Mijn 1e kraamhulp wilde aan mijn kraamverbanden ruiken. Ze zei dat ze het konden ruiken aan de geur van het bloed of er eventueel ontstekingen zaten. Nou sorry hoor,dat vond ik dus echt ranzig!
ale: Ieeehhhh haha nee dat lijkt me helemaal erg.. een inlegkruisje najaa gaat dan nog in verhouding tot dit. Maareh als ze wel zou willen ruiken dan ehm...zal ik wel een mega rode boei krijgen denk ik . Hihi terwijl het heel normaal is, zeker voor hen
Ha meiden, @Fruitdruifje, Dat is nog eens een goed idee van jou om een stoel in de douche te zetten. Vanavond gelijk maar eens ff proberen. Trouwens wel erg leuk om te lezen jouw bevallingsverhaal zeg! @Roses, Oud temp-maatje, wat leuk dat je er weer bent! Alles goed met je? @Denise19, Welkom bij de maart mama's meid. Gaat alles goed? @Pooh, Ik ben blij dat alles goed was met je in het ziekenhuis meis! Nu maar hopen dat je niet meer terug hoeft te komen! Bedankt voor de tip meid van de baby-foon. Zei jij nou dat ie bij de BCC in de aanbieding was? @Mpje, Wat goed dat alles goed was in het ziekennhuis meid. Nu hopen dat de uitslagen ook goed zijn. Ik ga voor je duimen. @Nathalie, van harte gefeliciteerd met je dochter! Over afscheiding gesproken, bij mij ook best veel. Moet 2 a 3x me onderbroekje verschonen per dag. Het lijkt ook net, hoelanger ik zwanger ben, des te meer het word. Is dat bij jullie ook? De kraamzorg is bij ons vorige week donderdag geweest voor het intake gesprek. We krijgen in totaal 49 uur, verdeeld over 8 dagen. Eigenlijk niet veel nieuws. Daarnet even naar de drukkerij gegaan om de geboortekaartjes te bestellen. Morgen moet ik nog even terug om de namen voor een jongen of meisje door te geven en het gedichtje voor een jongen of meisje door te geven. Ik ben zo benieuwd hoe ze worden hihi... Dan wordt het wel helemaal echt. Uk vandaag niet zoveel gevoeld. Vanmorgen een paar keer en vanmiddag een paar keer terwijl uk meestal heel erg druk is 's ochtends. Nu ik achter de computer zit voel ik uk goed bewegen. Ik maak me altijd zo snel druk als ik ukkie niet voel....... krijg ik helemaal de zenuwen van pfff.... Gedsiederrie, ale: ale: ale: nee dat menen jullie toch niet he dat ze aan de kraamverbanden en aan de inlegkruisjes gaan ruiken? Ik zou me dan echt schamen zeg bah..... Het zal er wel allemaal bijhoren, maar toch, zou me echt giga schamen zeg.... Meiden ik ga even aan het eten beginnen, we eten gebakken aardappels, met kipburger en peentjes. Oh ja en soep van te voren. Wat eten jullie vandaag? Meiden tot vanavond liefs Divi
@ Divi: Heb ik ook hoor, het druk maken als ik ff niet zoveel/vaak voel.Maar ja meestal komt er dan toch snel een stomp op schop. Haah zo van: ik ben er nog wel hoor Wij eten spaghetti, lekkerrrrr heb ik zin in. Man lief is druk aan t koken en dat terwijl hij ziek thuis is met griep. Ik moet rustig aan doen van hem ivm bekkenpijn..en gym straks om 7 uur Lieverd he? Groetjessss!
Thnx! Ja alles gaat super hier! Eigenlijk helemaal nergens last van, heb niet eens het gevoel zwanger te zijn, merk het alleen als ik mn jas aan wil doen, en als ik mn bed uit wil haha
@ Divi nee sorry bij BCC heb je hem niet goedkoper, die hebben wel laagste prijsgarantie, maar maar voor een beperkt anatal winkels. Ik heb babydump opgebeld en als je daar het printje meeneemt van www.kinderstoeltje.nl alecto dbx88 voor 68 euro. Dan krijg je hem bij hen ook voor 68 euro en mss zelfs nog iets goedkoper! Terwijl hij normaal bij hen ook 109 is! Ik heb gebeld dus het is echt zo. Ik ga van de week ook met printje naar babydump! Dat scheelt 40 euro! Maar als je vlakbij kinderstoeltje.nl woont (naarden geloof ik) kun je hem ook daar halen! Succes! Ik ga ook met het eten beginnen...
naaah euhh, lady's , wees niet bang, heus niet iedere kraamverzorgster ruikt aan verbandjes..... ik in ieder geval niet....thanxs.... vraag altijd aan de kraamvrouw hoe het vloeien verloopt, en hoe de kelur is.....mnou en als er verder geen problemen zijn , geen koorts ofzo, nou dan geloof ik het wel hoor!
Tja ik zit nu te denken wat de uitslag zou kunnen zijn. Zij dacht misschien aan schimmelinfectie. Iemand hier ervaring mee?
@Pooh: Wat fijn dat alles goed was! Bij ons is het ook een rieten wiegje. Als alles af is, maak ik wel een foto voor in m'n album. @mpje: Wat goed dat je meteen naar het zh mocht. Nu maar hopen dat de uitslag ok is. Ben net van de mondhygiëniste terug. Nogal pijn in m'n mond. Wij eten Japanse noodles!
Nee precies,bij mijn 2e vroeg ik aan de kraamverzorgster of ik ze moest bewaren,maar dat hoefde gelukkig toen niet.
Ja hoor, wel ervaring. Heb er verder niks voor gekregen. Het jeukte niet echt en als het jeukte, kon ik een creme begruiken voor aande buitenkant. Veel vrouwen hebben er last van in de zwangerschap, zelfs zonder dat ze het weten!
Mili: rustig aan hoor met je bekken, neem vooral echt je rust. Misschien hebben ze op zwangerschapsgym nog een tip! Ook aangeven dat je daar last van hebt. Heb je al een bekkenband?
Hoi lieverds, Hier een zieke Fruitdruifje.....onwijze bronchitis....ik hoest mezelf kapot... Vannacht de hele nacht gehoest....toch gaan werken, maar om 13.00 genokt...pfffff ik bleef hoesten en was zoooo moe... Mijn buik doet gewoon pijn van het hoesten.... Ik vergeet jullie niet, maar ben even gevloerd... XFD
oh oh FD toch ! meidje blijf nou ook eens rustig thuis je hebt al dagen last van het hoesten en ik heb ook wel eens bronchitus gehad dat is echt pijnlijk ! dus hup je bed in en uitrusten ! en voor jou en alle meiden die ziekjes zijn of kwaatjes hebben ff een lekkere emma knuf voor de beterschap ! en dat verhaal van de sniffelen aan verbandjes of mutsen .. ai ai ik weet ff niks te zeggen Pooh wat een tip... dan ga ik ook ff bellen hoor ! want daar wil ik ook wel ff voor rijden en gelijk die doos daar ophalen ha ha die gratis doos bedoel ik dan he ! en dat printje is zo gemaakt ! zouden ze dat voor iedereen doen ? Is echt de moeite hoor ! zo hier weer een werkdag voorbij en mijn laatste afspraak met klanten gehad ik kreeg gewoon een brok in mijn keel ... nog vrijdag en volgende week 2 halve dagen werken en dan zit het er op hier ... zo raar wat gaat het snel ik weet nog dat ik een weekje of 10 was en zoooo moe dat ik dacht ; pfff zwangerschapsverlof duurt nog zooo lang en nu al bijna daar .. morgen bloed prikken maar ach ben het al gewend nu he ! en heb me keurig aan dieet gehouden zou dus goed moeten zijn ! hoop zo dat ik terug kan naar VK vind het bij de gyn maar niks ... ik heb niet eens een tel nr dat ik kan bellen als er iets is en ik heb er al 2x om gevraagd ! maar goed volgende week moeten we weer en dan ga ik niet weg zonder ha ha nou ik ga lekker bankhangen ben toch wel moe na een dag werken ..
Hoi, Nou echt tips op gym...waren die ik allemaal al heb via fysio. Ga vrijdag een bekkenband proberen. Mag ik ff lenen om te kijken of het wat is. Verder inderdaad gewoon rustig aan doen. Heb dus ook niet alle oefeningen meegedaan nu. Najaa rustig aan en dan gaat het wel. @FD: beterschap! @ Emma: lekker genieten dan van je verlof en ik hoop voor je dat de uitslagen van bloed goed zijn! groetjessss, Mili
@ Fruitdruifje heeeeeeeeel veel beterschap! Doe rustig aan hoor! Lekker thuis blijven! @ Emma ja dat is voor iedereen en daar hoef je niet voor te bellen! Gewoon de aanbieding uitprinten en naar de winkel. Ze hebben een laagste prijsgarantie. Snoopy1979 heeft hem al gehaald en daarvan wist ik het! @ Mili rustig aan hoor! @ Vlinder ik hoop dat de pijn al wat gezakt is! @ Mpje schimmelinfectie heb ik voor de zwangerschap veel last van gehad en veel jeuk, maar nu tijdens de zwangerschap juist niet. Maar ik geloof dat het helemaal geen probleem is tijdens de zwangerschap!
Goeiemorgen! Mja zo goed is die nu ook weer niet...klein hondje van de buren heeft heel de nacht liggen janken..grrrrr werd er gek van! %^&*%^% Het ergste is dat die lambal als hij rond 5 uur snachts naar bed gaat wel de hond stil krijgt. Dadelijk nog maar eventjes gaan liggen...