Hey Jennifer, Ga je als ik het goed begrijp vanaf de 21e je huis in zeeland verbouwen en daarnaar verhuizen ? Heftig hoor ! Was je huidige plekkie te krap of niet fijn ? Vriendin van mij is met 25 weken verhuist van Breda naar Prinsenbeek. Moest ook nog megaveel verbouwen. Toen de kleine werd geboren was het huis voor 80% klaar....pffff respect hoor....ik had dat niet volgehouden.... Kijk je uit met tillen en je bloeddruk door al die drukte ? Tsja en buik te klein ? Misschien heb je goede buikspieren... Vaak genoeg worden 8 ponders aangezien voor 6 ponders en andersom, dus het zegt nog niet zo veel... XFD
Bedankt voor de tip ! Ik was al aan de rooibos, venkel en kamille...dus nu nog een pakje brandnetelthee erbij ! Ik denk dat ik maar geitenwollen sokken ga kopen Jouw beeb ligt dus ook nog met het bolletje naar boven ? Die van mij ook, al wisselt ze wel regelmatig van positie. Soms voel ik ineens zo'n harde tennisbal boven mn navel en dan weer niet...dus ik denk dat ze nog op zoek is naar een ideaal plekje. Volgens mij heeft ze nog de tijd om te draaien tot 34 weken of later. XFD
Goeiemorgen! Heb een keer eens echt heerlijk doorgeslapen! Zou het dan toch de drukte van trouwen, huwelijksreis, kerst en oud en nieuw zijn geweest die mijn klachten veroorzaken? Nu lekker rustig ana doen en dat voelt heerlijk! @ Fruitdruifje ik doe het ook blind en af en toe ook raak, maar mannetje durft niet goed en zo is het toch voor het grootste deel eraf @ Ice gaat snel he! Maar bij jou gaat het ook snel he! Succes nog met de verdere zwangerschap! Lief dat je even komt kijken! Wauw wat een mooie 3d echo in je album!
Voor de dames die meer willen weten over wat verstrijken, ontsluiten enz is (en die daar aan toe zijn daar meer over te weten) hier een leerzaam tekenfilmpje over een bevalling. Na ons avontuur van vrijdag was ik benieuwd over hoe en wat... http://proto4.thinkquest.nl/~lld094/fil ... alling.htm
Aargh heb ik net een heel verhaal getypt, valt de computer uit. Grrrr. Dus nu maar even in het kort. Mama van Jordy gecondoleerd. Scheren van de benen lukt hier ook niet zo goed meer, de muts moet ik nodig eens bijwerken... wil er straks wel een beetje netjes bijliggen voor de bevalling. Afvegen gaat nog prima gelukkig. Sokken en schoenen aandoen minder. Moet me in allerlei rare bochten wringen. Gisteravond verjaardag van mijn broer gehad. Was erg gezellig. Kreeg veel complimenten over mijn buik en ze vonden me juist helemaal niet dik maar erg mooi. Vroeg er niet om maar iemand zei: goh je draagt echt alleen naar voren he en dat ik een mooie buik had. Dus die opmerking van mijn moeder sloeg ook nergens op. Wat ik zelf al vond maar ja door de hormonen ben je zo snel van slag. We waren kwart voor een ongeveer thuis en ik lag half twee in bed ofzo. Tot half elf vanochtend geslapen. Heerlijk! De baby liet zich wel af en toe even voelen gisteravond, die vond het ook gezellig. Nou verder weinig nieuws. Mijn vriend ligt nu op de bank te tv kijken en straks de kerstboom even aftuigen en opruimen (het is een kunstboom). En verder niet zoveel vanmiddag. Even een stuk wandelen en voor de rest tv kijken. Er is schaatsen voor en darten geloof ik. Lekker voor een zondagmiddag. liefs
Heyla ! Ik ben al een tijdje wakker, hihi Ga zo je film bekijken Pooh Ik heb net het ei van columbus ontdekt : Klapstoel (geen houten) onder de douche gezet en scheren maar ! dat ging perfect ! Benen, oksels en babyuitgang Ik ben haarvrij ! Voelt een stuk frisser... Wel loop ik me dus nu druk te maken over een keizersnee.....Omdat mijn kindje nog niet continu goed ligt ben ik bang voor een keizersnee.... Volgens mij (zie berichtje eerder) heb ik nog tot week 35 de tijd, maar toch vind ik het wel eng. Bij een vriendin ging het precies andersom. Kindje lag al die goed tot week 35, toen draaide hij in een stuit...zucht..... Ik wil gewoon geen gesnij...brrrr, maar ook geen stuitbevalling... ach ik loop weer teveel te piekeren, geloof ik.... XFD
FD, wel een goed idee maar bij ons past dat echt niet in de douche... we hebben een soort van zitbad. Het is ook nog hoger dus ik stap er tegenwoordig erg moeilijk in en uit. Ik ben ook wel benieuwd hoe ons kindje nu ligt. Mag vrijdag weer naar de vk dus vraag het dan wel even. Kreeg het de vorige keer niet echt duidelijk. Wat gaan die weken nu snel he! Maar af en toe draait ie volgens mij nog wel wat erg naar voelt. En dan weer een voetje of handje in mijn zij of wat dan ook maar. Dan spring ik soms gewoon op of ga ik verzitten, het voelt erg vreemd. Maar ja het wordt allemaal steeds krapper natuurlijk!
Hoi meiden, Ik ben ook een maartmama, in het begin heb ik hier ook eventjes meegekletst, maar toen werd ik erg beroerd en vermoeid en toen ging het me hier allemaal te snel Ik lees hier nog wel af en toe mee Ik zie dat veel van jullie last hebben van vocht in de benen. Ik heb hiervoor een tip. Je kan bij de huisarts een verwijzing vragen voor het laten aanmeten van steunkousen/steunpanty. Ik heb zelf een steunpanty die ik draag. Gaat tot over je buik. Het gaat het vocht (en evt spataders) super goed tegen. Ik heb met kerst de panty niet aan gehad en toen had ik dus mijn laarzen aangedaan, en savonds stonden mn laarzen echt in mn benen en kon ik weer putjes drukken. Als ik de panty draag en die savonds uit doe, kan dat dus niet! Wellicht is het ook iets voor jullie? Ik vind het vocht namelijk erg vervelend en draag dan liever zo'n panty/kousen.
goedenmiddag.....! Het kind wiebelt nu toch nog alle kanten op? Tenminste, ik krijg wel dat gevoel. Heb ook niet het idee dat ik weet wat ik in mijn rib heb, een hoofd of een voet. Maar goed, nog 5 weken voor hij goed hoort te liggen zei de vk mij. Ik wacht af.....
Mijn beebje schopt en duwt wel heel goed, maar het draait niet. Het ligt vanaf het begin al in een stuithouding met de billen in m'n rug. Vindt het lekker denk ik. Ik dacht eerst: "Dan maar gewoon een stuitbevalling!", maar aangezien het waarschijnlijk een zware baby wordt, toch maar niet. Ik hoop dat het beebje gewoon nog lekker gaat draaien. Ik was zelf trouwens ook een stuiter. Mijn moeder heeft me op de natuurlijke manier gekregen, maarja ik woog niet zoveel. Nog effies geduld! Moet 14 januari weer naar de vk. Morgen naar de mondhygiëniste. Doet altijd zo'n pijn erna. Bah! Heb er echt geen zin in.
59 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 25 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 26 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 25 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Meisjes: 12 Jongens: 18 Surprise: 29 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - Zuurtje Redone - MamavanJordy Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Zuurtje - Miekje1982 Miekje1982 - Apie Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Dames de buddylijst is er zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als we bv gaan bevallen. je wisselt per pb je nummer uit. Geef maar door als je op de lijst wilt! @ Roses welkom terug! Ik heb je op de lijst gezet! @ Fruitdruifje ik ga straks meteen een plastic kruk in de douche zetten! Goed idee! Sowieso wel lekker om daar op te zitten onder de douche! Tot en met week 35 kunnen onze hummeltjes nog draaien! @ Vlinder sterkte morgen bij de mondhygieniste. Is idd echt heel gevoelig daarna. De bewegingen worden nu wel echt heel duidelijk zeg. Ons mannetje is zelfs zo eigenwijs dat hij van de week bij de vk zijn beentjes gestrekt hield toen ze wilde voelen hoe hij lag.
goede morgen middag inmiddels ... @mamavanjordy gecondoleerd en veel sterkte . Inmiddels is hier de griep aan het zakken ...gelukkig hoest me nog wel het ongans maar ala dat nemen we er maar bij tot hevig protest van de kleine uk .als ik weer een hoestbui heb gehad word er me toch effe geschopt zeg . Echt zo van halloooooooo wil slapen hoor ..hihiihihi . Inmiddels zijn we hier ook druk bezig met inpakken nog een weekje of 2 en we krijgen de sleutel van ons nieuwe huisje .Kan echt niet wachten tot we er kunnen beginnen en ik vooral de kleine haar kamer in onder kan gaan maken . Aanstaande vrijdag weer naar de VK in het ziekenhuis ben benieuwd . meer heb ik effe niet te piepen eigenlijk .. Liefs Rian
Hey lieverds, Ik kom weer ff kletsen.... Man en kind zijn met de buren naar de Beekse Bergen (is vlakbij en hebben jaarkaart, maar ik kan niet zover lopen....) Heb even lekker liggen pitten op de bank en nu heb ik net een eetaanval.......ik wil....ik wil......DELUXE POTATOS van de MAC ! Dus ik ga nu in de auto stappen en 1 grote portie halen...hihi Ik ben over 20 minuutjes weer terug... XFD
hier is het ook weer aardig rustig gelukkig morgen komt iemand van de kraamzorg ben benieuwd meiden ik wil ook wel voor iemand buddy zijn?is er nog iemand over? fijne dag allemaal
Hey Wenneke, dat lijkt me geen probleem ! Meiden genoeg ! Bovendien kan je ook met meer dan 2 elkaars buddy zijn, net als Emma, Pooh en ikke. XFD
Hier zijn de krampen weer wat gezakt! Heb dan ook wel tot half 1 op bed gelegen, schaam! Nu ff aan het rommelen en straks werken, bleh!
Ik heb ook ernistig uitgeslapen: tot 11.00. Wordt dan zo moe weakkker. Daarna keuken geschrobd, stof gezogen (dat werd me snel te zwaar, maar heb ondanks rugpijn en harde buiken toch ff doorgezet) en daarna lekker in bad geweest. En nu om 15.00 dus ff forum lezen. Echt zondagidee (behalve dan de huishoudelijke klusssen maar dat moest echt even). Wel jammer dat ik morgen weer moet werken. Na 2 weken vakantie vind ik dat toch echt moeilijk.... Informatief filmje Pooh; blijft vooor mij steeds vaag die bevallling......Ben nu toch wel beetje zenuwachtig over aan het worden.
ha ha FD, moet meteen aan de reclame van de mac denken van een jaartje of wat geleden. Toen zag je een zwangere vrouw met haar man heel snel naar de auto rennen, ' opschieten opschieten' bleek dat ze niet naar het zkh gingen maar naar de Mac! Maar euh, moet bekennen dat ik nu ook wel trek heb in een quarter pounder.... mmm, 't is dat er niet niet echt een in de buurt zit. Hoe was je snack? knuf, Lucifer