Goedemorgen Slaap ik eindelijk een keer goed vannacht word ik om 5 uur wakker omdat ik zo'n kramp had in mijn kuit.Jakkie wat doet dat zeer zeg. Straks even de kids naar school brengen en dan heb ik een pretecho.Ik hoop dat de kleine zich nu wel laat zien.
@ Redone aaaaaaaauuuuuuuuuuw wat kan die kramp zeer doen he! Veel plezier bij de pretecho! Ben nu al benieuwd naar de foto's!
Hey meiden, Hier nog steeds bronchitis...straks even naar de HA, tussen het prikken door....brrrr Heb net de 1e gehad...in mn arm, bah, had gerekend op vingerprikjes. Hopelijk wordt mn arm niet blauw, want die andere is niet te prikken, zei ze..... over 20 min mag ik weer.....bleeeeh XFD
Goede morgen dames. @redone: veel plezier met de pretecho @pooh: rust nog maar lekker uit na die lawaaierige nacht. @fruitdruifje: beterschap! Gisteren weer naar de gyn geweest en alles was in orde Spijtig genoeg deze keer geen echo, maar dan is het volgende maand extra leuk
@redone: Hoop dat de baby zich laat zien bij de pretecho. Veel plezier! @pooh: Fijn, zo'n hond! Hoop dat je zo nog effe kan rusten. Hier hebben we een eend die wel 5 minuten achter elkaar kan kwaken..... een hap adem en dan weer! hahaha @fruitdruifje: beterschap, hoop dat het gauw weer goed met je gaat! @Eekje: Fijn dat alles goed was! Zometeen komt de kraamzorg voor het intakegesprek, ben benieuwd. Geen idee wat ze vragen, ze klonk wel aardig aan de telefoon dus ik hoop dat ik het goeie buro heb uitgezocht. Daarna naar de VK en daarna gelijk door naar de bedrijfsarts. Drukke dag. Fijne dag allemaal en tot straks. Groetjes Nathalie
beeb voelde ik vannacht wel goed schoppen paar keer tegen mannetjes arm hahaha maar oh die buikkramp pffffffff zit eraan te denken de gym af te zegge vind niet zo gezellig allemaal ouderen en ze doen kop niet open en voor me rug zal het er ook niet beter op worden denk ik fijne dag meiden
Bedankt voor jullie lieve wensen....zo lief ! @N4thalie : druk program heb jij vandaag zeg ! @pooh: pfffffff wat een ellende zo'n keffert....schuld vd baas hoor ! Zo, ik heb mn 2e prik erop zitten....nu werd ik toch wat wiebelig...gelukkig komen ze straks om 13 en 19 uur thuisprikken (luxe hè !?) Arm was (nog) niet blauw, dus ik hoop dat ie het nog tot 19.00 uur volhoudt... [-o< Emma mag vandaag ook voor de prikronde...Em, hopelijk doen ze bij jou de vingertopjes, ik vond dat fijner... XFD
Voorzichtig he, meisje !? En de gym......Tjsa ik ben zeg maar ook een oudje (35), maar wel een hele vlotte kletskous hoor ! Ik heb vriendinnetjes van 40 en van 20, dus dan kom jemaar lekker bij mij op yoga XFD
Ben net terug van de verloskundige. Bloeddruk was goed! Beebje was niet heel veel verder boven de navel gaan zitten in die 2 weken tijd. Hij is wel wat in de breedte gaan zitten. Beebje ligt al vast in bekken en word geschat op 7 pond ongeveer.
Ja, uiteindelijk wel een kweekje genomen. Om te kijken of er verder geen kokken in de weg zaten. Gelukkig was dat allemaal goed. Hier voor het eerste in lange tijd weer een goede nacht gehad. Kon gewoon weer doorslapen nadat ik naar de wc was geweest..... Pooh: kan je niet iets zeggen tegen die buurman, je hebt je rust toch wel echt nodig!
redone: veelplezier met de echo! Ben benieuwd! Iedereen die een goede controle had, super! Fd: beterschap. En succes met prikken, wat een gedoe..
Hallo dames, Ik heb weer heel slecht geslapen, maar goed, zo gaat het al een paar weken, helaas. Gisteren naar de vk geweest, mijn ijzer laten prikken en die was helaas te laag en moet dus pilletjes gaan slikken. Ik moet ook nog langs het lab om m'n bloed nog een keer te laten controleren, dus dat is wat minder. Zaterdag bij de pretecho lag de baby naar beneden met het hoofdje, toen heb ik gevraagd of de baby nog kon draaien, maar ze zei toen dat het volgens haar niet meer zou gebeuren. Gisteren bij de vk lag de baby gewoon weer met het hoofdje boven
Je hebt nog de tijd hoor ! de mijne ligt ook nog niet goed. Ik heb voor de zekerheid wel alvast Moxatherapie besteld op internet, via www.stuitlig.nl Dat wordt geadviseerd door VLK en gyneacologen en t is niet zo duur. De verzekering vergoed het vaak. good luck ! xFD
Hallo meiden! @ pooh: Ik heb je verhaal gelezen hoor.. pff wat een toestand he! Neem nu maar lekker je rust. Jij en je kleintje gaan voor! @ emma: Heerlijk he, bijna verlof.. het gaat idd erg snel zeg! @ fruitdruifje: Beterschap meis, rust lekker uit! @ wenneke: Ja kan me voorstellen dat als er niemand tegen je praat dat het niet echt gezellig is. Dan zou ik er ook niet met plezier heen gaan. @ rederone: veel plezier met de echo Over ruiken aan kraamverband: Heeft ze bij mij gelukkig ook niet gedaan, pfff zou me doodschamen . Ze vroeg wel elke keer hoe het eruit ziet en of ik ergens last van had en of het minder word. Verder gelukkig niet. @ all: Sorry voor de meiden waar ik niet op reageer, maar ben het ff kwijt wat er allemaal gezegt is. Verder gaat het hier met voldoende rust gelukkig goed. Merk ook wel dat ik de rust tussendoor ook heel erg nodig heb. Mijn mannetje neemt heel erg veel nu over in huis... zo lief van hem ... hij kan echt merken dat ik het allemaal niet meer alleen kan. Gisteren zat ik bij de verloskundige een half uur te wachten en toen kwam ik erachter dat ik me vergist had in de dag Schaamde me dood . Ik moest er vandaag pas heen Morgen dan heb ik een telefonische intake met de kraamhulp. Vind het ook wel prima dat het via de telefoon gaat. De vorige keer vond ik er niet veel aan toen die vrouw thuis kwam.. die wist het meteen beter over onze hond En ze kende ons en onze hond niet eens. Donderdag moet ik voor het eerst naar de fysio voor mijn bekken en vrijdag kunnen wij dan eindenlijk de boeken ophalen voor geboortekaartjes. (de winkel zat 2 weken dicht) Gelukkig hebben wij al wel een iedee van wat we willen en zijn we waarschijnlijk net als bij ons zoontje zo klaar. Weet niet meer wie er over een wiegje begon. Maar wij hebben voor de eerste tijd bij ons op de kamer het wiegje staan waar mijn moeder in heeft gelegen en ik zelf ook en nog veel meer familie. Mijn moeder heeft hem voor 2,5 jaar terug voor ons zoontje weer opnieuw zelf belkeed. De baby kamer is klaar , moeten alleen nog iets leuks in 2 lijsten stoppen. maar verder is hij klaar. Vanavond gaan mijn man en ik nog de laatste dingetje van zolder halen en dan is alles klaar voor ons 2e wondertje! Vandaag heb ik de hele dag gelukkig niets te doen, dus klungel een beetje aan in huis en neem voldoende rust. Probeer af en toe vandaag even langs te komen. Groetjes !
Hoi, @fruitdruifje: Wat interessant die moxatherapie. Als m'n beebje nog niet gedaald is volgende week, ga ik het ook proberen. @alle zieken: Heel veel beterschap! Ik leef met jullie mee, want het lijkt me geen pretje om nu ziek te zijn. @pooh: de pijn is weg hoor! Viel uiteindelijk mee, alleen het eten gaat wat minder. Ik zit al de hele morgen vanaf 9.00 uur te wachten op iemand van de multikabel voor de tv. Hij kan nog tot half 1 komen, maar ik heb geen geduld. Moest net naar de wc voor een grote boodschap en was heel erg bang dat hij net dan zou komen en ik niet snel genoeg van de wc af zou zijn. Gelukkig kon ik rustig blijven zitten. hahaha
Ja, de vk zei inderdaad dat de baby nog weken kan draaien, dus ben benieuwd. Had trouwens nog nooit van Moxatherapie gehoord, interessant om over te lezen. Het lijkt me in iedergeval een stuk prettiger dan als een gyn de baby gaat proberen te draaien. Maar goed, de baby heeft nog wel even de tijd om uit zichzelf goed te gaan liggen, nu maar hopen dat ze dat gaan doen en bedankt voor de info!
Hoi meiden, Hier gelukkig wel heerlijk geslapen, ben tot half tien blijven liggen... Ik ben ook benieuwd of mijn beeb al ingedaald is maar volgens mij nog niet. Als ik op mijn linkerzij lig lijkt ie er trouwens soms wel doorheen te willen, ai ai dat voelt echt niet fijn. Ik voel dan regelmatig aan beide kanten wat dus vraag me af of ie dwars ligt. Maar de hik voel ik dus wel steeds beneden maar snap niet hoe hij ligt. Kraamzorg heb ik nog niks van gehoord. Ga zo de papieren even opzoeken en kijken wat er in staat.. Heb niet zin om er zelf achteraan te bellen, er is ook altijd wel wat he. Volgens mij zouden ze zes weken van tevoren contact opnemen, nou dan hebben ze nog twee weken Vrijdag weer naar vk, wel zin in. Zou ook wel weer een echo willen maar dat zal er wel niet meer inzitten. Verder ben ik onrustig en wil ik de rest van de uitzet nu wel gaan aanschaffen. Ga deze week even een lijstje maken wat er allemaal nog moet komen en dan gaan we dat zaterdag even halen. FD beterschap! Lijkt me nu helemaal niet fijn dat gehoest. liefs Nikkie
ja denk dat de gym opzeg hahaha zo ga effe douche moet om 2uur by de dokter zyn voor me rug omdat gister niet eens op stoel kon zitten dus ben benieuwd
@divi: weet jij waarom je 49 uur krijgt? Ik heb namelijk straks mijn telefonische intake, en dan weet ik wat ik moet zeggen @Mpje: ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een schimmelinfectie gehad. Krijg je zalf om je doos mee in te smeren. Stelt niet veel voor dus. @ ..... Wij hebben ook de alecto, top ding. En we hebben 'm via internet besteld, was veel goedkoper. Natuurlijk weet ik de site niet meer, maar kijk eens via www.kieskeurig.nl @dieudonnee: de gym houdt weinig rekening met je bekken, is mijn ervaring sinds gister. Ik doe dan yoga, maar was een oud wijf toen ik opstond. Volgende keer maar op 2 matrassen gaan liggen. En die bekkenband, de fysio heeft mij gezegd dat als je een gaat gebruiken dit echt tot een minimum moet beperken, anders verslapt de boel nog meer. @FD: bronchitis sucks. MAar je mag nu natuurlijk ook nog geen medicijnen gebruiken, of wel?
@nathalie: 7 pond voor je 4e kind...dat zou ik ook nog wel durven gokken, en ik ken je niet eens Hoe zwaar waren je andere kids dan? Ik geloof er in ieder geval niet in hoor, die schattingen. Volgens mij is het meer geluk dan echte wijsheid. Zo durf ik wel te beweren dat de meesten hier tussen de 6 - 6,5 pond zullen baren. Dat is immers gemiddeld, toch? Maakt niet uit. @dalilah: kindje van jou kan nog alle kanten op hoor, de mijne draait ook nog alle kanten op (en fijn dat dat aanvoelt ) Zo, al weer op een pagina gereageerd...de laatste nog en ik ben weer bij Straks de telefonische intake van de kraamzorg dus. Ik ben benieuwd. Ik ga wel vragen of ik een vaste verzorgster kan krijgen. Vorige keer had ik na 4 dagen een andere, en dat vond ik niet gaaf. Zo.