die harde buiken .. lekker blijven liggen in je bedje lijkt me lekker zo met een laptop wij hebben alleen een comp op een kamer dus zit daar erg vaak ha ha
    Bellamano ik heb ook al een landkaart op mijn lijf ! ik had er niet zo veel last van voor de zwangerschap en ben toch een lekkere stevige meid ! maar ben niet zo veel aangekomen tot nu toe 7 kilo ... en het is niet te houden hier ! en ik denk eigenlijk niet dat het nog de bedoeling is om op een stepper te trainen meid ik heb er ook een maar dat is nog best zwaar !
    Vlinder wat lekker zeg zo'n groot bad hmmmmmmm ben jaloers ! wij hebben maar een kleintje en man past er niet eens bij want dan kan er geen water meer in ha ha maar ik vind het ook zo zalig in het water !
    Vlinder ook al lerares zijn er nogal wat van hier hoor ! en idd met die trappen zou ik ook niet meer kunnen ! ik hijg al na 1 trapje en tja die blaas is zo klein he ! ik moet ook om de 5 min ! en jullie dus ook een verassing ! wij ook ! toch wel spannend he nu het dichter bij gaat komen .. is dit jullie 1e kindje ? hier wel ! en de stuitligging kan nog goed komen hier ook echt een foute ligging maar hij beweegt zo veel dat ik me maar geen zorgen maak !
    Cindy wouw mooi hoor !
    Bianca ook al een watermeloentje .. tja zo word ik hier thuis genoemd ! vervelend he ! en je kunt idd flink hoofdpijn krijgen als je niet genoeg drinkt ! ik heb het snachts ook zo warm ben een echte kachel dit jaar vind mij man wel leuk elke avond met die koude voeten van hem ha ha

16. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Hier een moeie Lucifer. Vandaag met mijn moeder en oudste zoon naar de markt geweest voor gordijnen, maar helaas niets gevonden. Jee zeg wat word ik toch moe van het geslenter. Zit nu lekker met mijn beentjes op tafel. Roetsj (zo noemt onze jongste zoon de baby) is lekker druk aan het schoppen en af en toe doet dat trouwens best zeer!

@Pooh, zou je op de lijst 2 dingen willen aanpassen? Ik ben al weer een paar maandjes 33 jaar en mijn uitgerekende datum is 29 feb.

@MamavanJordy: gecondoleerd meid, geen leuke periode nu. Sterkte!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zo we zijn weer terug van boodschapjes doen. Wat een volk overal.
    Nu maar weer eventjes met de benen omhoog liggen en wat uitrusten zodat ik straks nog een beetje verder kan inpakken. Ik merk dat ik rustiger ben sinds ik weet wanneer we verhuizen, net alsof er een hele last van mijn schouders gevallen is. Na de verhuis op ons gemak alles uitpakken en aftellen naar de geboorte van ons meisje. De 15de krijgen we de sleutels, verheug me er heel erg op. Wat ben ik toch ongeduldig. :)

Knuf van zuurtje ;)

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    58 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise

Meisjes: 12
    Jongens: 18
    Surprise: 28

BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S
    Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69
    Redone - Zuurtje
    Redone - MamavanJordy
    Wicjuh - DaisySanches
    Wicjuh - Maranka
    Zuurtje - Miekje1982
    Miekje1982 - Apie
    Dieudonnee - Mili
    Divi - Bianca84

@ Lucifer ik heb het aangepast! ;)

Nu lekker wat eten koken voor als het mannetje dadelijk van zijn werk komt. Verse gebakken aardappeltjes met brocolli en schnitzel :D

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    MamavanJordy gecondoleerd.

Pooh hoe is het met je?

Vandaag heb ik ff een k** dag! Op mijn werk is het druk en zelfs als ik 4 uurtjes werk ben ik nog helemaal versleten. Daarnaast heb ik veel last van mijn buik vandaag.Soort ongiekrampen:( Maarja....!
    Maar op rust vanavond, morgen weer werken en de rest van de week ook vrij veel dus een beetje mijn energie sparen!

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Fruitdruifje,
    Achh dat geeft toch niet meis.
    We vergeten toch allemaal wel eens wat, en zeker nu we zwanger zijn ;)
    Ik ben blij dat jij er toch nog goede dagen tussen hebt zitten met je handen. 's Ochtends gaat het nog wel, maar naarmate het ongeveer 10.00u is dan begint het tintelen weer.
    Echt heel vervelend. Het kan toch niet erger worden toch?

@Emma,
    Oh echt meis, echt vervelend he al dat vocht. Doet het bij jou geen zeer in je voetjes? De gyn zei verleden keer tegen mij dat zwangere vrouwen zo'n 6 tot 11 liter vocht kunnen vasthouden, echt niet normaal he?
    Ja een paar handdoeken onder het einde van je matras, of als je een lattenbodem hebt die omhoog kan aan het einde schijnt ook te helpen.
    Heb jij die tintelingen aan alle twee je handen? Mijn verloskundige adviseerde mij om met een skate handschoen te gaan slapen. Zodat je pols niet gebogen wordt tijdens het slapen en dus ook die tintelingen 's nachts en de volgende morgen veel minder zijn.
    Ik moet zeggen dat het wel helpt hoor, alleen als ik dat ding dan af hebt gedaan, binnen twee uur gaat het weer tintelen.
    Brandnetel thee schijnt ook te helpen tegen het vocht. Oh ja en de verloskundige zei tegen mij Rozijntjes eten. Dat schijnt ook te helpen tegen vocht. Dus die heb ik nu ook in huis gehaald. Alleen de brandnetel thee ben ik vergeten.
    Allicht kunnen we het proberen, baat het niet schaadt het niet.
    Meid kan jij dat nog je benen scheren? Ik heb het de laatste keer gevraagd aan mannetje of hij me wilde helpen. Ik kon er echt niet meer goed bij :oops: Ik kreeg er zelfs pijn in me buik van toen ik er mee bezig was. Dus mannetje zegt, kom maar op met dat mes haha, dan zal ik wel eens helpen haha... En dat zonder sneetje in mijn benen haha........

@Pooh,
    Zo het water staat me in de mond van wat jij gaat eten. Dat is lekker! Eet smakelijk meis!

@Mpje,
    Doe je rustig aan meis!

Deel Deze Pagina